Óbudai loft irodába költözött a Marquard Group Hungary

A kreativitásnak szárnyat adó és az átalakult irodahasználati szokásokat támogató cégközpontot keresett a Marquard Group Hungary, amely a Perc utca 8. szám alatti loft épületben találta meg új otthonát. Az ország egyik vezető női portfóliójával rendelkező svájci médiacég több mint egy évtizede hűséges Óbudához, a munkatársak is megszokták a város ezen szegletét. Az új irodát a stáb igényeire szabva alakították ki.

„Hónapokon keresztül figyeltük, miként változnak mintegy 70 fős cégünk irodahasználati szokásai” – mondta Fenyővári Szilvia, a Marquard Group Hungary új ügyvezető igazgatója. „Mostantól minden kollégánk heti két napot tölt az irodában, hármat pedig otthon. Ez a hibrid munkavégzés nálunk jól bevált. Digitális fejlesztőink a home office-t választották, esetükben a csapatmunkánál is fontosabb a kötetlenség és a nyugalom. Szerkesztőségeink, a sales, a marketing, valamint az üzletfejlesztési csapat azonban pezsgő hangulatú, kreatív kis oázist kívánt, ahol a nyílt terekben, élő interakciókból könnyen kipattanhatnak erős, új ötletek” – tette hozzá Fenyővári Szilvia.

Az egykori textilgyárban kialakított iroda alapterülete a korábbival megegyező, elrendezése azonban merőben új. Két tágas open office terület kapott helyet: az egyik oldalon a sales és a JOY, InStyle, ÉVA és Runner’s World szerkesztőségek dolgoznak, míg a másik térfélen a marketing és az üzletfejlesztési osztály engedhet szabad teret az új ötleteknek.

A JOY virágos telefonfülkéje remek szelfilehetőséget kínál a vendégeknek. A falakat borító élő izlandi zuzmók amellett, hogy természetközeli hangulatot csempésznek a városi környezetbe, a levegőt is tisztítják. Loft jellege miatt az iroda hihetetlenül világos. Fontos szempont volt, hogy a pénzügyi és adminisztrációs osztályok a tartalomkészítés nyüzsgésétől távol, egy nyugodt részlegben kapjanak helyet.

„Az étkezőt hamarosan kávézóvá alakítjuk, ahol kötetlenül találkozhatnak a dolgozók, látogatók, külsős szerzőink és partnereink. Azt vettük észre, hogy már olyan kollégák is beszélgetnek egymással, akiket a munkájuk eddig nem kötött össze. Az új iroda is jól kifejezi azt a nyitottságot, amellyel klasszikus kiadóvállalatból modern, digitális médiacéggé alakulunk” – mondta az ügyvezető igazgató.

Rekord látogatottság az evamagazin.hu-n

Történelmi pillanat, amire igazán büszkék lehetünk! 💪🥂 Fennállása óta először átlépte az 1 milliót az evamagazin.hu valós felhasználóinak száma (forrás: Gemius). Ez rekord az online magazinunk életében, és még erősebben ösztönöz bennünket arra, hogy a jövőben is színvonalas digitális tartalmakkal, podcastokkal, cikkekkel, videókkal örvendeztessük meg az olvasóinkat. Köszönjük💙

Megnézem

A legstílusosabb technológiai innovációkat díjazza az InStyle magazin

A legstílusosabb technológiai újdonságokat díjazza a világ vezető stílusmagazinja, az InStyle magyar kiadása. A Style Tech Of The Year verseny hét kategóriájában keresik többek között az év telefonját, home entertainment eszközét, okos kütyüjét, laptopját, valamint 2022 innovációját is. A legjobbakat a nagyközönség szavazza meg. Első alkalommal rendezi meg az InStyle magazin a Style Tech Of […]

Megnézem

Megújult kreatív koncepcióval, spórolós tematikával indult el a JOY-napok

A vásárlók 85%-a keresi a jó akciókat a világgazdasági válságban Megújult kreatív koncepcióval, szlogennel (Mondj igent a kedvezményekre és spórolj velünk!) és rengeteg jó akcióval érkezik a JOY-napok 2022 őszi/téli kiadása november 10-13 között. A vásárlásösztönző program egy olyan időszakban köszönt be, amikor – a JOY felmérése szerint – tízből nyolc fogyasztó tudatosan keresi a […]

Megnézem

Felmérés: Tízből nyolcan keresik a jó akciókat, egyre többen spórolnak

Megváltoztathatja vásárlási szokásainkat a gazdasági világválság – derül ki a JOY-napok felmérésből, amely a Takarékossági világnap (október 31.) alkalmából készült. A kutatás arra a kérdésre kereste a választ, hogy miként reagálnak a hazai fogyasztók a helyzetre. Az online kérdőívet több mint 3500-an töltötték ki. Az eredményekből kiderül, hogy a válaszadók 85%-a aktívan keresi a jó akciókat, 14%-uk pedig spórolásképpen […]

Megnézem