Visszatér a nyomtatott ÉVA Magazin

Visszatért az ÉVA print kiadása, már kapható a magazin legfrissebb száma. A Marquard Media Magyarország az olvasói és hirdetői igényekre válaszolva visszahozta a standokra a magazint, amely a márciusi lapszámot követően idén még három alkalommal jelenik meg.

A legfrissebb ÉVA magazinban Pásztor Anna vall a felnőtté válásról, Ajkai Mónika modellből lett coach a belső ragyogásról, Nyáry Krisztián író pedig az olvasás hatásairól. Az oldalakon többek között szó esik arról, hogyan formálódik a terhesség alatt az anyai agy, mi és miért zajlik le a serdülők elméjében, valamint a társkeresés evolúciójába betekintést nyernek az olvasók. A szám 25 oldalas húsvéti melléklettel, recept- és dekorációs ötletekkel jelentkezik.

A Marquard Media Magyarország 2020 októberében jelentette be, hogy felfüggeszti a nagy presztízsű lap nyomtatott formájának gyártását, hogy a karanténhelyzetben az egyre népszerűbb evamagazin.hu brandre koncentrálhasson, azonban soha nem tett le arról, hogy a print magazint a megfelelő feltételek megvalósulása esetén újra nyomdába engedje.

„Közel 200 oldalnyi prémium tartalom, ez várja az Éva magazin olvasóit. A Marquard Mediánál azt valljuk, hogy a tartalom minősége és relevanciája a lényeg, a csatorna a másodlagos. Folyamatosan fejlesztjük digitális platformjainkat, de a tradicionális értékekhez is hűek maradunk. Az ÉVA magazin indulása óta igazi különlegesség a magyar piacon, értékteremtő tartalma, hangvétele is egyedi – örülünk, hogy olvasóink és a hirdetők is így látják ezt, hiszen a tőlük érkező jóleső nyomásra hoztuk vissza a nyomtatott magazint. Büszkén és boldogan adjuk át a tavaszi számot az olvasóknak” – mondta Óhidi Zsuzsanna, a Marquard Media Magyarország ügyvezető igazgatója.

Az elsősorban 30-49 év közötti, ABC státuszú, igényes és rendkívül tudatos fogyasztói szokásokkal rendelkező célcsoportot megszólító ÉVA magazint a Marquard Media 2007-ben alapította.

Szerkesztők figyelmébe:

Az ÉVA értelmes magazin értelmes nőknek. Az élet sokoldalúságát tükrözi, miközben nem idealista és nem idealizál. A márka a teljesség igényével foglalkozik a modern nők érzéseivel, gondolataival és feladataival. Azokra fókuszál, akik életközösségben, családban élnek, ami a hétköznapjaikban az énről a mire helyezte a hangsúlyt. Az Éva magazin éppúgy foglalkozik égető társadalmi ügyekkel, környezetvédelemmel, hétköznapi családi történetekkel, praktikus kérdésekkel, mint életvezetési, divat és egészségügyi témákkal.

Az álmaikért töretlenül dolgozó embereket ismeri el az InStyle – ők az első #képesvagyok díj jelöltjei!

Első alkalommal adják át az InStyle magazin #képesvagyok díját, az elismerésben olyan emberek részesülhetnek, akik átlépték saját korlátaikat és történetük inspirációként szolgálhat mindenki más számára. A szerkesztőség hírességeket és civileket egyaránt jelölt hét kategóriában. Közös bennük, hogy mindannyian képesek beszélni a nehéz témákról, küzdeni és kiállni a fontos ügyekért, munkásságukkal pedig motiválják követőiket is. A […]

Megnézem

JOY Social Media Award 2022: itt vannak a győztesek!

Hatodik alkalommal díjazták a hazai közösségi média legnagyobb sztárjait. A JOY Social Media Award gálán a legismertebb véleményvezérek mellett számos híresség is tiszteletét tette, hogy együtt ünnepeljék meg a közönség kedvenceit. Díjat kapott többek között Istenes Bence podcastja, B. Nagy Réka és a Valmar, a 2022-ben debütáló #képernyőkedvence kategória győztese pedig Miller Dávid lett. A […]

Megnézem

“Mondj igent a kedvezményekre és spórolj velünk!” szlogennel jelentkezik 2022 őszén a JOY-napok.

Az ország egyik legnépszerűbb vásárlói eseménysorozata ebben az évben nemcsak az akár 70 százalékos kedvezményekkel támogatja a kuponozókat, hanem készpénzzel is: a JOY Tündér tízszer százezer forintot sorsol ki a magazin és a digitális kuponcsomag vásárlói között.  A JOY-napok folyamatosan alkalmazkodik a legújabb trendekhez és fogyasztói igényekhez. Az eseménysorozat mindig is azt tekintette célkitűzésének, hogy […]

Megnézem

Újra itt a JOY Social Media Award – ezeket a magyar sztárokat jelölték a díjra

Hatodik alkalommal díjazzák a közösségi média legnagyobb hazai sztárjait a JOY Social Media Awardon (JOY SMA). A közönség egy hónapon keresztül szavazhat a hét kategóriában induló 28 jelöltre. Új kategória idén a #képernyőkedvence, valamint versenybe szállnak a legjobb podcastok is. A #példakép címért roma aktivisták szállnak versenybe. Influencerek, véleményvezérek, hírességek, az online világ legnagyobb hatású […]

Megnézem
This site is registered on wpml.org as a development site.