A Marquard Media Magyarország 2020-ra átstrukturálja üzleti fókuszait

Tematikus fókuszok és új digitális üzleti megoldások mellett kötelezi el magát a médiavállalat

  • A Marquard Media Magyarország tartalomgyártási stratégiáját a jövőben tematikus fókuszok határozzák meg, a médiacég portfolióját két terület köré szervezi: shopping & stílus (JOY, JOY-Napok, InStyle és ShoppieGo) valamint modern család & egészség (ÉVA, APA, Gyereklélek, famiily.hu és Runner’s World). A Playboy, az Exclusive és a Men’s Health magazinok, valamint a hozzájuk tartozó online felületek kiadását 2020 januárjától a kiadó nem folytatja.
  • A társaság kiemelt hangsúlyt fektet a saját tulajdonú, magyar fejlesztésű márkáinak megerősítésére, mint az ÉVA, APA, Gyereklélek és Famiily.hu.
  • Mindezek mellett a médiavállalat a digitális növekedésre és digitális BtoBtoC platformok fejlesztésére összpontosít, mint például a ShoppieGo kuponapplikáció és a nemsokára induló Act-2-Access.

Bijan Khezri, Marquard Media Group CEO és résztulajdonos a változásokról:

„Míg a médiaipar üzleti modelljei radikálisan megváltoztak, a megbízható, hiteles tartalmak és márkák fontossága és ereje soha nem volt nyilvánvalóbb és kritikusabb a tranzakciós modellek kiépítése során. Portfóliónk tematikus fókuszálása természetes evolúció, amely szervesen kapcsolódik a társadalmi tendenciákhoz. A kiadó gazdag és egyedi öröksége pedig arra késztet bennünket, hogy ezekhez igazodva újabb és újabb megbízható platformokat építsünk fel – kihasználva a márkáink és tartalmaink erejét az adatközpontú e-kereskedelmi területre való belépéshez. Biztosak vagyunk abban, hogy innovációink komoly erőt képviselnek a digitális úton megvalósuló kedvezményes vásárlások terén (ShoppieGo), és lehetővé teszik a médiavállalatoknak digitális eszközeik hatékonyabb monetizálását (Act-2-Access).”

„Mostantól minden eddiginél nagyobb figyelmet fordítunk az üzletfejlesztésre, ahol új termékek létrehozása mellett a cégcsoport német és lengyel vállalatainál születő innovációk magyar piacra való bevezetésére, illetve a magyar termékek külföldi piacokra való optimalizálására koncentrálunk. Az egyes magazinok periodikáját a fogyasztói igényekhez igazítjuk, az itt felszabaduló erőforrásainkat pedig online tartalomgyártásra, önálló videós tartalmak fejlesztésére és termékinnovációkra összpontosítjuk. Mindezek mellett a Marquard Media Content Studio erőteljes építkezését is folytatjuk, 2020-ban megerősített értékesítői csapattal, egyre bővülő termék és szolgáltatási kört teszünk elérhetővé ügyfeleinknek.” – mondja Óhidi Zsuzsanna, a Marquard Media ügyvezető igazgatója.

A cég szellemiségét és működését a jövőben is áthatja a társadalmi felelősségvállalás területén betöltött karakteres szerepvállalás, melyre a cég saját programot is épít, ez a Marquard Media Cares. A Fur Free aktivitás, a Joy Tündér jótékonysági programja, a Covering Climate Now tartalomgyártási szerepvállalás mellett a médiavállalat továbbra is elhivatott a tudatos fogyasztásra való ösztönzés, a körkörös gazdaság megteremtése és a zöld programok támogatása iránt.

A Marquard Media Magyarországról
A Marquard Media Magyarország Kft.  komplex kommunikációs megoldásokat kínáló médiacég, mely tartalmi portfolióját két meghatározó jelentőségű terület köré szervezi: Shopping & Stílus, valamint Modern Család & Egészség. A Shopping & Stílus divízióba tartoznak a JOY, JOY-Napok, InStyle és ShoppieGo márkák, a Modern Család & Egészség divízióba pedig az ÉVA, APA, Gyereklélek, a famiily.hu és a Runner’s World.  A Marquard Media Content Studio gondozásában jelennek meg a dm-drogerie markt Kft, a Fundamenta Lakáskassza Kft. és a Ferencvárosi Tornaklub kiadványai. A Marquard Media Magyarország Kft. a Marquard Media Group tagja.

