Egy klub, ahol a tartalomé a főszerep

Content Club néven szakmai blogot indít a Marquard Media

A Marquard Media a nemrég befejeződött szervezetfejlesztési folyamat keretén belül 4 divíziót hozott létre (Publishing House, Content Studio, Digital Services, Event Services), amelyek megvalósulásával komplex kommunikációs megoldásokat kínáló médiacégként működik tovább.
Prémium tartalomgyártóként és szolgáltatóként a Marquard Media védjegyévé vált a minőségi és releváns tartalom. Az ehhez kapcsolódó szakértelmet, tudást és kreativitást a Marquard Media Content Studio-ban koncentrálja és bocsájtja partnerei rendelkezésére a cég. A Content Studió egy szellemi alkotóműhely, melynek célja, hogy segítse partnereit tartalomstratégiájuk kialakításában és megvalósításában.

Ennek egyik csatornája a Content Club, a Marquard Media folyamatosan frissülő szakmai blogja. Célja, hogy a kiadó partnereit közös gondolkodásra és hatékony tartalommarketing stratégia kialakítására inspirálja. Ez az elsősorban b2b kommunikációs felület újdonságokat, interjúkat, híreket, esettanulmányokat, külföldi és hazai példákat sorakoztat fel – mindent, amit offline és online a minőségi tartalomról és az ehhez kapcsolódó marketing megoldásokról tudni érdemes.

„A Content Studio dívizónk küldetése ügyfeleink inspirálása és bíztatása a tartalommarketingben rejlő márkakommunikációs eszközök kihasználására, amelyhez innovatív és komplex megoldásokkal járul hozzá az új szervezeti egység. Ehhez segítségként hívtuk életre a Content Clubot, ahol a minőségi tartalomgyártáshoz kapcsolódó aktuális információkkal szolgálunk, hazai és nemzetközi példákat sorakoztatunk fel. Büszke vagyok arra, hogy a Content Club által egy szakmai találkozóhely valósul meg, ahol egymás tapasztalataiból és sikereiből tanulhatunk és ezáltal hozzájárulunk az értékes és releváns tartalom további térhódításához. Egyfajta szellemi katalizátor ez, amely az ügyfeleinkkel közös gondolkodást is segíti” – fogalmaz Pastyik Renáta, a Marquard Media Content Sales Directora.

A Content Club egyaránt elérhető a Marquard Media új weboldalán: http://www.marquardmedia.hu/publishing/contentclub illetve a Content Club Facebook oldalán: https://www.facebook.com/Content-Club-by-Marquard

Indul az Otthontervezők podcast második évada

Április 10-én érkezik az Otthonok & Megoldások brand Otthontervezők című podcastjének második évada, amelynek ismét Dorogi Gabriella a műsorvezetője. A Fundamenta népszerű digitális kiadványa, valamint annak multimédiás platformjai és a podcast is a Marquard Group Hungary kreatív műhelyében készült. Második évadával jelentkezik az Otthonok & Megoldások brand Otthontervezők című podcastje. A lakásvásárlással és -felújítással foglalkozó podcastben […]

Megnézem

MagyarBrands Díjakat nyert a Marquard Group

A kiváló magyar márkákat díjazó MagyarBrands Program minden tavasszal megrendezi Díjátadó gálarendezvényét, amelyen a hazai fogyasztói és üzleti márkák legjava veheti át a MagyarBrands Kiváló márka üvegdíjat több kategóriában is. Az idei gálaesten több mint 70 hazai márka képviselője vehette át MagyarBrands üvegdíjakat kiváló üzleti márka, kiváló fogyasztói márka és innovatív márka kategóriában. Kiváló fogyasztói […]

Megnézem

Szabó Zsolt a Marquard Group Hungary kereskedelmi igazgatója

Szabó Zsolt a Marquard Group Hungary új kereskedelmi igazgatója. Zsolt személyében egy tapasztalt szakember csatlakozott a prémium brandeket felvonultató médiacéghez. Szabó Zsolt a médiás karrierjét 2005-ben kezdte. A Pesti Est, majd a Sanoma Budapest után, 2009-ben igazolt az Index.hu csapatához. Ezt követően a CEMP Sales House ügynökségi értékesítési csapatában dolgozott, 2012-től értékesítési vezetőként. 2014-től több […]

Megnézem

Lilu: Fiús anyának lenni kemény ügy!

Semmi sem ér véget negyven felett, sőt – állítja Kovalcsik Ildikó, azaz Lilu, aki a JOY Magazinnak adott interjújában mesélt arról, hogy élete legizgalmasabb időszakát éli most. Egy tinédzser és egy óvodás fiú édesanyja, vállalkozó és műsorvezető is egyben, akit azért a sérülékenyebb napjain könnyen meg lehet bántani.   Lilu negyven felett érzi magát a legjobban […]

Megnézem