Hírek

Hírek

Óbudai loft irodába költözött a Marquard Group Hungary

A kreativitásnak szárnyat adó és az átalakult irodahasználati szokásokat támogató cégközpontot keresett a Marquard Group Hungary, amely a Perc utca 8. szám alatti loft épületben találta meg új otthonát. Az ország egyik vezető női portfóliójával rendelkező svájci médiacég több mint egy évtizede hűséges Óbudához, a munkatársak is megszokták a város ezen szegletét. Az új irodát […]

Megújult menedzsment- és vállalatvezetési struktúrával folytatja a „content-to-commerce” jegyében zajló transzformációját a Marquard Media Magyarország

Megújult menedzsment- és vállalatvezetési struktúrával folytatja a digitális transzformációt a Marquard Media Magyarország (MMM). Március elsején Óhidi Zsuzsanna ügyvezető igazgató közel két évtized után távozik pozíciójából, de a folytonosság biztosítása érdekében szerepet kap abban a frissen alakult non-executive boardban, amelynek tagja még Bijan Khezri, a Marquard Media Group (MMG) vezérigazgatója és Rainer Rosenbusch, az MMG […]

MagyarBrands: tizedjére nyert az ÉVA, két díjat kapott a #vegyélhazait

Idén két új MagyarBrands elismeréssel gazdagodott a Marquard Media, így már három termékünk szerepel a legmegbízhatóbb és a legeredményesebb magyar márkákák listáján. Az ÉVA Magazin (Kiváló Fogyasztói Márka) mellett új belépőként a #vegyélhazait kezdeményezés is méltán viselheti mostantól a kitüntető címet Kiváló Fogyasztói Márka, illetve Innovatív Márka kategóriában. Rendkívüli jelentőségű a MagyarBrands díjazás üzenete 2021-ben, […]

Jurásek Sándor a Marquard Media Magyarország új kereskedelmi igazgatója

Október 1-től Jurásek Sándor látja el a Marquard Media Magyarország kereskedelmi igazgatói feladatait. A szakember közel két évtizedes vezetői tapasztalattal rendelkezik a hazai médiavilágban, valamint a kereskedelmi terület több szegmensében. Az új igazgató feladata a digitális transzformáció folytatása, valamint a sokrétű és értékes termékpalettában rejlő szinergiák kiaknázása lesz, folytatva azt a munkát, amelyet elődje sikeresen […]

JOY Social Media Award 2021: új kategóriákkal érkezik az egyetlen hazai díj, ami elismeri az értéket a közösségi médiában

A közönség kilenc kategória 36 jelöltjére szavazhat Elindult a szavazás – 2021-ben immáron ötödik alkalommal jelentkezik a JOY Social Media Award. Ez az egyetlen elismerés ma Magyarországon, amely díjazza az értéket a közösségi médiában. Az új kategóriákban a felelős állattartókat, a bodypositivity mozgalom élharcosait is megválasztják, emellett idén először szavazhat a közönség a #szülővagyok kategória […]

Megújulva tér vissza a Mesélj, Anyukám! podcast az ÉvaMagazin.hu-n!

A podcast TikTok csatornáján a műsorvezetők humoros oldalukat is megmutatják Tényleg szopás a szoptatás? Hogyan éljük meg a szexualitásunkat anyaként a szülés után? Hogyan beszélnek el a párok egymás mellett, és vajon magyar nőként milyen a gyereknevelés Balin? – többek között ilyen témákkal érkezik az ÉvaMagazin.hu nagy sikerű, megújult podcastja, a Mesélj Anyukám! A szeptember […]

Kutatás: imádják a magyarok a kuponokat, a vásárlók harmada kivár egy jó ajánlatra

Az akciókkal a fiatalok és a 400 ezer forint felett keresők élnek a leginkább A magyarok több mint harmada halasztott már el vásárlást, hogy később kuponnal olcsóbban szerezhessen be egy terméket, 40%-uk pedig olyasmit is vett az akciók miatt, amit eredetileg nem szándékozott megvásárolni – derül ki Reacty Digital reprezentatív kutatásából, amelyet a JOY Magazin […]

Testünk elfogadásáért kampányol az InStyle

Először szerepel sztómaheges nő hazai divatmagazin címlapjánNégy gyönyörű nő mutatja meg magát fürdőruhában az InStyle nyári kiadásának címlapján és hasábjain, ezzel is bátorítva mindenkit, hogy fogadja el a testét – legyen az nagyon vékony vagy éppen teltebb, esetleg műtéti heges – pont így, ahogy van.  A magazin B. Nagy Réka és Sena Dagadu énekesnővel, Bányainé […]

Influencerekkel és Oszkárral, az uszkárral támad a JOY-napok szpotja

Minden eddiginél több kuponnal és egy influenceres tévészpottal támad az idei JOY-napok. A reklámfilm főszereplője három fiatal sztár, Aryee Claudia Dedei „Tücsi”, Debreczeni Dóra és Kovács-Nyári Dia, valamint egy pillanatra vendégszereplőként feltűnik Oszkár, az uszkár is. A JOY-napok első forgatott tévészpotját Géczy Dávid rendezte, aki többek között a Zeneakadémia díjnyertes imázsfilmjeit rendezte. Az idei JOY-napokat […]

Micsoda nők voltak – Új podcast az ÉvaMagazin.hu-n!

