Megújult menedzsment- és vállalatvezetési struktúrával folytatja a „content-to-commerce” jegyében zajló transzformációját a Marquard Media Magyarország

Csoportkép – felső sor: Fenyővári Szilvia, Jurásek Sándor; alsó sor balról jobbra: Kovács Levente, Alberti Petra, Lencsés Dávid

Megújult menedzsment- és vállalatvezetési struktúrával folytatja a digitális transzformációt a Marquard Media Magyarország (MMM). Március elsején Óhidi Zsuzsanna ügyvezető igazgató közel két évtized után távozik pozíciójából, de a folytonosság biztosítása érdekében szerepet kap abban a frissen alakult non-executive boardban, amelynek tagja még Bijan Khezri, a Marquard Media Group (MMG) vezérigazgatója és Rainer Rosenbusch, az MMG gazdasági igazgatója is. Ennek a boardnak jelent majd egy újonnan felálló ötfős senior executive management.

Megújul a Marquard Media Magyarország menedzsmentjének struktúrája. A cégnél 15 éve dolgozó Fenyővári Szilvia a pénzügyi igazgatói pozíciója megtartása mellett az MMM ügyvezetői igazgatói feladatait is ellátja a jövőben. Az újonnan létrehozott tartalomigazgatói munkakört Alberti Petra tölti be, miközben marad a JOY és az InStyle magazinok főszerkesztője is. Lencsés Dávid jelenlegi digitális igazgató márciustól a digitális üzletfejlesztésért is felel, Jurásek Sándor kereskedelmi igazgató pedig továbbra is az értékesítési csapatot vezeti. A marketing osztályt a frissen érkező Kovács Levente marketing igazgató irányítja.

Bijan Khezri elmondta: “Óhidi Zsuzsanna nemcsak a Marquard Media Magyarország vezetőjeként ért el kiváló eredményeket, hanem az elmúlt öt évben a Marquard Group menedzsment boardjának nagyrabecsült tagjaként is. Míg Zsuzsi távozását sok tekintetben veszteségként élem meg, hiszem, hogy ez a változás egyben nagyszerű lehetőség arra, hogy megerősítsük a magyarországi menedzsmentet és tovább építkezzünk a vezetése alatt elért eredményekre. Miután 2020-ban felgyorsítottuk content-to-commerce vezérelte átalakulásunkat, 2021-ben -a tőle megszokott módon- újra profitábilis lett a vállalat, 2022-ben pedig erős alapokon folytatjuk az építkezést. Örömmel tölt el, hogy Jurásek Sándor és Kovács Levente is a menedzsment csapatunkat erősíti. A vállalatcsoport nevében szeretném kifejezni őszinte hálánkat Zsuzsinak, és boldogok vagyunk, hogy az újonnan alakult board tagjaként folytatja a munkát.”

Óhidi Zsuzsanna: „Felnőttkorom meghatározó részét a Marquard Media csapatának tagjaként töltöttem. A közel két évtizedet az állandó tanulás, fejlődés és megújulás, fantasztikus projektek és az elképesztően tehetséges kollégák teszik felejthetetlenné” – mondta Óhidi Zsuzsanna. „Hálás vagyok, hogy egy olyan közösségnek lehettem a tagja, amit az erős alapértékek, a minőségbe, lojalitásba és jószándékba vetett hit kovácsol össze. Őszinte örömmel tölt el, hogy fantasztikus vezetők kapnak most új lehetőségeket, és együtt mutatják meg, hogy a Marquard Media továbbra is a magyar médiapiac egyik legszerethetőbb, legkülönlegesebb és legélhetőbb médiavállalata. Hatalmas megtiszteltetés, hogy a nemzetközi vezetőség továbbra is számít rám a board tagjaként, ugyanakkor izgalommal várom, hogy tavasztól kiélhessem egy új iparág felfedezése iránti kíváncsiságomat. Új területen folytatom majd a számomra kulcsfontosságú értékteremtést és élményközpontú szórakoztatást, valamint kamatoztatom vezetői tapasztalataimat is.”

Fenyővári Szilvia: „Az elmúlt 15 évben aktív szereplője voltam a cég minden változásának, fejlődésének. Az utóbbi időkben pénzügyi igazgatóként a Marquard Media Magyarország stabilitásának garantálása volt a feladatom, miközben támogattam azokat a folyamatokat, amelyek segítségével rövid időn belül klasszikus kiadóvállalatból modern, tech-vezérelt médiacéget alakítottunk. Megerősödött menedzsment csapatunkkal azon dolgozunk majd, hogy folytassuk a megkezdett transzformációt a tulajdonosi, hirdetői és fogyasztói igényeknek megfelelően.”

Szerkesztők figyelmébe:
A Marquard Media Magyarország a Marquard Media Group tagjaként az ország egyik vezető médiavállalata, amelyhez olyan prémium márkák kötődnek mint a JOY, az InStyle, a Runner’s World, az ÉVA és a #VegyélHazait. Tech-vezérelt médiavállalkozásként az MMM platformok széles spektrumát felhasználva működtet vásárlásösztönző programokat. A JOY-napok ma az egyik legismertebb brand a kuponos programok piacán, a #VegyélHazait kezdeményezés több mint 400 ezer tagot számlál.

Új divízióval erősít a Marquard Group Hungary

Új divízióval és egy tapasztalt szakemberrel erősíti portfolióját a Marquard Group Hungary. Az év elején életre hívott Digital Service Studio a médiacég kreatív műhelyeként funkcionál. Célja, hogy modern és izgalmas digitális megoldásokat kínáljon a hirdetőknek, akik így a kampányüzeneteik mellett informatív vagy szórakoztató tartalmakat is nyújthatnak közönségüknek.  A Digital Service Studiót Perkó Rudolf vezeti. Az […]

Megnézem

Érkezik a magyar piacra az InStyle Men, a férfi magazinok új generációja

Új időszámítás kezdődik a hazai férfi magazinok piacán: a Marquard Group Hungary elhozza a magyar olvasóknak az InStyle Men brandet print- és online formában is. Az új kiadvány nemzetközi hátterű ugyan, azonban 100%-ban saját gyártású, és célzottan a hazai közönséghez szól olvasmányos cikkekkel, interjúkkal, portrékkal, videó- és podcast adásokkal. A szerkesztőséghez több elismert szakember is […]

Megnézem

Rekord látogatottság az evamagazin.hu-n

Történelmi pillanat, amire igazán büszkék lehetünk! 💪🥂 Fennállása óta először átlépte az 1 milliót az evamagazin.hu valós felhasználóinak száma (forrás: Gemius). Ez rekord az online magazinunk életében, és még erősebben ösztönöz bennünket arra, hogy a jövőben is színvonalas digitális tartalmakkal, podcastokkal, cikkekkel, videókkal örvendeztessük meg az olvasóinkat. Köszönjük💙

Megnézem

A legstílusosabb technológiai innovációkat díjazza az InStyle magazin

A legstílusosabb technológiai újdonságokat díjazza a világ vezető stílusmagazinja, az InStyle magyar kiadása. A Style Tech Of The Year verseny hét kategóriájában keresik többek között az év telefonját, home entertainment eszközét, okos kütyüjét, laptopját, valamint 2022 innovációját is. A legjobbakat a nagyközönség szavazza meg. Első alkalommal rendezi meg az InStyle magazin a Style Tech Of […]

Megnézem