Hírek
Hírek
A Béres Gyógyszergyár új elnökével, a Béres család 3. generációját képviselő Béres Marcell-lel beszélgetve egy olyan küldetéstudat rajzolódik ki, amely mélyen gyökeredzik a családban. Az alapító nagyapa, id. dr. Béres József által megkezdett út mára az egészségvédelem egyik legnépszerűbb brandjévé vált. Marcell idén ősszel vette át a stafétát édesapjától, dr. Béres Józseftől, aki hosszú távú […]
Idén harmadik alkalommal került megrendezésre az InStyle magazin #Képesvagyok díjátadó gálája, amely most is kiemelkedő személyiségeket ünnepelt. A W Budapest Hotel elegáns termeiben a közönség és a díjazottak jelenlétében hirdették ki a tíz kategória győzteseit, akik mindannyian saját történetükkel, bátorságukkal és kitartásukkal inspirálják a társadalmat. Az olvasók szavazatai alapján kiválasztott győztesek nem csupán saját határaikon […]
Idén is nagy várakozásokkal köszöntjük a #Képesvagyok díjátadó gáláját, amely ismét azokat az inspiráló személyeket ismeri el, akik kiemelkedő teljesítményükkel, elkötelezettségükkel és kitartásukkal példaértékűek a társadalom számára. A díj célja, hogy olyan embereket mutasson be és díjazzon, akik hisznek az álmaikban, és folyamatosan dolgoznak azért, hogy megvalósítsák őket – legyen szó szakmai, társadalmi vagy kreatív […]
Csalár Bence neve mára egybeforrt a fenntartható divattal és az egyediség bátor képviseletével. Évek óta a hazai divatszcéna egyik meghatározó szereplője, aki kreatív tanácsadóként, íróként és előadóként küzd azért, hogy a divat világában egyre nagyobb teret nyerjen a felelősségteljes, környezettudatos gondolkodás. Bence nemcsak a divat szakértője, de az önazonosság és bátorság nagykövete is. Személyes tapasztalatai […]
Az InStyle új digitális kiadvánnyal nyitja meg a jövőt: A divat most még elérhetőbb és interaktívabb
A Marquard Group Hungary Kft. büszkén mutatja be az InStyle első digitális lapszámát, amely nem csupán vizuális megújulást hoz, hanem kereskedelmi és interaktív lehetőségeket is kínál olvasóinak. Az innovatív kiadvány a digitális és print világ legjobb elemeit ötvözi, és új szintre emeli a felhasználói élményt, ahogy a divatkedvelők közelebb kerülhetnek kedvenc márkáikhoz, mint valaha. A […]
Tóth Andi neve tíz éve egy csapásra vált ismertté, amikor fiatalon berobbant az X-Faktor színpadán. Azóta rengeteg sikert ért el, legyen szó a zenei pályafutásáról, saját ruhamárkájáról, vagy a közösségi médiában elért eredményeiről. Ma már nemcsak énekesnőként, hanem igazi multitalentumként tekinthetünk rá, aki 25 évesen már olyan magaslatokat hódított meg, amikről sokan egész életükben csak […]
Decemberben töltötte be nyolcvanadik évét, de még mindig szeret dolgozni Koltai Róbert. A színészlegenda neve szinte összeforrt a magyar filmtörténet és színjátszás emlékezetes jeleneteivel. Mégsem volt mindig annyira egyértelmű, hogy ezt az utat választja – erről is beszélt az InStyle Men magazinnak adott interjújában. Noha kőszínházban már ritkábban láttuk az utóbbi években, Koltai Róbert még […]
2024-ben is megrendezésre kerül a JOY SocialMediaAward eseménye, a díjátadó, amellyel a közösségi média legnagyobb hazai sztárjait és legizgalmasabb tartalomgyártóit ismerjük el. Idén 10 kategóriában 40 jelöltre szavazhat a közönség. Új kategóriák is szerepelnek a kiírásban: az eddigi kedvencek mellett a #mérföldkő, az #innovátor, a #világnézet, a #lélekmentő és a #TikTokDoki kategóriában is megméretnek a jelöltek. […]
JOY Magazin címlappal ünnepli Metzker Viki, hogy nagykorú lett a karrierje: idén 18 éve, hogy meghódított és férfiak uralta szakmát, DJ lett és ezzel fiatal nők sokaságát inspirálta arra, hogy a saját útjukat járják. Metzker Viki a kezdetekről, férjéről, házasságáról is vallott a magazinnak adott nagyinterjúban. “A női erő, a női belső hang erősebb, mint […]
Április 10-én érkezik az Otthonok & Megoldások brand Otthontervezők című podcastjének második évada, amelynek ismét Dorogi Gabriella a műsorvezetője. A Fundamenta népszerű digitális kiadványa, valamint annak multimédiás platformjai és a podcast is a Marquard Group Hungary kreatív műhelyében készült. Második évadával jelentkezik az Otthonok & Megoldások brand Otthontervezők című podcastje. A lakásvásárlással és -felújítással foglalkozó podcastben […]
Szabó Zsolt a Marquard Group Hungary új kereskedelmi igazgatója. Zsolt személyében egy tapasztalt szakember csatlakozott a prémium brandeket felvonultató médiacéghez. Szabó Zsolt a médiás karrierjét 2005-ben kezdte. A Pesti Est, majd a Sanoma Budapest után, 2009-ben igazolt az Index.hu csapatához. Ezt követően a CEMP Sales House ügynökségi értékesítési csapatában dolgozott, 2012-től értékesítési vezetőként. 2014-től több […]
Semmi sem ér véget negyven felett, sőt – állítja Kovalcsik Ildikó, azaz Lilu, aki a JOY Magazinnak adott interjújában mesélt arról, hogy élete legizgalmasabb időszakát éli most. Egy tinédzser és egy óvodás fiú édesanyja, vállalkozó és műsorvezető is egyben, akit azért a sérülékenyebb napjain könnyen meg lehet bántani. Lilu negyven felett érzi magát a legjobban […]
Egy szám, amelyre büszkék lehetünk: 2 751 137. Ennyi oldalmegtekintést ért el az evamagazin.hu a múlt hét folyamán. Ez a szám nemcsak önmagához, de a márka versenytársaihoz mérten is kiemeltnek bizonyul (forrás: Gemius). A rekorder hét legolvasottabb cikkéből megtudhatjuk, hogy miért fontos a B12-vitamin, és ennek hiányát hogyan ismerheti fel a 40 év feletti korosztály. Ha […]
Új operatív vezetővel és önálló weboldallal gazdagodott a Marquard Group Hungary Content Studio üzletága. A jövőben Tarapcsák Dalma felügyeli a médiacég tartalomgyártói alkotóműhelyének napi munkáját, mellette pedig a dm active beauty magazinjának főszerkesztőjeként is tovább dolgozik. A Content Studio feladata, hogy segítse a partnereket a tartalomstratégiájuk kialakításában, valamint az ötletek multiplatform megvalósításában. A tartalomgyártói üzletág […]
