Ezért zár be a magyar Playboy

A modern férfi kép- és szerepminták változása, valamint a kiadó új célkitűzései állnak a háttérben

A Marquard Media Magyarország tegnap jelentette be, hogy 2020 januárjától új tematikus fókuszok határozzák meg tartalomgyártási stratégiáját, közülük az egyik a modern család & egészség témakörök. A kiadó az elmúlt években létrehozott saját márkái építésére koncentrál, mint az ÉVA, a Gyereklélek, a Famiily.hu és az APA. Az élet számos területén egyensúlyozó nőket, a kiegyensúlyozott gyerekeket nevelni akaró szülőket, az apaságot a maga teljességében megélni vágyó férfiakat egyaránt megszólítja a portfólió.

A kiadó az APA márka erőteljes építésével 2020-tól Bus Istvánt bízta meg, aki a Playboy korábbi főszerkesztőjeként, nagy nevű női lapok szerzőjeként és gyakorló apaként garancia arra, hogy a magazin megőrzi a gondolkodásra késztető, a szabadságot és a felelősséget hangsúlyozó elveket és a világszínvonalú minőséget.

„Amióta James Bond sírva fakadt a mozivásznon, tudhatjuk, hogy a férfi szerepek és identitás alapvetően átalakult. Egy férfiről már nemcsak a karrierje, az autója, az órája vagy épp a telefonja ad képet, de az is, hogy milyen társ, milyen apa, hogy érzékeny-e a társadalmi ügyek iránt, és ha kell, hajlandó-e kiállni a gyengébbekért. A férfiak is aktív szereplőkké válnak a család mindennapi életében, hiszen részt akarnak venni a gyermekeik nevelésében, sőt ki nem hagynák ezt a kalandot. Mi a jövőben rájuk koncentrálunk, emiatt az új és határozott fókusz miatt engedtük el a kiadó egyéb, férfiaknak szóló márkáit, mint a Playboy és a Men’s Health.” – mondja Bus István, az APA új főszerkesztője.

„Kiadónk számos férfimagazin-márkát gondozott több mint 25 éves fennállása során, mint a CKM, a Playboy, az Exclusive és a Men’s Health, ami szakértői tapasztalatokkal vértezett fel bennünket a kihívást jelentő férfi célcsoportok megszólításában. Az elmúlt időszakot a férfi lifestyle magazinok szegmensének beszűkülése és a 21. századi férfikép jelentős megváltozása egyszerre határozták meg. A Playboy mindig is ikonikus márka marad számunkra, hálával és tisztelettel gondolunk rá, azonban az újonnan meghatározott fókuszainkat tekintve és az általunk megszólítani kívánt fogyasztói körnek célozva, már nem releváns. A korábban is említett társadalmi szerepváltozások, a valódibb egyenlőségre való törekvés férfi és nő között, új lehetőségeket és feladatokat teremtettek, ezeknek kívánunk vezető szakértőjévé válni. Formálói, alakítói szeretnénk maradni a modern családi életnek, amelyben a család minden tagja egyenrangú, akár gyermek, akár nő, akár férfi. Minden családtag számára segítséget nyújtunk az élet bármely területén felmerülő kérdésekben, úgy, ott és akkor, amikor a kérdés felmerül. Ezért is fontos, hogy a saját márkáink keretrendszere teljes szabadságot biztosít nekünk abban, hogy mindig és mindenben a fogyasztók valós, aktuális igényeire reagáljunk.” – nyilatkozza Óhidi Zsuzsanna, a Marquard Media ügyvezető igazgatója.

Az APA magazin 2020-tól megnövelt periodicitással, évente 6 alkalommal jelenik meg, és a nagy sikerű Év Apája választás mellett saját gyártású videós tartalmakkal, podcastokkal, gyermekeknek szóló különkiadványokkal lép piacra.

Az Apáról
Az Apa magazin azoknak a modern férfiaknak szól, akik fontos szerepet akarnak betölteni gyermekeik életében, segítve őket tudatosan és szenvedélyesen megélni ezt a kihívást jelentő szerepet. A kiadvány a gyerekvállalástól, a családdá váláson keresztül, a gyereknevelésig, a mindennapi életet megkönnyítő praktikus tanácsokon át a programajánlókig foglalkozik minden kérdéssel, amely a modern apákat foglalkoztatja. Teszi mindezt pozitív, egyedi hangvétellel, ha kell, humoros megközelítésben. Az Apa cikkeivel az olvasók a Famiily.hu-n is találkozhatnak. Az Apa a Marquard Media Modern család & egészség tematikus portfoliójának tagja.

A Marquard Media Groupról
A Marquard Media Group AG (Svájc) Európa egyik vezető diverzifikált médiavállalata, melynek célja a digitális innováció a BtoBtoC megoldások terén a játék, IT és a kedvezményes vásárlás témakörökben. A csoport több mint ötven éve piacvezető a prémium magazinok kiadásában. Mára a Csoport – üzleti tevékenységének jelentős részét elhagyva – felvásárlások és az organikus innovációk kombinációjával BtoBtoC megoldások szolgáltatójává alakult, és folyamatosan bővíti partneri és szolgáltatói kapcsolatait más digitális médiavállalatokkal.

Digitálissá vált az Otthonok & Megoldások magazin

A multimédia platformokat a Marquard Group Hungary újította meg Teljesen digitálissá vált az Otthonok & Megoldások magazin, amelyhez Otthontervezők címmel podcast műsor és TikTok csatorna is készült. A Fundamenta népszerű kiadványának multimédia platformjait a Marquard Group Hungary tartalom stratégiai kreatív műhelye, a Content Studio újította meg teljesen. 2015 óta dolgozik együtt az Fundamenta és a […]

Megnézem

Amikor a politika betör a lifestyle magazinok közé, az átszabja a piacot

Magyarországon járt Bijan Dr. Khezri, a Marquard Media Group vezérigazgatója, aki nagyinterjút adott a Kreatív Magazinnak. Elemezte a magyar médiapiaci helyzetet, beszélt a Marquard Group Hungary fejlesztéseiről és arról, hogy a COVID után a cég teljesen új utakra lépett. Bijan Khezri folyamatosan utazik, van bázisa az Egyesült Államokban és Európában is. A Marquard Media Group CEO posztját […]

Megnézem

Nagy Tamás sales executive tanácsadóként erősíti a Marquard Group Hungary újrapozícionálását

Nagy tapasztalatú és tudású szakember segíti a jövőben a Marquard Group Hungary munkáját. Nagy Tamás szeptember végétől sales executive tanácsadóként támogatja a Marquard újrapozicionálási folyamatait. A Magyarországon több évtizedes tapasztalattal rendelkező vállalat az elmúlt években hagyományos lapkiadóból modern, digitális fókuszú médiacéggé alakult, amely számos platformon látja el minőségi tartalmakkal a közönségét.   „Az átalakulási folyamat […]

Megnézem

A Joy megünnepelte 25. születésnapját

A Joy Magazin retrópartin ünnepelte negyedszázados évfordulóját, kollégákkal, partnerekkel és celebritásokkal koccintottak. Kojak nyalóka, Limo italpor és millenniumi életérzés: a 90-es és 2000-es évek hangulatában ünnepelte 25. születésnapját a Joy, kollégákkal, partnerekkel, hírességekkel koccintott arra, hogy a női és életmód magazin 25 évvel ezelőtt jelent meg Magyarországon. A meglepetés talpalávalót az idén szintén 25 éves Groovehouse együttes koncertje szolgáltatta, mely […]

Megnézem