Újjászületett a piacvezető trendmagazin

A júniusi lapszámmal megújult az idén 18. születésnapját ünneplő JOY magazin. A kiadó célja, hogy tovább növelje a JOY népszerűségét olvasói körében, hosszú távon stabilizálja évek óta meglévő piacvezető pozícióját és a kibővített tartalommal új lendületet adjon a lapnak – egyben határozottan megkülönböztesse azt konkurenseitől.

A változás a dizájnt és a tartalmi elemeket egyaránt érinti: a legnagyobb példányszámban eladott glossy új címlappal, új szlogennel, megváltozott rovatszerkezettel, a modern nőket leginkább érdeklő új témákkal, letisztultabb dizájnnal jelentkezik.

„Az elmúlt 18 évben mindig arra törekedtünk, hogy a JOY az adott időszak tartalomfogyasztásai trendjeihez igazodva feleljen meg a célcsoport elvárásainak. A korábbi újítások elsősorban a magazin külső megjelenését érintették (pl. a „pocketsize” méretváltás), az elmúlt három-négy évben bekövetkező hatalmas tartalomfogyasztási változások viszont egy sokkal határozottabb és komplexebb átalakulást igényeltek, olyat, amely a magazin minden részét érinti. Az új platformok térhódítása erősen befolyásolja a magazinolvasást, ezért a tartalom kiemelkedő színvonala, relevanciája és egyedisége, a csak a magazinok által nyújtott minőségi ,énidő-élmény’ maximalizálása minden eddiginél fontosabb szerkesztési szempontok” – mondja Óhidi Zsuzsanna, a Marquard Media ügyvezetője.

A megújulást kifejezetten a magyar piac és a magyar olvasók igényeihez igazította a kiadó. Első lépésként a fogyasztói motivációk világelső kutatási eszközével, a NeedScope kutatással vizsgálta a célcsoportot és annak vásárlási döntéseit. Ennek eredményeként az új JOY minden platformon különösen érzékenyen és egyértelműen képes kommunikálni olvasóival, felhasználóival. A megújult lap célcsoportja azon tudatos nők, akik saját útjukat járják, folyamatosan dolgoznak önmagukon. A valós dolgokat keresik, már nem eligazításra, hanem empátiára vágynak. Számukra a divat és a szépség egyfajta kreatív játék, ami saját személyiségüket tükrözi.

A márka új szlogenje – JOY – A világ, ahogy Te szereted – megjeleníti mindazt a sokszínűséget, életigenlést, pozitív gondolkodást, ami a JOY-t a kezdetektől jellemzi, és utal az olvasói igényekhez alkalmazkodó, a divat, a szépségápolás és a trendek mellett saját magunk megismerését, fejlesztését is fókuszba helyező tartalomra.
Az új JOY-t és a hozzá kapcsolódó szlogent egy rendhagyó eszközzel is népszerűsíti a márka: a Kállay Saunders Band kifejezetten a JOY számára írt egy dalt, amely a kommunikációs kampány televíziós és digitális részében is fontos szerepet kap.

„A JOY magazin idén lesz 18 éves, már csak ezért is ideje, hogy kicsit komolyabban vegyük az életet. Az elmúlt évben átfogó és részletes kutatást végeztünk, hogy megtudjuk, mire is van szükségük igazán az olvasóknak, melyek a főbb elvárásaik kedvenc magazinjukkal szemben. Ezen információk birtokában láttunk hozzá a lap megújításához. Eljött az idő, hogy tartalmilag az eddiginél komolyabb témákat is elővegyünk, megtartva egyedi stílusunkat. Az új JOY magazin hasábjain így mostantól részletesebben és többet foglalkozunk önismerettel, párkapcsolattal, karriertanácsokkal és a hétköznapok pszichológiájával.
Ezt tükrözi az új layout is, mellyel a magazin áttekinthetőbbé, jobban tagoltabbá és egyszerűbbé vált. Az új rovatstruktúra elősegíti a könnyebb navigációt, a koherens színhasználat pedig hangsúlyosabbá teszi a szöveges anyagokat, egységesíti a lap egészét. Új mottónknak megfelelően ez az új világ valóban olyan lett, amilyennek az olvasók szerették volna” – mondta Balogh Edina, a JOY főszerkesztője.

A Marquard Media kiadó a JOY megújulását nagyszabású kommunikációs kampánnyal támogatja, melynek elemei tv-ben, outdoor és print felületeken, valamint digitális, közösségi média és event marketing megoldásokban valósulnak meg.
  A kiadó kutatási partnere a TNS-Hoffmann, kreatív és stratégiai ügynöksége pedig a Hinora Marketing Group volt.

Digitálissá vált az Otthonok & Megoldások magazin

A multimédia platformokat a Marquard Group Hungary újította meg Teljesen digitálissá vált az Otthonok & Megoldások magazin, amelyhez Otthontervezők címmel podcast műsor és TikTok csatorna is készült. A Fundamenta népszerű kiadványának multimédia platformjait a Marquard Group Hungary tartalom stratégiai kreatív műhelye, a Content Studio újította meg teljesen. 2015 óta dolgozik együtt az Fundamenta és a […]

Megnézem

Amikor a politika betör a lifestyle magazinok közé, az átszabja a piacot

Magyarországon járt Bijan Dr. Khezri, a Marquard Media Group vezérigazgatója, aki nagyinterjút adott a Kreatív Magazinnak. Elemezte a magyar médiapiaci helyzetet, beszélt a Marquard Group Hungary fejlesztéseiről és arról, hogy a COVID után a cég teljesen új utakra lépett. Bijan Khezri folyamatosan utazik, van bázisa az Egyesült Államokban és Európában is. A Marquard Media Group CEO posztját […]

Megnézem

Nagy Tamás sales executive tanácsadóként erősíti a Marquard Group Hungary újrapozícionálását

Nagy tapasztalatú és tudású szakember segíti a jövőben a Marquard Group Hungary munkáját. Nagy Tamás szeptember végétől sales executive tanácsadóként támogatja a Marquard újrapozicionálási folyamatait. A Magyarországon több évtizedes tapasztalattal rendelkező vállalat az elmúlt években hagyományos lapkiadóból modern, digitális fókuszú médiacéggé alakult, amely számos platformon látja el minőségi tartalmakkal a közönségét.   „Az átalakulási folyamat […]

Megnézem

A Joy megünnepelte 25. születésnapját

A Joy Magazin retrópartin ünnepelte negyedszázados évfordulóját, kollégákkal, partnerekkel és celebritásokkal koccintottak. Kojak nyalóka, Limo italpor és millenniumi életérzés: a 90-es és 2000-es évek hangulatában ünnepelte 25. születésnapját a Joy, kollégákkal, partnerekkel, hírességekkel koccintott arra, hogy a női és életmód magazin 25 évvel ezelőtt jelent meg Magyarországon. A meglepetés talpalávalót az idén szintén 25 éves Groovehouse együttes koncertje szolgáltatta, mely […]

Megnézem