Otthonok & Megoldások – A content marketing esszenciája
Új fejezet a Fundamenta-Lakáskassza és a Marquard Media együttműködésében

Tartalmában és küllemében megújult magazin, felépítésben és dizájnban modernizált weboldal, emelkedő példányszám és növekvő látogatottsági adatok – röviden így foglalható össze a Fundamenta Lakáskassza és a Marquard Média közel egy éves együttműködése.

A Marquard Media 2015 augusztusában nyerte el a Fundamenta-Lakáskassza* tartalomgyártási tenderét, és azóta a kiadó gondozásában jelenik meg az Otthonok&Megoldások negyedéves márkamagazin, valamint a most megújult www.otthonokesmegoldasok.hu weboldal is.

Az Otthonok&Megoldások küldetése, hogy a Fundamenta ne csak a pénzügyekben, hanem a mindennapi megvalósításban is támogassa ügyfeleit. A kizárólag ügyfelek számára elérhető otthonteremtő magazin és az azt kiegészítő, bárki által látogatható online felület specialitása, hogy Fundamenta lakásszámlával megvalósítható lakberendezési, felújítási és design tippeket is ad: pontos költségtervekkel, beruházási javaslatokkal, színesen és érdekesen mutatja be az otthonteremtéshez kapcsolódó témákat. Egyedülállóan szerteágazó és a praktikumot szem előtt tartó tematikája unikálissá teszi a lakberendezési magazinok között.

„A Marquard Content Studio a magazin és az online felületre vonatkozó teljes körű tartalomgyártásért és az előállított tartalmak menedzseléséért is felel. A szellemi alkotóműhelyként működő divízió a releváns, professzinális tartalom mellett a holisztikus rálátás (create&design, distribute&connect, research&analyze) módszerével is segíti az Otthonok&Megoldások által képviselt értékek megvalósulását, a fogyasztói lojalitás növekedését.” – mondja Pastyik Renáta, a Content Studio vezetője.

„A Fundamenta-Lakáskassza célja, hogy az otthonteremtés szakértőjeként minél szélesebb körű szolgáltatást nyújtson meglévő és leendő ügyfelei számára is. Az Otthonok&Megoldások megfelelő platformot biztosít arra, hogy a márka által kínált értékeket közvetítsük a fogyasztók felé, miközben ők inspirálódnak, hasznos és érdekes ismeretekkel gyarapodnak. A Fundamenta-Lakáskassza meghatározó szerepet tölt be az otthonteremtésben: az elmúlt közel két évtizedben több mint 750 ezer lakásálom teljesüléséhez járult hozzá. Elengedhetetlen tehát, hogy Társaságunk kiadványai is élvonalbeli minőséget képviseljenek. Ezért kiemelten fontos volt számunkra, hogy olyan partnerrel működjünk együtt a megvalósításban, akik a minőségben hasonlóan magasra teszik a mércét, és akik megfelelően tudják implementálni a Fundamenta és Fundamenta ügyfelek céljait.” –nyilatkozza az együttműködésről Böröczi Péter a Fundamenta-Lakáskassza* marketing vezetője.

„Az www.otthonokesmegoldasok.hu oldal június 1-jével teljes körű dizájnnváltáson esett át, melynek köszönhetően egy friss, letisztultabb, a modern fogyasztói igényeket maximálisan kiszolgáló megjelenéssel várja látogatóit.” – mondja Lencsés Dávid, az új site tervezését és fejlesztését végző Marquard Digital Services vezetője, a kiadó digitális igazgatója.

Indul az Otthontervezők podcast második évada

Április 10-én érkezik az Otthonok & Megoldások brand Otthontervezők című podcastjének második évada, amelynek ismét Dorogi Gabriella a műsorvezetője. A Fundamenta népszerű digitális kiadványa, valamint annak multimédiás platformjai és a podcast is a Marquard Group Hungary kreatív műhelyében készült. Második évadával jelentkezik az Otthonok & Megoldások brand Otthontervezők című podcastje. A lakásvásárlással és -felújítással foglalkozó podcastben […]

Megnézem

MagyarBrands Díjakat nyert a Marquard Group

A kiváló magyar márkákat díjazó MagyarBrands Program minden tavasszal megrendezi Díjátadó gálarendezvényét, amelyen a hazai fogyasztói és üzleti márkák legjava veheti át a MagyarBrands Kiváló márka üvegdíjat több kategóriában is. Az idei gálaesten több mint 70 hazai márka képviselője vehette át MagyarBrands üvegdíjakat kiváló üzleti márka, kiváló fogyasztói márka és innovatív márka kategóriában. Kiváló fogyasztói […]

Megnézem

Szabó Zsolt a Marquard Group Hungary kereskedelmi igazgatója

Szabó Zsolt a Marquard Group Hungary új kereskedelmi igazgatója. Zsolt személyében egy tapasztalt szakember csatlakozott a prémium brandeket felvonultató médiacéghez. Szabó Zsolt a médiás karrierjét 2005-ben kezdte. A Pesti Est, majd a Sanoma Budapest után, 2009-ben igazolt az Index.hu csapatához. Ezt követően a CEMP Sales House ügynökségi értékesítési csapatában dolgozott, 2012-től értékesítési vezetőként. 2014-től több […]

Megnézem

Lilu: Fiús anyának lenni kemény ügy!

Semmi sem ér véget negyven felett, sőt – állítja Kovalcsik Ildikó, azaz Lilu, aki a JOY Magazinnak adott interjújában mesélt arról, hogy élete legizgalmasabb időszakát éli most. Egy tinédzser és egy óvodás fiú édesanyja, vállalkozó és műsorvezető is egyben, akit azért a sérülékenyebb napjain könnyen meg lehet bántani.   Lilu negyven felett érzi magát a legjobban […]

Megnézem