A Marquard Media üdvözli a Prada Group bejelentését

Újabb nemzetközi divatmárka a fenntartható jövő mellett

A Marquard Media Mo. Kft., mint Magyarország első „furfree” médiavállalata örömmel üdvözli a tegnap bejelentett hírt, miszerint a Prada Group a 2020-as szezontól kezdve nem fog többé állati eredetű prémet használni a kollekcióiban.

Az elmúlt időszakban több vezető nemzetközi divatház – például a Gucci, Michael Kors, Versace, Furla, Burberry – döntött úgy, hogy felhagy a valódi szőrme használatával, ehhez a listához csatlakozott tegnapi bejelentésével a Prada is.

A Marquard Media, a fenti kezdeményezéssel egyetértve és támogatva azt, 2018-ban a magyar médiavállalatok közül elsőként hozta meg a döntést, miszerint sem hirdetésben, sem divatösszeállításban nem szerepeltet állati szőrből készült ruhadarabokat, táskákat és kiegészítőket.

A nemzetközi hírre, így reagált a Magyar Szőrmeellenes Liga:

„Ez az változás annak köszönhető, hogy a Fur Free Alliance (FFA) , mely 40 ország több mint 50 állatvédelmi szervezetét egyesíti – többek közt a Magyar Szőrmeellenes Ligát és Vegán Állatvédelem Egyesületet, Olaszország egyik legrégebbi állatvédelmi szervezetét, a LAV-ot valamint az Egyesült Államok egyik legnagyobb szervezetét is, a The Humane Society of the United States- – tárgyalásokat kezdeményezett a luxustermék gyártóval. A három szervezet képviselői közel 1 évnyi kitartó és pozitív tárgyalási stratégiával elérték azt, hogy a Prada csoportnál megszülessen a döntés arról, hogy többé nem használnak állati prémeket a termékeiknél.
Ligánk véleménye szerint, ez egy újabb szög a magyar szőrmeipar koporsójában is, mert több százezer állat menekülhet meg a sorban tudatosságra ébredő divatcégek felelős viselkedése okán.
Míg egyesek számára a szőrme a tradicionális elegancia és luxus szinonimája, másoknak az állatok értelmetlen és brutális, pusztán hiúságból való legyilkolását jelképezi. Azonban mára egyértelmű, hogy a divatipar átalakulása egy etikusabb, szőrme-mentes jövő felé egyre nagyobb üteművé vált az elmúlt évek során. Különösen büszkék vagyunk arra, hogy mint a világ egyik legnagyobb divatmagazinjának, az InStyle-nak, kiadójaként mi is beállhattunk ebbe a sorba és tehetünk valamit a fenntartható jövő érdekében.” – fogalmaz Salamon Brigitta, a Marquard Media vállalati kommunikációs vezetője.

Indul az Otthontervezők podcast második évada

Április 10-én érkezik az Otthonok & Megoldások brand Otthontervezők című podcastjének második évada, amelynek ismét Dorogi Gabriella a műsorvezetője. A Fundamenta népszerű digitális kiadványa, valamint annak multimédiás platformjai és a podcast is a Marquard Group Hungary kreatív műhelyében készült. Második évadával jelentkezik az Otthonok & Megoldások brand Otthontervezők című podcastje. A lakásvásárlással és -felújítással foglalkozó podcastben […]

Megnézem

MagyarBrands Díjakat nyert a Marquard Group

A kiváló magyar márkákat díjazó MagyarBrands Program minden tavasszal megrendezi Díjátadó gálarendezvényét, amelyen a hazai fogyasztói és üzleti márkák legjava veheti át a MagyarBrands Kiváló márka üvegdíjat több kategóriában is. Az idei gálaesten több mint 70 hazai márka képviselője vehette át MagyarBrands üvegdíjakat kiváló üzleti márka, kiváló fogyasztói márka és innovatív márka kategóriában. Kiváló fogyasztói […]

Megnézem

Szabó Zsolt a Marquard Group Hungary kereskedelmi igazgatója

Szabó Zsolt a Marquard Group Hungary új kereskedelmi igazgatója. Zsolt személyében egy tapasztalt szakember csatlakozott a prémium brandeket felvonultató médiacéghez. Szabó Zsolt a médiás karrierjét 2005-ben kezdte. A Pesti Est, majd a Sanoma Budapest után, 2009-ben igazolt az Index.hu csapatához. Ezt követően a CEMP Sales House ügynökségi értékesítési csapatában dolgozott, 2012-től értékesítési vezetőként. 2014-től több […]

Megnézem

Lilu: Fiús anyának lenni kemény ügy!

Semmi sem ér véget negyven felett, sőt – állítja Kovalcsik Ildikó, azaz Lilu, aki a JOY Magazinnak adott interjújában mesélt arról, hogy élete legizgalmasabb időszakát éli most. Egy tinédzser és egy óvodás fiú édesanyja, vállalkozó és műsorvezető is egyben, akit azért a sérülékenyebb napjain könnyen meg lehet bántani.   Lilu negyven felett érzi magát a legjobban […]

Megnézem