Budapest – 2024. január 16: A most megalakult Management Board Bijan Khezri Group-CEO vezetésével áll fel, tagjai: Alberti Petra (content), Fenyővári Szilvia (pénzügy és operatív irányítás) és Lencsés Dávid (Media Lab). A Marquard Group Hungary hagyományosan a hirdetési piac felső szegmensét szolgálja ki, azonban a mostani, kibővített e-kereskedelmi portfólió fókusza ezentúl a kis- és középvállalatokra […]
Baar, Zug – 2023. december 14: Jürg Marquard időben biztosította a hosszútávú utódlás kérdését azzal, hogy 2017-ben Bijan Khezri vált a Marquard Media Group CEO-jává, majd 2018-ban – az 1964-ben alapított európai média konglomerátum történetében először – megnyitotta a vállalat tulajdonosi szerkezetét. A mostani többségi akvizícióról szóló megállapodás pillanatában a Bijan Khezri által alapított és irányított […]
A multimédia platformokat a Marquard Group Hungary újította meg Teljesen digitálissá vált az Otthonok & Megoldások magazin, amelyhez Otthontervezők címmel podcast műsor és TikTok csatorna is készült. A Fundamenta népszerű kiadványának multimédia platformjait a Marquard Group Hungary tartalom stratégiai kreatív műhelye, a Content Studio újította meg teljesen. 2015 óta dolgozik együtt az Fundamenta és a […]
Magyarországon járt Bijan Dr. Khezri, a Marquard Media Group vezérigazgatója, aki nagyinterjút adott a Kreatív Magazinnak. Elemezte a magyar médiapiaci helyzetet, beszélt a Marquard Group Hungary fejlesztéseiről és arról, hogy a COVID után a cég teljesen új utakra lépett. Bijan Khezri folyamatosan utazik, van bázisa az Egyesült Államokban és Európában is. A Marquard Media Group CEO posztját […]
Nagy tapasztalatú és tudású szakember segíti a jövőben a Marquard Group Hungary munkáját. Nagy Tamás szeptember végétől sales executive tanácsadóként támogatja a Marquard újrapozicionálási folyamatait. A Magyarországon több évtizedes tapasztalattal rendelkező vállalat az elmúlt években hagyományos lapkiadóból modern, digitális fókuszú médiacéggé alakult, amely számos platformon látja el minőségi tartalmakkal a közönségét. „Az átalakulási folyamat […]
A Joy Magazin retrópartin ünnepelte negyedszázados évfordulóját, kollégákkal, partnerekkel és celebritásokkal koccintottak. Kojak nyalóka, Limo italpor és millenniumi életérzés: a 90-es és 2000-es évek hangulatában ünnepelte 25. születésnapját a Joy, kollégákkal, partnerekkel, hírességekkel koccintott arra, hogy a női és életmód magazin 25 évvel ezelőtt jelent meg Magyarországon. A meglepetés talpalávalót az idén szintén 25 éves Groovehouse együttes koncertje szolgáltatta, mely […]
A megkérdezettek 75%-a szerint az internet előtt jobbak voltak az emberi kapcsolatok A felnőtt magyarok 75%-a az ébredéstől számítva egy órán belül fellép az internetre, azonban ugyanennyien vágynak vissza a világháló nélküli időkbe – legalábbis, ami a kapcsolataik minőségét illeti. A 25. születésnapját ünneplő JOY Magazin és a Reacty Digital reprezentatív felmérést készített, amelyből kiderül, hogyan viszonyulunk […]
25 éves a JOY Magazin. Az első lapszám 1998 nyarán jelent meg, az ünnepi, negyed évszázados kiadás pedig a mai napon, 2023. augusztus 23-án kerül a standokra. Magyarország egyik legnépszerűbb női és életmódmagazinjából eddig 15.118.306 példányt értékesítettek, a 2009-ben elindított joy.hu pedig ma már havi több mint 1 millió valós felhasználót vonz. A jubileumi kiadás borítóján a […]
Birta Brigitta az ÉVA Magazin új főszerkesztője. A tapasztalt szakember több mint nyolc éve a lapot kiadó Marquard Group Hungary vezető munkatársaként dolgozik, új feladata mellett pedig továbbra is betölti a Runner’s World főszerkesztői pozícióját. A korábbi főszerkesztő, Tomsits Tímea a jövőben pszichológusi munkájára koncentrál. Változás várható az online szerkesztőség élén is: Zubor Rozália főszerkesztőként […]
Évről-évre a minőséget és a kreativitást, valamint a leginspirálóbb tartalmakat gyártó influencereket jutalmazzák. Hetedik alkalommal is összegyűltek az online világ legnagyobb hatású csillagai a JOY Social Media Award gáláján. A közönség és a szakmai zsűri döntésének köszönhetően a díjazottak közt szerepel többek közt Erős Antónia és Szellő István párosa, Tóth Andi, Lakatos Levente, Szabados Ági, […]
A magyarok 73%-a legalább alkalomszerűen olvas könyvet, 15%-uk számára pedig napi rutinnak számít az olvasás – derül ki az ÉVA Magazin reprezentatív felméréséből, amelyet a Reacty Digital készített el több mint ezer fő részvételével. A kutatás eredményei szerint a könnyű műfajt, regényeket, krimiket és romantikus történeteket falják legszívesebben az olvasók, de a fiatalok körében hatalmas […]
Új divízióval és egy tapasztalt szakemberrel erősíti portfolióját a Marquard Group Hungary. Az év elején életre hívott Digital Service Studio a médiacég kreatív műhelyeként funkcionál. Célja, hogy modern és izgalmas digitális megoldásokat kínáljon a hirdetőknek, akik így a kampányüzeneteik mellett informatív vagy szórakoztató tartalmakat is nyújthatnak közönségüknek. A Digital Service Studiót Perkó Rudolf vezeti. Az […]
Új időszámítás kezdődik a hazai férfi magazinok piacán: a Marquard Group Hungary elhozza a magyar olvasóknak az InStyle Men brandet print- és online formában is. Az új kiadvány nemzetközi hátterű ugyan, azonban 100%-ban saját gyártású, és célzottan a hazai közönséghez szól olvasmányos cikkekkel, interjúkkal, portrékkal, videó- és podcast adásokkal. A szerkesztőséghez több elismert szakember is […]
Történelmi pillanat, amire igazán büszkék lehetünk! 💪🥂 Fennállása óta először átlépte az 1 milliót az evamagazin.hu valós felhasználóinak száma (forrás: Gemius). Ez rekord az online magazinunk életében, és még erősebben ösztönöz bennünket arra, hogy a jövőben is színvonalas digitális tartalmakkal, podcastokkal, cikkekkel, videókkal örvendeztessük meg az olvasóinkat. Köszönjük💙
A legstílusosabb technológiai újdonságokat díjazza a világ vezető stílusmagazinja, az InStyle magyar kiadása. A Style Tech Of The Year verseny hét kategóriájában keresik többek között az év telefonját, home entertainment eszközét, okos kütyüjét, laptopját, valamint 2022 innovációját is. A legjobbakat a nagyközönség szavazza meg. Első alkalommal rendezi meg az InStyle magazin a Style Tech Of […]
