Visszatér a nyomtatott ÉVA Magazin

Visszatért az ÉVA print kiadása, már kapható a magazin legfrissebb száma. A Marquard Media Magyarország az olvasói és hirdetői igényekre válaszolva visszahozta a standokra a magazint, amely a márciusi lapszámot követően idén még három alkalommal jelenik meg.

A legfrissebb ÉVA magazinban Pásztor Anna vall a felnőtté válásról, Ajkai Mónika modellből lett coach a belső ragyogásról, Nyáry Krisztián író pedig az olvasás hatásairól. Az oldalakon többek között szó esik arról, hogyan formálódik a terhesség alatt az anyai agy, mi és miért zajlik le a serdülők elméjében, valamint a társkeresés evolúciójába betekintést nyernek az olvasók. A szám 25 oldalas húsvéti melléklettel, recept- és dekorációs ötletekkel jelentkezik.

A Marquard Media Magyarország 2020 októberében jelentette be, hogy felfüggeszti a nagy presztízsű lap nyomtatott formájának gyártását, hogy a karanténhelyzetben az egyre népszerűbb evamagazin.hu brandre koncentrálhasson, azonban soha nem tett le arról, hogy a print magazint a megfelelő feltételek megvalósulása esetén újra nyomdába engedje.

„Közel 200 oldalnyi prémium tartalom, ez várja az Éva magazin olvasóit. A Marquard Mediánál azt valljuk, hogy a tartalom minősége és relevanciája a lényeg, a csatorna a másodlagos. Folyamatosan fejlesztjük digitális platformjainkat, de a tradicionális értékekhez is hűek maradunk. Az ÉVA magazin indulása óta igazi különlegesség a magyar piacon, értékteremtő tartalma, hangvétele is egyedi – örülünk, hogy olvasóink és a hirdetők is így látják ezt, hiszen a tőlük érkező jóleső nyomásra hoztuk vissza a nyomtatott magazint. Büszkén és boldogan adjuk át a tavaszi számot az olvasóknak” – mondta Óhidi Zsuzsanna, a Marquard Media Magyarország ügyvezető igazgatója.

Az elsősorban 30-49 év közötti, ABC státuszú, igényes és rendkívül tudatos fogyasztói szokásokkal rendelkező célcsoportot megszólító ÉVA magazint a Marquard Media 2007-ben alapította.

Szerkesztők figyelmébe:

Az ÉVA értelmes magazin értelmes nőknek. Az élet sokoldalúságát tükrözi, miközben nem idealista és nem idealizál. A márka a teljesség igényével foglalkozik a modern nők érzéseivel, gondolataival és feladataival. Azokra fókuszál, akik életközösségben, családban élnek, ami a hétköznapjaikban az énről a mire helyezte a hangsúlyt. Az Éva magazin éppúgy foglalkozik égető társadalmi ügyekkel, környezetvédelemmel, hétköznapi családi történetekkel, praktikus kérdésekkel, mint életvezetési, divat és egészségügyi témákkal.

Digitálissá vált az Otthonok & Megoldások magazin

A multimédia platformokat a Marquard Group Hungary újította meg Teljesen digitálissá vált az Otthonok & Megoldások magazin, amelyhez Otthontervezők címmel podcast műsor és TikTok csatorna is készült. A Fundamenta népszerű kiadványának multimédia platformjait a Marquard Group Hungary tartalom stratégiai kreatív műhelye, a Content Studio újította meg teljesen. 2015 óta dolgozik együtt az Fundamenta és a […]

Megnézem

Amikor a politika betör a lifestyle magazinok közé, az átszabja a piacot

Magyarországon járt Bijan Dr. Khezri, a Marquard Media Group vezérigazgatója, aki nagyinterjút adott a Kreatív Magazinnak. Elemezte a magyar médiapiaci helyzetet, beszélt a Marquard Group Hungary fejlesztéseiről és arról, hogy a COVID után a cég teljesen új utakra lépett. Bijan Khezri folyamatosan utazik, van bázisa az Egyesült Államokban és Európában is. A Marquard Media Group CEO posztját […]

Megnézem

Nagy Tamás sales executive tanácsadóként erősíti a Marquard Group Hungary újrapozícionálását

Nagy tapasztalatú és tudású szakember segíti a jövőben a Marquard Group Hungary munkáját. Nagy Tamás szeptember végétől sales executive tanácsadóként támogatja a Marquard újrapozicionálási folyamatait. A Magyarországon több évtizedes tapasztalattal rendelkező vállalat az elmúlt években hagyományos lapkiadóból modern, digitális fókuszú médiacéggé alakult, amely számos platformon látja el minőségi tartalmakkal a közönségét.   „Az átalakulási folyamat […]

Megnézem

A Joy megünnepelte 25. születésnapját

A Joy Magazin retrópartin ünnepelte negyedszázados évfordulóját, kollégákkal, partnerekkel és celebritásokkal koccintottak. Kojak nyalóka, Limo italpor és millenniumi életérzés: a 90-es és 2000-es évek hangulatában ünnepelte 25. születésnapját a Joy, kollégákkal, partnerekkel, hírességekkel koccintott arra, hogy a női és életmód magazin 25 évvel ezelőtt jelent meg Magyarországon. A meglepetés talpalávalót az idén szintén 25 éves Groovehouse együttes koncertje szolgáltatta, mely […]

Megnézem