VÁLTOZÁSOK A MARQUARD MEDIÁNÁL

Új szervezeti struktúrával, új vezetőkkel és új működési modellel kezdte az évet a Marquard Media

A Marquard Media Group tavaly bejelentett tulajdonosiszerkezet-változása, amikor is Bijan Khezri, a vállalatcsoport vezérigazgatója és az igazgatótanács delegált tagja 20 százalékos részesedést vásárolt a vállalatcsoportban, izgalmas folyamatokat indított el a cégcsoporthoz tartozó cégek életében, így a Marquard Media Magyarország Kft.-nél is.

Igazodva a cégcsoport által megfogalmazott küldetéshez, a magyar vállalat is újraformálja működését a „create. connect. transact.” (CCT) modell jegyében. Óhidi Zsuzsanna, a cég ügyvezető igazgatója – aki egy évig párhuzamosan vezette a cégcsoporthoz tartozó lengyel és magyar vállalatokat, a tranzakciós időszak után csak stratégiai szinten vonódik be a lengyel cég életébe és operatíve újra a magyar piacra koncentrál – így nyilatkozik a változásokról:

„A 2019-es év kiemelkedő jelentőségű az életünkben. Amellett, hogy fent kell tartanunk az eddigi sikeres működésünket, párhuzamosan jövőállóvá kell tennünk a céget, újraértelmezni mindazt, amit eddig csináltunk, elengedni rengeteg rutint, berögződött munkafolyamatot és régi gondolkodást. Talán a legfontosabb kérdés, amit újra és újra fel kell tennünk magunknak, hogy mi van a tartalmon túl. Minden lépésünk azt szolgálja, hogy erre a kérdésre a lehető legjobban jövedelmező válaszokat találjuk meg. Ennek érdekében az eddigi, szétválasztott offline-online tartalomgyártást crossplatform működés váltja. Az újonnan létrehozott integrált tartalmi csapatok feladata, hogy az olvasókkal intenzívebb kapcsolatot kialakítva olyan releváns tartalmakat gyártsanak az adott brand összes platformjára, amely nem egyszerűen jó tartalom, hanem sikeres is. Sikeres, mert nemcsak elolvassák, megnézik, hanem a hatására történik is valami: kattintás, feliratkozás, vásárlás, közösségek elindítása és működtetése, bevonódás.”

A kiadó új stratégiájában a márkákra irányuló sokkal határozottabb fókusz kiemelten fontos. Ezt a fókuszt céges szinten az újonnan létrehozott portfólióigazgatói pozícióban Pastyik Renáta garantálja, brandszinten pedig az újonnan kinevezett, több esetben a digitális oldalról érkező főszerkesztők: Alberti Petra – JOY, Tomsits Tímea – ÉVA és Gyereklélek, Ribánszky Ágota – InStyle, Birta Brigitta – Runner’s World és Shape, Ribánszky Zsolt – Men’s Health. A Playboyt továbbra is Bus István vezeti, az APA márkáért pedig Vida Ferenc felel.

Mindezekkel egy időben létrejött a Marquard Media Design Hub – a Marquard Media gyártási, művészeti, grafikai oldalon dolgozó kollégáit egy csapatba tömörítő új divízió – Pintér Klára operatív igazgató vezetésével, aki a jövőben a gyártási, terjesztési, beszerzési és logisztikai területekért felel. A Design Hub szakmai vezetője Nagy Richárd lett, Creative Director pozícióban.

A CCT modell működtetésében kiemelten fontos szerep jut Kovács Anita kereskedelmi igazgatónak, Lencsés-Tóth Dávid digitális igazgatónak és Fenyővári Szilviának, a cég újonnan kinevezett pénzügyi igazgatójának és természetesen az általuk vezetett csapatoknak is.

A CCT modell működéséről bővebb információkat a www.marquard-media.com weboldalon olvashatnak.

„A kíváncsiság, a kitartás és a bizalom a génjeinkben van” – Interjú Béres Marcell-lel

A Béres Gyógyszergyár új elnökével, a Béres család 3. generációját képviselő Béres Marcell-lel beszélgetve egy olyan küldetéstudat rajzolódik ki, amely mélyen gyökeredzik a családban. Az alapító nagyapa, id. dr. Béres József által megkezdett út mára az egészségvédelem egyik legnépszerűbb brandjévé vált. Marcell idén ősszel vette át a stafétát édesapjától, dr. Béres Józseftől, aki hosszú távú […]

Megnézem

Kiosztották az InStyle #Képesvagyok 2024 díjait: Inspiráló történetek és példaképek a W Budapest Hotelben

Idén harmadik alkalommal került megrendezésre az InStyle magazin #Képesvagyok díjátadó gálája, amely most is kiemelkedő személyiségeket ünnepelt. A W Budapest Hotel elegáns termeiben a közönség és a díjazottak jelenlétében hirdették ki a tíz kategória győzteseit, akik mindannyian saját történetükkel, bátorságukkal és kitartásukkal inspirálják a társadalmat. Az olvasók szavazatai alapján kiválasztott győztesek nem csupán saját határaikon […]

Megnézem

InStyle #Képesvagyok 2024

Idén is nagy várakozásokkal köszöntjük a #Képesvagyok díjátadó gáláját, amely ismét azokat az inspiráló személyeket ismeri el, akik kiemelkedő teljesítményükkel, elkötelezettségükkel és kitartásukkal példaértékűek a társadalom számára. A díj célja, hogy olyan embereket mutasson be és díjazzon, akik hisznek az álmaikban, és folyamatosan dolgoznak azért, hogy megvalósítsák őket – legyen szó szakmai, társadalmi vagy kreatív […]

Megnézem

Csalár Bence: A fenntartható divat élharcosa és az önazonosság nagykövete

Csalár Bence neve mára egybeforrt a fenntartható divattal és az egyediség bátor képviseletével. Évek óta a hazai divatszcéna egyik meghatározó szereplője, aki kreatív tanácsadóként, íróként és előadóként küzd azért, hogy a divat világában egyre nagyobb teret nyerjen a felelősségteljes, környezettudatos gondolkodás. Bence nemcsak a divat szakértője, de az önazonosság és bátorság nagykövete is. Személyes tapasztalatai […]

Megnézem