Újabb tartalommal erősíti kínálatát a Marquard Media Magyarország. Elindult a Micsoda nők voltak című podcastsorozat az ÉvaMagazin.hu felületén, az első részében II. Katalin cárnő titkairól tudhatnak meg érdekességeket a hallgatók. Az igényes női portál számára nem ismeretlen a podcastok világa: Zubor Rozália vezetésével már másfél éve sikerrel fut az AB státuszú hallgatókat fókuszba helyező Mesélj, Anyukám! […]

Online, élő koncertsorozat indult hazai előadókkal a JOY magazin szervezésében

A #hallgasshazait eseménysorozatában Berkes Olivér, Freddie és Opitz Barbi is színpadra A JOY #hallgasshazait eseménysorozatában minden csütörtökön hazai előadók adnak koncertet, menő helyszínekről streamelve, az előadók és az élményre szomjazó közönség szívét is megmelengetve ezzel kicsit. Többek között Berkes Olivér, Freddie és Opitz Barbi is szerepel a line-upban. A JOY áprilisban útjára indult Facebook-live eseménysorozatában […]

JOY Beauty Club néven újult meg a Joy.hu szépségrovata

Újdonságokkal köszöntötte az áprilist a JOY online kiadása. Ráncfelvarráson esett át az oldal szépségrovata, mostantól megújult külsővel, kibővített tartalommal, JOY Beauty Club néven szólítja meg az olvasókat. A Joy Beauty Club minden hónapban egy adott téma köré építi fel a tartalmát, a következő időszakban terítékre kerül többek között a tudatos bőrápolás vagy például a helyes […]

Down-szindróma aktivista az InStyle magazin márciusi címlapján

Szemléletformáló kezdeményezést indított útjára a Marquard Media Magyarország Történelmi címlappal és különleges üzenettel jelenik meg az InStyle magazin márciusi száma, amelynek címlapján Szalay Anna Lilla Down-szindróma aktivista látható. A magazin a korlátokat legyűrő, álmaikért töretlenül dolgozó embereket ünnepli ebben a mindenki számára nehéz időszakban. A lapot kiadó Marquard Media Magyarország társadalmi szemléletformáló kezdeményezéssel is jelentkezik, […]

Visszatér a nyomtatott ÉVA Magazin

Visszatért az ÉVA print kiadása, már kapható a magazin legfrissebb száma. A Marquard Media Magyarország az olvasói és hirdetői igényekre válaszolva visszahozta a standokra a magazint, amely a márciusi lapszámot követően idén még három alkalommal jelenik meg. A legfrissebb ÉVA magazinban Pásztor Anna vall a felnőtté válásról, Ajkai Mónika modellből lett coach a belső ragyogásról, […]

Lezárások alatt Vegyél tavaszit! – online vásárral folytatódik a #vegyélhazait kezdeményezés

Online vásár indult a lezárás idejére, a Vegyél tavaszit! digitális felületén hazai vállalkozók mutatják be termékeiket, az érdeklődők pedig számos kategóriában válogathatnak közülük. Gyantába zárt kincsekből készült ékszerek? Drótból gyártott kézműves fülbevalók? Limitált szériás magyar prémium táskabrand? „Úriemberdoboz” egyedi felújított órával? Menő házi faliszőnyegek klasszikus technikával? Igen, ezek mind szembejönnek a kínálatban. Az akció a #vegyélhazait kezdeményezés […]

Reboot Hungary: Nem a kor, a tartalom számít!

Kor? Milyen kor? Az csak egy állapot! A generációk közötti különbségek változását járta körbe a Reboot Hungary legújabb webináriuma. Óhidi Zsuzsanna, a Marquard Media ügyvezető igazgatója a 17 éves Trunk Tamás „millenáris polihisztorral” együtt válaszolt a kérdésekre, felvetéseiket pedig Steigervald Krisztián, a Generációk harca című könyv szerzője elemezte ki. A beszélgetést Csermely Ákos moderálta. A […]

Egyedülálló, online adventi vásárral gazdagítja a magyar fogyasztók karácsonyi élményeit a #vegyélhazait

Miközben sorban érkeznek a hírek arról, hogy az idei adventi vásárok a járványveszély miatt országszerte elmaradnak, addig a Marquard Media új kezdeményezésével számos hazai kisvállalkozást támogatva ad újszerű választ erre a hiátusra a #vegyélhazait Adventi Vásárral az online térben. „Nemcsak azért izgalmas kezdeményezés a miénk, mert ilyen kivitelezésű online adventi vásárra még nem került sor […]

A Marquard Media Magyarország tovább folytatja digitális transzformációját

A vásárlás és forgalomösztönző megoldások további bővítése a Shopping Solutions & Services divíziótól, valamint tartalomstratégia-alkotás, megvalósítás és számtalan tartalmi megoldás a Content Studiótól: a Marquard Media mostantól ezen üzleti területekre koncentrálja erőforrásait. Óhidi Zsuzsanna, a cég ügyvezetője így nyilatkozik a változásokról: „Az elmúlt hónapokban az extrém piaci körülmények folyamatos újratervezésre, céljaink és vízióink újabb és […]

