Tematikus fókuszok és új digitális üzleti megoldások mellett kötelezi el magát a médiavállalat
- A Marquard Media Magyarország tartalomgyártási stratégiáját a jövőben tematikus fókuszok határozzák meg, a médiacég portfolióját két terület köré szervezi: shopping & stílus (JOY, JOY-Napok, InStyle és ShoppieGo) valamint modern család & egészség (ÉVA, APA, Gyereklélek, famiily.hu és Runner’s World). A Playboy, az Exclusive és a Men’s Health magazinok, valamint a hozzájuk tartozó online felületek kiadását 2020 januárjától a kiadó nem folytatja.
- A társaság kiemelt hangsúlyt fektet a saját tulajdonú, magyar fejlesztésű márkáinak megerősítésére, mint az ÉVA, APA, Gyereklélek és Famiily.hu.
- Mindezek mellett a médiavállalat a digitális növekedésre és digitális BtoBtoC platformok fejlesztésére összpontosít, mint például a ShoppieGo kuponapplikáció és a nemsokára induló Act-2-Access.
Bijan Khezri, Marquard Media Group CEO és résztulajdonos a változásokról:
„Míg a médiaipar üzleti modelljei radikálisan megváltoztak, a megbízható, hiteles tartalmak és márkák fontossága és ereje soha nem volt nyilvánvalóbb és kritikusabb a tranzakciós modellek kiépítése során. Portfóliónk tematikus fókuszálása természetes evolúció, amely szervesen kapcsolódik a társadalmi tendenciákhoz. A kiadó gazdag és egyedi öröksége pedig arra késztet bennünket, hogy ezekhez igazodva újabb és újabb megbízható platformokat építsünk fel – kihasználva a márkáink és tartalmaink erejét az adatközpontú e-kereskedelmi területre való belépéshez. Biztosak vagyunk abban, hogy innovációink komoly erőt képviselnek a digitális úton megvalósuló kedvezményes vásárlások terén (ShoppieGo), és lehetővé teszik a médiavállalatoknak digitális eszközeik hatékonyabb monetizálását (Act-2-Access).”
„Mostantól minden eddiginél nagyobb figyelmet fordítunk az üzletfejlesztésre, ahol új termékek létrehozása mellett a cégcsoport német és lengyel vállalatainál születő innovációk magyar piacra való bevezetésére, illetve a magyar termékek külföldi piacokra való optimalizálására koncentrálunk. Az egyes magazinok periodikáját a fogyasztói igényekhez igazítjuk, az itt felszabaduló erőforrásainkat pedig online tartalomgyártásra, önálló videós tartalmak fejlesztésére és termékinnovációkra összpontosítjuk. Mindezek mellett a Marquard Media Content Studio erőteljes építkezését is folytatjuk, 2020-ban megerősített értékesítői csapattal, egyre bővülő termék és szolgáltatási kört teszünk elérhetővé ügyfeleinknek.” – mondja Óhidi Zsuzsanna, a Marquard Media ügyvezető igazgatója.
A cég szellemiségét és működését a jövőben is áthatja a társadalmi felelősségvállalás területén betöltött karakteres szerepvállalás, melyre a cég saját programot is épít, ez a Marquard Media Cares. A Fur Free aktivitás, a Joy Tündér jótékonysági programja, a Covering Climate Now tartalomgyártási szerepvállalás mellett a médiavállalat továbbra is elhivatott a tudatos fogyasztásra való ösztönzés, a körkörös gazdaság megteremtése és a zöld programok támogatása iránt.
A Marquard Media Magyarországról
A Marquard Media Magyarország Kft. komplex kommunikációs megoldásokat kínáló médiacég, mely tartalmi portfolióját két meghatározó jelentőségű terület köré szervezi: Shopping & Stílus, valamint Modern Család & Egészség. A Shopping & Stílus divízióba tartoznak a JOY, JOY-Napok, InStyle és ShoppieGo márkák, a Modern Család & Egészség divízióba pedig az ÉVA, APA, Gyereklélek, a famiily.hu és a Runner’s World. A Marquard Media Content Studio gondozásában jelennek meg a dm-drogerie markt Kft, a Fundamenta Lakáskassza Kft. és a Ferencvárosi Tornaklub kiadványai. A Marquard Media Magyarország Kft. a Marquard Media Group tagja.
A Marquard Media Groupról
A Marquard Media Group AG (Svájc) Európa egyik vezető diverzifikált médiavállalata, melynek célja a digitális innováció a BtoBtoC megoldások terén a játék, IT és a kedvezményes vásárlás témakörökben. A csoport több mint ötven éve piacvezető a prémium magazinok kiadásában. Mára a Csoport – üzleti tevékenységének jelentős részét elhagyva – felvásárlások és az organikus innovációk kombinációjával BtoBtoC megoldások szolgáltatójává alakult, és folyamatosan bővíti partneri és szolgáltatói kapcsolatait más digitális médiavállalatokkal.
A ShoppieGo-ról
A ShoppieGo egy geolokációs alapú kuponvadász vásárlási alkalmazás. A Pokémon Go-hoz hasonlóan a ShoppieGo is a kibővített valóságot használja a kedvezményes vásárlási lehetőségek megjelenítéséhez a való világban. A játékos elemek és az értékes kuponok kombinációja egyedülálló élményt nyújt a ShoppieGo felhasználók számára, a kuponkibocsátók pedig hozzáférést kapnak egy adatkezelő platformhoz, amelynek révén a kupon lényegében magatartás-megfigyelő, adatgyűjtő eszközzé válik – így finomhangolható a fogyasztó és a márka viszonya, a fogyasztó bevonása és elköteleződése.
Az Act2Access-ről
Az Act2Access megoldást kínál a médiatársaságok egyik fő problémájára, a hirdetésblokkolók használatának kikerülésére, mivel interaktivitásra ösztönzi és bevonja a felhasználót. A minifeladatok teljesítéséért a felhasználók krediteket kapnak, és ezeket extra jutalmakra válthatják be (a tartalomhoz való hozzáférésen felül). Eredeti célja a hirdetésblokkolók használatának kikerülése volt, de minden bizonnyal új fejezetet nyit a digitális hirdetések világában BtoBtoC platformként.