A Playboy Hősök nemes célt támogatnak

Első alkalommal indítja el nagyszabású jótékonysági kampányát Magyarország emblematikus férfi életmódmagazinja. A Playboy Hero kezdeményezés célja, hogy olyan férfi példaképeket állítson, akik szakmai sikereik mellett fontos társadalmi ügyek mellett is kiállnak. A kampányhoz olyan hírességek is csatlakoztak, mint például Istenes Bence, Fluor Tomi, Pachmann Péter, Kárász Róbert és Csonka András.

Művészek, televíziós személyiségek, sikeres üzletemberek is részt vesznek a Playboy jótékonysági kampányában. A Playboy Hero kezdeményezés olyan fontos témákra hívja fel a figyelmet, mint például a hátrányos helyzetű gyermekek segítése, a fogyatékossággal élő emberek társadalom integrációja, rászorulók étkeztetése vagy betegségek szűrése.

„Folyamatosan változik a férfiakról kialakult kép, így fontos, hogy a Playboy is ezzel együtt változzon. Olyan férfiakat szeretnénk példaképnek állítani, akik sikereik mellett felelősséget vállalnak környezetükért és odafigyelnek, hogy mi történik a világban” – kezdte Bus István, a magazin főszerkesztője. „Ez a kampány csak az első lépés azon az úton, amin elindultunk, hiszen a gyors autók és a szép lányok mellett több olyan fontos terület van még, amit szeretnénk bemutatni az olvasóinknak.”

A Playboy Hero tíz közéleti szereplővel indult el: Istenes Bence és Fluor Tomi a beteg gyerekek és idősek arcára mosolyt csaló Piros Orr Bohócdoktorok Alapítvány munkásságát támogatja. Buda Márton és Pachmann Péter a Movember Hungary képviseletében hívja fel a figyelmet a prosztatarák veszélyeire. Csonka András és Hlatky-Schlichter Hubert a rászorulók étkeztetésének fontosságára szeretne rámutatni a Heti Betevő Egyesület ételosztásain keresztül. Gájer Bálint és Vajda Attila a vérszerinti szüleiket nélkülözni kényszerülő gyermekeknek gondoskodó otthont nyújtó SOS Gyermekfalvak Alapítványának munkáját szeretné segíteni. Kárász Róbert és Sztanó Tamás pedig a Fogadj Örökbe egy Macit Alapítvány tevékenységét népszerűsíti, akik a megváltozott munkaképességű emberek elhelyezkedését támogatják.

A nagyszabású kampány lezárásaként 2015. december 1-jén egy ünnepi gálaesten adományaikkal támogatják majd a résztvevők az alapítványokat, ezzel is hangsúlyozva a társadalmi felelősségvállalás fontosságát. Addig is az olvasókon a sor, hogy eldöntsék, melyik szervezet kapja a közönségdíjat. Szavazni az alábbi linken lehet: playboy.hu/hero A Playboy számos újdonsággal jelentkezett az elmúlt időszakban: újabb rovatok és témák kerültek be a már megszokott, minőségi tartalmak mellé. A Playboy-nagyinterjú nemcsak Amerikában, hanem Magyarországon is műfajt teremtett, ahogy a „20 kérdés” rovat is. Emellett a gasztronómia, az italkultúra, az izgalmas riportok, a különleges divat-összeállítások és az egyedi hangvételű írások sem maradhatnak ki egyik alkalommal sem. Az idei évben újra megjelentek a kortárs írók novellái a Playboy oldalain, valamint új rovatokkal is bővült a magazin. A nyomtatott lap mellett a playboy.hu is megújult, ennek köszönhetően a látogatószám is dinamikusan növekszik.

Indul az Otthontervezők podcast második évada

Április 10-én érkezik az Otthonok & Megoldások brand Otthontervezők című podcastjének második évada, amelynek ismét Dorogi Gabriella a műsorvezetője. A Fundamenta népszerű digitális kiadványa, valamint annak multimédiás platformjai és a podcast is a Marquard Group Hungary kreatív műhelyében készült. Második évadával jelentkezik az Otthonok & Megoldások brand Otthontervezők című podcastje. A lakásvásárlással és -felújítással foglalkozó podcastben […]

Megnézem

MagyarBrands Díjakat nyert a Marquard Group

A kiváló magyar márkákat díjazó MagyarBrands Program minden tavasszal megrendezi Díjátadó gálarendezvényét, amelyen a hazai fogyasztói és üzleti márkák legjava veheti át a MagyarBrands Kiváló márka üvegdíjat több kategóriában is. Az idei gálaesten több mint 70 hazai márka képviselője vehette át MagyarBrands üvegdíjakat kiváló üzleti márka, kiváló fogyasztói márka és innovatív márka kategóriában. Kiváló fogyasztói […]

Megnézem

Szabó Zsolt a Marquard Group Hungary kereskedelmi igazgatója

Szabó Zsolt a Marquard Group Hungary új kereskedelmi igazgatója. Zsolt személyében egy tapasztalt szakember csatlakozott a prémium brandeket felvonultató médiacéghez. Szabó Zsolt a médiás karrierjét 2005-ben kezdte. A Pesti Est, majd a Sanoma Budapest után, 2009-ben igazolt az Index.hu csapatához. Ezt követően a CEMP Sales House ügynökségi értékesítési csapatában dolgozott, 2012-től értékesítési vezetőként. 2014-től több […]

Megnézem

Lilu: Fiús anyának lenni kemény ügy!

Semmi sem ér véget negyven felett, sőt – állítja Kovalcsik Ildikó, azaz Lilu, aki a JOY Magazinnak adott interjújában mesélt arról, hogy élete legizgalmasabb időszakát éli most. Egy tinédzser és egy óvodás fiú édesanyja, vállalkozó és műsorvezető is egyben, akit azért a sérülékenyebb napjain könnyen meg lehet bántani.   Lilu negyven felett érzi magát a legjobban […]

Megnézem