A Marquard Media gondozásában megjelenő Éva magazin 2015-ben ismét elnyerte a MagyarBrands címet.
A program olyan magyar vonatkozású márkákat díjaz immáron hatodik éve, amelyek a magyar vállalkozások méltó képviselői hazánkban és – közülük nagyon sokan – határainkon kívül is. A MagyarBrands – díjazott márkákhoz kapcsolt értékek – ismertség, elismertség, kedveltség, megbízhatóság – olyan kézzelfogható előnyöket jelentenek a vásárlók és az üzleti partnerek számára, amelyek az eredményes munka folytatásának fontos bizonyítékai.
A Magyar Brands- díj odaítélése alapvetően számszerűsíthető kritériumok (tradíció, foglalkoztatás, tulajdon) összegzése alapján történik, amelyet ismertség és kedveltség fókuszú fogyasztói kutatás és szakmai elbírálás (reputáció, identitás) egészít ki.
Az ÉVA magazin büszke rá, hogy ismét elnyerte a fenti díjat. A Marquard Media Magyarország Kft. főként licencmagazinokból álló portfóliójában a mai napig különleges helyet foglal el a nyolc éve megjelent, 100%-ban hazai fejlesztésű lap. Az elmúlt esztendők során az Éva számos újdonsággal gazdagította a magyar magazinpiacot; itt szerepelt elsőként rendszeresen olvasó a címlapon, az Éva alapozta meg a tematikus különszámok kategóriáját az Éva Húsvét, Éva Advent, Éva Kölyök, Éva Kreatív, Éva Utazó kiadványokkal és hozzá kapcsolódik az első igazán interaktív iPad-alkalmazás elkészítése is.
Az ÉVA olyan harminc év fölötti egyedülálló nőknek vagy modern családanyáknak, gyermektelen vagy gyereket nevelő nőknek és nőkről szól, akiknek az ízlése, egyénisége már kialakult, világlátása érett, és nem fecsérlik idejüket súlytalan dolgokra. Az Éva értelmes magazin értelmes nőknek, akik mindennapi választásaikban is igényesek és a minőségre törekednek, kialakult stílussal és határozott elképzelésekkel rendelkeznek. A márka nem csak olvasóinak kínál különleges élményt és tartalmas énidőt, hanem hirdetőpartnereinek is egyedi, exkluzív és célcsoport specifikus megjelenési lehetőséget biztosít, innovatív megoldásokkal garantálja ügyfelei elégedettségét print, online és digitális platformjain.
„A lap koncepciójában én egy percig sem kételkedtem, és az Éva szerkesztői csapata tovább erősítette a hitemet: nem vagyunk egyedül. A saját fejlesztésű, saját koncepciójú Éva sikertörténet lett. Lapunk és rendszeres mellékletei, különszámai – printben és online – több tízezer nő és sok ezer család életének lettek része. Pont úgy, mint a miénknek, akik készítjük. Szeretjük az Évát, mert kreatív, egyedi, szép, szókimondó, modern, az újdonságokra nyitott, gondolkodó, együtt érző, praktikus, komoly, humoros, tartalmas, szórakoztató, inspiráló, néha provokatív. Olyan, amilyenek mi, nők vagyunk.” – mondja Pócsik Anita, a magazin főszerkesztője.