Jacques Bughin csatlakozik a Marquard Media csoporthoz

Az igazgatótanács új tagjaként Jacques Bughin, a digitális átalakulás szakértője csatlakozik a társasághoz, a távozó Bruno Valsangiacomo helyét veszi át

Jacques Bughin 1992 és 2019 között a McKinsey-nél dolgozott számos különböző beosztásban: 1998-tól partner, majd 2005-től senior partner volt. Részt vett 1999 és 2002 között a digitális kezdeményezés irányításában, 2004 óta a stratégiai és vállalati módszerek vezetője, és 2007-ben a média módszerek vezetője volt. A McKinsey Global Institute munkatársaként több pozíciót is betöltött: 2014 óta a tudományos tanács (Knowledge Board) tagja, 2016 óta az intézmény három globális igazgatójának egyike. Emellett a brüsszeli gazdasági és vállalatirányítási főiskola (Solvay Brussels School Economics & Management) tudományos munkatársa.
Számos kutatást készített globális gazdasági trendekről, a technológia hatásairól, lehetőségeiről és kihívásairól, többek között a big datáról, a munka és készségek jövőjéről, valamint a mesterséges intelligenciáról. Több mint 50 cikket publikált akadémiai kiadványokban és olyan szakfolyóiratokban, mint a Harvard Business Review vagy a Sloan Management Review, neve rendszeresen szerepel a vezető nemzetközi médiában. Jacques a University of Louvain egyetemen szerzett PhD fokozatot.

A kinevezésről Jürg Marquard, alapító, többségi részvényes, a Marquard Media Group AG igazgatótanácsának elnöke elmondta: „Nagy örömömre szolgál, hogy bejelenthetem Jacques igazgatótanácsi tagságát. Modern és sajátos szemléletével a legjobbkor gazdagítja a társaság vezetését. Bijan Khezri transzformatív irányítása mellett társaságunk a házon belüli, radikális innováció útját választotta – az M&A (összeolvadás és felvásárlás) alapú transzformáció helyett. Most új szakaszhoz érkeztünk, és Jacques kinevezése is azt jelzi, még magasabb fokozatba kapcsolunk az új és innovatív termékek piaci bevezetésével. Jacques-ot Bruno Valsangiacomo igazgatótanácsi tag ajánlotta a társaság figyelmébe. Bruno a jövőben saját cégének növekedési lehetőségeivel kíván foglalkozni, ezért visszalépett a Marquard Media igazgatótanácsából. Mindannyian hálásak vagyunk Brunónak nagyszerű munkájáért és támogatásáért.”
Jacques Bughin elmondta: „Rendkívül örülök, hogy egy nagyon erős csapat tagja lehetek a Marquard Mediánál. A digitális átállás irányában eddig végzett kiváló munka biztos alapot teremt a társaság jövőbeni növekedéséhez – egész karrierem során én is a digitális átállást támogatom. Örömömre szolgál, hogy segíthetem a csapatot a skálázhatósági potenciál kiaknázásában. A Marquard Media nagyon komoly szakmai háttérrel és domináns piaci jelenléttel rendelkezik a játékok, vásárlás és IT terén.”

Marquard Media Group AG igazgatótanácsának jelenlegi tagja a következők: Jürg Marquard, alapító, többségi tulajdonos, az igazgatótanács elnöke; Bijan Khezri, a csoport vezérigazgatója, a cég társtulajdonosa, az igazgatótanács delegáltja; Dr. Luka Müller, a zürichi MME Legal jogi cég alapító partnere, és a Sygnum AG pénzügyi-technológiai társaság társalapítója és elnöke; Thomas Rinderknecht, a Badertscher Rechtsanwälte AG senior partnere és a Lindt-Sprüngli AG igazgatója; Marc Walder, a Ringier AG vezérigazgatója és részvényese, a „digitalswitzerland” alapítója; és Jacques Bughin.

Rekord látogatottság az evamagazin.hu-n

Történelmi pillanat, amire igazán büszkék lehetünk! 💪🥂 Fennállása óta először átlépte az 1 milliót az evamagazin.hu valós felhasználóinak száma (forrás: Gemius). Ez rekord az online magazinunk életében, és még erősebben ösztönöz bennünket arra, hogy a jövőben is színvonalas digitális tartalmakkal, podcastokkal, cikkekkel, videókkal örvendeztessük meg az olvasóinkat. Köszönjük💙

Megnézem

A legstílusosabb technológiai innovációkat díjazza az InStyle magazin

A legstílusosabb technológiai újdonságokat díjazza a világ vezető stílusmagazinja, az InStyle magyar kiadása. A Style Tech Of The Year verseny hét kategóriájában keresik többek között az év telefonját, home entertainment eszközét, okos kütyüjét, laptopját, valamint 2022 innovációját is. A legjobbakat a nagyközönség szavazza meg. Első alkalommal rendezi meg az InStyle magazin a Style Tech Of […]

Megnézem

Megújult kreatív koncepcióval, spórolós tematikával indult el a JOY-napok

A vásárlók 85%-a keresi a jó akciókat a világgazdasági válságban Megújult kreatív koncepcióval, szlogennel (Mondj igent a kedvezményekre és spórolj velünk!) és rengeteg jó akcióval érkezik a JOY-napok 2022 őszi/téli kiadása november 10-13 között. A vásárlásösztönző program egy olyan időszakban köszönt be, amikor – a JOY felmérése szerint – tízből nyolc fogyasztó tudatosan keresi a […]

Megnézem

Felmérés: Tízből nyolcan keresik a jó akciókat, egyre többen spórolnak

Megváltoztathatja vásárlási szokásainkat a gazdasági világválság – derül ki a JOY-napok felmérésből, amely a Takarékossági világnap (október 31.) alkalmából készült. A kutatás arra a kérdésre kereste a választ, hogy miként reagálnak a hazai fogyasztók a helyzetre. Az online kérdőívet több mint 3500-an töltötték ki. Az eredményekből kiderül, hogy a válaszadók 85%-a aktívan keresi a jó akciókat, 14%-uk pedig spórolásképpen […]

Megnézem