Down-szindróma aktivista az InStyle magazin márciusi címlapján

Szemléletformáló kezdeményezést indított útjára a Marquard Media Magyarország

Történelmi címlappal és különleges üzenettel jelenik meg az InStyle magazin márciusi száma, amelynek címlapján Szalay Anna Lilla Down-szindróma aktivista látható. A magazin a korlátokat legyűrő, álmaikért töretlenül dolgozó embereket ünnepli ebben a mindenki számára nehéz időszakban. A lapot kiadó Marquard Media Magyarország társadalmi szemléletformáló kezdeményezéssel is jelentkezik, a következő hetekben a #képesvagyok kampány során hírességek, sikeres nők és a hétköznapok hősei is elmondják, hogy miként léptek át az akadályaikon.

A márciusi InStyle magazin címlapján Szalay Anna Lilla, Down-szindróma aktivista szerepel, mellette pedig Széles Adrienn vitiligo nagykövet és Illés Fanni paralimpikon úszó is őszintén vallanak arról, hogy milyen nehézségekkel kellett szembenézniük életük során, és hogyan győzik le nap mint nap a korlátaikat.

A közösségi média felületeken a magazin megjelenésével egyidőben újtára indul a #képesvagyok kampány, amelynek nem titkolt célja egymás erősítése. Minden élettörténet bizonyítja, hogy érdemes küzdeni az álmokért még akkor is, ha azok sokszor elérhetetlennek tűnnek. A különféle történetek mellett érzékenyítő videó-sorozat és szakértői cikkek hívják majd fel a figyelmet az ableizmus, vagyis a fogyatékosságellenesség jelenségére. A kampányt a #képesvagyok hashtag fogja össze.

„Az InStyle-lal, csakúgy, mint ezzel a kampánnyal is, szeretjük átlépni és ledönteni a korlátokat, konvenciókat. A márka nemzetközi és hazai szinten is kiemelten fontosnak tartja a belevaló, erős és példaértékű nők bemutatását a címlapon és a magazinban egyaránt. Reméljük, hogy a bemutatott történetek sokakat bátorítanak majd arra, hogy elfogadóak és támogatóak legyenek másokkal és önmagukkal szemben is – mert sokszor a legnagyobb korlátot az jelenti, hogy félünk hinni önmagunkban” – mondta Alberti Petra Bianka főszerkesztő.

„Mivel én ezzel az állapottal születtem, aki nem ismer engem, azt nézi ki belőlem, hogy én képtelen vagyok bármire is. Én úgy gondolom, hogy nekem minden napom azzal telik, hogy bizonyítsak. Duplán vagy triplán kell teljesítenem ahhoz, hogy el tudok menni autóval edzésre, vagy hogy le tudok vezetni az autópályán ezer kilométert is. Nekem nem gond fenntartani egy háztartást, úgy, hogy naponta kétszer edzek, utána pedig főzök, mosok és takarítok is. Néha olyan érzés, mintha mások kétkedve néznék, hogy mindez hogyan lehetséges” – mondta el Illés Fanni paralimpikon úszó.

„Nem érzem másnak magam. Tudom, hogy vannak korlátaim, például a matematikai képességeimnek is vannak korlátai. De nem érzem azt, hogy a Down korlátozna bármiben. Nem így élem meg. Nem érzem, hogy ez hátrány. A közvetlen környezetem mindig is természetesnek tekintette ezt. Nem mondhatjuk azt sem, hogy ez elfogadás, mert ami természetes, azt nem kell külön elfogadni. Mindenben úgy veszek részt, mint mindenki más. És ez természetes is számomra” – mondta el Szalay Anna Lilla, Down-szindróma aktivista, a márciusi InStyle magazin címlaplánya.

„A vitiligót csak és kizárólag elfogadni lehet. Én úgy vagyok vele, mint az esővel, hogy ha már így is, úgy is rajtad van, és semmit az égegyadta világon nem tudsz csinálni, akkor nem jobb inkább elfogadni? Szerintem ez az első lépés. A következő lépés az, amikor csinálsz egy belső munkát. Mi ez? Miért kaptam? Miben hátráltat ez engem? Miben fog előrevinni? Azért van a vitiligóm, hogy segíthessek” – nyilatkozta Széles Adrienn vitiligo nagykövet.

Óbudai loft irodába költözött a Marquard Group Hungary

A kreativitásnak szárnyat adó és az átalakult irodahasználati szokásokat támogató cégközpontot keresett a Marquard Group Hungary, amely a Perc utca 8. szám alatti loft épületben találta meg új otthonát. Az ország egyik vezető női portfóliójával rendelkező svájci médiacég több mint egy évtizede hűséges Óbudához, a munkatársak is megszokták a város ezen szegletét. Az új irodát […]

Megnézem

Megújult menedzsment- és vállalatvezetési struktúrával folytatja a „content-to-commerce” jegyében zajló transzformációját a Marquard Media Magyarország

Megújult menedzsment- és vállalatvezetési struktúrával folytatja a digitális transzformációt a Marquard Media Magyarország (MMM). Március elsején Óhidi Zsuzsanna ügyvezető igazgató közel két évtized után távozik pozíciójából, de a folytonosság biztosítása érdekében szerepet kap abban a frissen alakult non-executive boardban, amelynek tagja még Bijan Khezri, a Marquard Media Group (MMG) vezérigazgatója és Rainer Rosenbusch, az MMG […]

Megnézem

MagyarBrands: tizedjére nyert az ÉVA, két díjat kapott a #vegyélhazait

Idén két új MagyarBrands elismeréssel gazdagodott a Marquard Media, így már három termékünk szerepel a legmegbízhatóbb és a legeredményesebb magyar márkákák listáján. Az ÉVA Magazin (Kiváló Fogyasztói Márka) mellett új belépőként a #vegyélhazait kezdeményezés is méltán viselheti mostantól a kitüntető címet Kiváló Fogyasztói Márka, illetve Innovatív Márka kategóriában. Rendkívüli jelentőségű a MagyarBrands díjazás üzenete 2021-ben, […]

Megnézem

Jurásek Sándor a Marquard Media Magyarország új kereskedelmi igazgatója

Október 1-től Jurásek Sándor látja el a Marquard Media Magyarország kereskedelmi igazgatói feladatait. A szakember közel két évtizedes vezetői tapasztalattal rendelkezik a hazai médiavilágban, valamint a kereskedelmi terület több szegmensében. Az új igazgató feladata a digitális transzformáció folytatása, valamint a sokrétű és értékes termékpalettában rejlő szinergiák kiaknázása lesz, folytatva azt a munkát, amelyet elődje sikeresen […]

Megnézem
This site is registered on wpml.org as a development site.