“Mondj igent a kedvezményekre és spórolj velünk!” szlogennel jelentkezik 2022 őszén a JOY-napok.

Az ország egyik legnépszerűbb vásárlói eseménysorozata ebben az évben nemcsak az akár 70 százalékos kedvezményekkel támogatja a kuponozókat, hanem készpénzzel is: a JOY Tündér tízszer százezer forintot sorsol ki a magazin és a digitális kuponcsomag vásárlói között. 

A JOY-napok folyamatosan alkalmazkodik a legújabb trendekhez és fogyasztói igényekhez. Az eseménysorozat mindig is azt tekintette célkitűzésének, hogy a lehető legjobb áron kínáljon termékeket és szolgáltatásokat a divat, szépségápolás, technológia, kultúra, vagy éppen a lakberendezés és szabadidő területén. Ez a törekvés a jelenlegi világgazdasági nehézségek idején még nagyobb jelentőséget kap: kereskedőnek és vásárlónak egyaránt szüksége van a jó akciókra. Idén a vásárlók mintegy 400 kupon közül válogathatnak.  

A JOY Tündér 2015 óta “kísérője” a JOY-napoknak, a magazint kiadó Marquard Group Hungary CSR programjaként jótékonysági szervezeteknek, társadalmi kezdeményezéseknek nyújt segítséget a lapeladás bevételeiből.  A JOY Tündér támogatta már többek között a United Way Magyarország Könyvforgató programját, a NEO Segítőkutya Alapítványt, a Magyar Gyerekmentő Alapítványt, a Kézenfogva Alapítványt, az Őrzők Alapítványt, a Csodalámpa Alapítványt, valamint 2020-ban és 2021-ben is az Igazgyöngy Alapítványt, valamint idén az Autistic Art munkáját. 

Az őszi JOY-napok során maguk a vásárlók kapnak anyagi segítséget, mert a médiacég tízszer százezer forintot sorsol ki azok között, akik megvásárolják a magazint vagy a digitális kuponcsomagot és ezzel megszerzik a kedvezményeket. 

A nyereményjátékot a Marquard Media Group Hungary a Relay/Inmedio hírlapüzlet hálózat támogatásával bonyolítja le.


“A spórolás, az ésszerű vásárlás idén talán fontosabb, mint valaha. Örülök, hogy a vásárlókat, olvasóinkat újabb fantasztikus kedvezményekkel és nyereményjátékkal támogathatjuk ezekben az embert próbáló időkben. Hiszünk abban, hogy a vásárlásnak élménynek kell lennie, azonban résztvevő kereskedelmi partnereinkkel együtt ösztönzzük a tudatos, pénztárcabarát fogyasztást is” – mondta el Fenyővári Szilvia, a Marquard Group Hungary ügyvezető igazgatója.     

Digitálissá vált az Otthonok & Megoldások magazin

A multimédia platformokat a Marquard Group Hungary újította meg Teljesen digitálissá vált az Otthonok & Megoldások magazin, amelyhez Otthontervezők címmel podcast műsor és TikTok csatorna is készült. A Fundamenta népszerű kiadványának multimédia platformjait a Marquard Group Hungary tartalom stratégiai kreatív műhelye, a Content Studio újította meg teljesen. 2015 óta dolgozik együtt az Fundamenta és a […]

Megnézem

Amikor a politika betör a lifestyle magazinok közé, az átszabja a piacot

Magyarországon járt Bijan Dr. Khezri, a Marquard Media Group vezérigazgatója, aki nagyinterjút adott a Kreatív Magazinnak. Elemezte a magyar médiapiaci helyzetet, beszélt a Marquard Group Hungary fejlesztéseiről és arról, hogy a COVID után a cég teljesen új utakra lépett. Bijan Khezri folyamatosan utazik, van bázisa az Egyesült Államokban és Európában is. A Marquard Media Group CEO posztját […]

Megnézem

Nagy Tamás sales executive tanácsadóként erősíti a Marquard Group Hungary újrapozícionálását

Nagy tapasztalatú és tudású szakember segíti a jövőben a Marquard Group Hungary munkáját. Nagy Tamás szeptember végétől sales executive tanácsadóként támogatja a Marquard újrapozicionálási folyamatait. A Magyarországon több évtizedes tapasztalattal rendelkező vállalat az elmúlt években hagyományos lapkiadóból modern, digitális fókuszú médiacéggé alakult, amely számos platformon látja el minőségi tartalmakkal a közönségét.   „Az átalakulási folyamat […]

Megnézem

A Joy megünnepelte 25. születésnapját

A Joy Magazin retrópartin ünnepelte negyedszázados évfordulóját, kollégákkal, partnerekkel és celebritásokkal koccintottak. Kojak nyalóka, Limo italpor és millenniumi életérzés: a 90-es és 2000-es évek hangulatában ünnepelte 25. születésnapját a Joy, kollégákkal, partnerekkel, hírességekkel koccintott arra, hogy a női és életmód magazin 25 évvel ezelőtt jelent meg Magyarországon. A meglepetés talpalávalót az idén szintén 25 éves Groovehouse együttes koncertje szolgáltatta, mely […]

Megnézem