Ezért zár be a magyar Playboy

A modern férfi kép- és szerepminták változása, valamint a kiadó új célkitűzései állnak a háttérben

A Marquard Media Magyarország tegnap jelentette be, hogy 2020 januárjától új tematikus fókuszok határozzák meg tartalomgyártási stratégiáját, közülük az egyik a modern család & egészség témakörök. A kiadó az elmúlt években létrehozott saját márkái építésére koncentrál, mint az ÉVA, a Gyereklélek, a Famiily.hu és az APA. Az élet számos területén egyensúlyozó nőket, a kiegyensúlyozott gyerekeket nevelni akaró szülőket, az apaságot a maga teljességében megélni vágyó férfiakat egyaránt megszólítja a portfólió.

A kiadó az APA márka erőteljes építésével 2020-tól Bus Istvánt bízta meg, aki a Playboy korábbi főszerkesztőjeként, nagy nevű női lapok szerzőjeként és gyakorló apaként garancia arra, hogy a magazin megőrzi a gondolkodásra késztető, a szabadságot és a felelősséget hangsúlyozó elveket és a világszínvonalú minőséget.

„Amióta James Bond sírva fakadt a mozivásznon, tudhatjuk, hogy a férfi szerepek és identitás alapvetően átalakult. Egy férfiről már nemcsak a karrierje, az autója, az órája vagy épp a telefonja ad képet, de az is, hogy milyen társ, milyen apa, hogy érzékeny-e a társadalmi ügyek iránt, és ha kell, hajlandó-e kiállni a gyengébbekért. A férfiak is aktív szereplőkké válnak a család mindennapi életében, hiszen részt akarnak venni a gyermekeik nevelésében, sőt ki nem hagynák ezt a kalandot. Mi a jövőben rájuk koncentrálunk, emiatt az új és határozott fókusz miatt engedtük el a kiadó egyéb, férfiaknak szóló márkáit, mint a Playboy és a Men’s Health.” – mondja Bus István, az APA új főszerkesztője.

„Kiadónk számos férfimagazin-márkát gondozott több mint 25 éves fennállása során, mint a CKM, a Playboy, az Exclusive és a Men’s Health, ami szakértői tapasztalatokkal vértezett fel bennünket a kihívást jelentő férfi célcsoportok megszólításában. Az elmúlt időszakot a férfi lifestyle magazinok szegmensének beszűkülése és a 21. századi férfikép jelentős megváltozása egyszerre határozták meg. A Playboy mindig is ikonikus márka marad számunkra, hálával és tisztelettel gondolunk rá, azonban az újonnan meghatározott fókuszainkat tekintve és az általunk megszólítani kívánt fogyasztói körnek célozva, már nem releváns. A korábban is említett társadalmi szerepváltozások, a valódibb egyenlőségre való törekvés férfi és nő között, új lehetőségeket és feladatokat teremtettek, ezeknek kívánunk vezető szakértőjévé válni. Formálói, alakítói szeretnénk maradni a modern családi életnek, amelyben a család minden tagja egyenrangú, akár gyermek, akár nő, akár férfi. Minden családtag számára segítséget nyújtunk az élet bármely területén felmerülő kérdésekben, úgy, ott és akkor, amikor a kérdés felmerül. Ezért is fontos, hogy a saját márkáink keretrendszere teljes szabadságot biztosít nekünk abban, hogy mindig és mindenben a fogyasztók valós, aktuális igényeire reagáljunk.” – nyilatkozza Óhidi Zsuzsanna, a Marquard Media ügyvezető igazgatója.

Az APA magazin 2020-tól megnövelt periodicitással, évente 6 alkalommal jelenik meg, és a nagy sikerű Év Apája választás mellett saját gyártású videós tartalmakkal, podcastokkal, gyermekeknek szóló különkiadványokkal lép piacra.

Az Apáról
Az Apa magazin azoknak a modern férfiaknak szól, akik fontos szerepet akarnak betölteni gyermekeik életében, segítve őket tudatosan és szenvedélyesen megélni ezt a kihívást jelentő szerepet. A kiadvány a gyerekvállalástól, a családdá váláson keresztül, a gyereknevelésig, a mindennapi életet megkönnyítő praktikus tanácsokon át a programajánlókig foglalkozik minden kérdéssel, amely a modern apákat foglalkoztatja. Teszi mindezt pozitív, egyedi hangvétellel, ha kell, humoros megközelítésben. Az Apa cikkeivel az olvasók a Famiily.hu-n is találkozhatnak. Az Apa a Marquard Media Modern család & egészség tematikus portfoliójának tagja.

A Marquard Media Groupról
A Marquard Media Group AG (Svájc) Európa egyik vezető diverzifikált médiavállalata, melynek célja a digitális innováció a BtoBtoC megoldások terén a játék, IT és a kedvezményes vásárlás témakörökben. A csoport több mint ötven éve piacvezető a prémium magazinok kiadásában. Mára a Csoport – üzleti tevékenységének jelentős részét elhagyva – felvásárlások és az organikus innovációk kombinációjával BtoBtoC megoldások szolgáltatójává alakult, és folyamatosan bővíti partneri és szolgáltatói kapcsolatait más digitális médiavállalatokkal.

Rekord látogatottság az evamagazin.hu-n

Történelmi pillanat, amire igazán büszkék lehetünk! 💪🥂 Fennállása óta először átlépte az 1 milliót az evamagazin.hu valós felhasználóinak száma (forrás: Gemius). Ez rekord az online magazinunk életében, és még erősebben ösztönöz bennünket arra, hogy a jövőben is színvonalas digitális tartalmakkal, podcastokkal, cikkekkel, videókkal örvendeztessük meg az olvasóinkat. Köszönjük💙

Megnézem

A legstílusosabb technológiai innovációkat díjazza az InStyle magazin

A legstílusosabb technológiai újdonságokat díjazza a világ vezető stílusmagazinja, az InStyle magyar kiadása. A Style Tech Of The Year verseny hét kategóriájában keresik többek között az év telefonját, home entertainment eszközét, okos kütyüjét, laptopját, valamint 2022 innovációját is. A legjobbakat a nagyközönség szavazza meg. Első alkalommal rendezi meg az InStyle magazin a Style Tech Of […]

Megnézem

Megújult kreatív koncepcióval, spórolós tematikával indult el a JOY-napok

A vásárlók 85%-a keresi a jó akciókat a világgazdasági válságban Megújult kreatív koncepcióval, szlogennel (Mondj igent a kedvezményekre és spórolj velünk!) és rengeteg jó akcióval érkezik a JOY-napok 2022 őszi/téli kiadása november 10-13 között. A vásárlásösztönző program egy olyan időszakban köszönt be, amikor – a JOY felmérése szerint – tízből nyolc fogyasztó tudatosan keresi a […]

Megnézem

Felmérés: Tízből nyolcan keresik a jó akciókat, egyre többen spórolnak

Megváltoztathatja vásárlási szokásainkat a gazdasági világválság – derül ki a JOY-napok felmérésből, amely a Takarékossági világnap (október 31.) alkalmából készült. A kutatás arra a kérdésre kereste a választ, hogy miként reagálnak a hazai fogyasztók a helyzetre. Az online kérdőívet több mint 3500-an töltötték ki. Az eredményekből kiderül, hogy a válaszadók 85%-a aktívan keresi a jó akciókat, 14%-uk pedig spórolásképpen […]

Megnézem