A Marquard Media saját online hirdetés kiszolgálásra vált

2015 júliusától a Marquard Média az Adverticum AdServerét használja a portfóliójába tartózó online felületek hirdetéseinek kiszolgálásához.

2015 júliusától a Marquard Média az Adverticum AdServerét használja a portfóliójába tartózó online felületek hirdetéseinek kiszolgálásához.

A kiadó piacvezető prémium tartalomszolgáltatóként a magas színvonalú és innovatív digitális megoldásokat nyújtó Adverticum AdServere mellet döntött a szakmai partner kiválasztásakor, ezzel is tovább bővítve a cég prémium szolgáltatásait és szem előtt tartva az ügyfelek magas minőségű hirdetés kiszolgálását.
„Az elmúlt időszakban a digitális platformjainkon tapasztalt nagymértékű növekedés, a portfólió magas mobilelérése indokolttá tette saját hirdetéskiszolgáló használatát a házon belül értékesített online hirdetések esetében. A kiadó portfóliójába tartozó online felületek havi elérése tartósan 1,1 millió* UV felett teljesít és további erőteljes növekedést tervezünk.” – mondja Lencsés Dávid, a Marquard Media digitális igazgatója.
(*Forrás: Gemius Traffic)

Az AdServer felhasználóbarát felületével, kreatív, akár egyedileg szerkeszthető hirdetési sablonjaival, mobil és programmatic megoldásaival, real time statisztika elérésével lehetőséget nyújt a vállalat számára, hogy növelje hirdetései hatékonyságát és maximalizálja bevételeit.
„A Marquard Médiával kötött együttműködés folyamán a legfontosabb mindig a felhasználóinkkal való napi szintű kapcsolattartás, munkafolyamataik alapos megismerése és segítése. Erősségünk az egyedi igények kielégítése, az innovatív technológiai szemlélet és nyitottság – nyilatkozta Szutor Ferenc, az Adverticum AdServer kereskedelmi igazgatója.

Rekord látogatottság az evamagazin.hu-n

Történelmi pillanat, amire igazán büszkék lehetünk! 💪🥂 Fennállása óta először átlépte az 1 milliót az evamagazin.hu valós felhasználóinak száma (forrás: Gemius). Ez rekord az online magazinunk életében, és még erősebben ösztönöz bennünket arra, hogy a jövőben is színvonalas digitális tartalmakkal, podcastokkal, cikkekkel, videókkal örvendeztessük meg az olvasóinkat. Köszönjük💙

Megnézem

A legstílusosabb technológiai innovációkat díjazza az InStyle magazin

A legstílusosabb technológiai újdonságokat díjazza a világ vezető stílusmagazinja, az InStyle magyar kiadása. A Style Tech Of The Year verseny hét kategóriájában keresik többek között az év telefonját, home entertainment eszközét, okos kütyüjét, laptopját, valamint 2022 innovációját is. A legjobbakat a nagyközönség szavazza meg. Első alkalommal rendezi meg az InStyle magazin a Style Tech Of […]

Megnézem

Megújult kreatív koncepcióval, spórolós tematikával indult el a JOY-napok

A vásárlók 85%-a keresi a jó akciókat a világgazdasági válságban Megújult kreatív koncepcióval, szlogennel (Mondj igent a kedvezményekre és spórolj velünk!) és rengeteg jó akcióval érkezik a JOY-napok 2022 őszi/téli kiadása november 10-13 között. A vásárlásösztönző program egy olyan időszakban köszönt be, amikor – a JOY felmérése szerint – tízből nyolc fogyasztó tudatosan keresi a […]

Megnézem

Felmérés: Tízből nyolcan keresik a jó akciókat, egyre többen spórolnak

Megváltoztathatja vásárlási szokásainkat a gazdasági világválság – derül ki a JOY-napok felmérésből, amely a Takarékossági világnap (október 31.) alkalmából készült. A kutatás arra a kérdésre kereste a választ, hogy miként reagálnak a hazai fogyasztók a helyzetre. Az online kérdőívet több mint 3500-an töltötték ki. Az eredményekből kiderül, hogy a válaszadók 85%-a aktívan keresi a jó akciókat, 14%-uk pedig spórolásképpen […]

Megnézem