A Marquard Media Magyarország 2020-ra átstrukturálja üzleti fókuszait

Tematikus fókuszok és új digitális üzleti megoldások mellett kötelezi el magát a médiavállalat

  • A Marquard Media Magyarország tartalomgyártási stratégiáját a jövőben tematikus fókuszok határozzák meg, a médiacég portfolióját két terület köré szervezi: shopping & stílus (JOY, JOY-Napok, InStyle és ShoppieGo) valamint modern család & egészség (ÉVA, APA, Gyereklélek, famiily.hu és Runner’s World). A Playboy, az Exclusive és a Men’s Health magazinok, valamint a hozzájuk tartozó online felületek kiadását 2020 januárjától a kiadó nem folytatja.
  • A társaság kiemelt hangsúlyt fektet a saját tulajdonú, magyar fejlesztésű márkáinak megerősítésére, mint az ÉVA, APA, Gyereklélek és Famiily.hu.
  • Mindezek mellett a médiavállalat a digitális növekedésre és digitális BtoBtoC platformok fejlesztésére összpontosít, mint például a ShoppieGo kuponapplikáció és a nemsokára induló Act-2-Access.

Bijan Khezri, Marquard Media Group CEO és résztulajdonos a változásokról:

„Míg a médiaipar üzleti modelljei radikálisan megváltoztak, a megbízható, hiteles tartalmak és márkák fontossága és ereje soha nem volt nyilvánvalóbb és kritikusabb a tranzakciós modellek kiépítése során. Portfóliónk tematikus fókuszálása természetes evolúció, amely szervesen kapcsolódik a társadalmi tendenciákhoz. A kiadó gazdag és egyedi öröksége pedig arra késztet bennünket, hogy ezekhez igazodva újabb és újabb megbízható platformokat építsünk fel – kihasználva a márkáink és tartalmaink erejét az adatközpontú e-kereskedelmi területre való belépéshez. Biztosak vagyunk abban, hogy innovációink komoly erőt képviselnek a digitális úton megvalósuló kedvezményes vásárlások terén (ShoppieGo), és lehetővé teszik a médiavállalatoknak digitális eszközeik hatékonyabb monetizálását (Act-2-Access).”

„Mostantól minden eddiginél nagyobb figyelmet fordítunk az üzletfejlesztésre, ahol új termékek létrehozása mellett a cégcsoport német és lengyel vállalatainál születő innovációk magyar piacra való bevezetésére, illetve a magyar termékek külföldi piacokra való optimalizálására koncentrálunk. Az egyes magazinok periodikáját a fogyasztói igényekhez igazítjuk, az itt felszabaduló erőforrásainkat pedig online tartalomgyártásra, önálló videós tartalmak fejlesztésére és termékinnovációkra összpontosítjuk. Mindezek mellett a Marquard Media Content Studio erőteljes építkezését is folytatjuk, 2020-ban megerősített értékesítői csapattal, egyre bővülő termék és szolgáltatási kört teszünk elérhetővé ügyfeleinknek.” – mondja Óhidi Zsuzsanna, a Marquard Media ügyvezető igazgatója.

A cég szellemiségét és működését a jövőben is áthatja a társadalmi felelősségvállalás területén betöltött karakteres szerepvállalás, melyre a cég saját programot is épít, ez a Marquard Media Cares. A Fur Free aktivitás, a Joy Tündér jótékonysági programja, a Covering Climate Now tartalomgyártási szerepvállalás mellett a médiavállalat továbbra is elhivatott a tudatos fogyasztásra való ösztönzés, a körkörös gazdaság megteremtése és a zöld programok támogatása iránt.

A Marquard Media Magyarországról
A Marquard Media Magyarország Kft.  komplex kommunikációs megoldásokat kínáló médiacég, mely tartalmi portfolióját két meghatározó jelentőségű terület köré szervezi: Shopping & Stílus, valamint Modern Család & Egészség. A Shopping & Stílus divízióba tartoznak a JOY, JOY-Napok, InStyle és ShoppieGo márkák, a Modern Család & Egészség divízióba pedig az ÉVA, APA, Gyereklélek, a famiily.hu és a Runner’s World.  A Marquard Media Content Studio gondozásában jelennek meg a dm-drogerie markt Kft, a Fundamenta Lakáskassza Kft. és a Ferencvárosi Tornaklub kiadványai. A Marquard Media Magyarország Kft. a Marquard Media Group tagja.

