A négyszeres Aranykönyv-díjas szerző, rendhagyó módon a JOY.hu felületén publikálja legújabb folytatásos regénye fejezeteit

A magyar bestseller író, Lakatos Levente legújabb folytatásos regényének első fejezetei már elérhetőek a joy.hu microsite-ján, a JOY LOVE-on (https://joylove.hu/).

A JOY és az író együttműködésének keretében a Vörös c. regény 30 héten keresztül, hetente új résszel jelentkezik a brand erre dedikált online felületén. Az első hetekben az olvasóknak lehetősége nyílt ingyenesen beleolvasni a könyv tartalmába, ezt követően pedig a friss részekhez előfizetéses úton juthatnak hozzá. Erre két megoldást kínál az érdeklődőknek a platform: egyösszegben fizetés a teljes regényre (2 500 Ft) vagy 3 részletre bontva, 10 részenként (890 ft/10 rész) is hozzájuthatnak a tartalomhoz.

A JOY LOVE-on megjelenő sorozat a Marquard Media tavaly bevezetett create.connect.transact elven alapuló működési modelljébe illeszkedik, amely a márkákat önálló platformokká alakítja, fókuszba helyezve a fogyasztókat bevonó és lekötő prémium tartalmak kialakítását és az értékteremtést valamint az olvasókkal való intenzívebb kapcsolat építését, ezáltal közösségek elindítását és működtetését.

„Lakatos Levente és a JOY barátsága egészen régre nyúlik vissza. Írt már nekünk a magazinba is a szerelemről, párkapcsolatról a Pasifórum rovatunkban, vezetett blogot a joy.hu-n, és 2018-ban ő lett a JOY Social Media Award #mindigottvagyok kategória győztese – ebből is látszik, hogy nem csak mi, de az olvasóközönségünk is rajong érte.

Nagyon izgalmasnak tartom ezt az együttműködést Leventével, hiszen ez egy újító irány, amely a szerelem, párkapcsolat témakörben a tippek és szakértői anyagok mellett a szórakoztató irodalom irányába is elindít minket – egyúttal lehetőséget adva, hogy a mi platformunkon a sikeres író még több olvasóhoz eljuttathassa írását, egy nem megszokott formátumban.

Személy szerint én hétről hétre alig várom az új fejezeteket, szóval abszolút „behúzott” a folytatásos regény műfaj!” – fogalmaz Alberti Petra, a JOY crossplatform főszerkesztője.

Levente kilenc éve jelentette meg az első történetét, előtte újságíróként dolgozott és televíziós műsorokat vezetett. Jelenleg három könyvsorozata fut, a Barbibébi-kötetek leginkább a fiatal felnőtt korosztályt célozzák meg, a Dr. Lengyel-sorozat részei a krimirajongóknak szólnak, a Szigor-könyvek pedig a modern romantikus irodalom rajongóinak jelenthetnek igazi csemegét. Romantikus regényeinek különlegessége a tabudöntögető megközelítés – ebbe a sorba illik a JOY Love-on publikált, tizedik regénye is. A Vörös egy megtörhetetlennek látszó alfahím nagyon is sebezhető lelkét tárja fel, akinek élete első ránézésre tökéletesnek tűnhet, valójában azonban szenved és a sikerei börtönében érzi magát. A történet a romantikus műfajban rendhagyónak számít, mellőzi a női nézőpontot és kizárólag férfi szemszögből íródik.

A JOY LOVE kampány teaser szakaszában közel 1 000-en iratkoztak fel, hogy értesítést kapjanak az e-book indulásról, az első „fizetős” hét pedig több mint 100 előfizetőt hozott. A folytatásos regény fejezeteit jellemzően mobilon (87%) és átlagosan 6 percig olvassák a felhasználók, akik leginkább a 25-34 éves nők köréből kerülnek ki (88%). A főhős történetéhez kapcsolódik egy zárt Facebook csoport is (Vörös kibeszélő), ahol az író kommunikál az olvasókkal és az itt szerzett impulzusok, visszajelzések a későbbiekben a regény cselekményébe is beépülnek. Az olvasók továbbá komment formájában a joylove.hu oldalon is adhatnak visszajelzést, amelynek oldalmegtekintése már közel 50 000-nél tart.

Indul az Otthontervezők podcast második évada

Április 10-én érkezik az Otthonok & Megoldások brand Otthontervezők című podcastjének második évada, amelynek ismét Dorogi Gabriella a műsorvezetője. A Fundamenta népszerű digitális kiadványa, valamint annak multimédiás platformjai és a podcast is a Marquard Group Hungary kreatív műhelyében készült. Második évadával jelentkezik az Otthonok & Megoldások brand Otthontervezők című podcastje. A lakásvásárlással és -felújítással foglalkozó podcastben […]

Megnézem

MagyarBrands Díjakat nyert a Marquard Group

A kiváló magyar márkákat díjazó MagyarBrands Program minden tavasszal megrendezi Díjátadó gálarendezvényét, amelyen a hazai fogyasztói és üzleti márkák legjava veheti át a MagyarBrands Kiváló márka üvegdíjat több kategóriában is. Az idei gálaesten több mint 70 hazai márka képviselője vehette át MagyarBrands üvegdíjakat kiváló üzleti márka, kiváló fogyasztói márka és innovatív márka kategóriában. Kiváló fogyasztói […]

Megnézem

Szabó Zsolt a Marquard Group Hungary kereskedelmi igazgatója

Szabó Zsolt a Marquard Group Hungary új kereskedelmi igazgatója. Zsolt személyében egy tapasztalt szakember csatlakozott a prémium brandeket felvonultató médiacéghez. Szabó Zsolt a médiás karrierjét 2005-ben kezdte. A Pesti Est, majd a Sanoma Budapest után, 2009-ben igazolt az Index.hu csapatához. Ezt követően a CEMP Sales House ügynökségi értékesítési csapatában dolgozott, 2012-től értékesítési vezetőként. 2014-től több […]

Megnézem

Lilu: Fiús anyának lenni kemény ügy!

Semmi sem ér véget negyven felett, sőt – állítja Kovalcsik Ildikó, azaz Lilu, aki a JOY Magazinnak adott interjújában mesélt arról, hogy élete legizgalmasabb időszakát éli most. Egy tinédzser és egy óvodás fiú édesanyja, vállalkozó és műsorvezető is egyben, akit azért a sérülékenyebb napjain könnyen meg lehet bántani.   Lilu negyven felett érzi magát a legjobban […]

Megnézem