Kreatív rajzpályázatot indított az Éva magazin és a Deichmann

A Marquard Media gondozásában megjelenő Éva magazin és a Deichmann közös kezdeményezése az „Egy cipőben járunk” rajzpályázat keretében 2015. tavaszán, közel 2 hónapon keresztül küldhették be az általános iskolai alsós tagozatos osztályok rajzaikat a fenti témában az ÉVA szerkesztőségébe.

A diákok feladata egy olyan közösségi pályamű létrehozása volt, melyben tetszőlegesen választott művészeti technikával (rajz, filctoll, zsírkréta, vízfesték, montázs/kollázs, kombinált technikák stb.) bemutatták, mit jelent számukra a barátság, a szolidaritás, az osztályközösség, az emberi kapcsolatok és egymás elfogadása. A rajzpályázatra több mint 200 pályamű érkezett az ország minden tájáról.

A számtalan kreatív alkotásból végül 5 pályamunkát díjazott a zsűri, aminek tagjai: Pócsik Anita, az ÉVA magazin főszerkesztője, Herr Mónika, a Deichmann marketing vezetője és Balogh Zelma, a Marquard Media BTL menedzsere voltak.

“A Deichmann számára a kezdetektől fontos, hogy a család legkisebb tagjai számára is jó minőségű cipőket tudjunk kínálni kedvező áron, ugyanakkor a vállalat életében jelentős szerepet játszik a szociális felelősségválallás is, amelyben többek között olyan alapértékekre is szeretnénk felhívni a figyelmet mint az emberi kapcsolatok, tolerancia, egymás elfogadása. Szívesen csatlakozunk újító, kreatív megoldásokhoz is. Éppen ezért döntöttünk úgy, hogy a Éva magazin rajzpályázat mellé állunk, hiszen az Egy cipőben szlogen szó szerint és átvitt értelemben is relevánsan kapcsolódik a márkához.” – nyilatkozta Herr Mónika.

A pályázaton részt vevő osztályok közül a legjobb pályamunkát beküldő osztály egzotikus kalandtúrát nyert a budapesti Tropicariumba, valamint az osztály összes tagja egy-egy pár Deichmann cipővel lett gazdagabb. A 2. és a 3. helyezett mellett kreatív díjat és egy külön díjat is megnevezett a zsűri, ezen osztályok jutalma a Deichmann és az Éva magazin ajándékcsomagja volt.

A nyertes osztály a Debreceni Benedek Elek Általános Iskola, 3/b osztálya lett. A 2. helyezett a komlói Szilvási Általános Iskola Felsőszilvási Általános Iskolájának 3. osztálya. A 3. helyezett a Tiszavasvári Általános Iskola, Vásárhelyi László Alapfokú Művészeti Iskola 3/d osztálya. A különdíjat a Zalacsányi Csány László Általános Iskola, 4. osztálya kapta. Míg a kreatív díj a Kétsopronyi Szent István Katolikus Óvoda és Általános Iskola, 4. osztálya érdemelte ki.

Az első helyezett osztály 2015.06.11-én ellátogatott a budapesti Tropicariumba, ahol megismerkedhettek a tengerek élővilágával és játékos, interaktív formában bővíthették tudásokat a vízi világról. A hálás gyerekek külön ajándékkal – egy újabb kreatív alkotással – lepték meg a szervezőket az együtt töltött nap alkalmával.

“Az Éva magazin sajátja, hogy jó ügyeket támogasson. Örömmel dolgozunk együtt olyan ügyfelekkel, akik szintén a magukénak érzik, hogy segítsenek. Azt gondolom ennek az akciónak a sikere is mutatja, hogy szükség van ilyen projektekre… Nagyon nehéz volt a 200 pályázat közül választanunk, mert a gyerekek valóban kreatívan és lelkesen szálltak be a versenybe.” – mondta Pócsik Anita, az Éva magazin főszerkesztője.

A Marquard Media BTL üzletága által szervezett esemény tökéletesen testesíti meg a kiadó azon törekvését, hogy ügyfeleinek minden lehetséges platformon átívelő, komplex megoldásokat kínáljon és alternatív kommunikációs megoldásokkal segítse elő az adott márka sikerét.

Óbudai loft irodába költözött a Marquard Group Hungary

A kreativitásnak szárnyat adó és az átalakult irodahasználati szokásokat támogató cégközpontot keresett a Marquard Group Hungary, amely a Perc utca 8. szám alatti loft épületben találta meg új otthonát. Az ország egyik vezető női portfóliójával rendelkező svájci médiacég több mint egy évtizede hűséges Óbudához, a munkatársak is megszokták a város ezen szegletét. Az új irodát […]

Megnézem

Megújult menedzsment- és vállalatvezetési struktúrával folytatja a „content-to-commerce” jegyében zajló transzformációját a Marquard Media Magyarország

Megújult menedzsment- és vállalatvezetési struktúrával folytatja a digitális transzformációt a Marquard Media Magyarország (MMM). Március elsején Óhidi Zsuzsanna ügyvezető igazgató közel két évtized után távozik pozíciójából, de a folytonosság biztosítása érdekében szerepet kap abban a frissen alakult non-executive boardban, amelynek tagja még Bijan Khezri, a Marquard Media Group (MMG) vezérigazgatója és Rainer Rosenbusch, az MMG […]

Megnézem

MagyarBrands: tizedjére nyert az ÉVA, két díjat kapott a #vegyélhazait

Idén két új MagyarBrands elismeréssel gazdagodott a Marquard Media, így már három termékünk szerepel a legmegbízhatóbb és a legeredményesebb magyar márkákák listáján. Az ÉVA Magazin (Kiváló Fogyasztói Márka) mellett új belépőként a #vegyélhazait kezdeményezés is méltán viselheti mostantól a kitüntető címet Kiváló Fogyasztói Márka, illetve Innovatív Márka kategóriában. Rendkívüli jelentőségű a MagyarBrands díjazás üzenete 2021-ben, […]

Megnézem

Jurásek Sándor a Marquard Media Magyarország új kereskedelmi igazgatója

Október 1-től Jurásek Sándor látja el a Marquard Media Magyarország kereskedelmi igazgatói feladatait. A szakember közel két évtizedes vezetői tapasztalattal rendelkezik a hazai médiavilágban, valamint a kereskedelmi terület több szegmensében. Az új igazgató feladata a digitális transzformáció folytatása, valamint a sokrétű és értékes termékpalettában rejlő szinergiák kiaknázása lesz, folytatva azt a munkát, amelyet elődje sikeresen […]

Megnézem
This site is registered on wpml.org as a development site.