A vásárlók 85%-a keresi a jó akciókat a világgazdasági válságban Megújult kreatív koncepcióval, szlogennel (Mondj igent a kedvezményekre és spórolj velünk!) és rengeteg jó akcióval érkezik a JOY-napok 2022 őszi/téli kiadása november 10-13 között. A vásárlásösztönző program egy olyan időszakban köszönt be, amikor – a JOY felmérése szerint – tízből nyolc fogyasztó tudatosan keresi a […]
Megváltoztathatja vásárlási szokásainkat a gazdasági világválság – derül ki a JOY-napok felmérésből, amely a Takarékossági világnap (október 31.) alkalmából készült. A kutatás arra a kérdésre kereste a választ, hogy miként reagálnak a hazai fogyasztók a helyzetre. Az online kérdőívet több mint 3500-an töltötték ki. Az eredményekből kiderül, hogy a válaszadók 85%-a aktívan keresi a jó akciókat, 14%-uk pedig spórolásképpen […]
B. Nagy Réka, Szabados Ági, Szilágyi Liliána, Fenyvesi Zoli, Horváth József és Lakatos Levente kapta az InStyle magazin #képesvagyok díját. A világ vezető stílusmagazinjának magyar kiadása első alkalommal osztotta ki az elismeréseket olyan embereknek, akik motiválhatnak másokat is. A #képesvagyok díj olyan embereket ismer el, akik megküzdöttek testi korlátaikkal, felvették a harcot a társadalom stigmáival […]
Első alkalommal adják át az InStyle magazin #képesvagyok díját, az elismerésben olyan emberek részesülhetnek, akik átlépték saját korlátaikat és történetük inspirációként szolgálhat mindenki más számára. A szerkesztőség hírességeket és civileket egyaránt jelölt hét kategóriában. Közös bennük, hogy mindannyian képesek beszélni a nehéz témákról, küzdeni és kiállni a fontos ügyekért, munkásságukkal pedig motiválják követőiket is. A […]
Hatodik alkalommal díjazták a hazai közösségi média legnagyobb sztárjait. A JOY Social Media Award gálán a legismertebb véleményvezérek mellett számos híresség is tiszteletét tette, hogy együtt ünnepeljék meg a közönség kedvenceit. Díjat kapott többek között Istenes Bence podcastja, B. Nagy Réka és a Valmar, a 2022-ben debütáló #képernyőkedvence kategória győztese pedig Miller Dávid lett. A […]
Az ország egyik legnépszerűbb vásárlói eseménysorozata ebben az évben nemcsak az akár 70 százalékos kedvezményekkel támogatja a kuponozókat, hanem készpénzzel is: a JOY Tündér tízszer százezer forintot sorsol ki a magazin és a digitális kuponcsomag vásárlói között. A JOY-napok folyamatosan alkalmazkodik a legújabb trendekhez és fogyasztói igényekhez. Az eseménysorozat mindig is azt tekintette célkitűzésének, hogy […]
Hatodik alkalommal díjazzák a közösségi média legnagyobb hazai sztárjait a JOY Social Media Awardon (JOY SMA). A közönség egy hónapon keresztül szavazhat a hét kategóriában induló 28 jelöltre. Új kategória idén a #képernyőkedvence, valamint versenybe szállnak a legjobb podcastok is. A #példakép címért roma aktivisták szállnak versenybe. Influencerek, véleményvezérek, hírességek, az online világ legnagyobb hatású […]
Idén 15 éves a Marquard Group Hungary női lapja, az ÉVA Magazin, amely a másfél évtized alatt számos médiatörténeti jelentőségű újdonságot vezetett be a piacra. A lap szerepeltette először az olvasót a címlapon és az ÉVA volt az is, amelyik a magazinok közül elsőként díjazta az inspiráló civil nőket. A születésnap évében az ÉVA brand […]
Bemutatkozott a Live Stream Promotion Live Stream Promotion néven digitális marketing innovációt honosít meg a hazai piacon a Marquard Group Hungary. Az új szolgáltatás sikeresen debütált a JOY-napok kísérőeseményén, a JOY Live Stream Festivalon, valamint a jubileumi JOY Prix de Beauté díjátadó gálán. Az előrejelzések szerint az élő kereskedelemből származó eladások Kínában 2026-ra a teljes […]
Elegáns parti ruhában és futócipőben gyűltek össze az ország leginspirálóbb futói a Runner’s World díjátadó gáláján, amelyet futás világnapján tartottak. Öt kategóriában választották meg az olvasók a hazai futóvilág ikonikus szereplői közül azokat, akik az elmúlt időszakban a leginkább motiválták követőtáborukat. A sport tömegeket vonz idehaza: tízből négy (39%) 18-79 éves magyar nyilatkozott úgy a […]
Az eladott példányok után 10 forintot kap az Autistic Art Újra segít a JOY Tündér, a JOY Magazint kiadó Marquard Group Hungary ezúttal az Autistic Art alapítvány munkáját támogatja. A svájci tulajdonú médiacég minden eladott példány után 10 forintot ajánl fel a szervezet munkájára. A program a tavaszi JOY-napok – lapeladás szempontjából kiemelt – időszakát […]
Visszatérnek a nagyszabású rendezvények a Marquard Group Hungary életébe, miközben új digitális fejlesztések is érkeznek – jelentette be Fenyővári Szilvia, aki két hónapja vette át a svájci tulajdonú médiacég ügyvezető igazgatói pozícióját. Tizenhat éve a Marquard csapatánál Fenyővári Szilvia főkönyvelőként csatlakozott a Marquard csapatához 2006-ban majd a ranglétrát bejárva a vállalat összetett működésének minden elemét […]
A jubileumi Prix de Beauté gálán 20 kategóriában nevezték meg a legjobbakat, többek között kiderült, melyik az év legjobb női/férfi illata, anti-aging-, valamint testápolási és arcápolási terméke. A díjkiosztón Pataki Ági modell, Tombor Sarolta sminkmester és Balogh Levente üzletember beszéltek arról, hogy az elmúlt évtizedekben hogyan változott a szépség megítélése és milyen kihívásokkal néz szembe […]
A kulturális sokszínűséget ünnepli legújabb lapszámával az InStyle magazin. A címlapon három különleges nő szerepel – bár páratlan szépségek, mégsem a külsejük teszi őket egyedülállóvá, hanem történetük, tetteik és gondolataik. Farkas Franciska, Molnár-Szilágyi Szilvi és Wilson Luca mind megtapasztalták, hogy milyen az, amikor „skatulyába” helyezik az embert, és közös bennük az is, hogy mernek beszélni, […]
A kreativitásnak szárnyat adó és az átalakult irodahasználati szokásokat támogató cégközpontot keresett a Marquard Group Hungary, amely a Perc utca 8. szám alatti loft épületben találta meg új otthonát. Az ország egyik vezető női portfóliójával rendelkező svájci médiacég több mint egy évtizede hűséges Óbudához, a munkatársak is megszokták a város ezen szegletét. Az új irodát […]
