Itt a SCILL™, a 4Players by Marquard Media újgenerációs real-time játékélmény növelő alkalmazása online játékokhoz

Egyedi megoldás személyre szabott, valós idejű kihívásokhoz

Hamburg, 2019. március 28: A Marquard Media Group AG 100%-os tulajdonú leányvállalataként működő 4Players GmbH a mai naptól zárt béta hozzáférést biztosít az iOS és Android okostelefonokhoz és táblagépekhez fejlesztett legújabb SCILL™ Play alkalmazásához.

A SCILL™ Play „secondscreen” alkalmazás, amely lehetővé teszi a gamerek számára az egyedi profiljukhoz és játékstílusukhoz kialakított, valós idejű kihívásokban való részvételt. Minimális fejlesztés révén a SCILL™ jelentősen képes javítani a jelenlegi és jövőbeni játékok szórakoztatóságát és vonzerejét, a közösségi interakciók fokát, és a játékosok hosszú távú motiváltságát.

A 4Players mobileszközökön, asztali gépeken és konzolokon futó játékokhoz kínál innovatív multimédia megoldásokon alapuló, egyedi szolgáltatásokat. A SCILL™ Play predikció-alapú adatplatformja lehetővé teszi a fejlesztők és kiadók számára, hogy olyan játékokat kínáljanak, amelyek jobban lekötik a felhasználókat, és olyan játékstatisztikákhoz férjenek hozzá, amelyek jelentősen elősegítik a játékfejlesztést.

„Az ingyenes, kompetitív játékok és közösségi oldalak világában új paradigmára van szükség, amely játékfüggetlen módon biztosítja a gamerek bevonódását, elköteleződését” – mondta Marc Berekoven, üzletfejlesztési vezető, a SCILL™ platform termékmenedzsere. „A SCILL™ rendkívül hatékony és könnyen implementálható megoldást kínál fejlesztők és forgalmazók számára ahhoz, hogy javítsák az újrajátszhatóságot és jelentősen emeljék azt az időt, amit a játékosok a játékkal töltenek – nem beszélve a monetizációs modellek új dimenziójáról.”

„A SCILL™ Play pradigmaváltás a játék élményben, igazi innováció, amely kiválóan példázza, hogy változik a Marquard Media újgenerációs média-és szórakoztatóipari céggé. Nagyon izgalmas folyamat ez, mely során a játékipar és a gamerek felé mindig is elkötelezett cégcsoport németországi leányvallalata nemzetközi piacokra lép: a SCILL™ Play az egész világon emeli új szintre a gaming élményét. Mától a magyar játékfejlesztők és kiadók is tesztelhetik az applikáció Beta verzióját.” – nyilatkozza Lencsés Dávid, a Marquard Media magyarországi leányvállalatának digitális igazgatója.

Hogyan működik a SCILL™ Play? Az ingyenes alkalmazás révén a felhasználók olyan kihívásokban vehetnek részt, amelyek kifejezetten az adott játékhoz és az adott egyéni játékstílushoz lettek kialakítva. Az egymást követő játékok során a szolgáltatás kiértékeli az adott játék naplófájljait, és az adatok alapján megnézni, hogy a kitűzött célokat sikerült-e teljesíteni. A SCILL™ Play a sikeres játékosokat a teljesített küldetések elismerésével, rangsorokban elfoglalt előkelő helyekkel és exkluzív díjakkal jutalmazza.

A SCILL™ Play 2019 nyarán kerül forgalomba. A fejlesztők és kiadók mától érhetik el a SCILL™ Play bétaverzióját. További információk a www.scillgame.com oldalon találhatók.

Indul az Otthontervezők podcast második évada

Április 10-én érkezik az Otthonok & Megoldások brand Otthontervezők című podcastjének második évada, amelynek ismét Dorogi Gabriella a műsorvezetője. A Fundamenta népszerű digitális kiadványa, valamint annak multimédiás platformjai és a podcast is a Marquard Group Hungary kreatív műhelyében készült. Második évadával jelentkezik az Otthonok & Megoldások brand Otthontervezők című podcastje. A lakásvásárlással és -felújítással foglalkozó podcastben […]

Megnézem

MagyarBrands Díjakat nyert a Marquard Group

A kiváló magyar márkákat díjazó MagyarBrands Program minden tavasszal megrendezi Díjátadó gálarendezvényét, amelyen a hazai fogyasztói és üzleti márkák legjava veheti át a MagyarBrands Kiváló márka üvegdíjat több kategóriában is. Az idei gálaesten több mint 70 hazai márka képviselője vehette át MagyarBrands üvegdíjakat kiváló üzleti márka, kiváló fogyasztói márka és innovatív márka kategóriában. Kiváló fogyasztói […]

Megnézem

Szabó Zsolt a Marquard Group Hungary kereskedelmi igazgatója

Szabó Zsolt a Marquard Group Hungary új kereskedelmi igazgatója. Zsolt személyében egy tapasztalt szakember csatlakozott a prémium brandeket felvonultató médiacéghez. Szabó Zsolt a médiás karrierjét 2005-ben kezdte. A Pesti Est, majd a Sanoma Budapest után, 2009-ben igazolt az Index.hu csapatához. Ezt követően a CEMP Sales House ügynökségi értékesítési csapatában dolgozott, 2012-től értékesítési vezetőként. 2014-től több […]

Megnézem

Lilu: Fiús anyának lenni kemény ügy!

Semmi sem ér véget negyven felett, sőt – állítja Kovalcsik Ildikó, azaz Lilu, aki a JOY Magazinnak adott interjújában mesélt arról, hogy élete legizgalmasabb időszakát éli most. Egy tinédzser és egy óvodás fiú édesanyja, vállalkozó és műsorvezető is egyben, akit azért a sérülékenyebb napjain könnyen meg lehet bántani.   Lilu negyven felett érzi magát a legjobban […]

Megnézem