Újjászületett a piacvezető trendmagazin

A júniusi lapszámmal megújult az idén 18. születésnapját ünneplő JOY magazin. A kiadó célja, hogy tovább növelje a JOY népszerűségét olvasói körében, hosszú távon stabilizálja évek óta meglévő piacvezető pozícióját és a kibővített tartalommal új lendületet adjon a lapnak – egyben határozottan megkülönböztesse azt konkurenseitől.

A változás a dizájnt és a tartalmi elemeket egyaránt érinti: a legnagyobb példányszámban eladott glossy új címlappal, új szlogennel, megváltozott rovatszerkezettel, a modern nőket leginkább érdeklő új témákkal, letisztultabb dizájnnal jelentkezik.

„Az elmúlt 18 évben mindig arra törekedtünk, hogy a JOY az adott időszak tartalomfogyasztásai trendjeihez igazodva feleljen meg a célcsoport elvárásainak. A korábbi újítások elsősorban a magazin külső megjelenését érintették (pl. a „pocketsize” méretváltás), az elmúlt három-négy évben bekövetkező hatalmas tartalomfogyasztási változások viszont egy sokkal határozottabb és komplexebb átalakulást igényeltek, olyat, amely a magazin minden részét érinti. Az új platformok térhódítása erősen befolyásolja a magazinolvasást, ezért a tartalom kiemelkedő színvonala, relevanciája és egyedisége, a csak a magazinok által nyújtott minőségi ,énidő-élmény’ maximalizálása minden eddiginél fontosabb szerkesztési szempontok” – mondja Óhidi Zsuzsanna, a Marquard Media ügyvezetője.

A megújulást kifejezetten a magyar piac és a magyar olvasók igényeihez igazította a kiadó. Első lépésként a fogyasztói motivációk világelső kutatási eszközével, a NeedScope kutatással vizsgálta a célcsoportot és annak vásárlási döntéseit. Ennek eredményeként az új JOY minden platformon különösen érzékenyen és egyértelműen képes kommunikálni olvasóival, felhasználóival. A megújult lap célcsoportja azon tudatos nők, akik saját útjukat járják, folyamatosan dolgoznak önmagukon. A valós dolgokat keresik, már nem eligazításra, hanem empátiára vágynak. Számukra a divat és a szépség egyfajta kreatív játék, ami saját személyiségüket tükrözi.

A márka új szlogenje – JOY – A világ, ahogy Te szereted – megjeleníti mindazt a sokszínűséget, életigenlést, pozitív gondolkodást, ami a JOY-t a kezdetektől jellemzi, és utal az olvasói igényekhez alkalmazkodó, a divat, a szépségápolás és a trendek mellett saját magunk megismerését, fejlesztését is fókuszba helyező tartalomra.
Az új JOY-t és a hozzá kapcsolódó szlogent egy rendhagyó eszközzel is népszerűsíti a márka: a Kállay Saunders Band kifejezetten a JOY számára írt egy dalt, amely a kommunikációs kampány televíziós és digitális részében is fontos szerepet kap.

„A JOY magazin idén lesz 18 éves, már csak ezért is ideje, hogy kicsit komolyabban vegyük az életet. Az elmúlt évben átfogó és részletes kutatást végeztünk, hogy megtudjuk, mire is van szükségük igazán az olvasóknak, melyek a főbb elvárásaik kedvenc magazinjukkal szemben. Ezen információk birtokában láttunk hozzá a lap megújításához. Eljött az idő, hogy tartalmilag az eddiginél komolyabb témákat is elővegyünk, megtartva egyedi stílusunkat. Az új JOY magazin hasábjain így mostantól részletesebben és többet foglalkozunk önismerettel, párkapcsolattal, karriertanácsokkal és a hétköznapok pszichológiájával.
Ezt tükrözi az új layout is, mellyel a magazin áttekinthetőbbé, jobban tagoltabbá és egyszerűbbé vált. Az új rovatstruktúra elősegíti a könnyebb navigációt, a koherens színhasználat pedig hangsúlyosabbá teszi a szöveges anyagokat, egységesíti a lap egészét. Új mottónknak megfelelően ez az új világ valóban olyan lett, amilyennek az olvasók szerették volna” – mondta Balogh Edina, a JOY főszerkesztője.

A Marquard Media kiadó a JOY megújulását nagyszabású kommunikációs kampánnyal támogatja, melynek elemei tv-ben, outdoor és print felületeken, valamint digitális, közösségi média és event marketing megoldásokban valósulnak meg.
  A kiadó kutatási partnere a TNS-Hoffmann, kreatív és stratégiai ügynöksége pedig a Hinora Marketing Group volt.

Koltai Róbert: „A művészet maga a változás”

Decemberben töltötte be nyolcvanadik évét, de még mindig szeret dolgozni Koltai Róbert. A színészlegenda neve szinte összeforrt a magyar filmtörténet és színjátszás emlékezetes jeleneteivel. Mégsem volt mindig annyira egyértelmű, hogy ezt az utat választja – erről is beszélt az InStyle Men magazinnak adott interjújában. Noha kőszínházban már ritkábban láttuk az utóbbi években, Koltai Róbert még […]

Megnézem

Nyolcadik alkalommal érkezik a JOY Social Media Award – őket jelölték idén

2024-ben is megrendezésre kerül a JOY SocialMediaAward eseménye, a díjátadó, amellyel a közösségi média legnagyobb hazai sztárjait és legizgalmasabb tartalomgyártóit ismerjük el. Idén 10 kategóriában 40 jelöltre szavazhat a közönség. Új kategóriák is szerepelnek a kiírásban: az eddigi kedvencek mellett a #mérföldkő, az #innovátor, a #világnézet, a #lélekmentő és a #TikTokDoki kategóriában is megméretnek a jelöltek. […]

Megnézem

A JOY magazin címlapján: Metzker Viki

JOY Magazin címlappal ünnepli Metzker Viki, hogy nagykorú lett a karrierje: idén 18 éve, hogy meghódított és férfiak uralta szakmát, DJ lett és ezzel fiatal nők sokaságát inspirálta arra, hogy a saját útjukat járják. Metzker Viki a kezdetekről, férjéről, házasságáról is vallott a magazinnak adott nagyinterjúban.   “A női erő, a női belső hang erősebb, mint […]

Megnézem

Indul az Otthontervezők podcast második évada

Április 10-én érkezik az Otthonok & Megoldások brand Otthontervezők című podcastjének második évada, amelynek ismét Dorogi Gabriella a műsorvezetője. A Fundamenta népszerű digitális kiadványa, valamint annak multimédiás platformjai és a podcast is a Marquard Group Hungary kreatív műhelyében készült. Második évadával jelentkezik az Otthonok & Megoldások brand Otthontervezők című podcastje. A lakásvásárlással és -felújítással foglalkozó podcastben […]

Megnézem