Megújult menedzsment- és vállalatvezetési struktúrával folytatja a digitális transzformációt a Marquard Media Magyarország (MMM). Március elsején Óhidi Zsuzsanna ügyvezető igazgató közel két évtized után távozik pozíciójából, de a folytonosság biztosítása érdekében szerepet kap abban a frissen alakult non-executive boardban, amelynek tagja még Bijan Khezri, a Marquard Media Group (MMG) vezérigazgatója és Rainer Rosenbusch, az MMG […]
A közönség kilenc kategória 36 jelöltjére szavazhat Elindult a szavazás – 2021-ben immáron ötödik alkalommal jelentkezik a JOY Social Media Award. Ez az egyetlen elismerés ma Magyarországon, amely díjazza az értéket a közösségi médiában. Az új kategóriákban a felelős állattartókat, a bodypositivity mozgalom élharcosait is megválasztják, emellett idén először szavazhat a közönség a #szülővagyok kategória […]
A podcast TikTok csatornáján a műsorvezetők humoros oldalukat is megmutatják Tényleg szopás a szoptatás? Hogyan éljük meg a szexualitásunkat anyaként a szülés után? Hogyan beszélnek el a párok egymás mellett, és vajon magyar nőként milyen a gyereknevelés Balin? – többek között ilyen témákkal érkezik az ÉvaMagazin.hu nagy sikerű, megújult podcastja, a Mesélj Anyukám! A szeptember […]
Az akciókkal a fiatalok és a 400 ezer forint felett keresők élnek a leginkább A magyarok több mint harmada halasztott már el vásárlást, hogy később kuponnal olcsóbban szerezhessen be egy terméket, 40%-uk pedig olyasmit is vett az akciók miatt, amit eredetileg nem szándékozott megvásárolni – derül ki Reacty Digital reprezentatív kutatásából, amelyet a JOY Magazin […]
Először szerepel sztómaheges nő hazai divatmagazin címlapjánNégy gyönyörű nő mutatja meg magát fürdőruhában az InStyle nyári kiadásának címlapján és hasábjain, ezzel is bátorítva mindenkit, hogy fogadja el a testét – legyen az nagyon vékony vagy éppen teltebb, esetleg műtéti heges – pont így, ahogy van. A magazin B. Nagy Réka és Sena Dagadu énekesnővel, Bányainé […]
Minden eddiginél több kuponnal és egy influenceres tévészpottal támad az idei JOY-napok. A reklámfilm főszereplője három fiatal sztár, Aryee Claudia Dedei „Tücsi”, Debreczeni Dóra és Kovács-Nyári Dia, valamint egy pillanatra vendégszereplőként feltűnik Oszkár, az uszkár is. A JOY-napok első forgatott tévészpotját Géczy Dávid rendezte, aki többek között a Zeneakadémia díjnyertes imázsfilmjeit rendezte. Az idei JOY-napokat […]
Újabb tartalommal erősíti kínálatát a Marquard Media Magyarország. Elindult a Micsoda nők voltak című podcastsorozat az ÉvaMagazin.hu felületén, az első részében II. Katalin cárnő titkairól tudhatnak meg érdekességeket a hallgatók. Az igényes női portál számára nem ismeretlen a podcastok világa: Zubor Rozália vezetésével már másfél éve sikerrel fut az AB státuszú hallgatókat fókuszba helyező Mesélj, Anyukám! […]
A #hallgasshazait eseménysorozatában Berkes Olivér, Freddie és Opitz Barbi is színpadra A JOY #hallgasshazait eseménysorozatában minden csütörtökön hazai előadók adnak koncertet, menő helyszínekről streamelve, az előadók és az élményre szomjazó közönség szívét is megmelengetve ezzel kicsit. Többek között Berkes Olivér, Freddie és Opitz Barbi is szerepel a line-upban. A JOY áprilisban útjára indult Facebook-live eseménysorozatában […]
Újdonságokkal köszöntötte az áprilist a JOY online kiadása. Ráncfelvarráson esett át az oldal szépségrovata, mostantól megújult külsővel, kibővített tartalommal, JOY Beauty Club néven szólítja meg az olvasókat. A Joy Beauty Club minden hónapban egy adott téma köré építi fel a tartalmát, a következő időszakban terítékre kerül többek között a tudatos bőrápolás vagy például a helyes […]
Szemléletformáló kezdeményezést indított útjára a Marquard Media Magyarország Történelmi címlappal és különleges üzenettel jelenik meg az InStyle magazin márciusi száma, amelynek címlapján Szalay Anna Lilla Down-szindróma aktivista látható. A magazin a korlátokat legyűrő, álmaikért töretlenül dolgozó embereket ünnepli ebben a mindenki számára nehéz időszakban. A lapot kiadó Marquard Media Magyarország társadalmi szemléletformáló kezdeményezéssel is jelentkezik, […]
Visszatért az ÉVA print kiadása, már kapható a magazin legfrissebb száma. A Marquard Media Magyarország az olvasói és hirdetői igényekre válaszolva visszahozta a standokra a magazint, amely a márciusi lapszámot követően idén még három alkalommal jelenik meg. A legfrissebb ÉVA magazinban Pásztor Anna vall a felnőtté válásról, Ajkai Mónika modellből lett coach a belső ragyogásról, […]
Online vásár indult a lezárás idejére, a Vegyél tavaszit! digitális felületén hazai vállalkozók mutatják be termékeiket, az érdeklődők pedig számos kategóriában válogathatnak közülük. Gyantába zárt kincsekből készült ékszerek? Drótból gyártott kézműves fülbevalók? Limitált szériás magyar prémium táskabrand? „Úriemberdoboz” egyedi felújított órával? Menő házi faliszőnyegek klasszikus technikával? Igen, ezek mind szembejönnek a kínálatban. Az akció a #vegyélhazait kezdeményezés […]
Kor? Milyen kor? Az csak egy állapot! A generációk közötti különbségek változását járta körbe a Reboot Hungary legújabb webináriuma. Óhidi Zsuzsanna, a Marquard Media ügyvezető igazgatója a 17 éves Trunk Tamás „millenáris polihisztorral” együtt válaszolt a kérdésekre, felvetéseiket pedig Steigervald Krisztián, a Generációk harca című könyv szerzője elemezte ki. A beszélgetést Csermely Ákos moderálta. A […]
Miközben sorban érkeznek a hírek arról, hogy az idei adventi vásárok a járványveszély miatt országszerte elmaradnak, addig a Marquard Media új kezdeményezésével számos hazai kisvállalkozást támogatva ad újszerű választ erre a hiátusra a #vegyélhazait Adventi Vásárral az online térben. „Nemcsak azért izgalmas kezdeményezés a miénk, mert ilyen kivitelezésű online adventi vásárra még nem került sor […]