#VegyélHazait: jótékonysági összefogásból sikermárka

A Marquard Media Magyarország több márkájára kiterjedő kezdeményezésének célja a magyarországi kisvállalkozások átsegítése volt a 2020 tavaszi pandémia okozta krízishelyzeten, de végül egy új márka született A Marquard Media Magyarország 2020 tavaszán nagy erőkkel munkálkodott azon, hogy a koronavírus miatt kialakult krízishelyzetben olyan megoldásokat biztosítson, melyekkel jó ügyek szolgálatába állíthatja értékteremtő, közösségformáló erejét és hogy […]

Új divízió, új üzletfejlesztési csapat és portfolió rendezés a Marquard Mediánál

MM Shopping Solutions & Services néven új divíziót indít a médiacég, ahol kiemelt üzletfejlesztési figyelmet fordít minden olyan termékre, megoldásra, szolgáltatásra, amely ügyfeleit abban segítheti, hogy azonnali bevételnövekedést érjenek el – kihasználva egyebek mellett a divízió márkáinak és tartalmainak erejét az adatközpontú e-kereskedelmi területen. Az APA és Gyereklélek márkák különálló print alapú megjelenését a kiadó megszünteti és […]

LUKA MÜLLER A MARQUARD MEDIA GROUP AG IGAZGATÓ TANÁCSÁNAK ÚJ ELNÖKE

Luka Müller 2018. január óta az igazgatótanács tagja, és 2020. július 1-jétől az igazgatótanács elnöke, amely posztot eddig a társaság alapítója és többségi tulajdonosa, Jürg Marquard töltötte be, aki ezt követően is az igazgatótanács aktív tagja marad. Luka Müller a zürichi MME Legal ügyvédi iroda alapító partnere, és a svájci pénzintézeti engedéllyel rendelkező és Szingapúrban is […]

Végre a boltokban is JOY-NAPOK!

Elindult a járvány utáni első nagyszabású vásárlási esemény, a JOY-NAPOK SUMMER SPECIAL, amelynek keretében a kedvezmények rajongói végre a valóságos üzletekben is beszerezhetik vágyaik tárgyait. A márciusban kirobbanó válság az ország egyik legsikeresebb vásárlási eseményének koncepcionális átgondolására és újratervezésére kényszerítette a márkát gondozó Marquard Mediát.  A kiadó számára kiemelkedően fontos projektet végül új elemekkel – […]

Jacques Bughin csatlakozik a Marquard Media csoporthoz

Az igazgatótanács új tagjaként Jacques Bughin, a digitális átalakulás szakértője csatlakozik a társasághoz, a távozó Bruno Valsangiacomo helyét veszi át Jacques Bughin 1992 és 2019 között a McKinsey-nél dolgozott számos különböző beosztásban: 1998-tól partner, majd 2005-től senior partner volt. Részt vett 1999 és 2002 között a digitális kezdeményezés irányításában, 2004 óta a stratégiai és vállalati […]

A Marquard Media Group a Zühlke csoporttal együttműködésben alakítja ki a következő generációs hirdetési platformot

A fogyasztók az aktív részvételért cserébe személyre szabott hozzáférést kapnak szerkesztői tartalmakhoz és e-kereskedelmi ajánlatokhoz A felhasználók aktív bevonása lehetővé teszi a közönség szegmentálását, így növelhető az előfizetők száma és javítható az e-vásárlási konverziós arány Az interaktív hirdetések kimagasló márkaismertséget eredményeznek, hatékonyan mozgósítják a fogyasztókat, így kiemelkedő ROI-t érnek el Az Act2Access a kiadók, hirdetők […]

JOY-NAPOK: digitálisan is!

A Marquard Media tovább bővíti szolgáltatásai palettáját, és májusban digitálisan, júniusban pedig a megszokott platformjain rendezi meg a JOY-NAPOK-at. „Tavaly év végén alaposan megleptük a piacot, amikor – átstrukturálva üzleti fókuszainkat – csökkentettük a print termékeink számát és elkezdtük bővíteni digitális szolgáltatásainkat. Az elmúlt hetek fényében még jobban felértékelődik, hogy bátran és időben cselekedtünk, hiszen […]

Összefogást indít a hazai alkotókért az InStyle márka

A Marquard Media több márkájára kiterjedő kezdeményezésének célja a magyarországi kisvállalkozások átsegítése a hirtelen jött krízishelyzeten A Marquard Media Magyarország nagy erőkkel munkálkodik azon, hogy a koronavírus miatt kialakult krízishelyzetben is biztosítson olyan megoldásokat, melyekkel jó ügyek szolgálatába állíthatja értékteremtő, közösségformáló erejét. „Úgy gondoljuk, hogy felelős, piaci médiaszereplőként nem csak az a dolgunk, hogy informatív […]

Alberti Petra főszerkesztő és Lakatos Márk kreatív igazgató kezei alatt újul meg az InStyle

A Marquard Media Shopping & Style portfolióját új szakemberek bevonásával építi tovább A médiavállalat közelmúltban jelentette be, hogy határozott tematikus fókuszok köré építi portfolióját, melyek egyike a JOY, JOY-napok, InStyle és ShoppieGO márkákat magában foglaló Shopping&Style tematika.Az idei évet máris nagy hírekkel kezdi a médiavállalat, az InStyle – az egyetlen, magát stílusmagazinként definiáló lap- ugyanis […]

Szakmai elismerésekkel kezdi a 2020-at a Marquard Media Magyarország Modern Család és Egészség portfóliója

