Lezárások alatt Vegyél tavaszit! – online vásárral folytatódik a #vegyélhazait kezdeményezés

Online vásár indult a lezárás idejére, a Vegyél tavaszit! digitális felületén hazai vállalkozók mutatják be termékeiket, az érdeklődők pedig számos kategóriában válogathatnak közülük. Gyantába zárt kincsekből készült ékszerek? Drótból gyártott kézműves fülbevalók? Limitált szériás magyar prémium táskabrand? „Úriemberdoboz” egyedi felújított órával? Menő házi faliszőnyegek klasszikus technikával? Igen, ezek mind szembejönnek a kínálatban. Az akció a #vegyélhazait kezdeményezés második eseménye, az első, „pilot” verziót adventkor rendezték meg.

A Vegyél tavaszit! célja, hogy a közönség a járványhelyzet alatt is biztonságosan vásárolhasson és ezzel támogassa a hazai vállalkozásokat. Manufaktúrák, kézműves műhelyek, designerek, családi üzletek túlélését segíti az online vásár ezekben a nehéz időkben. A program április 5-ig tart, a termékpaletta folyamatosan bővül.

Közeleg a húsvét, az Anyák napja, mindjárt itt a Gyermeknap, a Vegyél tavaszit! vásár pedig remek kreatív, szerethető ajándékötleteket kínál. A tapasztalatok szerint a vásárlók imádják az egyedi, kézműves termékeket. Különleges textúrájú dísztárgyakat, vidék legjavát felvonultató ajándékkosarakat éppúgy találni a felületen, mint jógás mesekönyvet, tíz perc alatt elkészíthető BBQ vacsorát, vagy szerelmeseknek szóló (karantén) társasjátékot.

A #vegyélhazait a Marquard Media legfrissebb terméke. A kezdeményezés célja, hogy a médiavállalat bemutassa a hazai márkák mögött álló arcokat, a termékeiket, közösséget építsen és így segítsen a magyar divatvilágnak, kultúrának és a gasztroélet szereplőinek. A #vegyélhazait Facebook csoportja közel 400 ezer tagot számlál.

„A Vegyél tavaszit! felületén csupa kedves, szívvel-lélekkel készült terméket találunk, ráadásul új, izgalmas hazai márkákat ismerhetünk meg, akiktől biztonságos körülmények között szemezgethetünk. A járvány alatt sem kell lemondanunk az ajándékozásról, illetve ami nekünk hangulatjavító vásárlás, az a magyar vállalkozóknak fontos támogatás, főleg az újabb korlátozások és bezárások fényében” – mondta Alberti Petra, a #vegyélhazait alapítója.
A vásár színes forgatagában itt merülhetsz el: Vegyél tavaszit | Vegyélhazait (vegyelhazait.hu)

Digitálissá vált az Otthonok & Megoldások magazin

A multimédia platformokat a Marquard Group Hungary újította meg Teljesen digitálissá vált az Otthonok & Megoldások magazin, amelyhez Otthontervezők címmel podcast műsor és TikTok csatorna is készült. A Fundamenta népszerű kiadványának multimédia platformjait a Marquard Group Hungary tartalom stratégiai kreatív műhelye, a Content Studio újította meg teljesen. 2015 óta dolgozik együtt az Fundamenta és a […]

Megnézem

Amikor a politika betör a lifestyle magazinok közé, az átszabja a piacot

Magyarországon járt Bijan Dr. Khezri, a Marquard Media Group vezérigazgatója, aki nagyinterjút adott a Kreatív Magazinnak. Elemezte a magyar médiapiaci helyzetet, beszélt a Marquard Group Hungary fejlesztéseiről és arról, hogy a COVID után a cég teljesen új utakra lépett. Bijan Khezri folyamatosan utazik, van bázisa az Egyesült Államokban és Európában is. A Marquard Media Group CEO posztját […]

Megnézem

Nagy Tamás sales executive tanácsadóként erősíti a Marquard Group Hungary újrapozícionálását

Nagy tapasztalatú és tudású szakember segíti a jövőben a Marquard Group Hungary munkáját. Nagy Tamás szeptember végétől sales executive tanácsadóként támogatja a Marquard újrapozicionálási folyamatait. A Magyarországon több évtizedes tapasztalattal rendelkező vállalat az elmúlt években hagyományos lapkiadóból modern, digitális fókuszú médiacéggé alakult, amely számos platformon látja el minőségi tartalmakkal a közönségét.   „Az átalakulási folyamat […]

Megnézem

A Joy megünnepelte 25. születésnapját

A Joy Magazin retrópartin ünnepelte negyedszázados évfordulóját, kollégákkal, partnerekkel és celebritásokkal koccintottak. Kojak nyalóka, Limo italpor és millenniumi életérzés: a 90-es és 2000-es évek hangulatában ünnepelte 25. születésnapját a Joy, kollégákkal, partnerekkel, hírességekkel koccintott arra, hogy a női és életmód magazin 25 évvel ezelőtt jelent meg Magyarországon. A meglepetés talpalávalót az idén szintén 25 éves Groovehouse együttes koncertje szolgáltatta, mely […]

Megnézem