Ismét díjazták az Éva magazint!

A Marquard Media gondozásában megjelenő Éva magazin 2015-ben ismét elnyerte a MagyarBrands címet.

A program olyan magyar vonatkozású márkákat díjaz immáron hatodik éve, amelyek a magyar vállalkozások méltó képviselői hazánkban és – közülük nagyon sokan – határainkon kívül is. A MagyarBrands – díjazott márkákhoz kapcsolt értékek – ismertség, elismertség, kedveltség, megbízhatóság – olyan kézzelfogható előnyöket jelentenek a vásárlók és az üzleti partnerek számára, amelyek az eredményes munka folytatásának fontos bizonyítékai.

A Magyar Brands- díj odaítélése alapvetően számszerűsíthető kritériumok (tradíció, foglalkoztatás, tulajdon) összegzése alapján történik, amelyet ismertség és kedveltség fókuszú fogyasztói kutatás és szakmai elbírálás (reputáció, identitás) egészít ki.

Az ÉVA magazin büszke rá, hogy ismét elnyerte a fenti díjat. A Marquard Media Magyarország Kft. főként licencmagazinokból álló portfóliójában a mai napig különleges helyet foglal el a nyolc éve megjelent, 100%-ban hazai fejlesztésű lap. Az elmúlt esztendők során az Éva számos újdonsággal gazdagította a magyar magazinpiacot; itt szerepelt elsőként rendszeresen olvasó a címlapon, az Éva alapozta meg a tematikus különszámok kategóriáját az Éva Húsvét, Éva Advent, Éva Kölyök, Éva Kreatív, Éva Utazó kiadványokkal és hozzá kapcsolódik az első igazán interaktív iPad-alkalmazás elkészítése is.

Az ÉVA olyan harminc év fölötti egyedülálló nőknek vagy modern családanyáknak, gyermektelen vagy gyereket nevelő nőknek és nőkről szól, akiknek az ízlése, egyénisége már kialakult, világlátása érett, és nem fecsérlik idejüket súlytalan dolgokra. Az Éva értelmes magazin értelmes nőknek, akik mindennapi választásaikban is igényesek és a minőségre törekednek, kialakult stílussal és határozott elképzelésekkel rendelkeznek. A márka nem csak olvasóinak kínál különleges élményt és tartalmas énidőt, hanem hirdetőpartnereinek is egyedi, exkluzív és célcsoport specifikus megjelenési lehetőséget biztosít, innovatív megoldásokkal garantálja ügyfelei elégedettségét print, online és digitális platformjain.

„A lap koncepciójában én egy percig sem kételkedtem, és az Éva szerkesztői csapata tovább erősítette a hitemet: nem vagyunk egyedül. A saját fejlesztésű, saját koncepciójú Éva sikertörténet lett. Lapunk és rendszeres mellékletei, különszámai – printben és online – több tízezer nő és sok ezer család életének lettek része. Pont úgy, mint a miénknek, akik készítjük.  Szeretjük az Évát, mert kreatív, egyedi, szép, szókimondó, modern, az újdonságokra nyitott, gondolkodó, együtt érző, praktikus, komoly, humoros, tartalmas, szórakoztató, inspiráló, néha provokatív. Olyan, amilyenek mi, nők vagyunk.” – mondja Pócsik Anita, a magazin főszerkesztője.

Indul az Otthontervezők podcast második évada

Április 10-én érkezik az Otthonok & Megoldások brand Otthontervezők című podcastjének második évada, amelynek ismét Dorogi Gabriella a műsorvezetője. A Fundamenta népszerű digitális kiadványa, valamint annak multimédiás platformjai és a podcast is a Marquard Group Hungary kreatív műhelyében készült. Második évadával jelentkezik az Otthonok & Megoldások brand Otthontervezők című podcastje. A lakásvásárlással és -felújítással foglalkozó podcastben […]

Megnézem

MagyarBrands Díjakat nyert a Marquard Group

A kiváló magyar márkákat díjazó MagyarBrands Program minden tavasszal megrendezi Díjátadó gálarendezvényét, amelyen a hazai fogyasztói és üzleti márkák legjava veheti át a MagyarBrands Kiváló márka üvegdíjat több kategóriában is. Az idei gálaesten több mint 70 hazai márka képviselője vehette át MagyarBrands üvegdíjakat kiváló üzleti márka, kiváló fogyasztói márka és innovatív márka kategóriában. Kiváló fogyasztói […]

Megnézem

Szabó Zsolt a Marquard Group Hungary kereskedelmi igazgatója

Szabó Zsolt a Marquard Group Hungary új kereskedelmi igazgatója. Zsolt személyében egy tapasztalt szakember csatlakozott a prémium brandeket felvonultató médiacéghez. Szabó Zsolt a médiás karrierjét 2005-ben kezdte. A Pesti Est, majd a Sanoma Budapest után, 2009-ben igazolt az Index.hu csapatához. Ezt követően a CEMP Sales House ügynökségi értékesítési csapatában dolgozott, 2012-től értékesítési vezetőként. 2014-től több […]

Megnézem

Lilu: Fiús anyának lenni kemény ügy!

Semmi sem ér véget negyven felett, sőt – állítja Kovalcsik Ildikó, azaz Lilu, aki a JOY Magazinnak adott interjújában mesélt arról, hogy élete legizgalmasabb időszakát éli most. Egy tinédzser és egy óvodás fiú édesanyja, vállalkozó és műsorvezető is egyben, akit azért a sérülékenyebb napjain könnyen meg lehet bántani.   Lilu negyven felett érzi magát a legjobban […]

Megnézem