A sikerek sora: három MagyarBrands-díj, két Média a Családért-díj jelölés és egy magyarországi Média a Családért-díj közönségdíj. A Marquard Media Magyarország tartalomgyártási stratégiája 2020-tól tematikus fókuszok mentén épül fel: a médiacég portfóliója két lényeges terület köré összpontosul, amelyek egyike a Modern Család & Egészség.Ide tartoznak a társaság saját tulajdonú, magyar fejlesztésű márkái, mint az ÉVA, […]

A Marquard Media Magyarország legfontosabb társadalmi felelősségvállalási projektjei 2020-ig

Hazánk egyik vezető médiavállalataként meggyőződésünk, hogy kulcsszerepet töltünk be a társadalmi szemlélet formálásában, a tudatos és felelős gondolkodás kialakításában. A jó pár éve indított CSR-tevékenységünkkel célunk az volt, hogy értéket teremtsünk, és felhívjuk a figyelmet a társadalmi felelősségvállalás fontosságára. Cégünk szellemiségét áthatja a CSR területén betöltött karakteres szerepvállalás, melyre a cég saját programot is épít, […]

Ezért zár be a magyar Playboy

A modern férfi kép- és szerepminták változása, valamint a kiadó új célkitűzései állnak a háttérben A Marquard Media Magyarország tegnap jelentette be, hogy 2020 januárjától új tematikus fókuszok határozzák meg tartalomgyártási stratégiáját, közülük az egyik a modern család & egészség témakörök. A kiadó az elmúlt években létrehozott saját márkái építésére koncentrál, mint az ÉVA, a […]

A Marquard Media Magyarország 2020-ra átstrukturálja üzleti fókuszait

Tematikus fókuszok és új digitális üzleti megoldások mellett kötelezi el magát a médiavállalat A Marquard Media Magyarország tartalomgyártási stratégiáját a jövőben tematikus fókuszok határozzák meg, a médiacég portfolióját két terület köré szervezi: shopping & stílus (JOY, JOY-Napok, InStyle és ShoppieGo) valamint modern család & egészség (ÉVA, APA, Gyereklélek, famiily.hu és Runner’s World). A Playboy, az Exclusive […]

A Marquard Media egy újabb tudatosságot növelő szerepvállalása

A magyar cég és a teljes cégcsoport a világ nagy nevű médiumaival karöltve publikál a klímaváltozás tudatosításában Szeptember 16-22. között egy eddig példátlan nemzetközi összefogás tanúi lehetünk. Mostanra világszerte több mint 300 – együttesen 1 milliárdos olvasótáborral rendelkező – médium csatlakozott a Columbia Journalism Review és a The Nation által, a The Guardian napilappal közösen […]

„Szüksége van a világnak arra, hogy mind tegyünk bele a közösbe”

Megjelent a JOY magazin szeptemberi, tudatos lapszáma „Te mennyire élsz tudatos életet? Ez a kérdés – szerencsére – egyre többször merül fel, és egyre inkább státusszimbólum erre megfelelő választ adni. Úgy gondolom, hogy mindenkit beemelhetünk az #ökoharcos-ok nemes táborába, aki legalább már egy kis lépést tett afelé, hogy fenntarthatóbb életet éljen. Újrahasznosított, vegán, zero waste, […]

Bruno Valsangiacomo csatlakozik a Marquard Media Group igazgatótanácsához

Bruno Valsangiacomo vállalkozó 2019. július 1-től csatlakozik a Marquard Media Group AG (Baar, Svájc) igazgatótanácsához Bruno Valsangiacomo 2000. óta a zürichi székhelyű Tectus Group (tectusgroup.com) ügyvezető elnöke. A Tectus Group a legkülönfélébb iparágakban jelen van, az építőipai és mérnöki tevékenységtől a szórakoztatáson keresztül a befektetésekig. Bruno 2018-ig az ITI Group ügyvezető elnöke volt, és egyike a cég […]

A Marquard Media üdvözli a Prada Group bejelentését

Újabb nemzetközi divatmárka a fenntartható jövő mellett A Marquard Media Mo. Kft., mint Magyarország első „furfree” médiavállalata örömmel üdvözli a tegnap bejelentett hírt, miszerint a Prada Group a 2020-as szezontól kezdve nem fog többé állati eredetű prémet használni a kollekcióiban. Az elmúlt időszakban több vezető nemzetközi divatház – például a Gucci, Michael Kors, Versace, Furla, […]

A négyszeres Aranykönyv-díjas szerző, rendhagyó módon a JOY.hu felületén publikálja legújabb folytatásos regénye fejezeteit

A magyar bestseller író, Lakatos Levente legújabb folytatásos regényének első fejezetei már elérhetőek a joy.hu microsite-ján, a JOY LOVE-on (https://joylove.hu/). A JOY és az író együttműködésének keretében a Vörös c. regény 30 héten keresztül, hetente új résszel jelentkezik a brand erre dedikált online felületén. Az első hetekben az olvasóknak lehetősége nyílt ingyenesen beleolvasni a könyv […]

