“Mondj igent a kedvezményekre és spórolj velünk!” szlogennel jelentkezik 2022 őszén a JOY-napok.

Az ország egyik legnépszerűbb vásárlói eseménysorozata ebben az évben nemcsak az akár 70 százalékos kedvezményekkel támogatja a kuponozókat, hanem készpénzzel is: a JOY Tündér tízszer százezer forintot sorsol ki a magazin és a digitális kuponcsomag vásárlói között. 

A JOY-napok folyamatosan alkalmazkodik a legújabb trendekhez és fogyasztói igényekhez. Az eseménysorozat mindig is azt tekintette célkitűzésének, hogy a lehető legjobb áron kínáljon termékeket és szolgáltatásokat a divat, szépségápolás, technológia, kultúra, vagy éppen a lakberendezés és szabadidő területén. Ez a törekvés a jelenlegi világgazdasági nehézségek idején még nagyobb jelentőséget kap: kereskedőnek és vásárlónak egyaránt szüksége van a jó akciókra. Idén a vásárlók mintegy 400 kupon közül válogathatnak.  

A JOY Tündér 2015 óta “kísérője” a JOY-napoknak, a magazint kiadó Marquard Group Hungary CSR programjaként jótékonysági szervezeteknek, társadalmi kezdeményezéseknek nyújt segítséget a lapeladás bevételeiből.  A JOY Tündér támogatta már többek között a United Way Magyarország Könyvforgató programját, a NEO Segítőkutya Alapítványt, a Magyar Gyerekmentő Alapítványt, a Kézenfogva Alapítványt, az Őrzők Alapítványt, a Csodalámpa Alapítványt, valamint 2020-ban és 2021-ben is az Igazgyöngy Alapítványt, valamint idén az Autistic Art munkáját. 

Az őszi JOY-napok során maguk a vásárlók kapnak anyagi segítséget, mert a médiacég tízszer százezer forintot sorsol ki azok között, akik megvásárolják a magazint vagy a digitális kuponcsomagot és ezzel megszerzik a kedvezményeket. 

A nyereményjátékot a Marquard Media Group Hungary a Relay/Inmedio hírlapüzlet hálózat támogatásával bonyolítja le.


“A spórolás, az ésszerű vásárlás idén talán fontosabb, mint valaha. Örülök, hogy a vásárlókat, olvasóinkat újabb fantasztikus kedvezményekkel és nyereményjátékkal támogathatjuk ezekben az embert próbáló időkben. Hiszünk abban, hogy a vásárlásnak élménynek kell lennie, azonban résztvevő kereskedelmi partnereinkkel együtt ösztönzzük a tudatos, pénztárcabarát fogyasztást is” – mondta el Fenyővári Szilvia, a Marquard Group Hungary ügyvezető igazgatója.     

Tóth Andi: „Most én ülök a kormánynál”

Tóth Andi neve tíz éve egy csapásra vált ismertté, amikor fiatalon berobbant az X-Faktor színpadán. Azóta rengeteg sikert ért el, legyen szó a zenei pályafutásáról, saját ruhamárkájáról, vagy a közösségi médiában elért eredményeiről. Ma már nemcsak énekesnőként, hanem igazi multitalentumként tekinthetünk rá, aki 25 évesen már olyan magaslatokat hódított meg, amikről sokan egész életükben csak […]

Megnézem

Koltai Róbert: „A művészet maga a változás”

Decemberben töltötte be nyolcvanadik évét, de még mindig szeret dolgozni Koltai Róbert. A színészlegenda neve szinte összeforrt a magyar filmtörténet és színjátszás emlékezetes jeleneteivel. Mégsem volt mindig annyira egyértelmű, hogy ezt az utat választja – erről is beszélt az InStyle Men magazinnak adott interjújában. Noha kőszínházban már ritkábban láttuk az utóbbi években, Koltai Róbert még […]

Megnézem

Nyolcadik alkalommal érkezik a JOY Social Media Award – őket jelölték idén

2024-ben is megrendezésre kerül a JOY SocialMediaAward eseménye, a díjátadó, amellyel a közösségi média legnagyobb hazai sztárjait és legizgalmasabb tartalomgyártóit ismerjük el. Idén 10 kategóriában 40 jelöltre szavazhat a közönség. Új kategóriák is szerepelnek a kiírásban: az eddigi kedvencek mellett a #mérföldkő, az #innovátor, a #világnézet, a #lélekmentő és a #TikTokDoki kategóriában is megméretnek a jelöltek. […]

Megnézem

A JOY magazin címlapján: Metzker Viki

JOY Magazin címlappal ünnepli Metzker Viki, hogy nagykorú lett a karrierje: idén 18 éve, hogy meghódított és férfiak uralta szakmát, DJ lett és ezzel fiatal nők sokaságát inspirálta arra, hogy a saját útjukat járják. Metzker Viki a kezdetekről, férjéről, házasságáról is vallott a magazinnak adott nagyinterjúban.   “A női erő, a női belső hang erősebb, mint […]

Megnézem