Itt a SCILL™, a 4Players by Marquard Media újgenerációs real-time játékélmény növelő alkalmazása online játékokhoz

Egyedi megoldás személyre szabott, valós idejű kihívásokhoz

Hamburg, 2019. március 28: A Marquard Media Group AG 100%-os tulajdonú leányvállalataként működő 4Players GmbH a mai naptól zárt béta hozzáférést biztosít az iOS és Android okostelefonokhoz és táblagépekhez fejlesztett legújabb SCILL™ Play alkalmazásához.

A SCILL™ Play „secondscreen” alkalmazás, amely lehetővé teszi a gamerek számára az egyedi profiljukhoz és játékstílusukhoz kialakított, valós idejű kihívásokban való részvételt. Minimális fejlesztés révén a SCILL™ jelentősen képes javítani a jelenlegi és jövőbeni játékok szórakoztatóságát és vonzerejét, a közösségi interakciók fokát, és a játékosok hosszú távú motiváltságát.

A 4Players mobileszközökön, asztali gépeken és konzolokon futó játékokhoz kínál innovatív multimédia megoldásokon alapuló, egyedi szolgáltatásokat. A SCILL™ Play predikció-alapú adatplatformja lehetővé teszi a fejlesztők és kiadók számára, hogy olyan játékokat kínáljanak, amelyek jobban lekötik a felhasználókat, és olyan játékstatisztikákhoz férjenek hozzá, amelyek jelentősen elősegítik a játékfejlesztést.

„Az ingyenes, kompetitív játékok és közösségi oldalak világában új paradigmára van szükség, amely játékfüggetlen módon biztosítja a gamerek bevonódását, elköteleződését” – mondta Marc Berekoven, üzletfejlesztési vezető, a SCILL™ platform termékmenedzsere. „A SCILL™ rendkívül hatékony és könnyen implementálható megoldást kínál fejlesztők és forgalmazók számára ahhoz, hogy javítsák az újrajátszhatóságot és jelentősen emeljék azt az időt, amit a játékosok a játékkal töltenek – nem beszélve a monetizációs modellek új dimenziójáról.”

„A SCILL™ Play pradigmaváltás a játék élményben, igazi innováció, amely kiválóan példázza, hogy változik a Marquard Media újgenerációs média-és szórakoztatóipari céggé. Nagyon izgalmas folyamat ez, mely során a játékipar és a gamerek felé mindig is elkötelezett cégcsoport németországi leányvallalata nemzetközi piacokra lép: a SCILL™ Play az egész világon emeli új szintre a gaming élményét. Mától a magyar játékfejlesztők és kiadók is tesztelhetik az applikáció Beta verzióját.” – nyilatkozza Lencsés Dávid, a Marquard Media magyarországi leányvállalatának digitális igazgatója.

Hogyan működik a SCILL™ Play? Az ingyenes alkalmazás révén a felhasználók olyan kihívásokban vehetnek részt, amelyek kifejezetten az adott játékhoz és az adott egyéni játékstílushoz lettek kialakítva. Az egymást követő játékok során a szolgáltatás kiértékeli az adott játék naplófájljait, és az adatok alapján megnézni, hogy a kitűzött célokat sikerült-e teljesíteni. A SCILL™ Play a sikeres játékosokat a teljesített küldetések elismerésével, rangsorokban elfoglalt előkelő helyekkel és exkluzív díjakkal jutalmazza.

A SCILL™ Play 2019 nyarán kerül forgalomba. A fejlesztők és kiadók mától érhetik el a SCILL™ Play bétaverzióját. További információk a www.scillgame.com oldalon találhatók.

Rekord látogatottság az evamagazin.hu-n

Történelmi pillanat, amire igazán büszkék lehetünk! 💪🥂 Fennállása óta először átlépte az 1 milliót az evamagazin.hu valós felhasználóinak száma (forrás: Gemius). Ez rekord az online magazinunk életében, és még erősebben ösztönöz bennünket arra, hogy a jövőben is színvonalas digitális tartalmakkal, podcastokkal, cikkekkel, videókkal örvendeztessük meg az olvasóinkat. Köszönjük💙

Megnézem

A legstílusosabb technológiai innovációkat díjazza az InStyle magazin

A legstílusosabb technológiai újdonságokat díjazza a világ vezető stílusmagazinja, az InStyle magyar kiadása. A Style Tech Of The Year verseny hét kategóriájában keresik többek között az év telefonját, home entertainment eszközét, okos kütyüjét, laptopját, valamint 2022 innovációját is. A legjobbakat a nagyközönség szavazza meg. Első alkalommal rendezi meg az InStyle magazin a Style Tech Of […]

Megnézem

Megújult kreatív koncepcióval, spórolós tematikával indult el a JOY-napok

A vásárlók 85%-a keresi a jó akciókat a világgazdasági válságban Megújult kreatív koncepcióval, szlogennel (Mondj igent a kedvezményekre és spórolj velünk!) és rengeteg jó akcióval érkezik a JOY-napok 2022 őszi/téli kiadása november 10-13 között. A vásárlásösztönző program egy olyan időszakban köszönt be, amikor – a JOY felmérése szerint – tízből nyolc fogyasztó tudatosan keresi a […]

Megnézem

Felmérés: Tízből nyolcan keresik a jó akciókat, egyre többen spórolnak

Megváltoztathatja vásárlási szokásainkat a gazdasági világválság – derül ki a JOY-napok felmérésből, amely a Takarékossági világnap (október 31.) alkalmából készült. A kutatás arra a kérdésre kereste a választ, hogy miként reagálnak a hazai fogyasztók a helyzetre. Az online kérdőívet több mint 3500-an töltötték ki. Az eredményekből kiderül, hogy a válaszadók 85%-a aktívan keresi a jó akciókat, 14%-uk pedig spórolásképpen […]

Megnézem