Kreatív rajzpályázatot indított az Éva magazin és a Deichmann

A Marquard Media gondozásában megjelenő Éva magazin és a Deichmann közös kezdeményezése az „Egy cipőben járunk” rajzpályázat keretében 2015. tavaszán, közel 2 hónapon keresztül küldhették be az általános iskolai alsós tagozatos osztályok rajzaikat a fenti témában az ÉVA szerkesztőségébe.

A diákok feladata egy olyan közösségi pályamű létrehozása volt, melyben tetszőlegesen választott művészeti technikával (rajz, filctoll, zsírkréta, vízfesték, montázs/kollázs, kombinált technikák stb.) bemutatták, mit jelent számukra a barátság, a szolidaritás, az osztályközösség, az emberi kapcsolatok és egymás elfogadása. A rajzpályázatra több mint 200 pályamű érkezett az ország minden tájáról.

A számtalan kreatív alkotásból végül 5 pályamunkát díjazott a zsűri, aminek tagjai: Pócsik Anita, az ÉVA magazin főszerkesztője, Herr Mónika, a Deichmann marketing vezetője és Balogh Zelma, a Marquard Media BTL menedzsere voltak.

„A Deichmann számára a kezdetektől fontos, hogy a család legkisebb tagjai számára is jó minőségű cipőket tudjunk kínálni kedvező áron, ugyanakkor a vállalat életében jelentős szerepet játszik a szociális felelősségválallás is, amelyben többek között olyan alapértékekre is szeretnénk felhívni a figyelmet mint az emberi kapcsolatok, tolerancia, egymás elfogadása. Szívesen csatlakozunk újító, kreatív megoldásokhoz is. Éppen ezért döntöttünk úgy, hogy a Éva magazin rajzpályázat mellé állunk, hiszen az Egy cipőben szlogen szó szerint és átvitt értelemben is relevánsan kapcsolódik a márkához.” – nyilatkozta Herr Mónika.

A pályázaton részt vevő osztályok közül a legjobb pályamunkát beküldő osztály egzotikus kalandtúrát nyert a budapesti Tropicariumba, valamint az osztály összes tagja egy-egy pár Deichmann cipővel lett gazdagabb. A 2. és a 3. helyezett mellett kreatív díjat és egy külön díjat is megnevezett a zsűri, ezen osztályok jutalma a Deichmann és az Éva magazin ajándékcsomagja volt.

A nyertes osztály a Debreceni Benedek Elek Általános Iskola, 3/b osztálya lett. A 2. helyezett a komlói Szilvási Általános Iskola Felsőszilvási Általános Iskolájának 3. osztálya. A 3. helyezett a Tiszavasvári Általános Iskola, Vásárhelyi László Alapfokú Művészeti Iskola 3/d osztálya. A különdíjat a Zalacsányi Csány László Általános Iskola, 4. osztálya kapta. Míg a kreatív díj a Kétsopronyi Szent István Katolikus Óvoda és Általános Iskola, 4. osztálya érdemelte ki.

Az első helyezett osztály 2015.06.11-én ellátogatott a budapesti Tropicariumba, ahol megismerkedhettek a tengerek élővilágával és játékos, interaktív formában bővíthették tudásokat a vízi világról. A hálás gyerekek külön ajándékkal – egy újabb kreatív alkotással – lepték meg a szervezőket az együtt töltött nap alkalmával.

„Az Éva magazin sajátja, hogy jó ügyeket támogasson. Örömmel dolgozunk együtt olyan ügyfelekkel, akik szintén a magukénak érzik, hogy segítsenek. Azt gondolom ennek az akciónak a sikere is mutatja, hogy szükség van ilyen projektekre… Nagyon nehéz volt a 200 pályázat közül választanunk, mert a gyerekek valóban kreatívan és lelkesen szálltak be a versenybe.” – mondta Pócsik Anita, az Éva magazin főszerkesztője.

A Marquard Media BTL üzletága által szervezett esemény tökéletesen testesíti meg a kiadó azon törekvését, hogy ügyfeleinek minden lehetséges platformon átívelő, komplex megoldásokat kínáljon és alternatív kommunikációs megoldásokkal segítse elő az adott márka sikerét.

Új divízióval erősít a Marquard Group Hungary

Új divízióval és egy tapasztalt szakemberrel erősíti portfolióját a Marquard Group Hungary. Az év elején életre hívott Digital Service Studio a médiacég kreatív műhelyeként funkcionál. Célja, hogy modern és izgalmas digitális megoldásokat kínáljon a hirdetőknek, akik így a kampányüzeneteik mellett informatív vagy szórakoztató tartalmakat is nyújthatnak közönségüknek.  A Digital Service Studiót Perkó Rudolf vezeti. Az […]

Megnézem

Érkezik a magyar piacra az InStyle Men, a férfi magazinok új generációja

Új időszámítás kezdődik a hazai férfi magazinok piacán: a Marquard Group Hungary elhozza a magyar olvasóknak az InStyle Men brandet print- és online formában is. Az új kiadvány nemzetközi hátterű ugyan, azonban 100%-ban saját gyártású, és célzottan a hazai közönséghez szól olvasmányos cikkekkel, interjúkkal, portrékkal, videó- és podcast adásokkal. A szerkesztőséghez több elismert szakember is […]

Megnézem

Rekord látogatottság az evamagazin.hu-n

Történelmi pillanat, amire igazán büszkék lehetünk! 💪🥂 Fennállása óta először átlépte az 1 milliót az evamagazin.hu valós felhasználóinak száma (forrás: Gemius). Ez rekord az online magazinunk életében, és még erősebben ösztönöz bennünket arra, hogy a jövőben is színvonalas digitális tartalmakkal, podcastokkal, cikkekkel, videókkal örvendeztessük meg az olvasóinkat. Köszönjük💙

Megnézem

A legstílusosabb technológiai innovációkat díjazza az InStyle magazin

A legstílusosabb technológiai újdonságokat díjazza a világ vezető stílusmagazinja, az InStyle magyar kiadása. A Style Tech Of The Year verseny hét kategóriájában keresik többek között az év telefonját, home entertainment eszközét, okos kütyüjét, laptopját, valamint 2022 innovációját is. A legjobbakat a nagyközönség szavazza meg. Első alkalommal rendezi meg az InStyle magazin a Style Tech Of […]

Megnézem