Végre a boltokban is JOY-NAPOK!

Elindult a járvány utáni első nagyszabású vásárlási esemény, a JOY-NAPOK SUMMER SPECIAL, amelynek keretében a kedvezmények rajongói végre a valóságos üzletekben is beszerezhetik vágyaik tárgyait.

A márciusban kirobbanó válság az ország egyik legsikeresebb vásárlási eseményének koncepcionális átgondolására és újratervezésére kényszerítette a márkát gondozó Marquard Mediát.  A kiadó számára kiemelkedően fontos projektet végül új elemekkel – mint például a ShoppieGo kuponapplikáció és a Shopaholic.hu weboldal bevonása – gazdagították, és egy újszerű, a piacon egyedülálló digitális lábat is felépítettek, ami terjesztési csatornaként is kiválóan működik.

„Márciusban, a járvány kezdetekor napok alatt építettünk fel egy új, digitális fókuszú üzleti modellt a JOY-NAPOK mögé, melynek keretében ez év tavaszán a JOY-NAPOK kétszer jelenik meg a fogyasztók számára: május 14–17. között a JOY-NAPOK Digital Special került megrendezésre, a szokásos eladáshelyi vásárlásra pedig most, június 22–28. között kerül sor. Arra kerestük a megoldásokat, hogyan tudunk közreműködni a megváltozott körülmények között is felmerülő vásárlási szándék kiszolgálásában, és hogyan tudjuk segíteni partnereinket, hogy fenntartsák elfogadható működésüket. Most már tudjuk, hogy a lehető legjobb döntést hoztuk akkor, amikor két hullámban terveztük a JOY-NAPOKAT, és a teljes disztribúciós stratégiánkat és eszköztárunkat is megújítottuk. Két új digitális csatornával bővítettük az eddigi alapvetően print modellt, és így rendeztük meg az online térben a májusi eseményt: a ShoppieGo kuponapplikáció és a Shopaholic.hu új utakat nyitottak meg az értékesítésben, közel 10.000 eladott digitális példánnyal. A ShoppieGo egyéb téren is rekordokat döntött: a felhasználók száma mára meghaladta a 70.000-et, a kedvezményes akciókról szóló ShoppieGo-hírlevél feliratkozóinak száma több mint 60.000. Emellett a joy.hu-n közel 5 millió, a Joynapok.hu oldalunkon pedig 3,3 millió oldalletöltésünk volt azon a héten. Ezek a sikerek is egyértelműen bizonyítják, hogy jó okunk van kiemelt üzletfejlesztési figyelmet fordítanunk minden olyan termékre, megoldásra, szolgáltatásra, amely az ügyfeleinket segíti abban, hogy azonnali bevételnövekedést érjenek el. A nemsokára induló Marquard Media Shopping Solutions and Services divíziónk ezzel a céllal jött létre” – nyilatkozta Óhidi Zsuzsanna, a Marquard Media ügyvezető igazgatója.

„Májusi digitális lifestyle shopping eseményünk a pandémia kellős közepén is csúcsokat döntött. Számtalan elégedett ügyfélvisszajelzést, köszönetet kaptunk. Sok esetben a tavalyihoz hasonló eredményeket vagy kicsivel jobbat könyvelhettek el azok az ügyfelek, akik együttműködtek velünk az újratervezett JOY-napokon. Most pedig, a fizikai vásárlás során, a JOY magazin nyári különszáma ismét több mint 300 JOY-NAPOK SUMMER SPECIAL kupont kínál a vásárlóknak. A speciális igényeket szem előtt tartva a JOY-NAPOK SUMMER SPECIAL időtartamát a szokásos 5 napról egy hétre hosszabbítottuk meg annak érdekében, hogy elkerüljük a tömegek megjelenését a vásárlási helyeken, valamint hogy kényelmesebbé, biztonságosabbá és élvezhetőbbé tegyük a JOY-NAPOS vásárlás élményét. Merész döntésünknek és ügyfeleink együttműködésének köszönhetően, kilépve az eddigi modellből egy új, innovatív, minden fogyasztói igényre és működésre reflektáló formáját teremtettük meg a lifestyle shoppingnak!” – nyilatkozta Kovács Anita kereskedelmi igazgató.

A JOY- NAPOKAT a Marquard Media erős digitális kampánnyal és számos új kommunikációs megoldással, valamint saját felhasználói bázisára épített CRM eszközeivel is támogatta.

Az álmaikért töretlenül dolgozó embereket ismeri el az InStyle – ők az első #képesvagyok díj jelöltjei!

Első alkalommal adják át az InStyle magazin #képesvagyok díját, az elismerésben olyan emberek részesülhetnek, akik átlépték saját korlátaikat és történetük inspirációként szolgálhat mindenki más számára. A szerkesztőség hírességeket és civileket egyaránt jelölt hét kategóriában. Közös bennük, hogy mindannyian képesek beszélni a nehéz témákról, küzdeni és kiállni a fontos ügyekért, munkásságukkal pedig motiválják követőiket is. A […]

Megnézem

JOY Social Media Award 2022: itt vannak a győztesek!

Hatodik alkalommal díjazták a hazai közösségi média legnagyobb sztárjait. A JOY Social Media Award gálán a legismertebb véleményvezérek mellett számos híresség is tiszteletét tette, hogy együtt ünnepeljék meg a közönség kedvenceit. Díjat kapott többek között Istenes Bence podcastja, B. Nagy Réka és a Valmar, a 2022-ben debütáló #képernyőkedvence kategória győztese pedig Miller Dávid lett. A […]

Megnézem

“Mondj igent a kedvezményekre és spórolj velünk!” szlogennel jelentkezik 2022 őszén a JOY-napok.

Az ország egyik legnépszerűbb vásárlói eseménysorozata ebben az évben nemcsak az akár 70 százalékos kedvezményekkel támogatja a kuponozókat, hanem készpénzzel is: a JOY Tündér tízszer százezer forintot sorsol ki a magazin és a digitális kuponcsomag vásárlói között.  A JOY-napok folyamatosan alkalmazkodik a legújabb trendekhez és fogyasztói igényekhez. Az eseménysorozat mindig is azt tekintette célkitűzésének, hogy […]

Megnézem

Újra itt a JOY Social Media Award – ezeket a magyar sztárokat jelölték a díjra

Hatodik alkalommal díjazzák a közösségi média legnagyobb hazai sztárjait a JOY Social Media Awardon (JOY SMA). A közönség egy hónapon keresztül szavazhat a hét kategóriában induló 28 jelöltre. Új kategória idén a #képernyőkedvence, valamint versenybe szállnak a legjobb podcastok is. A #példakép címért roma aktivisták szállnak versenybe. Influencerek, véleményvezérek, hírességek, az online világ legnagyobb hatású […]

Megnézem
This site is registered on wpml.org as a development site.