A Marquard Media Groupról
A Marquard Media Group AG (Svájc) Európa egyik vezető diverzifikált médiavállalata, melynek célja a digitális innováció a BtoBtoC megoldások terén a játék, IT és a kedvezményes vásárlás témakörökben. A csoport több mint ötven éve piacvezető a prémium magazinok kiadásában. Mára a Csoport – üzleti tevékenységének jelentős részét elhagyva – felvásárlások és az organikus innovációk kombinációjával BtoBtoC megoldások szolgáltatójává alakult, és folyamatosan bővíti partneri és szolgáltatói kapcsolatait más digitális médiavállalatokkal.

A ShoppieGo-ról
A ShoppieGo egy geolokációs alapú kuponvadász vásárlási alkalmazás. A Pokémon Go-hoz hasonlóan a ShoppieGo is a kibővített valóságot használja a kedvezményes vásárlási lehetőségek megjelenítéséhez a való világban. A játékos elemek és az értékes kuponok kombinációja egyedülálló élményt nyújt a ShoppieGo felhasználók számára, a kuponkibocsátók pedig hozzáférést kapnak egy adatkezelő platformhoz, amelynek révén a kupon lényegében magatartás-megfigyelő, adatgyűjtő eszközzé válik – így finomhangolható a fogyasztó és a márka viszonya, a fogyasztó bevonása és elköteleződése.

Az Act2Access-ről
Az Act2Access megoldást kínál a médiatársaságok egyik fő problémájára, a hirdetésblokkolók használatának kikerülésére, mivel interaktivitásra ösztönzi és bevonja a felhasználót. A minifeladatok teljesítéséért a felhasználók krediteket kapnak, és ezeket extra jutalmakra válthatják be (a tartalomhoz való hozzáférésen felül). Eredeti célja a hirdetésblokkolók használatának kikerülése volt, de minden bizonnyal új fejezetet nyit a digitális hirdetések világában BtoBtoC platformként.

„A kíváncsiság, a kitartás és a bizalom a génjeinkben van” – Interjú Béres Marcell-lel

A Béres Gyógyszergyár új elnökével, a Béres család 3. generációját képviselő Béres Marcell-lel beszélgetve egy olyan küldetéstudat rajzolódik ki, amely mélyen gyökeredzik a családban. Az alapító nagyapa, id. dr. Béres József által megkezdett út mára az egészségvédelem egyik legnépszerűbb brandjévé vált. Marcell idén ősszel vette át a stafétát édesapjától, dr. Béres Józseftől, aki hosszú távú […]

Megnézem

Kiosztották az InStyle #Képesvagyok 2024 díjait: Inspiráló történetek és példaképek a W Budapest Hotelben

Idén harmadik alkalommal került megrendezésre az InStyle magazin #Képesvagyok díjátadó gálája, amely most is kiemelkedő személyiségeket ünnepelt. A W Budapest Hotel elegáns termeiben a közönség és a díjazottak jelenlétében hirdették ki a tíz kategória győzteseit, akik mindannyian saját történetükkel, bátorságukkal és kitartásukkal inspirálják a társadalmat. Az olvasók szavazatai alapján kiválasztott győztesek nem csupán saját határaikon […]

Megnézem

InStyle #Képesvagyok 2024

Idén is nagy várakozásokkal köszöntjük a #Képesvagyok díjátadó gáláját, amely ismét azokat az inspiráló személyeket ismeri el, akik kiemelkedő teljesítményükkel, elkötelezettségükkel és kitartásukkal példaértékűek a társadalom számára. A díj célja, hogy olyan embereket mutasson be és díjazzon, akik hisznek az álmaikban, és folyamatosan dolgoznak azért, hogy megvalósítsák őket – legyen szó szakmai, társadalmi vagy kreatív […]

Megnézem

Csalár Bence: A fenntartható divat élharcosa és az önazonosság nagykövete

Csalár Bence neve mára egybeforrt a fenntartható divattal és az egyediség bátor képviseletével. Évek óta a hazai divatszcéna egyik meghatározó szereplője, aki kreatív tanácsadóként, íróként és előadóként küzd azért, hogy a divat világában egyre nagyobb teret nyerjen a felelősségteljes, környezettudatos gondolkodás. Bence nemcsak a divat szakértője, de az önazonosság és bátorság nagykövete is. Személyes tapasztalatai […]

Megnézem