Végre a boltokban is JOY-NAPOK!

Elindult a járvány utáni első nagyszabású vásárlási esemény, a JOY-NAPOK SUMMER SPECIAL, amelynek keretében a kedvezmények rajongói végre a valóságos üzletekben is beszerezhetik vágyaik tárgyait.

A márciusban kirobbanó válság az ország egyik legsikeresebb vásárlási eseményének koncepcionális átgondolására és újratervezésére kényszerítette a márkát gondozó Marquard Mediát.  A kiadó számára kiemelkedően fontos projektet végül új elemekkel – mint például a ShoppieGo kuponapplikáció és a Shopaholic.hu weboldal bevonása – gazdagították, és egy újszerű, a piacon egyedülálló digitális lábat is felépítettek, ami terjesztési csatornaként is kiválóan működik.

„Márciusban, a járvány kezdetekor napok alatt építettünk fel egy új, digitális fókuszú üzleti modellt a JOY-NAPOK mögé, melynek keretében ez év tavaszán a JOY-NAPOK kétszer jelenik meg a fogyasztók számára: május 14–17. között a JOY-NAPOK Digital Special került megrendezésre, a szokásos eladáshelyi vásárlásra pedig most, június 22–28. között kerül sor. Arra kerestük a megoldásokat, hogyan tudunk közreműködni a megváltozott körülmények között is felmerülő vásárlási szándék kiszolgálásában, és hogyan tudjuk segíteni partnereinket, hogy fenntartsák elfogadható működésüket. Most már tudjuk, hogy a lehető legjobb döntést hoztuk akkor, amikor két hullámban terveztük a JOY-NAPOKAT, és a teljes disztribúciós stratégiánkat és eszköztárunkat is megújítottuk. Két új digitális csatornával bővítettük az eddigi alapvetően print modellt, és így rendeztük meg az online térben a májusi eseményt: a ShoppieGo kuponapplikáció és a Shopaholic.hu új utakat nyitottak meg az értékesítésben, közel 10.000 eladott digitális példánnyal. A ShoppieGo egyéb téren is rekordokat döntött: a felhasználók száma mára meghaladta a 70.000-et, a kedvezményes akciókról szóló ShoppieGo-hírlevél feliratkozóinak száma több mint 60.000. Emellett a joy.hu-n közel 5 millió, a Joynapok.hu oldalunkon pedig 3,3 millió oldalletöltésünk volt azon a héten. Ezek a sikerek is egyértelműen bizonyítják, hogy jó okunk van kiemelt üzletfejlesztési figyelmet fordítanunk minden olyan termékre, megoldásra, szolgáltatásra, amely az ügyfeleinket segíti abban, hogy azonnali bevételnövekedést érjenek el. A nemsokára induló Marquard Media Shopping Solutions and Services divíziónk ezzel a céllal jött létre” – nyilatkozta Óhidi Zsuzsanna, a Marquard Media ügyvezető igazgatója.

„Májusi digitális lifestyle shopping eseményünk a pandémia kellős közepén is csúcsokat döntött. Számtalan elégedett ügyfélvisszajelzést, köszönetet kaptunk. Sok esetben a tavalyihoz hasonló eredményeket vagy kicsivel jobbat könyvelhettek el azok az ügyfelek, akik együttműködtek velünk az újratervezett JOY-napokon. Most pedig, a fizikai vásárlás során, a JOY magazin nyári különszáma ismét több mint 300 JOY-NAPOK SUMMER SPECIAL kupont kínál a vásárlóknak. A speciális igényeket szem előtt tartva a JOY-NAPOK SUMMER SPECIAL időtartamát a szokásos 5 napról egy hétre hosszabbítottuk meg annak érdekében, hogy elkerüljük a tömegek megjelenését a vásárlási helyeken, valamint hogy kényelmesebbé, biztonságosabbá és élvezhetőbbé tegyük a JOY-NAPOS vásárlás élményét. Merész döntésünknek és ügyfeleink együttműködésének köszönhetően, kilépve az eddigi modellből egy új, innovatív, minden fogyasztói igényre és működésre reflektáló formáját teremtettük meg a lifestyle shoppingnak!” – nyilatkozta Kovács Anita kereskedelmi igazgató.

A JOY- NAPOKAT a Marquard Media erős digitális kampánnyal és számos új kommunikációs megoldással, valamint saját felhasználói bázisára épített CRM eszközeivel is támogatta.

Indul az Otthontervezők podcast második évada

Április 10-én érkezik az Otthonok & Megoldások brand Otthontervezők című podcastjének második évada, amelynek ismét Dorogi Gabriella a műsorvezetője. A Fundamenta népszerű digitális kiadványa, valamint annak multimédiás platformjai és a podcast is a Marquard Group Hungary kreatív műhelyében készült. Második évadával jelentkezik az Otthonok & Megoldások brand Otthontervezők című podcastje. A lakásvásárlással és -felújítással foglalkozó podcastben […]

Megnézem

MagyarBrands Díjakat nyert a Marquard Group

A kiváló magyar márkákat díjazó MagyarBrands Program minden tavasszal megrendezi Díjátadó gálarendezvényét, amelyen a hazai fogyasztói és üzleti márkák legjava veheti át a MagyarBrands Kiváló márka üvegdíjat több kategóriában is. Az idei gálaesten több mint 70 hazai márka képviselője vehette át MagyarBrands üvegdíjakat kiváló üzleti márka, kiváló fogyasztói márka és innovatív márka kategóriában. Kiváló fogyasztói […]

Megnézem

Szabó Zsolt a Marquard Group Hungary kereskedelmi igazgatója

Szabó Zsolt a Marquard Group Hungary új kereskedelmi igazgatója. Zsolt személyében egy tapasztalt szakember csatlakozott a prémium brandeket felvonultató médiacéghez. Szabó Zsolt a médiás karrierjét 2005-ben kezdte. A Pesti Est, majd a Sanoma Budapest után, 2009-ben igazolt az Index.hu csapatához. Ezt követően a CEMP Sales House ügynökségi értékesítési csapatában dolgozott, 2012-től értékesítési vezetőként. 2014-től több […]

Megnézem

Lilu: Fiús anyának lenni kemény ügy!

Semmi sem ér véget negyven felett, sőt – állítja Kovalcsik Ildikó, azaz Lilu, aki a JOY Magazinnak adott interjújában mesélt arról, hogy élete legizgalmasabb időszakát éli most. Egy tinédzser és egy óvodás fiú édesanyja, vállalkozó és műsorvezető is egyben, akit azért a sérülékenyebb napjain könnyen meg lehet bántani.   Lilu negyven felett érzi magát a legjobban […]

Megnézem