VÁLTOZÁSOK A MARQUARD MEDIÁNÁL

Új szervezeti struktúrával, új vezetőkkel és új működési modellel kezdte az évet a Marquard Media A Marquard Media Group tavaly bejelentett tulajdonosiszerkezet-változása, amikor is Bijan Khezri, a vállalatcsoport vezérigazgatója és az igazgatótanács delegált tagja 20 százalékos részesedést vásárolt a vállalatcsoportban, izgalmas folyamatokat indított el a cégcsoporthoz tartozó cégek életében, így a Marquard Media Magyarország Kft.-nél […]

Itt a SCILL™, a 4Players by Marquard Media újgenerációs real-time játékélmény növelő alkalmazása online játékokhoz

Egyedi megoldás személyre szabott, valós idejű kihívásokhoz Hamburg, 2019. március 28: A Marquard Media Group AG 100%-os tulajdonú leányvállalataként működő 4Players GmbH a mai naptól zárt béta hozzáférést biztosít az iOS és Android okostelefonokhoz és táblagépekhez fejlesztett legújabb SCILL™ Play alkalmazásához. A SCILL™ Play „secondscreen” alkalmazás, amely lehetővé teszi a gamerek számára az egyedi profiljukhoz és […]

Sztárok és hirdetőpartnerek a Marquard Media „No Fur” kezdeményezése mellett

A Marquard Media tavaly a magyar médiacégek közül elsőként csatlakozott a „Fur Free” vállalatok világszerte növekvő táborához, és ezen szellemiség jegyében sem divat-összeállításaiban, sem hirdetési felületein nem szerepeltet állati szőrből készült ruhadarabokat, táskákat és kiegészítőket. Az InStyle, a JOY, az Éva, a Shape, a Playboy, a Runner’s World, a Men’s Health, az Apa Magazin és […]

Hazai prémiummagazinok mondtak nemet a valódi szőrmére!

A Marquard Media Magyarország a hazai médiacégek közül elsőként büszkén csatlakozik a világszinten egyre növekvő trendhez, és a jövőben az összes kiadványából mellőzi a valódi szőrméből készült termékek megjelentetését és nem fogadja be azok hirdetéseit sem a nyomtatott, sem az online platformokon. „Jól látható, hogy a világban és hazánkban is dinamikusan változnak a fogyasztói igények, […]

Új kiadvány a hajózás szerelmeseinek

A Marquard Media Content Studiojából nyílt vizekre evezett a Wiking Yacht Club magazin. A Marquard Media Content Studio divíziója 2017-ben kezdett el dolgozni a Wiking Yacht Club magazin kivitelezésén. Az exkluzív márkamagazin évente két alkalommal jelenik meg a médiavállalat gondozásában. Az első, lenyűgözően elegáns lapszámot, 2018 tavaszán vehetik kezükbe az érdeklődők, a klub kikötőiben és […]

Gyereklélek magazin – Mert mindenünk a boldog gyermek!

Érthető és hiteles útmutató korunk nevelési irányzataihoz gyerekpszichológusoktól, szakértőktől Új, gyermekpszichológiával, nevelési kérdésekkel foglalkozó negyedéves magazinnal bővíti portfolióját a Marquard Media. Az olvasói igények és legfrissebb trendek alapján életre hívott Gyereklélek magazin első lapszáma április 12-én jelenik meg. Szakértői cikkekben többek között olyan kérdésekre keresi a válaszokat, mint mihez kezdjünk a legváratlanabb hisztihelyzetekben. Megfojtjuk-e a […]

Újra eljön a JOY Tündér!

Idén novemberben már ötödik alkalommal hívjuk életre a JOY Tündér kezdeményezést, melynek keretében minden félévben egy kiválasztott alapítvány tevékenységét támogatjuk. 2017 novemberében a United Way Magyarország alapítvány értő olvasásért létrehozott Könyvforgató programjára kerül sor. Jelenleg Magyarországon a gyerekek közel 20%-a küzd olvasási és szövegértési problémákkal, amik súlyosan rányomják bélyegüket a jövőjükre, jelentősen hátráltatva őket az […]

Ez a lap más, mint a többi…
10. születésnapját ünnepli az ÉVA magazin

10 év, 114 lapszám, 23 különszám, több mint 2 millió eladott lap, közel 7000 előfizető, úttörő „olvasó a címlapon” koncepció, Éva Tolerancia kampány, az első smink, retus és filter nélküli címlap, a hazai glossy magazinok piacán elsőként bevezetett iPad-alkalmazás, számtalan, a márka egyediségét és minőségét elismerő díj – ez röviden a születésnapját ünneplő ÉVA magazin […]

A DADventure folytatódik!

Megjelent a nagysikerű Apa magazin második száma 2016 őszén jelentette meg a Marquard Media a magyar piacon hiánypótlónak számító, elsősorban apáknak szóló saját fejlesztésű lapját, az Apa magazint. A negyedévente megjelenő magazin szórakoztatóan, szintén, sajátos hangvételben, sokszínűen mutatja be a modern apaságot. Az APA magazin bevezetésével a kiadó ismét a rá jellemző innováció és minőség […]

Tovább bővíti stratégiai együttműködését a dm és a Marquard Media Content Studiója

active beauty – A szépség és egészség online magazinja 2017-ben is folytatja, valamint új elemmel is bővíti kiemelkedően sikeres stratégiai együttműködését a Marquard Media és a dm. A dm 2009-ben vezette be hazánkban az active beauty törzsvásárlói programot. Az ehhez kapcsolódó fogyasztói márkamagazin gondozását 2012 óta a Marquard Media látja el. 2017-től azonban már nemcsak […]

