Egy klub, ahol a tartalomé a főszerep

Content Club néven szakmai blogot indít a Marquard Media

A Marquard Media a nemrég befejeződött szervezetfejlesztési folyamat keretén belül 4 divíziót hozott létre (Publishing House, Content Studio, Digital Services, Event Services), amelyek megvalósulásával komplex kommunikációs megoldásokat kínáló médiacégként működik tovább.
Prémium tartalomgyártóként és szolgáltatóként a Marquard Media védjegyévé vált a minőségi és releváns tartalom. Az ehhez kapcsolódó szakértelmet, tudást és kreativitást a Marquard Media Content Studio-ban koncentrálja és bocsájtja partnerei rendelkezésére a cég. A Content Studió egy szellemi alkotóműhely, melynek célja, hogy segítse partnereit tartalomstratégiájuk kialakításában és megvalósításában.

Ennek egyik csatornája a Content Club, a Marquard Media folyamatosan frissülő szakmai blogja. Célja, hogy a kiadó partnereit közös gondolkodásra és hatékony tartalommarketing stratégia kialakítására inspirálja. Ez az elsősorban b2b kommunikációs felület újdonságokat, interjúkat, híreket, esettanulmányokat, külföldi és hazai példákat sorakoztat fel – mindent, amit offline és online a minőségi tartalomról és az ehhez kapcsolódó marketing megoldásokról tudni érdemes.

„A Content Studio dívizónk küldetése ügyfeleink inspirálása és bíztatása a tartalommarketingben rejlő márkakommunikációs eszközök kihasználására, amelyhez innovatív és komplex megoldásokkal járul hozzá az új szervezeti egység. Ehhez segítségként hívtuk életre a Content Clubot, ahol a minőségi tartalomgyártáshoz kapcsolódó aktuális információkkal szolgálunk, hazai és nemzetközi példákat sorakoztatunk fel. Büszke vagyok arra, hogy a Content Club által egy szakmai találkozóhely valósul meg, ahol egymás tapasztalataiból és sikereiből tanulhatunk és ezáltal hozzájárulunk az értékes és releváns tartalom további térhódításához. Egyfajta szellemi katalizátor ez, amely az ügyfeleinkkel közös gondolkodást is segíti” – fogalmaz Pastyik Renáta, a Marquard Media Content Sales Directora.

A Content Club egyaránt elérhető a Marquard Media új weboldalán: http://www.marquardmedia.hu/publishing/contentclub illetve a Content Club Facebook oldalán: https://www.facebook.com/Content-Club-by-Marquard

Rekord látogatottság az evamagazin.hu-n

Történelmi pillanat, amire igazán büszkék lehetünk! 💪🥂 Fennállása óta először átlépte az 1 milliót az evamagazin.hu valós felhasználóinak száma (forrás: Gemius). Ez rekord az online magazinunk életében, és még erősebben ösztönöz bennünket arra, hogy a jövőben is színvonalas digitális tartalmakkal, podcastokkal, cikkekkel, videókkal örvendeztessük meg az olvasóinkat. Köszönjük💙

Megnézem

A legstílusosabb technológiai innovációkat díjazza az InStyle magazin

A legstílusosabb technológiai újdonságokat díjazza a világ vezető stílusmagazinja, az InStyle magyar kiadása. A Style Tech Of The Year verseny hét kategóriájában keresik többek között az év telefonját, home entertainment eszközét, okos kütyüjét, laptopját, valamint 2022 innovációját is. A legjobbakat a nagyközönség szavazza meg. Első alkalommal rendezi meg az InStyle magazin a Style Tech Of […]

Megnézem

Megújult kreatív koncepcióval, spórolós tematikával indult el a JOY-napok

A vásárlók 85%-a keresi a jó akciókat a világgazdasági válságban Megújult kreatív koncepcióval, szlogennel (Mondj igent a kedvezményekre és spórolj velünk!) és rengeteg jó akcióval érkezik a JOY-napok 2022 őszi/téli kiadása november 10-13 között. A vásárlásösztönző program egy olyan időszakban köszönt be, amikor – a JOY felmérése szerint – tízből nyolc fogyasztó tudatosan keresi a […]

Megnézem

Felmérés: Tízből nyolcan keresik a jó akciókat, egyre többen spórolnak

Megváltoztathatja vásárlási szokásainkat a gazdasági világválság – derül ki a JOY-napok felmérésből, amely a Takarékossági világnap (október 31.) alkalmából készült. A kutatás arra a kérdésre kereste a választ, hogy miként reagálnak a hazai fogyasztók a helyzetre. Az online kérdőívet több mint 3500-an töltötték ki. Az eredményekből kiderül, hogy a válaszadók 85%-a aktívan keresi a jó akciókat, 14%-uk pedig spórolásképpen […]

Megnézem