Farkas Franciskával, Molnár-Szilágyi Szilvivel és Wilson Lucával ünnepli a kulturális sokszínűséget az InStyle

A kulturális sokszínűséget ünnepli legújabb lapszámával az InStyle magazin. A címlapon három különleges nő szerepel – bár páratlan szépségek, mégsem a külsejük teszi őket egyedülállóvá, hanem történetük, tetteik és gondolataik. Farkas Franciska, Molnár-Szilágyi Szilvi és Wilson Luca mind megtapasztalták, hogy milyen az, amikor „skatulyába” helyezik az embert, és közös bennük az is, hogy mernek beszélni, tenni a változásért.

Molnár-Szilágyi Szilvi Magyarországon született magyar apa és vietnami édesanya gyermekeként. “Az óvodában még nem érzékeltem, hogy kilógnék a sorból, kisiskolásként viszont sajnos csak negatív élményeim voltak” – mondta el az influencer. “Nagyon sokszor mentem haza sírva, és könyörögtem a szüleimnek, hogy műttessék meg a szemem, legyen olyan, mint a többi gyereké. Ahogy kamaszodni kezdtem, hirtelen már nem volt szitokszó, hogy én vagyok a „kínai, japán, csingcsancsung” kislány az iskolában, és minden fiú velem akart lógni. Büszke lettem arra, hogy bizonyos szempontból különböző vagyok. Azóta pedig már imádom, hogy félvér vagyok, ez is a karakterem része.”

Molnár-Szilágyi Szilvi arra neveli gyermekét, Szofit, hogy mindegy, ki honnan jön, honnan származik, csak az a fontos, hogy milyen ember. “Fontos, hogy mindig a tetteik alapján ítélje meg az embereket. Pici baba kora óta abban nevelkedik, hogy a világ nagyon színes, és nincs abban semmi különös, hogy különbözőek vagyunk.”

Wilson Luca, a MiaFemme podcast társalapító-műsorvezetője az őszinte párbeszédben hisz, és azt vallja, hogy előítéleteinket beszélgetéssel tudjuk leginkább lebontani. Ő maga is mindent megtesz a párbeszédért, kendőzetlenül beszél a nőiességről, szexről, párkapcsolatokról. “A vezetéknevem külföldi csengésű, sokan azt gondolják, hogy biztos külföldi vagyok, és magyarul sem tudok. Nem titok, és nem szabad tabuként kezelni, van olyan, hogy valaki itt született, de külföldi gyökerei vannak, ám magyar az identitása, és ideköti minden, ami számára az otthonnal kapcsolatos.”

Farkas Franciska szerint a világot nem lehet megváltoztatni, amit azonban lehet alakítani, az a saját hozzáállásunk. “Olyan komoly atrocitások nem érnek Budapesten, mint amiket gyerekként hosszú éveken át megtapasztaltam vidéken. De én egy piedesztálra emelt, elismert színésznő vagyok a fővárosban – vidéken nem ilyen jó a helyzet” – mondta a színésznő, aki pedagógusként is dolgozik. “Annak ellenére lettem elismert és híres, hogy számomra is meg volt nehezítve minden a világon. Igen, rohadt nehéz volt, egyedül csináltam, négyszer olyan durván kellett teljesítenem, mint bárki másnak – ezért lehet vállon veregetni, de én inkább azt kérem, hogy ne engem dicsérjenek, hanem adjanak lehetőséget másoknak is” – tette hozzá az InStyle-nak Farkas Franciska.

A címlapszereplők mellett a lap hasábjain feltűnik még 35 nő, akik nem félnek hallatni a hangjukat és kiállni másokért, továbbá segítenek hangot adni egy sokszínűbb világnak.

„Ahogy címlapsztárjaink történetéből is kiderül, a multikulturalizmus hazánkban még mindig egy sokszor meg nem értett jelenség és tabu. Bár a világot nem tudjuk megváltoztatni, a saját hozzáállásunkat igen. Ehhez sok beszélgetés és megértés kell, továbbá az, hogy önmagunkat és gyermekeinket elfogadóbb látásmódra neveljük, a különbözőség helyett pedig a különlegességre fókuszáljunk. Tavaszi lapszámunk a kulturális sokszínűséget ünnepli, olyan belevaló nőket mutat be, akik segítenek hangot adni egy sokszínűbb világnak, valamint a kulturális diverzitás témáját a divat, a szépségápolás és a gasztronómia világában is körüljárjuk” – mondta el Alberti Petra, az InStyle főszerkesztője, a Marquard Group Hungary tartalomigazgatója.

Új divízióval erősít a Marquard Group Hungary

Új divízióval és egy tapasztalt szakemberrel erősíti portfolióját a Marquard Group Hungary. Az év elején életre hívott Digital Service Studio a médiacég kreatív műhelyeként funkcionál. Célja, hogy modern és izgalmas digitális megoldásokat kínáljon a hirdetőknek, akik így a kampányüzeneteik mellett informatív vagy szórakoztató tartalmakat is nyújthatnak közönségüknek.  A Digital Service Studiót Perkó Rudolf vezeti. Az […]

Megnézem

Érkezik a magyar piacra az InStyle Men, a férfi magazinok új generációja

Új időszámítás kezdődik a hazai férfi magazinok piacán: a Marquard Group Hungary elhozza a magyar olvasóknak az InStyle Men brandet print- és online formában is. Az új kiadvány nemzetközi hátterű ugyan, azonban 100%-ban saját gyártású, és célzottan a hazai közönséghez szól olvasmányos cikkekkel, interjúkkal, portrékkal, videó- és podcast adásokkal. A szerkesztőséghez több elismert szakember is […]

Megnézem

Rekord látogatottság az evamagazin.hu-n

Történelmi pillanat, amire igazán büszkék lehetünk! 💪🥂 Fennállása óta először átlépte az 1 milliót az evamagazin.hu valós felhasználóinak száma (forrás: Gemius). Ez rekord az online magazinunk életében, és még erősebben ösztönöz bennünket arra, hogy a jövőben is színvonalas digitális tartalmakkal, podcastokkal, cikkekkel, videókkal örvendeztessük meg az olvasóinkat. Köszönjük💙

Megnézem

A legstílusosabb technológiai innovációkat díjazza az InStyle magazin

A legstílusosabb technológiai újdonságokat díjazza a világ vezető stílusmagazinja, az InStyle magyar kiadása. A Style Tech Of The Year verseny hét kategóriájában keresik többek között az év telefonját, home entertainment eszközét, okos kütyüjét, laptopját, valamint 2022 innovációját is. A legjobbakat a nagyközönség szavazza meg. Első alkalommal rendezi meg az InStyle magazin a Style Tech Of […]

Megnézem