A Marquard Media Groupról
A Marquard Media Group AG (Svájc) Európa egyik vezető diverzifikált médiavállalata, melynek célja a digitális innováció a BtoBtoC megoldások terén a játék, IT és a kedvezményes vásárlás témakörökben. A csoport több mint ötven éve piacvezető a prémium magazinok kiadásában. Mára a Csoport – üzleti tevékenységének jelentős részét elhagyva – felvásárlások és az organikus innovációk kombinációjával BtoBtoC megoldások szolgáltatójává alakult, és folyamatosan bővíti partneri és szolgáltatói kapcsolatait más digitális médiavállalatokkal.

A ShoppieGo-ról
A ShoppieGo egy geolokációs alapú kuponvadász vásárlási alkalmazás. A Pokémon Go-hoz hasonlóan a ShoppieGo is a kibővített valóságot használja a kedvezményes vásárlási lehetőségek megjelenítéséhez a való világban. A játékos elemek és az értékes kuponok kombinációja egyedülálló élményt nyújt a ShoppieGo felhasználók számára, a kuponkibocsátók pedig hozzáférést kapnak egy adatkezelő platformhoz, amelynek révén a kupon lényegében magatartás-megfigyelő, adatgyűjtő eszközzé válik – így finomhangolható a fogyasztó és a márka viszonya, a fogyasztó bevonása és elköteleződése.

Az Act2Access-ről
Az Act2Access megoldást kínál a médiatársaságok egyik fő problémájára, a hirdetésblokkolók használatának kikerülésére, mivel interaktivitásra ösztönzi és bevonja a felhasználót. A minifeladatok teljesítéséért a felhasználók krediteket kapnak, és ezeket extra jutalmakra válthatják be (a tartalomhoz való hozzáférésen felül). Eredeti célja a hirdetésblokkolók használatának kikerülése volt, de minden bizonnyal új fejezetet nyit a digitális hirdetések világában BtoBtoC platformként.

Rekord látogatottság az evamagazin.hu-n

Történelmi pillanat, amire igazán büszkék lehetünk! 💪🥂 Fennállása óta először átlépte az 1 milliót az evamagazin.hu valós felhasználóinak száma (forrás: Gemius). Ez rekord az online magazinunk életében, és még erősebben ösztönöz bennünket arra, hogy a jövőben is színvonalas digitális tartalmakkal, podcastokkal, cikkekkel, videókkal örvendeztessük meg az olvasóinkat. Köszönjük💙

Megnézem

A legstílusosabb technológiai innovációkat díjazza az InStyle magazin

A legstílusosabb technológiai újdonságokat díjazza a világ vezető stílusmagazinja, az InStyle magyar kiadása. A Style Tech Of The Year verseny hét kategóriájában keresik többek között az év telefonját, home entertainment eszközét, okos kütyüjét, laptopját, valamint 2022 innovációját is. A legjobbakat a nagyközönség szavazza meg. Első alkalommal rendezi meg az InStyle magazin a Style Tech Of […]

Megnézem

Megújult kreatív koncepcióval, spórolós tematikával indult el a JOY-napok

A vásárlók 85%-a keresi a jó akciókat a világgazdasági válságban Megújult kreatív koncepcióval, szlogennel (Mondj igent a kedvezményekre és spórolj velünk!) és rengeteg jó akcióval érkezik a JOY-napok 2022 őszi/téli kiadása november 10-13 között. A vásárlásösztönző program egy olyan időszakban köszönt be, amikor – a JOY felmérése szerint – tízből nyolc fogyasztó tudatosan keresi a […]

Megnézem

Felmérés: Tízből nyolcan keresik a jó akciókat, egyre többen spórolnak

Megváltoztathatja vásárlási szokásainkat a gazdasági világválság – derül ki a JOY-napok felmérésből, amely a Takarékossági világnap (október 31.) alkalmából készült. A kutatás arra a kérdésre kereste a választ, hogy miként reagálnak a hazai fogyasztók a helyzetre. Az online kérdőívet több mint 3500-an töltötték ki. Az eredményekből kiderül, hogy a válaszadók 85%-a aktívan keresi a jó akciókat, 14%-uk pedig spórolásképpen […]

Megnézem