VÁLTOZÁSOK A MARQUARD MEDIÁNÁL

Új szervezeti struktúrával, új vezetőkkel és új működési modellel kezdte az évet a Marquard Media

A Marquard Media Group tavaly bejelentett tulajdonosiszerkezet-változása, amikor is Bijan Khezri, a vállalatcsoport vezérigazgatója és az igazgatótanács delegált tagja 20 százalékos részesedést vásárolt a vállalatcsoportban, izgalmas folyamatokat indított el a cégcsoporthoz tartozó cégek életében, így a Marquard Media Magyarország Kft.-nél is.

Igazodva a cégcsoport által megfogalmazott küldetéshez, a magyar vállalat is újraformálja működését a „create. connect. transact.” (CCT) modell jegyében. Óhidi Zsuzsanna, a cég ügyvezető igazgatója – aki egy évig párhuzamosan vezette a cégcsoporthoz tartozó lengyel és magyar vállalatokat, a tranzakciós időszak után csak stratégiai szinten vonódik be a lengyel cég életébe és operatíve újra a magyar piacra koncentrál – így nyilatkozik a változásokról:

„A 2019-es év kiemelkedő jelentőségű az életünkben. Amellett, hogy fent kell tartanunk az eddigi sikeres működésünket, párhuzamosan jövőállóvá kell tennünk a céget, újraértelmezni mindazt, amit eddig csináltunk, elengedni rengeteg rutint, berögződött munkafolyamatot és régi gondolkodást. Talán a legfontosabb kérdés, amit újra és újra fel kell tennünk magunknak, hogy mi van a tartalmon túl. Minden lépésünk azt szolgálja, hogy erre a kérdésre a lehető legjobban jövedelmező válaszokat találjuk meg. Ennek érdekében az eddigi, szétválasztott offline-online tartalomgyártást crossplatform működés váltja. Az újonnan létrehozott integrált tartalmi csapatok feladata, hogy az olvasókkal intenzívebb kapcsolatot kialakítva olyan releváns tartalmakat gyártsanak az adott brand összes platformjára, amely nem egyszerűen jó tartalom, hanem sikeres is. Sikeres, mert nemcsak elolvassák, megnézik, hanem a hatására történik is valami: kattintás, feliratkozás, vásárlás, közösségek elindítása és működtetése, bevonódás.”

A kiadó új stratégiájában a márkákra irányuló sokkal határozottabb fókusz kiemelten fontos. Ezt a fókuszt céges szinten az újonnan létrehozott portfólióigazgatói pozícióban Pastyik Renáta garantálja, brandszinten pedig az újonnan kinevezett, több esetben a digitális oldalról érkező főszerkesztők: Alberti Petra – JOY, Tomsits Tímea – ÉVA és Gyereklélek, Ribánszky Ágota – InStyle, Birta Brigitta – Runner’s World és Shape, Ribánszky Zsolt – Men’s Health. A Playboyt továbbra is Bus István vezeti, az APA márkáért pedig Vida Ferenc felel.

Mindezekkel egy időben létrejött a Marquard Media Design Hub – a Marquard Media gyártási, művészeti, grafikai oldalon dolgozó kollégáit egy csapatba tömörítő új divízió – Pintér Klára operatív igazgató vezetésével, aki a jövőben a gyártási, terjesztési, beszerzési és logisztikai területekért felel. A Design Hub szakmai vezetője Nagy Richárd lett, Creative Director pozícióban.

A CCT modell működtetésében kiemelten fontos szerep jut Kovács Anita kereskedelmi igazgatónak, Lencsés-Tóth Dávid digitális igazgatónak és Fenyővári Szilviának, a cég újonnan kinevezett pénzügyi igazgatójának és természetesen az általuk vezetett csapatoknak is.

A CCT modell működéséről bővebb információkat a www.marquard-media.com weboldalon olvashatnak.

Óbudai loft irodába költözött a Marquard Group Hungary

A kreativitásnak szárnyat adó és az átalakult irodahasználati szokásokat támogató cégközpontot keresett a Marquard Group Hungary, amely a Perc utca 8. szám alatti loft épületben találta meg új otthonát. Az ország egyik vezető női portfóliójával rendelkező svájci médiacég több mint egy évtizede hűséges Óbudához, a munkatársak is megszokták a város ezen szegletét. Az új irodát […]

Megnézem

Megújult menedzsment- és vállalatvezetési struktúrával folytatja a „content-to-commerce” jegyében zajló transzformációját a Marquard Media Magyarország

Megújult menedzsment- és vállalatvezetési struktúrával folytatja a digitális transzformációt a Marquard Media Magyarország (MMM). Március elsején Óhidi Zsuzsanna ügyvezető igazgató közel két évtized után távozik pozíciójából, de a folytonosság biztosítása érdekében szerepet kap abban a frissen alakult non-executive boardban, amelynek tagja még Bijan Khezri, a Marquard Media Group (MMG) vezérigazgatója és Rainer Rosenbusch, az MMG […]

Megnézem

MagyarBrands: tizedjére nyert az ÉVA, két díjat kapott a #vegyélhazait

Idén két új MagyarBrands elismeréssel gazdagodott a Marquard Media, így már három termékünk szerepel a legmegbízhatóbb és a legeredményesebb magyar márkákák listáján. Az ÉVA Magazin (Kiváló Fogyasztói Márka) mellett új belépőként a #vegyélhazait kezdeményezés is méltán viselheti mostantól a kitüntető címet Kiváló Fogyasztói Márka, illetve Innovatív Márka kategóriában. Rendkívüli jelentőségű a MagyarBrands díjazás üzenete 2021-ben, […]

Megnézem

Jurásek Sándor a Marquard Media Magyarország új kereskedelmi igazgatója

Október 1-től Jurásek Sándor látja el a Marquard Media Magyarország kereskedelmi igazgatói feladatait. A szakember közel két évtizedes vezetői tapasztalattal rendelkezik a hazai médiavilágban, valamint a kereskedelmi terület több szegmensében. Az új igazgató feladata a digitális transzformáció folytatása, valamint a sokrétű és értékes termékpalettában rejlő szinergiák kiaknázása lesz, folytatva azt a munkát, amelyet elődje sikeresen […]

Megnézem
This site is registered on wpml.org as a development site.