Végre a boltokban is JOY-NAPOK!

Elindult a járvány utáni első nagyszabású vásárlási esemény, a JOY-NAPOK SUMMER SPECIAL, amelynek keretében a kedvezmények rajongói végre a valóságos üzletekben is beszerezhetik vágyaik tárgyait.

A márciusban kirobbanó válság az ország egyik legsikeresebb vásárlási eseményének koncepcionális átgondolására és újratervezésére kényszerítette a márkát gondozó Marquard Mediát.  A kiadó számára kiemelkedően fontos projektet végül új elemekkel – mint például a ShoppieGo kuponapplikáció és a Shopaholic.hu weboldal bevonása – gazdagították, és egy újszerű, a piacon egyedülálló digitális lábat is felépítettek, ami terjesztési csatornaként is kiválóan működik.

„Márciusban, a járvány kezdetekor napok alatt építettünk fel egy új, digitális fókuszú üzleti modellt a JOY-NAPOK mögé, melynek keretében ez év tavaszán a JOY-NAPOK kétszer jelenik meg a fogyasztók számára: május 14–17. között a JOY-NAPOK Digital Special került megrendezésre, a szokásos eladáshelyi vásárlásra pedig most, június 22–28. között kerül sor. Arra kerestük a megoldásokat, hogyan tudunk közreműködni a megváltozott körülmények között is felmerülő vásárlási szándék kiszolgálásában, és hogyan tudjuk segíteni partnereinket, hogy fenntartsák elfogadható működésüket. Most már tudjuk, hogy a lehető legjobb döntést hoztuk akkor, amikor két hullámban terveztük a JOY-NAPOKAT, és a teljes disztribúciós stratégiánkat és eszköztárunkat is megújítottuk. Két új digitális csatornával bővítettük az eddigi alapvetően print modellt, és így rendeztük meg az online térben a májusi eseményt: a ShoppieGo kuponapplikáció és a Shopaholic.hu új utakat nyitottak meg az értékesítésben, közel 10.000 eladott digitális példánnyal. A ShoppieGo egyéb téren is rekordokat döntött: a felhasználók száma mára meghaladta a 70.000-et, a kedvezményes akciókról szóló ShoppieGo-hírlevél feliratkozóinak száma több mint 60.000. Emellett a joy.hu-n közel 5 millió, a Joynapok.hu oldalunkon pedig 3,3 millió oldalletöltésünk volt azon a héten. Ezek a sikerek is egyértelműen bizonyítják, hogy jó okunk van kiemelt üzletfejlesztési figyelmet fordítanunk minden olyan termékre, megoldásra, szolgáltatásra, amely az ügyfeleinket segíti abban, hogy azonnali bevételnövekedést érjenek el. A nemsokára induló Marquard Media Shopping Solutions and Services divíziónk ezzel a céllal jött létre” – nyilatkozta Óhidi Zsuzsanna, a Marquard Media ügyvezető igazgatója.

„Májusi digitális lifestyle shopping eseményünk a pandémia kellős közepén is csúcsokat döntött. Számtalan elégedett ügyfélvisszajelzést, köszönetet kaptunk. Sok esetben a tavalyihoz hasonló eredményeket vagy kicsivel jobbat könyvelhettek el azok az ügyfelek, akik együttműködtek velünk az újratervezett JOY-napokon. Most pedig, a fizikai vásárlás során, a JOY magazin nyári különszáma ismét több mint 300 JOY-NAPOK SUMMER SPECIAL kupont kínál a vásárlóknak. A speciális igényeket szem előtt tartva a JOY-NAPOK SUMMER SPECIAL időtartamát a szokásos 5 napról egy hétre hosszabbítottuk meg annak érdekében, hogy elkerüljük a tömegek megjelenését a vásárlási helyeken, valamint hogy kényelmesebbé, biztonságosabbá és élvezhetőbbé tegyük a JOY-NAPOS vásárlás élményét. Merész döntésünknek és ügyfeleink együttműködésének köszönhetően, kilépve az eddigi modellből egy új, innovatív, minden fogyasztói igényre és működésre reflektáló formáját teremtettük meg a lifestyle shoppingnak!” – nyilatkozta Kovács Anita kereskedelmi igazgató.

A JOY- NAPOKAT a Marquard Media erős digitális kampánnyal és számos új kommunikációs megoldással, valamint saját felhasználói bázisára épített CRM eszközeivel is támogatta.

Koltai Róbert: „A művészet maga a változás”

Decemberben töltötte be nyolcvanadik évét, de még mindig szeret dolgozni Koltai Róbert. A színészlegenda neve szinte összeforrt a magyar filmtörténet és színjátszás emlékezetes jeleneteivel. Mégsem volt mindig annyira egyértelmű, hogy ezt az utat választja – erről is beszélt az InStyle Men magazinnak adott interjújában. Noha kőszínházban már ritkábban láttuk az utóbbi években, Koltai Róbert még […]

Megnézem

Nyolcadik alkalommal érkezik a JOY Social Media Award – őket jelölték idén

2024-ben is megrendezésre kerül a JOY SocialMediaAward eseménye, a díjátadó, amellyel a közösségi média legnagyobb hazai sztárjait és legizgalmasabb tartalomgyártóit ismerjük el. Idén 10 kategóriában 40 jelöltre szavazhat a közönség. Új kategóriák is szerepelnek a kiírásban: az eddigi kedvencek mellett a #mérföldkő, az #innovátor, a #világnézet, a #lélekmentő és a #TikTokDoki kategóriában is megméretnek a jelöltek. […]

Megnézem

A JOY magazin címlapján: Metzker Viki

JOY Magazin címlappal ünnepli Metzker Viki, hogy nagykorú lett a karrierje: idén 18 éve, hogy meghódított és férfiak uralta szakmát, DJ lett és ezzel fiatal nők sokaságát inspirálta arra, hogy a saját útjukat járják. Metzker Viki a kezdetekről, férjéről, házasságáról is vallott a magazinnak adott nagyinterjúban.   “A női erő, a női belső hang erősebb, mint […]

Megnézem

Indul az Otthontervezők podcast második évada

Április 10-én érkezik az Otthonok & Megoldások brand Otthontervezők című podcastjének második évada, amelynek ismét Dorogi Gabriella a műsorvezetője. A Fundamenta népszerű digitális kiadványa, valamint annak multimédiás platformjai és a podcast is a Marquard Group Hungary kreatív műhelyében készült. Második évadával jelentkezik az Otthonok & Megoldások brand Otthontervezők című podcastje. A lakásvásárlással és -felújítással foglalkozó podcastben […]

Megnézem