JOY Social Media Award 2022: itt vannak a győztesek!

Hatodik alkalommal díjazták a hazai közösségi média legnagyobb sztárjait. A JOY Social Media Award gálán a legismertebb véleményvezérek mellett számos híresség is tiszteletét tette, hogy együtt ünnepeljék meg a közönség kedvenceit. Díjat kapott többek között Istenes Bence podcastja, B. Nagy Réka és a Valmar, a 2022-ben debütáló #képernyőkedvence kategória győztese pedig Miller Dávid lett.

A JOY magazin idén hatodik alkalommal jutalmazta Magyarország legnépszerűbb, leginspirálóbb tartalomelőállítóit. A különféle platformokon több százezres követővel rendelkező influenszerek idén hét kategóriában versenyeztek, a közönség pedig egy hónapon át szavazhatott a jelöltekre. A gálát Budapest egyik ikonikus szórakozóhelyén tartották, a két műsorvezető Alberti Petra, a JOY Magazin főszerkesztője és Kettner Henry volt.

Idén új kategóriaként debütált a #képernyőkedvence, amelyben az online netes jelenlétükkel is hódító tévés sztárokat – Iszak Eszter, Kiss Ramóna, Szabó Zsófi és Miller Dávid – jelölte a JOY Magazin. A legtöbb szavazatot az RTL műsorvezetője, Miller Dávid kapta.

A tartalmas, inspiráló beszélgetések egyre népszerűbbek a netes közönség körében, így a JOY Social Media Award történetében először jelentkezett a #bestofpodcast kategória is. Az abszolút kedvenc Istenes Bence IstenEst című produkciója lett, maga mögé utasítva a Hihetetlen történelem ismeretterjesztő podcastot, Viszkok Fruzsi Púdermentes beszélgetés sorozatát és Márkó és Barna Síkideg szériáját.

2022-ben is díjazták a felelős állattartás élharcosait: a #gazdivagyok kategóriában négy büszke kutya- vagy macskatulajdonos – B. Nagy Réka, Holdampf Linda, Görgényi Fruzsina és Kempf Zozo – indult, közülük B. Nagy Réka győzedelmeskedett.

A korábbi évek népszerű kategóriái és témái idén sem maradtak el. A #hallgasshazait kategóriában a slágerlistákat ostromló Valmar produkció (Marcsi Peti és Valkusz Milán párosa) vihette haza a JOY díját, 2022 #gasztroguru-ja pedig Cinnamon Tomi lett, ebben a kategóriában idén a fitt és egészséges ételeket prezentáló tartalomgyártók mérettettek meg. A #bestoftiktok kategóriában a fiatalok kedvenc platformjának legegyedibb hazai tartalomgyártóit jelölték, a győztes Lil G lett.

A JOY Social Media Award az egyetlen elismerés ma idehaza, amely díjazza az értéket a social mediaban, és elismeri azokat a példamutató influenszereket, akik tartalmaikkal a legnagyobb hatással vannak követőikre. A #példakép kategória idén a sokszínűség és az elfogadás téma köré épült, és a szerkesztőség a legnagyobb hatású roma aktivistákat helyezte fókuszba. Közülük a legtöbb szavazatot Balogh Krisztofer kapta.

Rekord látogatottság az evamagazin.hu-n

Történelmi pillanat, amire igazán büszkék lehetünk! 💪🥂 Fennállása óta először átlépte az 1 milliót az evamagazin.hu valós felhasználóinak száma (forrás: Gemius). Ez rekord az online magazinunk életében, és még erősebben ösztönöz bennünket arra, hogy a jövőben is színvonalas digitális tartalmakkal, podcastokkal, cikkekkel, videókkal örvendeztessük meg az olvasóinkat. Köszönjük💙

Megnézem

A legstílusosabb technológiai innovációkat díjazza az InStyle magazin

A legstílusosabb technológiai újdonságokat díjazza a világ vezető stílusmagazinja, az InStyle magyar kiadása. A Style Tech Of The Year verseny hét kategóriájában keresik többek között az év telefonját, home entertainment eszközét, okos kütyüjét, laptopját, valamint 2022 innovációját is. A legjobbakat a nagyközönség szavazza meg. Első alkalommal rendezi meg az InStyle magazin a Style Tech Of […]

Megnézem

Megújult kreatív koncepcióval, spórolós tematikával indult el a JOY-napok

A vásárlók 85%-a keresi a jó akciókat a világgazdasági válságban Megújult kreatív koncepcióval, szlogennel (Mondj igent a kedvezményekre és spórolj velünk!) és rengeteg jó akcióval érkezik a JOY-napok 2022 őszi/téli kiadása november 10-13 között. A vásárlásösztönző program egy olyan időszakban köszönt be, amikor – a JOY felmérése szerint – tízből nyolc fogyasztó tudatosan keresi a […]

Megnézem

Felmérés: Tízből nyolcan keresik a jó akciókat, egyre többen spórolnak

Megváltoztathatja vásárlási szokásainkat a gazdasági világválság – derül ki a JOY-napok felmérésből, amely a Takarékossági világnap (október 31.) alkalmából készült. A kutatás arra a kérdésre kereste a választ, hogy miként reagálnak a hazai fogyasztók a helyzetre. Az online kérdőívet több mint 3500-an töltötték ki. Az eredményekből kiderül, hogy a válaszadók 85%-a aktívan keresi a jó akciókat, 14%-uk pedig spórolásképpen […]

Megnézem