Joy Prix de Beauté A szépség nagydíja 2015 – A nevezés elkezdődött, Te se maradj le!

A JOY magazin idén 14. alkalommal rendezi meg a Prix de Beauté – A szépség nagydíja eseményét, amelynek keretében a minőség és exkluzivitás díját, olyan a magyar piacon 2015-ben megvásárolható kozmetikai termékek nyerhetik el, amelyek kategóriájukban egyedülállóak.

Az immár hagyománnyá vált versenyen a szépségipar termékeinek széles és változatos palettája jelenik meg évről évre és a résztvevő partnerek már a nevezéssel is leteszik voksukat a minőségi szépségápolás mellett.

Bízunk benne, hogy az Ön cégének szépségápolási termékeit, újdonságait is a nevezett termékek között üdvözölhetjük!

A kozmetikai ipar körében immáron nemzetközileg is hagyománnyá vált „Grand Prix” idén is a frissességre, innovációra és a még nagyobb hatékonyságra törekszik. A kategóriákat a tavalyi tapasztalatok alapján még tovább bővítettük, figyelembe véve a résztvevő partnerek termékeinek széles skáláját és az olvasók érdeklődései faktorait is.

Az idei kategóriák a következők:

  • Női testápolás
  • Női arcápolás – széles körben terjesztett
  • Női arcápolás – luxus
  • Női illat – szelektív
  • Női illat – félszelektív
  • Férfi illat – szelektív
  • Férfi illat – félszelektív
  • Bio-és natúrkozmetikumok
  • Hajápolás
  • Hajformázás
  • Dekorkozmetikumok – arc (alapozók, púderek, pirosítók, színezett hidratáló krémek, korrektorok, stb.)
  • Dekorkozmetikumok – száj (rúzsok, szájfények, hidratálók, szájkontúrceruzák stb.)
  • Dekorkozmetikumok – szem (szemhéjpúderek, szempillaspirálok, szemceruzák, tusok, stb.)
  • Dekorkozmetikumok – kéz (körömlakkok és kiegészítők, kézápolási termékek)
  • Design díj
  • Anti-aging
  • Az év innovációja
  • Joy-különdíj

A 2015-es évtől továbbra is törekszünk arra, hogy az olvasókat maximálisan bevonjuk a szavazás folyamatába, így nemcsak egy gyönyörű microsite-tal, hanem a social media adta lehetőségek és olvasóink, látogatóink kiemelkedő interaktivitásának még intenzívebb kihasználásával is ösztönözzük őket a voksolásra. A tavalyi nagy sikerre való tekintettel nevezett termékek közül nemcsak az első, hanem a második és a harmadik helyezetteket idén is kiválasztjuk, amelyek így szintén bemutatásra kerülnek a JOY magazin januári lapszámában.

Nevezés:

A nevezéseket online várjuk a pdb.marquardmedia.hu oldalon. FIGYELEM! NEVEZÉSI ÉS TERMÉKBEKÜLDÉSI HATÁRIDŐ: 2015. SZEPTEMBER 30. 18 ÓRÁIG

További információkat a lenti versenyszabályzatban talál.

A nevezéseket online várjuk a pdb.marquardmedia.hu oldalon. FIGYELEM! NEVEZÉSI ÉS TERMÉKBEKÜLDÉSI HATÁRIDŐ: 2015. SZEPTEMBER 30. 18 ÓRÁIG

Új főszerkesztő az ÉVA Magazin élén

Birta Brigitta az ÉVA Magazin új főszerkesztője. A tapasztalt szakember több mint nyolc éve a lapot kiadó Marquard Group Hungary vezető munkatársaként dolgozik, új feladata mellett pedig továbbra is betölti a Runner’s World főszerkesztői pozícióját. A korábbi főszerkesztő, Tomsits Tímea a jövőben pszichológusi munkájára koncentrál. Változás várható az online szerkesztőség élén is: Zubor Rozália főszerkesztőként […]

Megnézem

JOY Social Media Award 2023: Ők az idei nyertesek

Évről-évre a minőséget és a kreativitást, valamint a leginspirálóbb tartalmakat gyártó influencereket jutalmazzák. Hetedik alkalommal is összegyűltek az online világ legnagyobb hatású csillagai a JOY Social Media Award gáláján. A közönség és a szakmai zsűri döntésének köszönhetően a díjazottak közt szerepel többek közt Erős Antónia és Szellő István párosa, Tóth Andi, Lakatos Levente, Szabados Ági, […]

Megnézem

Felmérés: A magyarok 15%-a naponta, negyede soha nem olvas

A magyarok 73%-a legalább alkalomszerűen olvas könyvet, 15%-uk számára pedig napi rutinnak számít az olvasás – derül ki az ÉVA Magazin reprezentatív felméréséből, amelyet a Reacty Digital készített el több mint ezer fő részvételével. A kutatás eredményei szerint a könnyű műfajt, regényeket, krimiket és romantikus történeteket falják legszívesebben az olvasók, de a fiatalok körében hatalmas […]

Megnézem

Új divízióval erősít a Marquard Group Hungary

Új divízióval és egy tapasztalt szakemberrel erősíti portfolióját a Marquard Group Hungary. Az év elején életre hívott Digital Service Studio a médiacég kreatív műhelyeként funkcionál. Célja, hogy modern és izgalmas digitális megoldásokat kínáljon a hirdetőknek, akik így a kampányüzeneteik mellett informatív vagy szórakoztató tartalmakat is nyújthatnak közönségüknek.  A Digital Service Studiót Perkó Rudolf vezeti. Az […]

Megnézem