Idén 15. alkalommal díjazta a JOY az év legjobb szépségtermékeit

Átadták a Prix de Beauté díjakat. A JOY magazin idén 15. alkalommal rendezte meg a Prix de Beauté – A szépség nagydíja eseményét. Az ikonikus verseny célja a minőség és exkluzivitás jegyében jutalmazni azon kozmetikai termékeket, amelyek kategóriájukban egyedülállóak. A JOY kiemelten fontosnak tartja, hogy a díjak odaítélésében – a szakmai zsűri mellett – olvasói […]

A mellrák elleni küzdelemben is segít a Playboy
Újra elindult a Playboy Hero jótékonysági kampány

Második alkalommal indítja el jótékonysági kampányát Magyarország ikonikus férfimagazinja. A Playboy Hero kezdeményezés célja továbbra is az, hogy olyan férfi példaképeket állítson, akik szakmai sikereik mellett fontos társadalmi ügyek mellett is kiállnak. Idén olyan nevek csatlakoztak az ügyhöz mint Zwack Sándor, Geszti Péter, Nyáry Krisztián, Németh Ottó és Holló Gábor. Az üzletemberek a következő egy […]

Újra akcióban a JOY-Tündér
Az Őrzők Alapítványt támogatja novemberi lapszámával a magazin

Ősszel is folytatódik a JOY magazin jótékonysági programja, a JOY-Tündér, amelynek során minden megvásárolt novemberi lapszámmal az Őrzők Alapítványt is támogatják az olvasók. Az alapítvány a Tűzoltó utcai Gyermekklinikán kezelt, daganatos és leukémiás gyerekek gyógyítását segíti, többek között orvosi műszerek vásárlásával és a szülők kórházi vagy ahhoz közeli elhelyezésével. „Az idén 18. születésnapját ünneplő JOY […]

Ready, Steady, Daddy!
Megjelent az Apa magazin

Új, hiánypótló magazinnal bővítette portfólióját a Marquard Media. Az Apa magazin szórakoztatóan, őszintén, sokszínűen mutatja be a modern apaságot, olyan cikkek segítségével melyeket apák írnak apáknak, így a lap egy, az olvasók életének egyik legkalandosabb kihívásához a közösségbe tartozás élményét és biztonságát nyújtja. Az Apa újszerű, nem tradicionális megközelítést alkalmaz egy nagyon is tradicionális szerep […]

„Magazinok” applikáció – A magazin, ahol Te szerkeszted a tartalmat

Innovatív digitális tartalmi megoldások a Marquard Digital Servicestől és a Samsung Magyarországtól Folytatja és továbbfejleszti a Marquard Media és a Samsung Magyarország kiemelkedően sikeres stratégiai együttműködését, amelynek keretében a két vállalat digitális tartalmi megoldásokat kínál exkluzívan a Samsung mobileszközök vásárlói számára. Az együttműködés alapjául a Marquard Media kiemelkedő szerkesztőségi, tartalomgyártói és fejlesztői szakértelme és a […]

Otthonok & Megoldások – A content marketing esszenciája
Új fejezet a Fundamenta-Lakáskassza és a Marquard Media együttműködésében

Tartalmában és küllemében megújult magazin, felépítésben és dizájnban modernizált weboldal, emelkedő példányszám és növekvő látogatottsági adatok – röviden így foglalható össze a Fundamenta Lakáskassza és a Marquard Média közel egy éves együttműködése. A Marquard Media 2015 augusztusában nyerte el a Fundamenta-Lakáskassza* tartalomgyártási tenderét, és azóta a kiadó gondozásában jelenik meg az Otthonok&Megoldások negyedéves márkamagazin, valamint […]

Újjászületett a piacvezető trendmagazin

A júniusi lapszámmal megújult az idén 18. születésnapját ünneplő JOY magazin. A kiadó célja, hogy tovább növelje a JOY népszerűségét olvasói körében, hosszú távon stabilizálja évek óta meglévő piacvezető pozícióját és a kibővített tartalommal új lendületet adjon a lapnak – egyben határozottan megkülönböztesse azt konkurenseitől. A változás a dizájnt és a tartalmi elemeket egyaránt érinti: […]

Egy klub, ahol a tartalomé a főszerep

Content Club néven szakmai blogot indít a Marquard Media A Marquard Media a nemrég befejeződött szervezetfejlesztési folyamat keretén belül 4 divíziót hozott létre (Publishing House, Content Studio, Digital Services, Event Services), amelyek megvalósulásával komplex kommunikációs megoldásokat kínáló médiacégként működik tovább.Prémium tartalomgyártóként és szolgáltatóként a Marquard Media védjegyévé vált a minőségi és releváns tartalom. Az ehhez […]

Új korszak nyílik a Marquard Media Magyarország Kft. életében

A magyar médiapiacon több mint 25 éve jelen lévő Marquard Media végleg szakít a tradicionális magazinkiadói modellel és a jövőben komplex kommunikációs megoldásokat kínáló médiacégként működik tovább. A változás keretében a magazinkiadói tevékenység mellett három új üzletág kezdi meg működését.A Marquard Media Content Studio egy szellemi alkotóműhely, melynek célja, hogy segítse partnereit tartalomstratégiájuk kialakításában és […]

Teltházas volt az áprilisi Runner’s World Run!

