A Marquard Media egy újabb tudatosságot növelő szerepvállalása

A magyar cég és a teljes cégcsoport a világ nagy nevű médiumaival karöltve publikál a klímaváltozás tudatosításában

Szeptember 16-22. között egy eddig példátlan nemzetközi összefogás tanúi lehetünk. Mostanra világszerte több mint 300 – együttesen 1 milliárdos olvasótáborral rendelkező – médium csatlakozott a Columbia Journalism Review és a The Nation által, a The Guardian napilappal közösen indított Covering Climate Now kezdeményezéshez, amelynek célja, hogy a klímaváltozással kapcsolatos kérdések nagyobb médianyilvánosságot kapjanak. A Covering Climate Now egy nyolcnapos projekttel debütál, amelynek során a résztvevő hírügynökségek és médiumok anyagaiban a klímaváltozás témája hangsúlyosan jelenik meg. A projekt az ENSZ New Yorkban tartott klímaváltozási csúcstalálkozójának (Climate Action Summit) napjára időzítve ér véget. A résztvevő médiumok vállalták, hogy a szeptember 23-án, New Yorkban tartott ENSZ-klímacsúcsot megelőző héten a klímaváltozással kapcsolatos témákról hangsúlyosan tudósítanak. A New York-i klímacsúcson a résztvevő országok kormányai a párizsi klímamegállapodás központi céljának – miszerint a globális felmelegedést az iparosodás előtti mértékhez képest 2°C alatt tartják – elérését lehetővé tevő terveket vitatják meg.

A résztvevő médiumok aktivitásával kapcsolatban az egyetlen elvárás, hogy a résztvevők kötelesek jóhiszemű erőfeszítéseket tenni annak érdekében, hogy a tőlük telhető legtöbb, minőségi cikket jelentessék meg a klímaváltozás témájában – és ezáltal jelezzék olvasóik felé a klímaváltozás problémájának kiemelt fontosságát.

„A Marquard Media Magyarország összes márkája részt vesz a szerepvállalásban. A Marquard Media számára eddig is kiemelt téma volt a fenntarthatóság. Felületeinken eddig is számos tartalom jelent meg környezetvédelem és tudatos fogyasztás témákban. Pontosan ebben a hónapban szenteltük a JOY magazinunk teljes lapszámát ennek a tematikának, de újra és újra meg kell említenünk a Fur Free projektünket, amellyel szintén egy nemes, de itthon alig képviselt témát támogatunk.
Bízunk benne, hogy ebben a rendkívüli, klímaváltozást tudatosító kampányban a mi kiadónk is fontos szerepet tölt be azzal, hogy felerősíti az olvasókban az egyéni szerepvállalás fontosságát, és elérhetjük, hogy ez a téma itthon is méltó helyre kerüljön a társadalmi tudatosságban.
A CJR célja, hogy ez a kezdeményezés, amely láthatóan és rendkívüli módon megmozgatta a világsajtót, ne csak egy elkülönült, egyszeri kampány legyen, hanem mindennapos témakörbe helyezze a klímaváltozást. Mi is hisszük, hogy csakis a tudatosság ilyen mértékű kiterjesztésével jöhet létre valós fordulat az emberiség jövőjének pozitív alakításában. A fenntartható jövőért folytatott munka áthatja a mindennapjainkat, termékeink aktivitását és munkavállalóink személyes életvitelét is. Elhivatottságunkat fejezzük ki a cégcsoport Marquard Media Cares nevű társadalmi felelősségvállalási programjával, melynek részeként tartjuk számon a Covering Climate Now kampányban való egységes, mindhárom országra kiterjedő részvételünket is” – nyilatkozta Óhidi Zsuzsanna, a Marquard Media Magyarország Kft. ügyvezető igazgatója.

Rekord látogatottság az evamagazin.hu-n

Történelmi pillanat, amire igazán büszkék lehetünk! 💪🥂 Fennállása óta először átlépte az 1 milliót az evamagazin.hu valós felhasználóinak száma (forrás: Gemius). Ez rekord az online magazinunk életében, és még erősebben ösztönöz bennünket arra, hogy a jövőben is színvonalas digitális tartalmakkal, podcastokkal, cikkekkel, videókkal örvendeztessük meg az olvasóinkat. Köszönjük💙

Megnézem

A legstílusosabb technológiai innovációkat díjazza az InStyle magazin

A legstílusosabb technológiai újdonságokat díjazza a világ vezető stílusmagazinja, az InStyle magyar kiadása. A Style Tech Of The Year verseny hét kategóriájában keresik többek között az év telefonját, home entertainment eszközét, okos kütyüjét, laptopját, valamint 2022 innovációját is. A legjobbakat a nagyközönség szavazza meg. Első alkalommal rendezi meg az InStyle magazin a Style Tech Of […]

Megnézem

Megújult kreatív koncepcióval, spórolós tematikával indult el a JOY-napok

A vásárlók 85%-a keresi a jó akciókat a világgazdasági válságban Megújult kreatív koncepcióval, szlogennel (Mondj igent a kedvezményekre és spórolj velünk!) és rengeteg jó akcióval érkezik a JOY-napok 2022 őszi/téli kiadása november 10-13 között. A vásárlásösztönző program egy olyan időszakban köszönt be, amikor – a JOY felmérése szerint – tízből nyolc fogyasztó tudatosan keresi a […]

Megnézem

Felmérés: Tízből nyolcan keresik a jó akciókat, egyre többen spórolnak

Megváltoztathatja vásárlási szokásainkat a gazdasági világválság – derül ki a JOY-napok felmérésből, amely a Takarékossági világnap (október 31.) alkalmából készült. A kutatás arra a kérdésre kereste a választ, hogy miként reagálnak a hazai fogyasztók a helyzetre. Az online kérdőívet több mint 3500-an töltötték ki. Az eredményekből kiderül, hogy a válaszadók 85%-a aktívan keresi a jó akciókat, 14%-uk pedig spórolásképpen […]

Megnézem