A Marquard Media egy újabb tudatosságot növelő szerepvállalása

A magyar cég és a teljes cégcsoport a világ nagy nevű médiumaival karöltve publikál a klímaváltozás tudatosításában

Szeptember 16-22. között egy eddig példátlan nemzetközi összefogás tanúi lehetünk. Mostanra világszerte több mint 300 – együttesen 1 milliárdos olvasótáborral rendelkező – médium csatlakozott a Columbia Journalism Review és a The Nation által, a The Guardian napilappal közösen indított Covering Climate Now kezdeményezéshez, amelynek célja, hogy a klímaváltozással kapcsolatos kérdések nagyobb médianyilvánosságot kapjanak. A Covering Climate Now egy nyolcnapos projekttel debütál, amelynek során a résztvevő hírügynökségek és médiumok anyagaiban a klímaváltozás témája hangsúlyosan jelenik meg. A projekt az ENSZ New Yorkban tartott klímaváltozási csúcstalálkozójának (Climate Action Summit) napjára időzítve ér véget. A résztvevő médiumok vállalták, hogy a szeptember 23-án, New Yorkban tartott ENSZ-klímacsúcsot megelőző héten a klímaváltozással kapcsolatos témákról hangsúlyosan tudósítanak. A New York-i klímacsúcson a résztvevő országok kormányai a párizsi klímamegállapodás központi céljának – miszerint a globális felmelegedést az iparosodás előtti mértékhez képest 2°C alatt tartják – elérését lehetővé tevő terveket vitatják meg.

A résztvevő médiumok aktivitásával kapcsolatban az egyetlen elvárás, hogy a résztvevők kötelesek jóhiszemű erőfeszítéseket tenni annak érdekében, hogy a tőlük telhető legtöbb, minőségi cikket jelentessék meg a klímaváltozás témájában – és ezáltal jelezzék olvasóik felé a klímaváltozás problémájának kiemelt fontosságát.

„A Marquard Media Magyarország összes márkája részt vesz a szerepvállalásban. A Marquard Media számára eddig is kiemelt téma volt a fenntarthatóság. Felületeinken eddig is számos tartalom jelent meg környezetvédelem és tudatos fogyasztás témákban. Pontosan ebben a hónapban szenteltük a JOY magazinunk teljes lapszámát ennek a tematikának, de újra és újra meg kell említenünk a Fur Free projektünket, amellyel szintén egy nemes, de itthon alig képviselt témát támogatunk.
Bízunk benne, hogy ebben a rendkívüli, klímaváltozást tudatosító kampányban a mi kiadónk is fontos szerepet tölt be azzal, hogy felerősíti az olvasókban az egyéni szerepvállalás fontosságát, és elérhetjük, hogy ez a téma itthon is méltó helyre kerüljön a társadalmi tudatosságban.
A CJR célja, hogy ez a kezdeményezés, amely láthatóan és rendkívüli módon megmozgatta a világsajtót, ne csak egy elkülönült, egyszeri kampány legyen, hanem mindennapos témakörbe helyezze a klímaváltozást. Mi is hisszük, hogy csakis a tudatosság ilyen mértékű kiterjesztésével jöhet létre valós fordulat az emberiség jövőjének pozitív alakításában. A fenntartható jövőért folytatott munka áthatja a mindennapjainkat, termékeink aktivitását és munkavállalóink személyes életvitelét is. Elhivatottságunkat fejezzük ki a cégcsoport Marquard Media Cares nevű társadalmi felelősségvállalási programjával, melynek részeként tartjuk számon a Covering Climate Now kampányban való egységes, mindhárom országra kiterjedő részvételünket is” – nyilatkozta Óhidi Zsuzsanna, a Marquard Media Magyarország Kft. ügyvezető igazgatója.

Új vezetőt és honlapot kapott a Marquard Group Content Studio

Új operatív vezetővel és önálló weboldallal gazdagodott a Marquard Group Hungary Content Studio üzletága. A jövőben Tarapcsák Dalma felügyeli a médiacég tartalomgyártói alkotóműhelyének napi munkáját, mellette pedig a dm active beauty magazinjának főszerkesztőjeként is tovább dolgozik. A Content Studio feladata, hogy segítse a partnereket a tartalomstratégiájuk kialakításában, valamint az ötletek multiplatform megvalósításában. A tartalomgyártói üzletág […]

Megnézem

A Marquard Group Hungary új növekedési stratégia mentén alakítja át a szervezetet

Budapest – 2024. január 16: A most megalakult Management Board Bijan Khezri Group-CEO vezetésével áll fel, tagjai: Alberti Petra (content), Fenyővári Szilvia (pénzügy és operatív irányítás) és Lencsés Dávid (Media Lab). A Marquard Group Hungary hagyományosan a hirdetési piac felső szegmensét szolgálja ki, azonban a mostani, kibővített e-kereskedelmi portfólió fókusza ezentúl a kis- és középvállalatokra […]

Megnézem

Jürg Marquard biztosította az utódlást a Marquard Groupnál – Bijan Khezri többségi tulajdont szerzett a vállalatban

Baar, Zug – 2023. december 14: Jürg Marquard időben biztosította a hosszútávú utódlás kérdését azzal, hogy 2017-ben Bijan Khezri vált a Marquard Media Group CEO-jává, majd 2018-ban – az 1964-ben alapított európai média konglomerátum történetében először – megnyitotta a vállalat tulajdonosi szerkezetét. A mostani többségi akvizícióról szóló megállapodás pillanatában a Bijan Khezri által alapított és irányított […]

Megnézem

Digitálissá vált az Otthonok & Megoldások magazin

A multimédia platformokat a Marquard Group Hungary újította meg Teljesen digitálissá vált az Otthonok & Megoldások magazin, amelyhez Otthontervezők címmel podcast műsor és TikTok csatorna is készült. A Fundamenta népszerű kiadványának multimédia platformjait a Marquard Group Hungary tartalom stratégiai kreatív műhelye, a Content Studio újította meg teljesen. 2015 óta dolgozik együtt az Fundamenta és a […]

Megnézem