JOY Social Media Award 2022: itt vannak a győztesek!

Hatodik alkalommal díjazták a hazai közösségi média legnagyobb sztárjait. A JOY Social Media Award gálán a legismertebb véleményvezérek mellett számos híresség is tiszteletét tette, hogy együtt ünnepeljék meg a közönség kedvenceit. Díjat kapott többek között Istenes Bence podcastja, B. Nagy Réka és a Valmar, a 2022-ben debütáló #képernyőkedvence kategória győztese pedig Miller Dávid lett.

A JOY magazin idén hatodik alkalommal jutalmazta Magyarország legnépszerűbb, leginspirálóbb tartalomelőállítóit. A különféle platformokon több százezres követővel rendelkező influenszerek idén hét kategóriában versenyeztek, a közönség pedig egy hónapon át szavazhatott a jelöltekre. A gálát Budapest egyik ikonikus szórakozóhelyén tartották, a két műsorvezető Alberti Petra, a JOY Magazin főszerkesztője és Kettner Henry volt.

Idén új kategóriaként debütált a #képernyőkedvence, amelyben az online netes jelenlétükkel is hódító tévés sztárokat – Iszak Eszter, Kiss Ramóna, Szabó Zsófi és Miller Dávid – jelölte a JOY Magazin. A legtöbb szavazatot az RTL műsorvezetője, Miller Dávid kapta.

A tartalmas, inspiráló beszélgetések egyre népszerűbbek a netes közönség körében, így a JOY Social Media Award történetében először jelentkezett a #bestofpodcast kategória is. Az abszolút kedvenc Istenes Bence IstenEst című produkciója lett, maga mögé utasítva a Hihetetlen történelem ismeretterjesztő podcastot, Viszkok Fruzsi Púdermentes beszélgetés sorozatát és Márkó és Barna Síkideg szériáját.

2022-ben is díjazták a felelős állattartás élharcosait: a #gazdivagyok kategóriában négy büszke kutya- vagy macskatulajdonos – B. Nagy Réka, Holdampf Linda, Görgényi Fruzsina és Kempf Zozo – indult, közülük B. Nagy Réka győzedelmeskedett.

A korábbi évek népszerű kategóriái és témái idén sem maradtak el. A #hallgasshazait kategóriában a slágerlistákat ostromló Valmar produkció (Marcsi Peti és Valkusz Milán párosa) vihette haza a JOY díját, 2022 #gasztroguru-ja pedig Cinnamon Tomi lett, ebben a kategóriában idén a fitt és egészséges ételeket prezentáló tartalomgyártók mérettettek meg. A #bestoftiktok kategóriában a fiatalok kedvenc platformjának legegyedibb hazai tartalomgyártóit jelölték, a győztes Lil G lett.

A JOY Social Media Award az egyetlen elismerés ma idehaza, amely díjazza az értéket a social mediaban, és elismeri azokat a példamutató influenszereket, akik tartalmaikkal a legnagyobb hatással vannak követőikre. A #példakép kategória idén a sokszínűség és az elfogadás téma köré épült, és a szerkesztőség a legnagyobb hatású roma aktivistákat helyezte fókuszba. Közülük a legtöbb szavazatot Balogh Krisztofer kapta.

Szabó Zsolt a Marquard Group Hungary kereskedelmi igazgatója

Szabó Zsolt a Marquard Group Hungary új kereskedelmi igazgatója. Zsolt személyében egy tapasztalt szakember csatlakozott a prémium brandeket felvonultató médiacéghez. Szabó Zsolt a médiás karrierjét 2005-ben kezdte. A Pesti Est, majd a Sanoma Budapest után, 2009-ben igazolt az Index.hu csapatához. Ezt követően a CEMP Sales House ügynökségi értékesítési csapatában dolgozott, 2012-től értékesítési vezetőként. 2014-től több […]

Megnézem

Lilu: Fiús anyának lenni kemény ügy!

Semmi sem ér véget negyven felett, sőt – állítja Kovalcsik Ildikó, azaz Lilu, aki a JOY Magazinnak adott interjújában mesélt arról, hogy élete legizgalmasabb időszakát éli most. Egy tinédzser és egy óvodás fiú édesanyja, vállalkozó és műsorvezető is egyben, akit azért a sérülékenyebb napjain könnyen meg lehet bántani.   Lilu negyven felett érzi magát a legjobban […]

Megnézem

Rekordmennyiségű oldalmegtekintés az evamagazin.hu-n 

Egy szám, amelyre büszkék lehetünk: 2 751 137. Ennyi oldalmegtekintést ért el az evamagazin.hu a múlt hét folyamán. Ez a szám nemcsak önmagához, de a márka versenytársaihoz mérten is kiemeltnek bizonyul (forrás: Gemius). A rekorder hét legolvasottabb cikkéből megtudhatjuk, hogy miért fontos a B12-vitamin, és ennek hiányát hogyan ismerheti fel a 40 év feletti korosztály. Ha […]

Megnézem

Új vezetőt és honlapot kapott a Marquard Group Content Studio

Új operatív vezetővel és önálló weboldallal gazdagodott a Marquard Group Hungary Content Studio üzletága. A jövőben Tarapcsák Dalma felügyeli a médiacég tartalomgyártói alkotóműhelyének napi munkáját, mellette pedig a dm active beauty magazinjának főszerkesztőjeként is tovább dolgozik. A Content Studio feladata, hogy segítse a partnereket a tartalomstratégiájuk kialakításában, valamint az ötletek multiplatform megvalósításában. A tartalomgyártói üzletág […]

Megnézem