Joy Prix de Beauté A szépség nagydíja 2015 – A nevezés elkezdődött, Te se maradj le!

A JOY magazin idén 14. alkalommal rendezi meg a Prix de Beauté – A szépség nagydíja eseményét, amelynek keretében a minőség és exkluzivitás díját, olyan a magyar piacon 2015-ben megvásárolható kozmetikai termékek nyerhetik el, amelyek kategóriájukban egyedülállóak.

Az immár hagyománnyá vált versenyen a szépségipar termékeinek széles és változatos palettája jelenik meg évről évre és a résztvevő partnerek már a nevezéssel is leteszik voksukat a minőségi szépségápolás mellett.

Bízunk benne, hogy az Ön cégének szépségápolási termékeit, újdonságait is a nevezett termékek között üdvözölhetjük!

A kozmetikai ipar körében immáron nemzetközileg is hagyománnyá vált „Grand Prix” idén is a frissességre, innovációra és a még nagyobb hatékonyságra törekszik. A kategóriákat a tavalyi tapasztalatok alapján még tovább bővítettük, figyelembe véve a résztvevő partnerek termékeinek széles skáláját és az olvasók érdeklődései faktorait is.

Az idei kategóriák a következők:

  • Női testápolás
  • Női arcápolás – széles körben terjesztett
  • Női arcápolás – luxus
  • Női illat – szelektív
  • Női illat – félszelektív
  • Férfi illat – szelektív
  • Férfi illat – félszelektív
  • Bio-és natúrkozmetikumok
  • Hajápolás
  • Hajformázás
  • Dekorkozmetikumok – arc (alapozók, púderek, pirosítók, színezett hidratáló krémek, korrektorok, stb.)
  • Dekorkozmetikumok – száj (rúzsok, szájfények, hidratálók, szájkontúrceruzák stb.)
  • Dekorkozmetikumok – szem (szemhéjpúderek, szempillaspirálok, szemceruzák, tusok, stb.)
  • Dekorkozmetikumok – kéz (körömlakkok és kiegészítők, kézápolási termékek)
  • Design díj
  • Anti-aging
  • Az év innovációja
  • Joy-különdíj

A 2015-es évtől továbbra is törekszünk arra, hogy az olvasókat maximálisan bevonjuk a szavazás folyamatába, így nemcsak egy gyönyörű microsite-tal, hanem a social media adta lehetőségek és olvasóink, látogatóink kiemelkedő interaktivitásának még intenzívebb kihasználásával is ösztönözzük őket a voksolásra. A tavalyi nagy sikerre való tekintettel nevezett termékek közül nemcsak az első, hanem a második és a harmadik helyezetteket idén is kiválasztjuk, amelyek így szintén bemutatásra kerülnek a JOY magazin januári lapszámában.

Nevezés:

A nevezéseket online várjuk a pdb.marquardmedia.hu oldalon. FIGYELEM! NEVEZÉSI ÉS TERMÉKBEKÜLDÉSI HATÁRIDŐ: 2015. SZEPTEMBER 30. 18 ÓRÁIG

További információkat a lenti versenyszabályzatban talál.

A nevezéseket online várjuk a pdb.marquardmedia.hu oldalon. FIGYELEM! NEVEZÉSI ÉS TERMÉKBEKÜLDÉSI HATÁRIDŐ: 2015. SZEPTEMBER 30. 18 ÓRÁIG

Rekord látogatottság az evamagazin.hu-n

Történelmi pillanat, amire igazán büszkék lehetünk! 💪🥂 Fennállása óta először átlépte az 1 milliót az evamagazin.hu valós felhasználóinak száma (forrás: Gemius). Ez rekord az online magazinunk életében, és még erősebben ösztönöz bennünket arra, hogy a jövőben is színvonalas digitális tartalmakkal, podcastokkal, cikkekkel, videókkal örvendeztessük meg az olvasóinkat. Köszönjük💙

Megnézem

A legstílusosabb technológiai innovációkat díjazza az InStyle magazin

A legstílusosabb technológiai újdonságokat díjazza a világ vezető stílusmagazinja, az InStyle magyar kiadása. A Style Tech Of The Year verseny hét kategóriájában keresik többek között az év telefonját, home entertainment eszközét, okos kütyüjét, laptopját, valamint 2022 innovációját is. A legjobbakat a nagyközönség szavazza meg. Első alkalommal rendezi meg az InStyle magazin a Style Tech Of […]

Megnézem

Megújult kreatív koncepcióval, spórolós tematikával indult el a JOY-napok

A vásárlók 85%-a keresi a jó akciókat a világgazdasági válságban Megújult kreatív koncepcióval, szlogennel (Mondj igent a kedvezményekre és spórolj velünk!) és rengeteg jó akcióval érkezik a JOY-napok 2022 őszi/téli kiadása november 10-13 között. A vásárlásösztönző program egy olyan időszakban köszönt be, amikor – a JOY felmérése szerint – tízből nyolc fogyasztó tudatosan keresi a […]

Megnézem

Felmérés: Tízből nyolcan keresik a jó akciókat, egyre többen spórolnak

Megváltoztathatja vásárlási szokásainkat a gazdasági világválság – derül ki a JOY-napok felmérésből, amely a Takarékossági világnap (október 31.) alkalmából készült. A kutatás arra a kérdésre kereste a választ, hogy miként reagálnak a hazai fogyasztók a helyzetre. Az online kérdőívet több mint 3500-an töltötték ki. Az eredményekből kiderül, hogy a válaszadók 85%-a aktívan keresi a jó akciókat, 14%-uk pedig spórolásképpen […]

Megnézem