A szokatlan tavaszi hűvös ellenére már az előnevezési időszakban szinte betelt a balatonfüredi Runner’s World Run. Április 30-án, 11 órakor, a Vitorlás téri versenyközpontból végül ragyogó napsütésben rajtolt el a több mint 1500 futó, hogy teljesítse a már-már hagyományosnak tekinthető távokat 6,5 – 10,5 – 21 és 42 km-en. A Füreden összesen lefutott táv ezen […]

A kitartás diadalát ünnepli a megújult SHAPE magazint

Több mint 15 évvel ezelőtt a világon a második legnagyobb példányszámban eladott női magazin, a SHAPE új kategóriát teremtett a hazai lappiacon. A fitt életmód filozófiája mellett elkötelezett világmárka az egészséges életformát a nők mindennapjainak természetes részeként, a külső és belső szépség alapvető forrásaként és a kitartás és magabiztosság egyik meghatározó motorjaként értelmezi. Az aktuális […]

Kiosztották a Style Award díjakat

Második alkalommal osztották ki az InStyle – Style Award díjakat. A magazin a stílust, minőséget és teljesítményt díjazta, olyan kategóriákban mint stílusos nő és férfi, divattervező, jótékony sztár, blogger, Instagramsztár és fiatal tehetség. Az extravagáns estén  Kovács Patrícia, Polgár Odett, Schoblocher Barbara, Istvánffy Emma, a Bridget & Olivia és Fehérvári Gábor Alfréd is díjazott volt. […]

Janicsák Veca és kislánya mindennapjai a JOY.hu-n

Újabb híresség indít blogot az egyre szélesebb közönséget elérő JOY.hu-n. Az oldal már 400-450 ezer egyedi felhasználóhoz jut el havonta, így fontos, hogy egyre szélesebb érdeklődési kört tudjon kielégíteni. Március 11-én elindult a Veca Világa blog (www.joy.hu/vecavilaga), ahol az énekesnő őszintén mesél arról, milyen is fiatal édesanyának lenni, és megbirkózni az első baba jelentette kihívásokkal. […]

A társadalmi sokszínűséget ünnepli az InStyle magazin márciusi címlapja

”Fontos, hogy a fiatalok származásuktól és körülményeiktől függetlenül, tehetségükhöz mérten tudjanak érvényesülni” Csakúgy mint a világ szinte minden országában, Magyarországon is nagy probléma, hogy magazinok címlapjain és a médiában szereplő modellek, személyiségek aránya nem tükrözi a társadalom sokszínűségét. Ritkán látunk olyan példaképeket szerepelni, akik mintául szolgálhatnának hátrányos helyzetű vagy fogyatékossággal élő fiatalok számára. A Marquard […]

Megvannak a Playboy Man of the Year győztesei

Immár második alkalommal díjazta a Playboy az év meghatározó személyiségeit a Man of the Year gálán. Öt kategóriában öt olyan közismert és elismert férfi kapta meg a magazin díját, akik kiállásukkal, habitusukkal és intelligenciájukkal megtestesítik mindazt, amit a Playboy képvisel: a hedonizmust, a nyitottságot és azt a fajta szabadságot, amely éppen addig terjed, amíg nem korlátoz másokat. […]

Te kinek nyújtanál kezet? És kinek a kezét fogadnád el?

Rendhagyó kampánnyal nyitja az évet az ÉVA magazin. A márka idén indítja útjára újszerű, a magyar társadalom egészét érintő kezdeményezését, az ÉVA Toleranciát. Az ÉVA célja, hogy hétköznapi történeteken keresztül felhívja a figyelmet a békés és toleráns együttélés fontosságára. A magazin saját olvasóit is bevonja a kezdeményezésbe az www.evamagazin.hu/tolerancia oldal segítségével. Az ÉVA 2016-ban megjelenő lapszámaiban kiemelt […]

A JOY Tündér mosolyt varázsolt az arcokra

A JOY magazin minden eladott novemberi lapszámával – mely a JOY NAPOK kuponjait is tartalmazta – 20 forinttal a Mosoly Alapítvány* tevékenységét támogatta. A JOY Tündér jótékonysági program létrehozása a Marquard Media tudatos CSR tevékenységének egyik alappillére. A kezdeményezés hagyományteremtő és a brand életét a jövőben is végigkísérő céllal jött létre. A magazinpiacon eddig egyedülálló […]

Nagy dobással zárja az évet a legdinamikusabban fejlődő magyar női site

2015. december 4-én megújult a joy.hu. A változás tartalmilag, látványvilágban, technológiában és hirdetési szempontból is érinti az oldalt. “A JOY.HU mostani megújulása meghatározó eleme digitális stratégiánknak, jelentős mérföldkő azon az úton, amelynek során a magazinkiadóként ismertté lett Marquard Media Magyarország Kft. tovább erősíti platformtól független tartalomszolgáltatói mivoltját. Az elmúlt évek tudatos építkezése 2015-ben új szintre […]

Minden idők legnagyobb eladott példányszáma

Ismét rekordot döntött a JOY, száguld a joy.hu Saját, tavaszi rekordját is megdöntötte a JOY 2015. novemberi lapszáma, mely a magazin történetének eddigi legmagasabb eladott példányszámával büszkélkedhet. A 133.048 * eladott példány elérésében az immár 15. alkalommal megrendezett JOY NAPOK, valamint a Marquard Media tudatos CSR tevékenységének keretén belül útjára indított JOY Tündér jótékonysági aktivitás […]