A vásárlás és forgalomösztönző megoldások további bővítése a Shopping Solutions & Services divíziótól, valamint tartalomstratégia-alkotás, megvalósítás és számtalan tartalmi megoldás a Content Studiótól: a Marquard Media mostantól ezen üzleti területekre koncentrálja erőforrásait. Óhidi Zsuzsanna, a cég ügyvezetője így nyilatkozik a változásokról: „Az elmúlt hónapokban az extrém piaci körülmények folyamatos újratervezésre, céljaink és vízióink újabb és […]
A Marquard Media Magyarország több márkájára kiterjedő kezdeményezésének célja a magyarországi kisvállalkozások átsegítése volt a 2020 tavaszi pandémia okozta krízishelyzeten, de végül egy új márka született A Marquard Media Magyarország 2020 tavaszán nagy erőkkel munkálkodott azon, hogy a koronavírus miatt kialakult krízishelyzetben olyan megoldásokat biztosítson, melyekkel jó ügyek szolgálatába állíthatja értékteremtő, közösségformáló erejét és hogy […]
MM Shopping Solutions & Services néven új divíziót indít a médiacég, ahol kiemelt üzletfejlesztési figyelmet fordít minden olyan termékre, megoldásra, szolgáltatásra, amely ügyfeleit abban segítheti, hogy azonnali bevételnövekedést érjenek el – kihasználva egyebek mellett a divízió márkáinak és tartalmainak erejét az adatközpontú e-kereskedelmi területen. Az APA és Gyereklélek márkák különálló print alapú megjelenését a kiadó megszünteti és […]
Luka Müller 2018. január óta az igazgatótanács tagja, és 2020. július 1-jétől az igazgatótanács elnöke, amely posztot eddig a társaság alapítója és többségi tulajdonosa, Jürg Marquard töltötte be, aki ezt követően is az igazgatótanács aktív tagja marad. Luka Müller a zürichi MME Legal ügyvédi iroda alapító partnere, és a svájci pénzintézeti engedéllyel rendelkező és Szingapúrban is […]
Elindult a járvány utáni első nagyszabású vásárlási esemény, a JOY-NAPOK SUMMER SPECIAL, amelynek keretében a kedvezmények rajongói végre a valóságos üzletekben is beszerezhetik vágyaik tárgyait. A márciusban kirobbanó válság az ország egyik legsikeresebb vásárlási eseményének koncepcionális átgondolására és újratervezésére kényszerítette a márkát gondozó Marquard Mediát. A kiadó számára kiemelkedően fontos projektet végül új elemekkel – […]
Az igazgatótanács új tagjaként Jacques Bughin, a digitális átalakulás szakértője csatlakozik a társasághoz, a távozó Bruno Valsangiacomo helyét veszi át Jacques Bughin 1992 és 2019 között a McKinsey-nél dolgozott számos különböző beosztásban: 1998-tól partner, majd 2005-től senior partner volt. Részt vett 1999 és 2002 között a digitális kezdeményezés irányításában, 2004 óta a stratégiai és vállalati […]
A fogyasztók az aktív részvételért cserébe személyre szabott hozzáférést kapnak szerkesztői tartalmakhoz és e-kereskedelmi ajánlatokhoz A felhasználók aktív bevonása lehetővé teszi a közönség szegmentálását, így növelhető az előfizetők száma és javítható az e-vásárlási konverziós arány Az interaktív hirdetések kimagasló márkaismertséget eredményeznek, hatékonyan mozgósítják a fogyasztókat, így kiemelkedő ROI-t érnek el Az Act2Access a kiadók, hirdetők […]
A Marquard Media tovább bővíti szolgáltatásai palettáját, és májusban digitálisan, júniusban pedig a megszokott platformjain rendezi meg a JOY-NAPOK-at. „Tavaly év végén alaposan megleptük a piacot, amikor – átstrukturálva üzleti fókuszainkat – csökkentettük a print termékeink számát és elkezdtük bővíteni digitális szolgáltatásainkat. Az elmúlt hetek fényében még jobban felértékelődik, hogy bátran és időben cselekedtünk, hiszen […]
A Marquard Media több márkájára kiterjedő kezdeményezésének célja a magyarországi kisvállalkozások átsegítése a hirtelen jött krízishelyzeten A Marquard Media Magyarország nagy erőkkel munkálkodik azon, hogy a koronavírus miatt kialakult krízishelyzetben is biztosítson olyan megoldásokat, melyekkel jó ügyek szolgálatába állíthatja értékteremtő, közösségformáló erejét. „Úgy gondoljuk, hogy felelős, piaci médiaszereplőként nem csak az a dolgunk, hogy informatív […]
A Marquard Media Shopping & Style portfolióját új szakemberek bevonásával építi tovább A médiavállalat közelmúltban jelentette be, hogy határozott tematikus fókuszok köré építi portfolióját, melyek egyike a JOY, JOY-napok, InStyle és ShoppieGO márkákat magában foglaló Shopping&Style tematika.Az idei évet máris nagy hírekkel kezdi a médiavállalat, az InStyle – az egyetlen, magát stílusmagazinként definiáló lap- ugyanis […]
A sikerek sora: három MagyarBrands-díj, két Média a Családért-díj jelölés és egy magyarországi Média a Családért-díj közönségdíj. A Marquard Media Magyarország tartalomgyártási stratégiája 2020-tól tematikus fókuszok mentén épül fel: a médiacég portfóliója két lényeges terület köré összpontosul, amelyek egyike a Modern Család & Egészség.Ide tartoznak a társaság saját tulajdonú, magyar fejlesztésű márkái, mint az ÉVA, […]
Hazánk egyik vezető médiavállalataként meggyőződésünk, hogy kulcsszerepet töltünk be a társadalmi szemlélet formálásában, a tudatos és felelős gondolkodás kialakításában. A jó pár éve indított CSR-tevékenységünkkel célunk az volt, hogy értéket teremtsünk, és felhívjuk a figyelmet a társadalmi felelősségvállalás fontosságára. Cégünk szellemiségét áthatja a CSR területén betöltött karakteres szerepvállalás, melyre a cég saját programot is épít, […]
A modern férfi kép- és szerepminták változása, valamint a kiadó új célkitűzései állnak a háttérben A Marquard Media Magyarország tegnap jelentette be, hogy 2020 januárjától új tematikus fókuszok határozzák meg tartalomgyártási stratégiáját, közülük az egyik a modern család & egészség témakörök. A kiadó az elmúlt években létrehozott saját márkái építésére koncentrál, mint az ÉVA, a […]
Tematikus fókuszok és új digitális üzleti megoldások mellett kötelezi el magát a médiavállalat A Marquard Media Magyarország tartalomgyártási stratégiáját a jövőben tematikus fókuszok határozzák meg, a médiacég portfolióját két terület köré szervezi: shopping & stílus (JOY, JOY-Napok, InStyle és ShoppieGo) valamint modern család & egészség (ÉVA, APA, Gyereklélek, famiily.hu és Runner’s World). A Playboy, az Exclusive […]
