Kreatív rajzpályázatot indított az Éva magazin és a Deichmann

A Marquard Media gondozásában megjelenő Éva magazin és a Deichmann közös kezdeményezése az „Egy cipőben járunk” rajzpályázat keretében 2015. tavaszán, közel 2 hónapon keresztül küldhették be az általános iskolai alsós tagozatos osztályok rajzaikat a fenti témában az ÉVA szerkesztőségébe.

A diákok feladata egy olyan közösségi pályamű létrehozása volt, melyben tetszőlegesen választott művészeti technikával (rajz, filctoll, zsírkréta, vízfesték, montázs/kollázs, kombinált technikák stb.) bemutatták, mit jelent számukra a barátság, a szolidaritás, az osztályközösség, az emberi kapcsolatok és egymás elfogadása. A rajzpályázatra több mint 200 pályamű érkezett az ország minden tájáról.

A számtalan kreatív alkotásból végül 5 pályamunkát díjazott a zsűri, aminek tagjai: Pócsik Anita, az ÉVA magazin főszerkesztője, Herr Mónika, a Deichmann marketing vezetője és Balogh Zelma, a Marquard Media BTL menedzsere voltak.

„A Deichmann számára a kezdetektől fontos, hogy a család legkisebb tagjai számára is jó minőségű cipőket tudjunk kínálni kedvező áron, ugyanakkor a vállalat életében jelentős szerepet játszik a szociális felelősségválallás is, amelyben többek között olyan alapértékekre is szeretnénk felhívni a figyelmet mint az emberi kapcsolatok, tolerancia, egymás elfogadása. Szívesen csatlakozunk újító, kreatív megoldásokhoz is. Éppen ezért döntöttünk úgy, hogy a Éva magazin rajzpályázat mellé állunk, hiszen az Egy cipőben szlogen szó szerint és átvitt értelemben is relevánsan kapcsolódik a márkához.” – nyilatkozta Herr Mónika.

A pályázaton részt vevő osztályok közül a legjobb pályamunkát beküldő osztály egzotikus kalandtúrát nyert a budapesti Tropicariumba, valamint az osztály összes tagja egy-egy pár Deichmann cipővel lett gazdagabb. A 2. és a 3. helyezett mellett kreatív díjat és egy külön díjat is megnevezett a zsűri, ezen osztályok jutalma a Deichmann és az Éva magazin ajándékcsomagja volt.

A nyertes osztály a Debreceni Benedek Elek Általános Iskola, 3/b osztálya lett. A 2. helyezett a komlói Szilvási Általános Iskola Felsőszilvási Általános Iskolájának 3. osztálya. A 3. helyezett a Tiszavasvári Általános Iskola, Vásárhelyi László Alapfokú Művészeti Iskola 3/d osztálya. A különdíjat a Zalacsányi Csány László Általános Iskola, 4. osztálya kapta. Míg a kreatív díj a Kétsopronyi Szent István Katolikus Óvoda és Általános Iskola, 4. osztálya érdemelte ki.

Az első helyezett osztály 2015.06.11-én ellátogatott a budapesti Tropicariumba, ahol megismerkedhettek a tengerek élővilágával és játékos, interaktív formában bővíthették tudásokat a vízi világról. A hálás gyerekek külön ajándékkal – egy újabb kreatív alkotással – lepték meg a szervezőket az együtt töltött nap alkalmával.

„Az Éva magazin sajátja, hogy jó ügyeket támogasson. Örömmel dolgozunk együtt olyan ügyfelekkel, akik szintén a magukénak érzik, hogy segítsenek. Azt gondolom ennek az akciónak a sikere is mutatja, hogy szükség van ilyen projektekre… Nagyon nehéz volt a 200 pályázat közül választanunk, mert a gyerekek valóban kreatívan és lelkesen szálltak be a versenybe.” – mondta Pócsik Anita, az Éva magazin főszerkesztője.

A Marquard Media BTL üzletága által szervezett esemény tökéletesen testesíti meg a kiadó azon törekvését, hogy ügyfeleinek minden lehetséges platformon átívelő, komplex megoldásokat kínáljon és alternatív kommunikációs megoldásokkal segítse elő az adott márka sikerét.

Új főszerkesztő az ÉVA Magazin élén

Birta Brigitta az ÉVA Magazin új főszerkesztője. A tapasztalt szakember több mint nyolc éve a lapot kiadó Marquard Group Hungary vezető munkatársaként dolgozik, új feladata mellett pedig továbbra is betölti a Runner’s World főszerkesztői pozícióját. A korábbi főszerkesztő, Tomsits Tímea a jövőben pszichológusi munkájára koncentrál. Változás várható az online szerkesztőség élén is: Zubor Rozália főszerkesztőként […]

Megnézem

JOY Social Media Award 2023: Ők az idei nyertesek

Évről-évre a minőséget és a kreativitást, valamint a leginspirálóbb tartalmakat gyártó influencereket jutalmazzák. Hetedik alkalommal is összegyűltek az online világ legnagyobb hatású csillagai a JOY Social Media Award gáláján. A közönség és a szakmai zsűri döntésének köszönhetően a díjazottak közt szerepel többek közt Erős Antónia és Szellő István párosa, Tóth Andi, Lakatos Levente, Szabados Ági, […]

Megnézem

Felmérés: A magyarok 15%-a naponta, negyede soha nem olvas

A magyarok 73%-a legalább alkalomszerűen olvas könyvet, 15%-uk számára pedig napi rutinnak számít az olvasás – derül ki az ÉVA Magazin reprezentatív felméréséből, amelyet a Reacty Digital készített el több mint ezer fő részvételével. A kutatás eredményei szerint a könnyű műfajt, regényeket, krimiket és romantikus történeteket falják legszívesebben az olvasók, de a fiatalok körében hatalmas […]

Megnézem

Új divízióval erősít a Marquard Group Hungary

Új divízióval és egy tapasztalt szakemberrel erősíti portfolióját a Marquard Group Hungary. Az év elején életre hívott Digital Service Studio a médiacég kreatív műhelyeként funkcionál. Célja, hogy modern és izgalmas digitális megoldásokat kínáljon a hirdetőknek, akik így a kampányüzeneteik mellett informatív vagy szórakoztató tartalmakat is nyújthatnak közönségüknek.  A Digital Service Studiót Perkó Rudolf vezeti. Az […]

Megnézem