Könyvvel és naptárral indítja a téli futószezont a Runner’s World

Bár a futást jellemzően nem ehhez az évszakhoz kötik, a világ vezető futómagazinja télen is mindent megtesz azért, hogy fenntartsa a futók motivációját. Komoly lelkierő kell ahhoz, hogy valaki hidegben, sötétben, latyakban, esetleg hóban nekivágjon és teljesítse a saját magának kitűzött távot. Ilyenkor valóban nehéz arra gondolni, ami szép ebben a sportban. A Runner’s World […]

Terjeszkedik a Marquard Media Lengyelországban

A Marquard Media Lengyelország 2015. október végétől tovább növelte jelenlétét a lengyelországi digitális piacon a Papilot Sp. Z o. o. 80 százalékos átvételével. A Papilot Csoport kiemelkedően sikeresen üzemeltet több, a régióban meghatározó weboldalt és közösségimédia-csatornát. Ezen belül is különösen jelentős a női szegmensben a papilon.pl oldal, a boska.pl a divat-, a supermamy.pl pedig a […]

A Playboy Hősök nemes célt támogatnak

Első alkalommal indítja el nagyszabású jótékonysági kampányát Magyarország emblematikus férfi életmódmagazinja. A Playboy Hero kezdeményezés célja, hogy olyan férfi példaképeket állítson, akik szakmai sikereik mellett fontos társadalmi ügyek mellett is kiállnak. A kampányhoz olyan hírességek is csatlakoztak, mint például Istenes Bence, Fluor Tomi, Pachmann Péter, Kárász Róbert és Csonka András. Művészek, televíziós személyiségek, sikeres üzletemberek […]

Változik a Playboy – Felöltöznek a nyuszilányok

2015. október 13-án a Playboy Enterprises, Inc. bejelentette, hogy miután munkahelyeken is biztonsággal megtekinthető formátumban újraindította a playboy.com honlapot, következő lépésként a cég meghatározó kiadványán, a Playboy magazinon úgyszintén változtatni fog. A Playboy magazin amerikai kiadója hivatalosan is közzé tette, hogy a 2016. márciusi számától – amely 2016 februárjában jelenik meg – szakít a teljes […]

Ismét díjazták az Éva magazint!

A Marquard Media gondozásában megjelenő Éva magazin 2015-ben ismét elnyerte a MagyarBrands címet. A program olyan magyar vonatkozású márkákat díjaz immáron hatodik éve, amelyek a magyar vállalkozások méltó képviselői hazánkban és – közülük nagyon sokan – határainkon kívül is. A MagyarBrands – díjazott márkákhoz kapcsolt értékek – ismertség, elismertség, kedveltség, megbízhatóság – olyan kézzelfogható előnyöket jelentenek a […]

Joy Prix de Beauté A szépség nagydíja 2015 – A nevezés elkezdődött, Te se maradj le!

A JOY magazin idén 14. alkalommal rendezi meg a Prix de Beauté – A szépség nagydíja eseményét, amelynek keretében a minőség és exkluzivitás díját, olyan a magyar piacon 2015-ben megvásárolható kozmetikai termékek nyerhetik el, amelyek kategóriájukban egyedülállóak. Az immár hagyománnyá vált versenyen a szépségipar termékeinek széles és változatos palettája jelenik meg évről évre és a […]

A Marquard Media saját online hirdetés kiszolgálásra vált

2015 júliusától a Marquard Média az Adverticum AdServerét használja a portfóliójába tartózó online felületek hirdetéseinek kiszolgálásához. 2015 júliusától a Marquard Média az Adverticum AdServerét használja a portfóliójába tartózó online felületek hirdetéseinek kiszolgálásához. A kiadó piacvezető prémium tartalomszolgáltatóként a magas színvonalú és innovatív digitális megoldásokat nyújtó Adverticum AdServere mellet döntött a szakmai partner kiválasztásakor, ezzel is tovább bővítve a cég prémium […]

Kreatív rajzpályázatot indított az Éva magazin és a Deichmann

A Marquard Media gondozásában megjelenő Éva magazin és a Deichmann közös kezdeményezése az „Egy cipőben járunk” rajzpályázat keretében 2015. tavaszán, közel 2 hónapon keresztül küldhették be az általános iskolai alsós tagozatos osztályok rajzaikat a fenti témában az ÉVA szerkesztőségébe. A diákok feladata egy olyan közösségi pályamű létrehozása volt, melyben tetszőlegesen választott művészeti technikával (rajz, filctoll, […]

Csemetékért fut a Runner’s World

Idén a Runner’s World mindkét futócsapata a fogyatékkal élő csemetéknek gyűjt adományokat az Ultrabalatonon. Idén két csapatot indít a Runner’s World az Ultrabalatonon. Míg a tavalyi terv a kör sikeres teljesítése volt, 2015-ben mindkét csapat a Csemete Alapítványt támogatja futásával. “Idén komolyabb célt tűztünk ki magunk elé – mondja Pásztor Máté, a lap főszerkesztője –, […]

This site is registered on wpml.org as a development site.