A magyar cég és a teljes cégcsoport a világ nagy nevű médiumaival karöltve publikál a klímaváltozás tudatosításában Szeptember 16-22. között egy eddig példátlan nemzetközi összefogás tanúi lehetünk. Mostanra világszerte több mint 300 – együttesen 1 milliárdos olvasótáborral rendelkező – médium csatlakozott a Columbia Journalism Review és a The Nation által, a The Guardian napilappal közösen […]
Megjelent a JOY magazin szeptemberi, tudatos lapszáma „Te mennyire élsz tudatos életet? Ez a kérdés – szerencsére – egyre többször merül fel, és egyre inkább státusszimbólum erre megfelelő választ adni. Úgy gondolom, hogy mindenkit beemelhetünk az #ökoharcos-ok nemes táborába, aki legalább már egy kis lépést tett afelé, hogy fenntarthatóbb életet éljen. Újrahasznosított, vegán, zero waste, […]
Bruno Valsangiacomo vállalkozó 2019. július 1-től csatlakozik a Marquard Media Group AG (Baar, Svájc) igazgatótanácsához Bruno Valsangiacomo 2000. óta a zürichi székhelyű Tectus Group (tectusgroup.com) ügyvezető elnöke. A Tectus Group a legkülönfélébb iparágakban jelen van, az építőipai és mérnöki tevékenységtől a szórakoztatáson keresztül a befektetésekig. Bruno 2018-ig az ITI Group ügyvezető elnöke volt, és egyike a cég […]
Újabb nemzetközi divatmárka a fenntartható jövő mellett A Marquard Media Mo. Kft., mint Magyarország első „furfree” médiavállalata örömmel üdvözli a tegnap bejelentett hírt, miszerint a Prada Group a 2020-as szezontól kezdve nem fog többé állati eredetű prémet használni a kollekcióiban. Az elmúlt időszakban több vezető nemzetközi divatház – például a Gucci, Michael Kors, Versace, Furla, […]
A magyar bestseller író, Lakatos Levente legújabb folytatásos regényének első fejezetei már elérhetőek a joy.hu microsite-ján, a JOY LOVE-on (https://joylove.hu/). A JOY és az író együttműködésének keretében a Vörös c. regény 30 héten keresztül, hetente új résszel jelentkezik a brand erre dedikált online felületén. Az első hetekben az olvasóknak lehetősége nyílt ingyenesen beleolvasni a könyv […]
Új szervezeti struktúrával, új vezetőkkel és új működési modellel kezdte az évet a Marquard Media A Marquard Media Group tavaly bejelentett tulajdonosiszerkezet-változása, amikor is Bijan Khezri, a vállalatcsoport vezérigazgatója és az igazgatótanács delegált tagja 20 százalékos részesedést vásárolt a vállalatcsoportban, izgalmas folyamatokat indított el a cégcsoporthoz tartozó cégek életében, így a Marquard Media Magyarország Kft.-nél […]
Egyedi megoldás személyre szabott, valós idejű kihívásokhoz Hamburg, 2019. március 28: A Marquard Media Group AG 100%-os tulajdonú leányvállalataként működő 4Players GmbH a mai naptól zárt béta hozzáférést biztosít az iOS és Android okostelefonokhoz és táblagépekhez fejlesztett legújabb SCILL™ Play alkalmazásához. A SCILL™ Play „secondscreen” alkalmazás, amely lehetővé teszi a gamerek számára az egyedi profiljukhoz és […]
A Marquard Media tavaly a magyar médiacégek közül elsőként csatlakozott a „Fur Free” vállalatok világszerte növekvő táborához, és ezen szellemiség jegyében sem divat-összeállításaiban, sem hirdetési felületein nem szerepeltet állati szőrből készült ruhadarabokat, táskákat és kiegészítőket. Az InStyle, a JOY, az Éva, a Shape, a Playboy, a Runner’s World, a Men’s Health, az Apa Magazin és […]
A Marquard Media Magyarország a hazai médiacégek közül elsőként büszkén csatlakozik a világszinten egyre növekvő trendhez, és a jövőben az összes kiadványából mellőzi a valódi szőrméből készült termékek megjelentetését és nem fogadja be azok hirdetéseit sem a nyomtatott, sem az online platformokon. „Jól látható, hogy a világban és hazánkban is dinamikusan változnak a fogyasztói igények, […]
A Marquard Media Content Studiojából nyílt vizekre evezett a Wiking Yacht Club magazin. A Marquard Media Content Studio divíziója 2017-ben kezdett el dolgozni a Wiking Yacht Club magazin kivitelezésén. Az exkluzív márkamagazin évente két alkalommal jelenik meg a médiavállalat gondozásában. Az első, lenyűgözően elegáns lapszámot, 2018 tavaszán vehetik kezükbe az érdeklődők, a klub kikötőiben és […]
Érthető és hiteles útmutató korunk nevelési irányzataihoz gyerekpszichológusoktól, szakértőktől Új, gyermekpszichológiával, nevelési kérdésekkel foglalkozó negyedéves magazinnal bővíti portfolióját a Marquard Media. Az olvasói igények és legfrissebb trendek alapján életre hívott Gyereklélek magazin első lapszáma április 12-én jelenik meg. Szakértői cikkekben többek között olyan kérdésekre keresi a válaszokat, mint mihez kezdjünk a legváratlanabb hisztihelyzetekben. Megfojtjuk-e a […]
Idén novemberben már ötödik alkalommal hívjuk életre a JOY Tündér kezdeményezést, melynek keretében minden félévben egy kiválasztott alapítvány tevékenységét támogatjuk. 2017 novemberében a United Way Magyarország alapítvány értő olvasásért létrehozott Könyvforgató programjára kerül sor. Jelenleg Magyarországon a gyerekek közel 20%-a küzd olvasási és szövegértési problémákkal, amik súlyosan rányomják bélyegüket a jövőjükre, jelentősen hátráltatva őket az […]
10 év, 114 lapszám, 23 különszám, több mint 2 millió eladott lap, közel 7000 előfizető, úttörő „olvasó a címlapon” koncepció, Éva Tolerancia kampány, az első smink, retus és filter nélküli címlap, a hazai glossy magazinok piacán elsőként bevezetett iPad-alkalmazás, számtalan, a márka egyediségét és minőségét elismerő díj – ez röviden a születésnapját ünneplő ÉVA magazin […]
Megjelent a nagysikerű Apa magazin második száma 2016 őszén jelentette meg a Marquard Media a magyar piacon hiánypótlónak számító, elsősorban apáknak szóló saját fejlesztésű lapját, az Apa magazint. A negyedévente megjelenő magazin szórakoztatóan, szintén, sajátos hangvételben, sokszínűen mutatja be a modern apaságot. Az APA magazin bevezetésével a kiadó ismét a rá jellemző innováció és minőség […]
