„Szüksége van a világnak arra, hogy mind tegyünk bele a közösbe”

Megjelent a JOY magazin szeptemberi, tudatos lapszáma

„Te mennyire élsz tudatos életet? Ez a kérdés – szerencsére – egyre többször merül fel, és egyre inkább státusszimbólum erre megfelelő választ adni. Úgy gondolom, hogy mindenkit beemelhetünk az #ökoharcos-ok nemes táborába, aki legalább már egy kis lépést tett afelé, hogy fenntarthatóbb életet éljen. Újrahasznosított, vegán, zero waste, cruelty free… Ha most szeptemberi, tudatos lapszámunkat, Eke Angélával a címlapon a kezedben tartod, már az is egy kis lépés, mert többet szeretnél tudni a felsorolt fogalmakról… A JOY csapatával büszkék vagyunk arra, hogy a már rég dédelgetett álmunk ezzel a lapszámmal megvalósult… Az egész magazint átjárhatja a tudatosság: 50%-ban újrahasznosított papíron olvasható cikkeink mindegyikében fenntartható, újrahasznosított, cruelty free márkákat, termékeket ajánlunk, fontos témákat veszünk górcső alá, mint a klímaszorongás vagy a hazai szaporítóhelyzet, és olyan példaértékű hazai és külföldi hírességeket, tervezőket, alkotókat mutatunk be, akik életvitelükkel, termékeikkel, projektjeikkel tesznek azért, hogy állat- és környezetbarát világban élhessünk…” – köszönti olvasóit szeptemberi lapszámban, a Joy crossplatform főszerkesztője, Alberti Petra.

„A JOY márka mindig is fontosnak tartotta, hogy elérését és véleményvezér hangját jó ügyek támogatására használja, és egyúttal érzékenyítse és edukálja olvasóközönségét, hogy ők is figyeljenek a környezetükre, a rászorulókra, a bolygó jövőjére. Évente kétszer a JOY Tündér egy-egy rászorulókat segítő alapítványt támogat nagy összeggel, a magazin utolsó oldalán a JOY Zoo rovat és online a külön kutyás témájú Kutyadolog blog a tudatos állattartókhoz szól. A szórakoztató mellett edukációs tartalmakkal jelenik meg a lap. Állandó rovat az életmódhírek, mely tudatos életmódmóddal, ökotudatos tippekkel, innovációkkal foglalkozik. Youtube csatornánkon pedig megtekinthetők a „Mondj te is nemet a szőrmére” videóink.”

„A JOY kiadójaként büszkék vagyunk arra, hogy Magyarországon kizárólag a Marquard Media nevezheti magát Fur Free vállalatnak, és a magyar médiacégek közül elsőként csatlakoztunk a „Fur Free” vállalatok világszerte növekvő táborához. Ezen szellemiség jegyében sem divat-összeállításainkban, sem hirdetési felületeinken nem szerepeltetünk állati szőrből készült ruhadarabokat, táskákat és kiegészítőket. A Marquard Media vallja, hogy az üzleti működés és a felelős vállalati magatartás elválaszthatatlan egymástól. Tudatában vagyunk annak, hogy az általunk létrehozott értéken keresztül komoly hatással vagyunk a társadalom életére, és tisztában vagyunk vele, hogy emiatt kiemelt szerepünk van a fenntarthatósági és társadalmi felelősségvállalási alapelvek terjesztésében. Ez a tevékenység most már áthatja a mindennapijainkat, termékeink és munkavállalóink jövőképét, ahogy ezt a különleges lapszámot is. De cégcsoport szinten is hasonló elveket vallunk és hisszük, hogy az vállalati felelősségvállaláson túl mindannyian, egyéni szinten is felelősek vagyunk a jövőnkért. Ezt az igazi személyes elhivatottságunkat szerettük volna kifejezni, amikor a CSR-t Marquard Media Cares programra neveztük át.” – nyilatkozta Óhidi Zsuzsanna, a Marquard Media ügyvezető igazgatója.

Rekord látogatottság az evamagazin.hu-n

Történelmi pillanat, amire igazán büszkék lehetünk! 💪🥂 Fennállása óta először átlépte az 1 milliót az evamagazin.hu valós felhasználóinak száma (forrás: Gemius). Ez rekord az online magazinunk életében, és még erősebben ösztönöz bennünket arra, hogy a jövőben is színvonalas digitális tartalmakkal, podcastokkal, cikkekkel, videókkal örvendeztessük meg az olvasóinkat. Köszönjük💙

Megnézem

A legstílusosabb technológiai innovációkat díjazza az InStyle magazin

A legstílusosabb technológiai újdonságokat díjazza a világ vezető stílusmagazinja, az InStyle magyar kiadása. A Style Tech Of The Year verseny hét kategóriájában keresik többek között az év telefonját, home entertainment eszközét, okos kütyüjét, laptopját, valamint 2022 innovációját is. A legjobbakat a nagyközönség szavazza meg. Első alkalommal rendezi meg az InStyle magazin a Style Tech Of […]

Megnézem

Megújult kreatív koncepcióval, spórolós tematikával indult el a JOY-napok

A vásárlók 85%-a keresi a jó akciókat a világgazdasági válságban Megújult kreatív koncepcióval, szlogennel (Mondj igent a kedvezményekre és spórolj velünk!) és rengeteg jó akcióval érkezik a JOY-napok 2022 őszi/téli kiadása november 10-13 között. A vásárlásösztönző program egy olyan időszakban köszönt be, amikor – a JOY felmérése szerint – tízből nyolc fogyasztó tudatosan keresi a […]

Megnézem

Felmérés: Tízből nyolcan keresik a jó akciókat, egyre többen spórolnak

Megváltoztathatja vásárlási szokásainkat a gazdasági világválság – derül ki a JOY-napok felmérésből, amely a Takarékossági világnap (október 31.) alkalmából készült. A kutatás arra a kérdésre kereste a választ, hogy miként reagálnak a hazai fogyasztók a helyzetre. Az online kérdőívet több mint 3500-an töltötték ki. Az eredményekből kiderül, hogy a válaszadók 85%-a aktívan keresi a jó akciókat, 14%-uk pedig spórolásképpen […]

Megnézem