Kreatív rajzpályázatot indított az Éva magazin és a Deichmann

A Marquard Media gondozásában megjelenő Éva magazin és a Deichmann közös kezdeményezése az „Egy cipőben járunk” rajzpályázat keretében 2015. tavaszán, közel 2 hónapon keresztül küldhették be az általános iskolai alsós tagozatos osztályok rajzaikat a fenti témában az ÉVA szerkesztőségébe.

A diákok feladata egy olyan közösségi pályamű létrehozása volt, melyben tetszőlegesen választott művészeti technikával (rajz, filctoll, zsírkréta, vízfesték, montázs/kollázs, kombinált technikák stb.) bemutatták, mit jelent számukra a barátság, a szolidaritás, az osztályközösség, az emberi kapcsolatok és egymás elfogadása. A rajzpályázatra több mint 200 pályamű érkezett az ország minden tájáról.

A számtalan kreatív alkotásból végül 5 pályamunkát díjazott a zsűri, aminek tagjai: Pócsik Anita, az ÉVA magazin főszerkesztője, Herr Mónika, a Deichmann marketing vezetője és Balogh Zelma, a Marquard Media BTL menedzsere voltak.

„A Deichmann számára a kezdetektől fontos, hogy a család legkisebb tagjai számára is jó minőségű cipőket tudjunk kínálni kedvező áron, ugyanakkor a vállalat életében jelentős szerepet játszik a szociális felelősségválallás is, amelyben többek között olyan alapértékekre is szeretnénk felhívni a figyelmet mint az emberi kapcsolatok, tolerancia, egymás elfogadása. Szívesen csatlakozunk újító, kreatív megoldásokhoz is. Éppen ezért döntöttünk úgy, hogy a Éva magazin rajzpályázat mellé állunk, hiszen az Egy cipőben szlogen szó szerint és átvitt értelemben is relevánsan kapcsolódik a márkához.” – nyilatkozta Herr Mónika.

A pályázaton részt vevő osztályok közül a legjobb pályamunkát beküldő osztály egzotikus kalandtúrát nyert a budapesti Tropicariumba, valamint az osztály összes tagja egy-egy pár Deichmann cipővel lett gazdagabb. A 2. és a 3. helyezett mellett kreatív díjat és egy külön díjat is megnevezett a zsűri, ezen osztályok jutalma a Deichmann és az Éva magazin ajándékcsomagja volt.

A nyertes osztály a Debreceni Benedek Elek Általános Iskola, 3/b osztálya lett. A 2. helyezett a komlói Szilvási Általános Iskola Felsőszilvási Általános Iskolájának 3. osztálya. A 3. helyezett a Tiszavasvári Általános Iskola, Vásárhelyi László Alapfokú Művészeti Iskola 3/d osztálya. A különdíjat a Zalacsányi Csány László Általános Iskola, 4. osztálya kapta. Míg a kreatív díj a Kétsopronyi Szent István Katolikus Óvoda és Általános Iskola, 4. osztálya érdemelte ki.

Az első helyezett osztály 2015.06.11-én ellátogatott a budapesti Tropicariumba, ahol megismerkedhettek a tengerek élővilágával és játékos, interaktív formában bővíthették tudásokat a vízi világról. A hálás gyerekek külön ajándékkal – egy újabb kreatív alkotással – lepték meg a szervezőket az együtt töltött nap alkalmával.

„Az Éva magazin sajátja, hogy jó ügyeket támogasson. Örömmel dolgozunk együtt olyan ügyfelekkel, akik szintén a magukénak érzik, hogy segítsenek. Azt gondolom ennek az akciónak a sikere is mutatja, hogy szükség van ilyen projektekre… Nagyon nehéz volt a 200 pályázat közül választanunk, mert a gyerekek valóban kreatívan és lelkesen szálltak be a versenybe.” – mondta Pócsik Anita, az Éva magazin főszerkesztője.

A Marquard Media BTL üzletága által szervezett esemény tökéletesen testesíti meg a kiadó azon törekvését, hogy ügyfeleinek minden lehetséges platformon átívelő, komplex megoldásokat kínáljon és alternatív kommunikációs megoldásokkal segítse elő az adott márka sikerét.

Új vezetőt és honlapot kapott a Marquard Group Content Studio

Új operatív vezetővel és önálló weboldallal gazdagodott a Marquard Group Hungary Content Studio üzletága. A jövőben Tarapcsák Dalma felügyeli a médiacég tartalomgyártói alkotóműhelyének napi munkáját, mellette pedig a dm active beauty magazinjának főszerkesztőjeként is tovább dolgozik. A Content Studio feladata, hogy segítse a partnereket a tartalomstratégiájuk kialakításában, valamint az ötletek multiplatform megvalósításában. A tartalomgyártói üzletág […]

Megnézem

A Marquard Group Hungary új növekedési stratégia mentén alakítja át a szervezetet

Budapest – 2024. január 16: A most megalakult Management Board Bijan Khezri Group-CEO vezetésével áll fel, tagjai: Alberti Petra (content), Fenyővári Szilvia (pénzügy és operatív irányítás) és Lencsés Dávid (Media Lab). A Marquard Group Hungary hagyományosan a hirdetési piac felső szegmensét szolgálja ki, azonban a mostani, kibővített e-kereskedelmi portfólió fókusza ezentúl a kis- és középvállalatokra […]

Megnézem

Jürg Marquard biztosította az utódlást a Marquard Groupnál – Bijan Khezri többségi tulajdont szerzett a vállalatban

Baar, Zug – 2023. december 14: Jürg Marquard időben biztosította a hosszútávú utódlás kérdését azzal, hogy 2017-ben Bijan Khezri vált a Marquard Media Group CEO-jává, majd 2018-ban – az 1964-ben alapított európai média konglomerátum történetében először – megnyitotta a vállalat tulajdonosi szerkezetét. A mostani többségi akvizícióról szóló megállapodás pillanatában a Bijan Khezri által alapított és irányított […]

Megnézem

Digitálissá vált az Otthonok & Megoldások magazin

A multimédia platformokat a Marquard Group Hungary újította meg Teljesen digitálissá vált az Otthonok & Megoldások magazin, amelyhez Otthontervezők címmel podcast műsor és TikTok csatorna is készült. A Fundamenta népszerű kiadványának multimédia platformjait a Marquard Group Hungary tartalom stratégiai kreatív műhelye, a Content Studio újította meg teljesen. 2015 óta dolgozik együtt az Fundamenta és a […]

Megnézem