Újjászületett a piacvezető trendmagazin

A júniusi lapszámmal megújult az idén 18. születésnapját ünneplő JOY magazin. A kiadó célja, hogy tovább növelje a JOY népszerűségét olvasói körében, hosszú távon stabilizálja évek óta meglévő piacvezető pozícióját és a kibővített tartalommal új lendületet adjon a lapnak – egyben határozottan megkülönböztesse azt konkurenseitől.

A változás a dizájnt és a tartalmi elemeket egyaránt érinti: a legnagyobb példányszámban eladott glossy új címlappal, új szlogennel, megváltozott rovatszerkezettel, a modern nőket leginkább érdeklő új témákkal, letisztultabb dizájnnal jelentkezik.

„Az elmúlt 18 évben mindig arra törekedtünk, hogy a JOY az adott időszak tartalomfogyasztásai trendjeihez igazodva feleljen meg a célcsoport elvárásainak. A korábbi újítások elsősorban a magazin külső megjelenését érintették (pl. a „pocketsize” méretváltás), az elmúlt három-négy évben bekövetkező hatalmas tartalomfogyasztási változások viszont egy sokkal határozottabb és komplexebb átalakulást igényeltek, olyat, amely a magazin minden részét érinti. Az új platformok térhódítása erősen befolyásolja a magazinolvasást, ezért a tartalom kiemelkedő színvonala, relevanciája és egyedisége, a csak a magazinok által nyújtott minőségi ,énidő-élmény’ maximalizálása minden eddiginél fontosabb szerkesztési szempontok” – mondja Óhidi Zsuzsanna, a Marquard Media ügyvezetője.

A megújulást kifejezetten a magyar piac és a magyar olvasók igényeihez igazította a kiadó. Első lépésként a fogyasztói motivációk világelső kutatási eszközével, a NeedScope kutatással vizsgálta a célcsoportot és annak vásárlási döntéseit. Ennek eredményeként az új JOY minden platformon különösen érzékenyen és egyértelműen képes kommunikálni olvasóival, felhasználóival. A megújult lap célcsoportja azon tudatos nők, akik saját útjukat járják, folyamatosan dolgoznak önmagukon. A valós dolgokat keresik, már nem eligazításra, hanem empátiára vágynak. Számukra a divat és a szépség egyfajta kreatív játék, ami saját személyiségüket tükrözi.

A márka új szlogenje – JOY – A világ, ahogy Te szereted – megjeleníti mindazt a sokszínűséget, életigenlést, pozitív gondolkodást, ami a JOY-t a kezdetektől jellemzi, és utal az olvasói igényekhez alkalmazkodó, a divat, a szépségápolás és a trendek mellett saját magunk megismerését, fejlesztését is fókuszba helyező tartalomra.
Az új JOY-t és a hozzá kapcsolódó szlogent egy rendhagyó eszközzel is népszerűsíti a márka: a Kállay Saunders Band kifejezetten a JOY számára írt egy dalt, amely a kommunikációs kampány televíziós és digitális részében is fontos szerepet kap.

„A JOY magazin idén lesz 18 éves, már csak ezért is ideje, hogy kicsit komolyabban vegyük az életet. Az elmúlt évben átfogó és részletes kutatást végeztünk, hogy megtudjuk, mire is van szükségük igazán az olvasóknak, melyek a főbb elvárásaik kedvenc magazinjukkal szemben. Ezen információk birtokában láttunk hozzá a lap megújításához. Eljött az idő, hogy tartalmilag az eddiginél komolyabb témákat is elővegyünk, megtartva egyedi stílusunkat. Az új JOY magazin hasábjain így mostantól részletesebben és többet foglalkozunk önismerettel, párkapcsolattal, karriertanácsokkal és a hétköznapok pszichológiájával.
Ezt tükrözi az új layout is, mellyel a magazin áttekinthetőbbé, jobban tagoltabbá és egyszerűbbé vált. Az új rovatstruktúra elősegíti a könnyebb navigációt, a koherens színhasználat pedig hangsúlyosabbá teszi a szöveges anyagokat, egységesíti a lap egészét. Új mottónknak megfelelően ez az új világ valóban olyan lett, amilyennek az olvasók szerették volna” – mondta Balogh Edina, a JOY főszerkesztője.

A Marquard Media kiadó a JOY megújulását nagyszabású kommunikációs kampánnyal támogatja, melynek elemei tv-ben, outdoor és print felületeken, valamint digitális, közösségi média és event marketing megoldásokban valósulnak meg.
  A kiadó kutatási partnere a TNS-Hoffmann, kreatív és stratégiai ügynöksége pedig a Hinora Marketing Group volt.

Új divízióval erősít a Marquard Group Hungary

Új divízióval és egy tapasztalt szakemberrel erősíti portfolióját a Marquard Group Hungary. Az év elején életre hívott Digital Service Studio a médiacég kreatív műhelyeként funkcionál. Célja, hogy modern és izgalmas digitális megoldásokat kínáljon a hirdetőknek, akik így a kampányüzeneteik mellett informatív vagy szórakoztató tartalmakat is nyújthatnak közönségüknek.  A Digital Service Studiót Perkó Rudolf vezeti. Az […]

Megnézem

Érkezik a magyar piacra az InStyle Men, a férfi magazinok új generációja

Új időszámítás kezdődik a hazai férfi magazinok piacán: a Marquard Group Hungary elhozza a magyar olvasóknak az InStyle Men brandet print- és online formában is. Az új kiadvány nemzetközi hátterű ugyan, azonban 100%-ban saját gyártású, és célzottan a hazai közönséghez szól olvasmányos cikkekkel, interjúkkal, portrékkal, videó- és podcast adásokkal. A szerkesztőséghez több elismert szakember is […]

Megnézem

Rekord látogatottság az evamagazin.hu-n

Történelmi pillanat, amire igazán büszkék lehetünk! 💪🥂 Fennállása óta először átlépte az 1 milliót az evamagazin.hu valós felhasználóinak száma (forrás: Gemius). Ez rekord az online magazinunk életében, és még erősebben ösztönöz bennünket arra, hogy a jövőben is színvonalas digitális tartalmakkal, podcastokkal, cikkekkel, videókkal örvendeztessük meg az olvasóinkat. Köszönjük💙

Megnézem

A legstílusosabb technológiai innovációkat díjazza az InStyle magazin

A legstílusosabb technológiai újdonságokat díjazza a világ vezető stílusmagazinja, az InStyle magyar kiadása. A Style Tech Of The Year verseny hét kategóriájában keresik többek között az év telefonját, home entertainment eszközét, okos kütyüjét, laptopját, valamint 2022 innovációját is. A legjobbakat a nagyközönség szavazza meg. Első alkalommal rendezi meg az InStyle magazin a Style Tech Of […]

Megnézem