active beauty – A szépség és egészség online magazinja 2017-ben is folytatja, valamint új elemmel is bővíti kiemelkedően sikeres stratégiai együttműködését a Marquard Media és a dm. A dm 2009-ben vezette be hazánkban az active beauty törzsvásárlói programot. Az ehhez kapcsolódó fogyasztói márkamagazin gondozását 2012 óta a Marquard Media látja el. 2017-től azonban már nemcsak […]
Átadták a Prix de Beauté díjakat. A JOY magazin idén 15. alkalommal rendezte meg a Prix de Beauté – A szépség nagydíja eseményét. Az ikonikus verseny célja a minőség és exkluzivitás jegyében jutalmazni azon kozmetikai termékeket, amelyek kategóriájukban egyedülállóak. A JOY kiemelten fontosnak tartja, hogy a díjak odaítélésében – a szakmai zsűri mellett – olvasói […]
Második alkalommal indítja el jótékonysági kampányát Magyarország ikonikus férfimagazinja. A Playboy Hero kezdeményezés célja továbbra is az, hogy olyan férfi példaképeket állítson, akik szakmai sikereik mellett fontos társadalmi ügyek mellett is kiállnak. Idén olyan nevek csatlakoztak az ügyhöz mint Zwack Sándor, Geszti Péter, Nyáry Krisztián, Németh Ottó és Holló Gábor. Az üzletemberek a következő egy […]
Ősszel is folytatódik a JOY magazin jótékonysági programja, a JOY-Tündér, amelynek során minden megvásárolt novemberi lapszámmal az Őrzők Alapítványt is támogatják az olvasók. Az alapítvány a Tűzoltó utcai Gyermekklinikán kezelt, daganatos és leukémiás gyerekek gyógyítását segíti, többek között orvosi műszerek vásárlásával és a szülők kórházi vagy ahhoz közeli elhelyezésével. „Az idén 18. születésnapját ünneplő JOY […]
Új, hiánypótló magazinnal bővítette portfólióját a Marquard Media. Az Apa magazin szórakoztatóan, őszintén, sokszínűen mutatja be a modern apaságot, olyan cikkek segítségével melyeket apák írnak apáknak, így a lap egy, az olvasók életének egyik legkalandosabb kihívásához a közösségbe tartozás élményét és biztonságát nyújtja. Az Apa újszerű, nem tradicionális megközelítést alkalmaz egy nagyon is tradicionális szerep […]
Innovatív digitális tartalmi megoldások a Marquard Digital Servicestől és a Samsung Magyarországtól Folytatja és továbbfejleszti a Marquard Media és a Samsung Magyarország kiemelkedően sikeres stratégiai együttműködését, amelynek keretében a két vállalat digitális tartalmi megoldásokat kínál exkluzívan a Samsung mobileszközök vásárlói számára. Az együttműködés alapjául a Marquard Media kiemelkedő szerkesztőségi, tartalomgyártói és fejlesztői szakértelme és a […]
Tartalmában és küllemében megújult magazin, felépítésben és dizájnban modernizált weboldal, emelkedő példányszám és növekvő látogatottsági adatok – röviden így foglalható össze a Fundamenta Lakáskassza és a Marquard Média közel egy éves együttműködése. A Marquard Media 2015 augusztusában nyerte el a Fundamenta-Lakáskassza* tartalomgyártási tenderét, és azóta a kiadó gondozásában jelenik meg az Otthonok&Megoldások negyedéves márkamagazin, valamint […]
A júniusi lapszámmal megújult az idén 18. születésnapját ünneplő JOY magazin. A kiadó célja, hogy tovább növelje a JOY népszerűségét olvasói körében, hosszú távon stabilizálja évek óta meglévő piacvezető pozícióját és a kibővített tartalommal új lendületet adjon a lapnak – egyben határozottan megkülönböztesse azt konkurenseitől. A változás a dizájnt és a tartalmi elemeket egyaránt érinti: […]
Content Club néven szakmai blogot indít a Marquard Media A Marquard Media a nemrég befejeződött szervezetfejlesztési folyamat keretén belül 4 divíziót hozott létre (Publishing House, Content Studio, Digital Services, Event Services), amelyek megvalósulásával komplex kommunikációs megoldásokat kínáló médiacégként működik tovább.Prémium tartalomgyártóként és szolgáltatóként a Marquard Media védjegyévé vált a minőségi és releváns tartalom. Az ehhez […]
A magyar médiapiacon több mint 25 éve jelen lévő Marquard Media végleg szakít a tradicionális magazinkiadói modellel és a jövőben komplex kommunikációs megoldásokat kínáló médiacégként működik tovább. A változás keretében a magazinkiadói tevékenység mellett három új üzletág kezdi meg működését.A Marquard Media Content Studio egy szellemi alkotóműhely, melynek célja, hogy segítse partnereit tartalomstratégiájuk kialakításában és […]
A szokatlan tavaszi hűvös ellenére már az előnevezési időszakban szinte betelt a balatonfüredi Runner’s World Run. Április 30-án, 11 órakor, a Vitorlás téri versenyközpontból végül ragyogó napsütésben rajtolt el a több mint 1500 futó, hogy teljesítse a már-már hagyományosnak tekinthető távokat 6,5 – 10,5 – 21 és 42 km-en. A Füreden összesen lefutott táv ezen […]
Több mint 15 évvel ezelőtt a világon a második legnagyobb példányszámban eladott női magazin, a SHAPE új kategóriát teremtett a hazai lappiacon. A fitt életmód filozófiája mellett elkötelezett világmárka az egészséges életformát a nők mindennapjainak természetes részeként, a külső és belső szépség alapvető forrásaként és a kitartás és magabiztosság egyik meghatározó motorjaként értelmezi. Az aktuális […]
Második alkalommal osztották ki az InStyle – Style Award díjakat. A magazin a stílust, minőséget és teljesítményt díjazta, olyan kategóriákban mint stílusos nő és férfi, divattervező, jótékony sztár, blogger, Instagramsztár és fiatal tehetség. Az extravagáns estén Kovács Patrícia, Polgár Odett, Schoblocher Barbara, Istvánffy Emma, a Bridget & Olivia és Fehérvári Gábor Alfréd is díjazott volt. […]
Újabb híresség indít blogot az egyre szélesebb közönséget elérő JOY.hu-n. Az oldal már 400-450 ezer egyedi felhasználóhoz jut el havonta, így fontos, hogy egyre szélesebb érdeklődési kört tudjon kielégíteni. Március 11-én elindult a Veca Világa blog (www.joy.hu/vecavilaga), ahol az énekesnő őszintén mesél arról, milyen is fiatal édesanyának lenni, és megbirkózni az első baba jelentette kihívásokkal. […]
”Fontos, hogy a fiatalok származásuktól és körülményeiktől függetlenül, tehetségükhöz mérten tudjanak érvényesülni” Csakúgy mint a világ szinte minden országában, Magyarországon is nagy probléma, hogy magazinok címlapjain és a médiában szereplő modellek, személyiségek aránya nem tükrözi a társadalom sokszínűségét. Ritkán látunk olyan példaképeket szerepelni, akik mintául szolgálhatnának hátrányos helyzetű vagy fogyatékossággal élő fiatalok számára. A Marquard […]
