A Marquard Media Group a Zühlke csoporttal együttműködésben alakítja ki a következő generációs hirdetési platformot

  • A fogyasztók az aktív részvételért cserébe személyre szabott hozzáférést kapnak szerkesztői tartalmakhoz és e-kereskedelmi ajánlatokhoz
  • A felhasználók aktív bevonása lehetővé teszi a közönség szegmentálását, így növelhető az előfizetők száma és javítható az e-vásárlási konverziós arány
  • Az interaktív hirdetések kimagasló márkaismertséget eredményeznek, hatékonyan mozgósítják a fogyasztókat, így kiemelkedő ROI-t érnek el

Az Act2Access a kiadók, hirdetők és fogyasztók számára egyaránt kedvező, innovatív és interaktív hirdetési megoldásokat kínál. Ezen megoldások révén a passzív felhasználókból aktív, döntéshozó felhasználók válnak, és számos monetizációs lehetőség előtt nyílik meg az út. A felhasználó számára érdektelen hirdetői tartalom megjelenítése helyett a felhasználó saját választása alapján, aktívan dönthet az adott márka hirdetésének megtekintéséről. Ezért cserébe minden alkalommal, személyre szabott „jutalmat” kap, például hozzáférést szerkesztői tartalmakhoz és e-kereskedelmi ajánlatokhoz. Így tehát a kiadóknak lehetőségük van arra, hogy folyamatosan és aktívan bevonják és jutalmazzák közönségüket. Az Act2Access használatával a kiadók végig maguknál tarthatják az irányítást, saját interaktív reklámokat hozhatnak létre, és meghatározhatják árazási és hirdetés-elfogadási kritériumaikat. Sőt, hirdetőként is eljárhatnak, saját marketing céljaik elérésre érdekében.

Az Act2Access interaktív hirdetései hirdetésblokkolókhoz, prémium tartalomhoz vagy natív hirdetéskehez is használhatók. A hirdetések kiemelkedő márkaismeretet és nagyon magas megtérülést (ROI) biztosítanak, és minden kontaktus során releváns fogyasztói információkat generálnak. A három külön termékcsoport – hirdetésblokkoló (Ad-Block), fizetős tartalom (Premium-Content) és natív hirdetés (Native-Commerce) – egymással kompatibilis és egymást erősítik a kívánt elérés biztosításában, az internetes forgalom megadott helyre történő irányításában. A felhasználók aktív bevonása és hozzájárulása lehetővé teszi a közönség szegmentálását, a regisztrációk, feliratkozások növelését, a konverziós arányok javítását. Sőt, a Big Data alapú saját algoritmusok használatával az Act2Access rendkívül magas szintű személyre szabhatóságot és páratlanul magas ROI-t biztosít.

Andrea Čordaš, a Marquard Media Group igazgató tanácsának tagja elmondta: „A Marquard Media Group célja, hogy innovatív, jól skálázható, adatalapú, nyílt platformmegoldásokat kínáljon a játékok, vásárlás, kiadványok és IT terén. Minden megoldásunk adatgeneráló és márkaközpontú aktivitási rendszerként készül, amely lehetővé teszi a fogyasztók számára, hogy hatékonyan részt vegyenek az értékteremtésben. Fontos innovációs partnerünk, a Zühlke különösen jó adottságokkal rendelkezik ahhoz, hogy hatékonyan támogassa a Marquard Media Group alaptevékenységéhez köthető, fenntartható és fejleszthető innovációk kialakítását.”

Thorsten Knauf, a Zühlke Engineering GmbH üzletfejlesztési igazgatója hozzátette: „Büszkeséggel tölt el bennünket, hogy a Marquard Media Group a Zühlke társaságot választotta stratégiai partneréül az interaktív hirdetési platform fejlesztéséhez. Üzleti innovációra specializálódott szolgáltatóként, a Zühlke új üzleti modellek és új szolgáltatások kialakításában illetve termék-innovációban segíti ügyfeleit – az ötlet felmerülésétől, annak fejlesztésén át a piaci sikerekig vezető teljes folyamat során. Az online hirdetés mára a globális reklámipar vezető szegmensévé vált. A fogyasztók interaktív bevonásának új szintje ígéretes új irányt jelent.”

„A kíváncsiság, a kitartás és a bizalom a génjeinkben van” – Interjú Béres Marcell-lel

A Béres Gyógyszergyár új elnökével, a Béres család 3. generációját képviselő Béres Marcell-lel beszélgetve egy olyan küldetéstudat rajzolódik ki, amely mélyen gyökeredzik a családban. Az alapító nagyapa, id. dr. Béres József által megkezdett út mára az egészségvédelem egyik legnépszerűbb brandjévé vált. Marcell idén ősszel vette át a stafétát édesapjától, dr. Béres Józseftől, aki hosszú távú […]

Megnézem

Kiosztották az InStyle #Képesvagyok 2024 díjait: Inspiráló történetek és példaképek a W Budapest Hotelben

Idén harmadik alkalommal került megrendezésre az InStyle magazin #Képesvagyok díjátadó gálája, amely most is kiemelkedő személyiségeket ünnepelt. A W Budapest Hotel elegáns termeiben a közönség és a díjazottak jelenlétében hirdették ki a tíz kategória győzteseit, akik mindannyian saját történetükkel, bátorságukkal és kitartásukkal inspirálják a társadalmat. Az olvasók szavazatai alapján kiválasztott győztesek nem csupán saját határaikon […]

Megnézem

InStyle #Képesvagyok 2024

Idén is nagy várakozásokkal köszöntjük a #Képesvagyok díjátadó gáláját, amely ismét azokat az inspiráló személyeket ismeri el, akik kiemelkedő teljesítményükkel, elkötelezettségükkel és kitartásukkal példaértékűek a társadalom számára. A díj célja, hogy olyan embereket mutasson be és díjazzon, akik hisznek az álmaikban, és folyamatosan dolgoznak azért, hogy megvalósítsák őket – legyen szó szakmai, társadalmi vagy kreatív […]

Megnézem

Csalár Bence: A fenntartható divat élharcosa és az önazonosság nagykövete

Csalár Bence neve mára egybeforrt a fenntartható divattal és az egyediség bátor képviseletével. Évek óta a hazai divatszcéna egyik meghatározó szereplője, aki kreatív tanácsadóként, íróként és előadóként küzd azért, hogy a divat világában egyre nagyobb teret nyerjen a felelősségteljes, környezettudatos gondolkodás. Bence nemcsak a divat szakértője, de az önazonosság és bátorság nagykövete is. Személyes tapasztalatai […]

Megnézem