A Playboy Hősök nemes célt támogatnak

Első alkalommal indítja el nagyszabású jótékonysági kampányát Magyarország emblematikus férfi életmódmagazinja. A Playboy Hero kezdeményezés célja, hogy olyan férfi példaképeket állítson, akik szakmai sikereik mellett fontos társadalmi ügyek mellett is kiállnak. A kampányhoz olyan hírességek is csatlakoztak, mint például Istenes Bence, Fluor Tomi, Pachmann Péter, Kárász Róbert és Csonka András.

Művészek, televíziós személyiségek, sikeres üzletemberek is részt vesznek a Playboy jótékonysági kampányában. A Playboy Hero kezdeményezés olyan fontos témákra hívja fel a figyelmet, mint például a hátrányos helyzetű gyermekek segítése, a fogyatékossággal élő emberek társadalom integrációja, rászorulók étkeztetése vagy betegségek szűrése.

“Folyamatosan változik a férfiakról kialakult kép, így fontos, hogy a Playboy is ezzel együtt változzon. Olyan férfiakat szeretnénk példaképnek állítani, akik sikereik mellett felelősséget vállalnak környezetükért és odafigyelnek, hogy mi történik a világban” – kezdte Bus István, a magazin főszerkesztője. „Ez a kampány csak az első lépés azon az úton, amin elindultunk, hiszen a gyors autók és a szép lányok mellett több olyan fontos terület van még, amit szeretnénk bemutatni az olvasóinknak.”

A Playboy Hero tíz közéleti szereplővel indult el: Istenes Bence és Fluor Tomi a beteg gyerekek és idősek arcára mosolyt csaló Piros Orr Bohócdoktorok Alapítvány munkásságát támogatja. Buda Márton és Pachmann Péter a Movember Hungary képviseletében hívja fel a figyelmet a prosztatarák veszélyeire. Csonka András és Hlatky-Schlichter Hubert a rászorulók étkeztetésének fontosságára szeretne rámutatni a Heti Betevő Egyesület ételosztásain keresztül. Gájer Bálint és Vajda Attila a vérszerinti szüleiket nélkülözni kényszerülő gyermekeknek gondoskodó otthont nyújtó SOS Gyermekfalvak Alapítványának munkáját szeretné segíteni. Kárász Róbert és Sztanó Tamás pedig a Fogadj Örökbe egy Macit Alapítvány tevékenységét népszerűsíti, akik a megváltozott munkaképességű emberek elhelyezkedését támogatják.

A nagyszabású kampány lezárásaként 2015. december 1-jén egy ünnepi gálaesten adományaikkal támogatják majd a résztvevők az alapítványokat, ezzel is hangsúlyozva a társadalmi felelősségvállalás fontosságát. Addig is az olvasókon a sor, hogy eldöntsék, melyik szervezet kapja a közönségdíjat. Szavazni az alábbi linken lehet: playboy.hu/hero A Playboy számos újdonsággal jelentkezett az elmúlt időszakban: újabb rovatok és témák kerültek be a már megszokott, minőségi tartalmak mellé. A Playboy-nagyinterjú nemcsak Amerikában, hanem Magyarországon is műfajt teremtett, ahogy a „20 kérdés” rovat is. Emellett a gasztronómia, az italkultúra, az izgalmas riportok, a különleges divat-összeállítások és az egyedi hangvételű írások sem maradhatnak ki egyik alkalommal sem. Az idei évben újra megjelentek a kortárs írók novellái a Playboy oldalain, valamint új rovatokkal is bővült a magazin. A nyomtatott lap mellett a playboy.hu is megújult, ennek köszönhetően a látogatószám is dinamikusan növekszik.

Rekord látogatottság az evamagazin.hu-n

Történelmi pillanat, amire igazán büszkék lehetünk! 💪🥂 Fennállása óta először átlépte az 1 milliót az evamagazin.hu valós felhasználóinak száma (forrás: Gemius). Ez rekord az online magazinunk életében, és még erősebben ösztönöz bennünket arra, hogy a jövőben is színvonalas digitális tartalmakkal, podcastokkal, cikkekkel, videókkal örvendeztessük meg az olvasóinkat. Köszönjük💙

Megnézem

A legstílusosabb technológiai innovációkat díjazza az InStyle magazin

A legstílusosabb technológiai újdonságokat díjazza a világ vezető stílusmagazinja, az InStyle magyar kiadása. A Style Tech Of The Year verseny hét kategóriájában keresik többek között az év telefonját, home entertainment eszközét, okos kütyüjét, laptopját, valamint 2022 innovációját is. A legjobbakat a nagyközönség szavazza meg. Első alkalommal rendezi meg az InStyle magazin a Style Tech Of […]

Megnézem

Megújult kreatív koncepcióval, spórolós tematikával indult el a JOY-napok

A vásárlók 85%-a keresi a jó akciókat a világgazdasági válságban Megújult kreatív koncepcióval, szlogennel (Mondj igent a kedvezményekre és spórolj velünk!) és rengeteg jó akcióval érkezik a JOY-napok 2022 őszi/téli kiadása november 10-13 között. A vásárlásösztönző program egy olyan időszakban köszönt be, amikor – a JOY felmérése szerint – tízből nyolc fogyasztó tudatosan keresi a […]

Megnézem

Felmérés: Tízből nyolcan keresik a jó akciókat, egyre többen spórolnak

Megváltoztathatja vásárlási szokásainkat a gazdasági világválság – derül ki a JOY-napok felmérésből, amely a Takarékossági világnap (október 31.) alkalmából készült. A kutatás arra a kérdésre kereste a választ, hogy miként reagálnak a hazai fogyasztók a helyzetre. Az online kérdőívet több mint 3500-an töltötték ki. Az eredményekből kiderül, hogy a válaszadók 85%-a aktívan keresi a jó akciókat, 14%-uk pedig spórolásképpen […]

Megnézem