Bruno Valsangiacomo csatlakozik a Marquard Media Group igazgatótanácsához

Bruno Valsangiacomo vállalkozó 2019. július 1-től csatlakozik a Marquard Media Group AG (Baar, Svájc) igazgatótanácsához

Bruno Valsangiacomo 2000. óta a zürichi székhelyű Tectus Group (tectusgroup.com) ügyvezető elnöke. A Tectus Group a legkülönfélébb iparágakban jelen van, az építőipai és mérnöki tevékenységtől a szórakoztatáson keresztül a befektetésekig. Bruno 2018-ig az ITI Group ügyvezető elnöke volt, és egyike a cég három alapító részvényesének, akik a TVN-t, a Multikinot, az Onetet és az nc+-t létrehozva 25 év alatt közösen felépítettek egy lengyel média és szórakoztató konglomerátumot, amelyet 2015-ben eladtak. Társalapítója a virtuallylive.com vállalatnak, amely a Formula E-vel együttműködve úttörő szerepet játszik a CGI-n alapuló élő közvetítés és játékélmény megteremtésében, a neuropro.ch vállalatnak, amely új generációs eszközöket fejleszt az alkalmazott agykutatás számára, valamint a thebrainforum.org nevű független közhasznú alapítványnak, amely azt a célt tűzte ki maga elé, hogy segítsen az agykutatásban rejlő lehetőségeket az emberiség javára kiaknázni. Társaival Szingapúrban 2015-ben megalapították a Tectus Dreamlabot, egy dolgok internete, kiterjesztett valóság és mesterséges intelligencia (IoT, AR, AI)  kutató és fejlesztő központot, amely 2018-ban bevezetett egy infrastruktúra, épületvizsgáló és ellenőrző technológiát, a screeningeagle.com-ot.

Jürg Marquard, a Marquard Media Group AG alapítója, többségi részvényese és az igazgatótanács elnöke így kommentálta a kinevezést: „Bruno igazgatósági taggá történt kinevezése véleményem szerint kritikus mérföldköve annak a radikális átalakítási folyamatnak, amelyet a Csoport vezérigazgatója, Bijan Khezri vezetése alatt elkezdtünk. Bruno technológiaközpontú médiavállalkozóként szerzett tapasztalata amellett, hogy egyedülálló módon kiegészíti a már egyébként is igen ütőképes igazgatótanácsunkat, felbecsülhetetlen lesz az innovációnk következő méretezési szakaszában.”

Bruno Valsangiacomo elmondta:

„Jürg régi barátom, és abban a megtiszteltetésben volt részem, hogy évtizedeken keresztül közelről követhettem a Marquard Media Group fejlődését. Lenyűgözött a folyamatban lévő átalakítási folyamat lendülete, amely új és jól skálázható piaci lehetőségeket nyit meg; izgatottan várom, hogy hozzájárulhassak a Csoport növekedésének következő szakaszához.”

A Marquard Media Group AG igazgatótanácsa jelenleg a következő tagokból áll: Jürg Marquard, alapító, többségi részvényes és az igazgatótanács elnöke; Bijan Khezri, a Csoport vezérigazgatója (CEO), részvényes, az igazgatótanács képviselője; Dr. Luka Müller, az MME Legal ügyvédi iroda alapító partnere Zürichben, valamint a Sygnum AG pénzügyi technológiai vállalat társalapítója és elnöke; Thomas Rinderknecht, a Badertscher Rechts-anwälte AG vezető partnere és a Lindt-Sprüngli AG igazgatóságának tagja; Marc Walder, a Ringier AG vezérigazgatója (CEO) és részvényese, valamint a ‘digitalswitzerland’ alapítója; és Bruno Valsangiacomo.

Rekord látogatottság az evamagazin.hu-n

Történelmi pillanat, amire igazán büszkék lehetünk! 💪🥂 Fennállása óta először átlépte az 1 milliót az evamagazin.hu valós felhasználóinak száma (forrás: Gemius). Ez rekord az online magazinunk életében, és még erősebben ösztönöz bennünket arra, hogy a jövőben is színvonalas digitális tartalmakkal, podcastokkal, cikkekkel, videókkal örvendeztessük meg az olvasóinkat. Köszönjük💙

Megnézem

A legstílusosabb technológiai innovációkat díjazza az InStyle magazin

A legstílusosabb technológiai újdonságokat díjazza a világ vezető stílusmagazinja, az InStyle magyar kiadása. A Style Tech Of The Year verseny hét kategóriájában keresik többek között az év telefonját, home entertainment eszközét, okos kütyüjét, laptopját, valamint 2022 innovációját is. A legjobbakat a nagyközönség szavazza meg. Első alkalommal rendezi meg az InStyle magazin a Style Tech Of […]

Megnézem

Megújult kreatív koncepcióval, spórolós tematikával indult el a JOY-napok

A vásárlók 85%-a keresi a jó akciókat a világgazdasági válságban Megújult kreatív koncepcióval, szlogennel (Mondj igent a kedvezményekre és spórolj velünk!) és rengeteg jó akcióval érkezik a JOY-napok 2022 őszi/téli kiadása november 10-13 között. A vásárlásösztönző program egy olyan időszakban köszönt be, amikor – a JOY felmérése szerint – tízből nyolc fogyasztó tudatosan keresi a […]

Megnézem

Felmérés: Tízből nyolcan keresik a jó akciókat, egyre többen spórolnak

Megváltoztathatja vásárlási szokásainkat a gazdasági világválság – derül ki a JOY-napok felmérésből, amely a Takarékossági világnap (október 31.) alkalmából készült. A kutatás arra a kérdésre kereste a választ, hogy miként reagálnak a hazai fogyasztók a helyzetre. Az online kérdőívet több mint 3500-an töltötték ki. Az eredményekből kiderül, hogy a válaszadók 85%-a aktívan keresi a jó akciókat, 14%-uk pedig spórolásképpen […]

Megnézem