Farkas Franciskával, Molnár-Szilágyi Szilvivel és Wilson Lucával ünnepli a kulturális sokszínűséget az InStyle

A kulturális sokszínűséget ünnepli legújabb lapszámával az InStyle magazin. A címlapon három különleges nő szerepel – bár páratlan szépségek, mégsem a külsejük teszi őket egyedülállóvá, hanem történetük, tetteik és gondolataik. Farkas Franciska, Molnár-Szilágyi Szilvi és Wilson Luca mind megtapasztalták, hogy milyen az, amikor „skatulyába” helyezik az embert, és közös bennük az is, hogy mernek beszélni, tenni a változásért.

Molnár-Szilágyi Szilvi Magyarországon született magyar apa és vietnami édesanya gyermekeként. “Az óvodában még nem érzékeltem, hogy kilógnék a sorból, kisiskolásként viszont sajnos csak negatív élményeim voltak” – mondta el az influencer. “Nagyon sokszor mentem haza sírva, és könyörögtem a szüleimnek, hogy műttessék meg a szemem, legyen olyan, mint a többi gyereké. Ahogy kamaszodni kezdtem, hirtelen már nem volt szitokszó, hogy én vagyok a „kínai, japán, csingcsancsung” kislány az iskolában, és minden fiú velem akart lógni. Büszke lettem arra, hogy bizonyos szempontból különböző vagyok. Azóta pedig már imádom, hogy félvér vagyok, ez is a karakterem része.”

Molnár-Szilágyi Szilvi arra neveli gyermekét, Szofit, hogy mindegy, ki honnan jön, honnan származik, csak az a fontos, hogy milyen ember. “Fontos, hogy mindig a tetteik alapján ítélje meg az embereket. Pici baba kora óta abban nevelkedik, hogy a világ nagyon színes, és nincs abban semmi különös, hogy különbözőek vagyunk.”

Wilson Luca, a MiaFemme podcast társalapító-műsorvezetője az őszinte párbeszédben hisz, és azt vallja, hogy előítéleteinket beszélgetéssel tudjuk leginkább lebontani. Ő maga is mindent megtesz a párbeszédért, kendőzetlenül beszél a nőiességről, szexről, párkapcsolatokról. “A vezetéknevem külföldi csengésű, sokan azt gondolják, hogy biztos külföldi vagyok, és magyarul sem tudok. Nem titok, és nem szabad tabuként kezelni, van olyan, hogy valaki itt született, de külföldi gyökerei vannak, ám magyar az identitása, és ideköti minden, ami számára az otthonnal kapcsolatos.”

Farkas Franciska szerint a világot nem lehet megváltoztatni, amit azonban lehet alakítani, az a saját hozzáállásunk. “Olyan komoly atrocitások nem érnek Budapesten, mint amiket gyerekként hosszú éveken át megtapasztaltam vidéken. De én egy piedesztálra emelt, elismert színésznő vagyok a fővárosban – vidéken nem ilyen jó a helyzet” – mondta a színésznő, aki pedagógusként is dolgozik. “Annak ellenére lettem elismert és híres, hogy számomra is meg volt nehezítve minden a világon. Igen, rohadt nehéz volt, egyedül csináltam, négyszer olyan durván kellett teljesítenem, mint bárki másnak – ezért lehet vállon veregetni, de én inkább azt kérem, hogy ne engem dicsérjenek, hanem adjanak lehetőséget másoknak is” – tette hozzá az InStyle-nak Farkas Franciska.

A címlapszereplők mellett a lap hasábjain feltűnik még 35 nő, akik nem félnek hallatni a hangjukat és kiállni másokért, továbbá segítenek hangot adni egy sokszínűbb világnak.

„Ahogy címlapsztárjaink történetéből is kiderül, a multikulturalizmus hazánkban még mindig egy sokszor meg nem értett jelenség és tabu. Bár a világot nem tudjuk megváltoztatni, a saját hozzáállásunkat igen. Ehhez sok beszélgetés és megértés kell, továbbá az, hogy önmagunkat és gyermekeinket elfogadóbb látásmódra neveljük, a különbözőség helyett pedig a különlegességre fókuszáljunk. Tavaszi lapszámunk a kulturális sokszínűséget ünnepli, olyan belevaló nőket mutat be, akik segítenek hangot adni egy sokszínűbb világnak, valamint a kulturális diverzitás témáját a divat, a szépségápolás és a gasztronómia világában is körüljárjuk” – mondta el Alberti Petra, az InStyle főszerkesztője, a Marquard Group Hungary tartalomigazgatója.

Digitálissá vált az Otthonok & Megoldások magazin

A multimédia platformokat a Marquard Group Hungary újította meg Teljesen digitálissá vált az Otthonok & Megoldások magazin, amelyhez Otthontervezők címmel podcast műsor és TikTok csatorna is készült. A Fundamenta népszerű kiadványának multimédia platformjait a Marquard Group Hungary tartalom stratégiai kreatív műhelye, a Content Studio újította meg teljesen. 2015 óta dolgozik együtt az Fundamenta és a […]

Megnézem

Amikor a politika betör a lifestyle magazinok közé, az átszabja a piacot

Magyarországon járt Bijan Dr. Khezri, a Marquard Media Group vezérigazgatója, aki nagyinterjút adott a Kreatív Magazinnak. Elemezte a magyar médiapiaci helyzetet, beszélt a Marquard Group Hungary fejlesztéseiről és arról, hogy a COVID után a cég teljesen új utakra lépett. Bijan Khezri folyamatosan utazik, van bázisa az Egyesült Államokban és Európában is. A Marquard Media Group CEO posztját […]

Megnézem

Nagy Tamás sales executive tanácsadóként erősíti a Marquard Group Hungary újrapozícionálását

Nagy tapasztalatú és tudású szakember segíti a jövőben a Marquard Group Hungary munkáját. Nagy Tamás szeptember végétől sales executive tanácsadóként támogatja a Marquard újrapozicionálási folyamatait. A Magyarországon több évtizedes tapasztalattal rendelkező vállalat az elmúlt években hagyományos lapkiadóból modern, digitális fókuszú médiacéggé alakult, amely számos platformon látja el minőségi tartalmakkal a közönségét.   „Az átalakulási folyamat […]

Megnézem

A Joy megünnepelte 25. születésnapját

A Joy Magazin retrópartin ünnepelte negyedszázados évfordulóját, kollégákkal, partnerekkel és celebritásokkal koccintottak. Kojak nyalóka, Limo italpor és millenniumi életérzés: a 90-es és 2000-es évek hangulatában ünnepelte 25. születésnapját a Joy, kollégákkal, partnerekkel, hírességekkel koccintott arra, hogy a női és életmód magazin 25 évvel ezelőtt jelent meg Magyarországon. A meglepetés talpalávalót az idén szintén 25 éves Groovehouse együttes koncertje szolgáltatta, mely […]

Megnézem