Otthonok & Megoldások – A content marketing esszenciája
Új fejezet a Fundamenta-Lakáskassza és a Marquard Media együttműködésében

Tartalmában és küllemében megújult magazin, felépítésben és dizájnban modernizált weboldal, emelkedő példányszám és növekvő látogatottsági adatok – röviden így foglalható össze a Fundamenta Lakáskassza és a Marquard Média közel egy éves együttműködése.

A Marquard Media 2015 augusztusában nyerte el a Fundamenta-Lakáskassza* tartalomgyártási tenderét, és azóta a kiadó gondozásában jelenik meg az Otthonok&Megoldások negyedéves márkamagazin, valamint a most megújult www.otthonokesmegoldasok.hu weboldal is.

Az Otthonok&Megoldások küldetése, hogy a Fundamenta ne csak a pénzügyekben, hanem a mindennapi megvalósításban is támogassa ügyfeleit. A kizárólag ügyfelek számára elérhető otthonteremtő magazin és az azt kiegészítő, bárki által látogatható online felület specialitása, hogy Fundamenta lakásszámlával megvalósítható lakberendezési, felújítási és design tippeket is ad: pontos költségtervekkel, beruházási javaslatokkal, színesen és érdekesen mutatja be az otthonteremtéshez kapcsolódó témákat. Egyedülállóan szerteágazó és a praktikumot szem előtt tartó tematikája unikálissá teszi a lakberendezési magazinok között.

„A Marquard Content Studio a magazin és az online felületre vonatkozó teljes körű tartalomgyártásért és az előállított tartalmak menedzseléséért is felel. A szellemi alkotóműhelyként működő divízió a releváns, professzinális tartalom mellett a holisztikus rálátás (create&design, distribute&connect, research&analyze) módszerével is segíti az Otthonok&Megoldások által képviselt értékek megvalósulását, a fogyasztói lojalitás növekedését.” – mondja Pastyik Renáta, a Content Studio vezetője.

„A Fundamenta-Lakáskassza célja, hogy az otthonteremtés szakértőjeként minél szélesebb körű szolgáltatást nyújtson meglévő és leendő ügyfelei számára is. Az Otthonok&Megoldások megfelelő platformot biztosít arra, hogy a márka által kínált értékeket közvetítsük a fogyasztók felé, miközben ők inspirálódnak, hasznos és érdekes ismeretekkel gyarapodnak. A Fundamenta-Lakáskassza meghatározó szerepet tölt be az otthonteremtésben: az elmúlt közel két évtizedben több mint 750 ezer lakásálom teljesüléséhez járult hozzá. Elengedhetetlen tehát, hogy Társaságunk kiadványai is élvonalbeli minőséget képviseljenek. Ezért kiemelten fontos volt számunkra, hogy olyan partnerrel működjünk együtt a megvalósításban, akik a minőségben hasonlóan magasra teszik a mércét, és akik megfelelően tudják implementálni a Fundamenta és Fundamenta ügyfelek céljait.” –nyilatkozza az együttműködésről Böröczi Péter a Fundamenta-Lakáskassza* marketing vezetője.

„Az www.otthonokesmegoldasok.hu oldal június 1-jével teljes körű dizájnnváltáson esett át, melynek köszönhetően egy friss, letisztultabb, a modern fogyasztói igényeket maximálisan kiszolgáló megjelenéssel várja látogatóit.” – mondja Lencsés Dávid, az új site tervezését és fejlesztését végző Marquard Digital Services vezetője, a kiadó digitális igazgatója.

Rekord látogatottság az evamagazin.hu-n

Történelmi pillanat, amire igazán büszkék lehetünk! 💪🥂 Fennállása óta először átlépte az 1 milliót az evamagazin.hu valós felhasználóinak száma (forrás: Gemius). Ez rekord az online magazinunk életében, és még erősebben ösztönöz bennünket arra, hogy a jövőben is színvonalas digitális tartalmakkal, podcastokkal, cikkekkel, videókkal örvendeztessük meg az olvasóinkat. Köszönjük💙

Megnézem

A legstílusosabb technológiai innovációkat díjazza az InStyle magazin

A legstílusosabb technológiai újdonságokat díjazza a világ vezető stílusmagazinja, az InStyle magyar kiadása. A Style Tech Of The Year verseny hét kategóriájában keresik többek között az év telefonját, home entertainment eszközét, okos kütyüjét, laptopját, valamint 2022 innovációját is. A legjobbakat a nagyközönség szavazza meg. Első alkalommal rendezi meg az InStyle magazin a Style Tech Of […]

Megnézem

Megújult kreatív koncepcióval, spórolós tematikával indult el a JOY-napok

A vásárlók 85%-a keresi a jó akciókat a világgazdasági válságban Megújult kreatív koncepcióval, szlogennel (Mondj igent a kedvezményekre és spórolj velünk!) és rengeteg jó akcióval érkezik a JOY-napok 2022 őszi/téli kiadása november 10-13 között. A vásárlásösztönző program egy olyan időszakban köszönt be, amikor – a JOY felmérése szerint – tízből nyolc fogyasztó tudatosan keresi a […]

Megnézem

Felmérés: Tízből nyolcan keresik a jó akciókat, egyre többen spórolnak

Megváltoztathatja vásárlási szokásainkat a gazdasági világválság – derül ki a JOY-napok felmérésből, amely a Takarékossági világnap (október 31.) alkalmából készült. A kutatás arra a kérdésre kereste a választ, hogy miként reagálnak a hazai fogyasztók a helyzetre. Az online kérdőívet több mint 3500-an töltötték ki. Az eredményekből kiderül, hogy a válaszadók 85%-a aktívan keresi a jó akciókat, 14%-uk pedig spórolásképpen […]

Megnézem