Immár második alkalommal díjazta a Playboy az év meghatározó személyiségeit a Man of the Year gálán. Öt kategóriában öt olyan közismert és elismert férfi kapta meg a magazin díját, akik kiállásukkal, habitusukkal és intelligenciájukkal megtestesítik mindazt, amit a Playboy képvisel: a hedonizmust, a nyitottságot és azt a fajta szabadságot, amely éppen addig terjed, amíg nem korlátoz másokat. […]
Rendhagyó kampánnyal nyitja az évet az ÉVA magazin. A márka idén indítja útjára újszerű, a magyar társadalom egészét érintő kezdeményezését, az ÉVA Toleranciát. Az ÉVA célja, hogy hétköznapi történeteken keresztül felhívja a figyelmet a békés és toleráns együttélés fontosságára. A magazin saját olvasóit is bevonja a kezdeményezésbe az www.evamagazin.hu/tolerancia oldal segítségével. Az ÉVA 2016-ban megjelenő lapszámaiban kiemelt […]
A JOY magazin minden eladott novemberi lapszámával – mely a JOY NAPOK kuponjait is tartalmazta – 20 forinttal a Mosoly Alapítvány* tevékenységét támogatta. A JOY Tündér jótékonysági program létrehozása a Marquard Media tudatos CSR tevékenységének egyik alappillére. A kezdeményezés hagyományteremtő és a brand életét a jövőben is végigkísérő céllal jött létre. A magazinpiacon eddig egyedülálló […]
2015. december 4-én megújult a joy.hu. A változás tartalmilag, látványvilágban, technológiában és hirdetési szempontból is érinti az oldalt. „A JOY.HU mostani megújulása meghatározó eleme digitális stratégiánknak, jelentős mérföldkő azon az úton, amelynek során a magazinkiadóként ismertté lett Marquard Media Magyarország Kft. tovább erősíti platformtól független tartalomszolgáltatói mivoltját. Az elmúlt évek tudatos építkezése 2015-ben új szintre […]
Ismét rekordot döntött a JOY, száguld a joy.hu Saját, tavaszi rekordját is megdöntötte a JOY 2015. novemberi lapszáma, mely a magazin történetének eddigi legmagasabb eladott példányszámával büszkélkedhet. A 133.048 * eladott példány elérésében az immár 15. alkalommal megrendezett JOY NAPOK, valamint a Marquard Media tudatos CSR tevékenységének keretén belül útjára indított JOY Tündér jótékonysági aktivitás […]
Bár a futást jellemzően nem ehhez az évszakhoz kötik, a világ vezető futómagazinja télen is mindent megtesz azért, hogy fenntartsa a futók motivációját. Komoly lelkierő kell ahhoz, hogy valaki hidegben, sötétben, latyakban, esetleg hóban nekivágjon és teljesítse a saját magának kitűzött távot. Ilyenkor valóban nehéz arra gondolni, ami szép ebben a sportban. A Runner’s World […]
A Marquard Media Lengyelország 2015. október végétől tovább növelte jelenlétét a lengyelországi digitális piacon a Papilot Sp. Z o. o. 80 százalékos átvételével. A Papilot Csoport kiemelkedően sikeresen üzemeltet több, a régióban meghatározó weboldalt és közösségimédia-csatornát. Ezen belül is különösen jelentős a női szegmensben a papilon.pl oldal, a boska.pl a divat-, a supermamy.pl pedig a […]
Első alkalommal indítja el nagyszabású jótékonysági kampányát Magyarország emblematikus férfi életmódmagazinja. A Playboy Hero kezdeményezés célja, hogy olyan férfi példaképeket állítson, akik szakmai sikereik mellett fontos társadalmi ügyek mellett is kiállnak. A kampányhoz olyan hírességek is csatlakoztak, mint például Istenes Bence, Fluor Tomi, Pachmann Péter, Kárász Róbert és Csonka András. Művészek, televíziós személyiségek, sikeres üzletemberek […]
2015. október 13-án a Playboy Enterprises, Inc. bejelentette, hogy miután munkahelyeken is biztonsággal megtekinthető formátumban újraindította a playboy.com honlapot, következő lépésként a cég meghatározó kiadványán, a Playboy magazinon úgyszintén változtatni fog. A Playboy magazin amerikai kiadója hivatalosan is közzé tette, hogy a 2016. márciusi számától – amely 2016 februárjában jelenik meg – szakít a teljes […]
A Marquard Media gondozásában megjelenő Éva magazin 2015-ben ismét elnyerte a MagyarBrands címet. A program olyan magyar vonatkozású márkákat díjaz immáron hatodik éve, amelyek a magyar vállalkozások méltó képviselői hazánkban és – közülük nagyon sokan – határainkon kívül is. A MagyarBrands – díjazott márkákhoz kapcsolt értékek – ismertség, elismertség, kedveltség, megbízhatóság – olyan kézzelfogható előnyöket jelentenek a […]
A JOY magazin idén 14. alkalommal rendezi meg a Prix de Beauté – A szépség nagydíja eseményét, amelynek keretében a minőség és exkluzivitás díját, olyan a magyar piacon 2015-ben megvásárolható kozmetikai termékek nyerhetik el, amelyek kategóriájukban egyedülállóak. Az immár hagyománnyá vált versenyen a szépségipar termékeinek széles és változatos palettája jelenik meg évről évre és a […]
2015 júliusától a Marquard Média az Adverticum AdServerét használja a portfóliójába tartózó online felületek hirdetéseinek kiszolgálásához. 2015 júliusától a Marquard Média az Adverticum AdServerét használja a portfóliójába tartózó online felületek hirdetéseinek kiszolgálásához. A kiadó piacvezető prémium tartalomszolgáltatóként a magas színvonalú és innovatív digitális megoldásokat nyújtó Adverticum AdServere mellet döntött a szakmai partner kiválasztásakor, ezzel is tovább bővítve a cég prémium […]
A Marquard Media gondozásában megjelenő Éva magazin és a Deichmann közös kezdeményezése az „Egy cipőben járunk” rajzpályázat keretében 2015. tavaszán, közel 2 hónapon keresztül küldhették be az általános iskolai alsós tagozatos osztályok rajzaikat a fenti témában az ÉVA szerkesztőségébe. A diákok feladata egy olyan közösségi pályamű létrehozása volt, melyben tetszőlegesen választott művészeti technikával (rajz, filctoll, […]
Idén a Runner’s World mindkét futócsapata a fogyatékkal élő csemetéknek gyűjt adományokat az Ultrabalatonon. Idén két csapatot indít a Runner’s World az Ultrabalatonon. Míg a tavalyi terv a kör sikeres teljesítése volt, 2015-ben mindkét csapat a Csemete Alapítványt támogatja futásával. „Idén komolyabb célt tűztünk ki magunk elé – mondja Pásztor Máté, a lap főszerkesztője –, […]