A Playboy Hősök nemes célt támogatnak

Első alkalommal indítja el nagyszabású jótékonysági kampányát Magyarország emblematikus férfi életmódmagazinja. A Playboy Hero kezdeményezés célja, hogy olyan férfi példaképeket állítson, akik szakmai sikereik mellett fontos társadalmi ügyek mellett is kiállnak. A kampányhoz olyan hírességek is csatlakoztak, mint például Istenes Bence, Fluor Tomi, Pachmann Péter, Kárász Róbert és Csonka András.

Művészek, televíziós személyiségek, sikeres üzletemberek is részt vesznek a Playboy jótékonysági kampányában. A Playboy Hero kezdeményezés olyan fontos témákra hívja fel a figyelmet, mint például a hátrányos helyzetű gyermekek segítése, a fogyatékossággal élő emberek társadalom integrációja, rászorulók étkeztetése vagy betegségek szűrése.

“Folyamatosan változik a férfiakról kialakult kép, így fontos, hogy a Playboy is ezzel együtt változzon. Olyan férfiakat szeretnénk példaképnek állítani, akik sikereik mellett felelősséget vállalnak környezetükért és odafigyelnek, hogy mi történik a világban” – kezdte Bus István, a magazin főszerkesztője. „Ez a kampány csak az első lépés azon az úton, amin elindultunk, hiszen a gyors autók és a szép lányok mellett több olyan fontos terület van még, amit szeretnénk bemutatni az olvasóinknak.”

A Playboy Hero tíz közéleti szereplővel indult el: Istenes Bence és Fluor Tomi a beteg gyerekek és idősek arcára mosolyt csaló Piros Orr Bohócdoktorok Alapítvány munkásságát támogatja. Buda Márton és Pachmann Péter a Movember Hungary képviseletében hívja fel a figyelmet a prosztatarák veszélyeire. Csonka András és Hlatky-Schlichter Hubert a rászorulók étkeztetésének fontosságára szeretne rámutatni a Heti Betevő Egyesület ételosztásain keresztül. Gájer Bálint és Vajda Attila a vérszerinti szüleiket nélkülözni kényszerülő gyermekeknek gondoskodó otthont nyújtó SOS Gyermekfalvak Alapítványának munkáját szeretné segíteni. Kárász Róbert és Sztanó Tamás pedig a Fogadj Örökbe egy Macit Alapítvány tevékenységét népszerűsíti, akik a megváltozott munkaképességű emberek elhelyezkedését támogatják.

A nagyszabású kampány lezárásaként 2015. december 1-jén egy ünnepi gálaesten adományaikkal támogatják majd a résztvevők az alapítványokat, ezzel is hangsúlyozva a társadalmi felelősségvállalás fontosságát. Addig is az olvasókon a sor, hogy eldöntsék, melyik szervezet kapja a közönségdíjat. Szavazni az alábbi linken lehet: playboy.hu/hero A Playboy számos újdonsággal jelentkezett az elmúlt időszakban: újabb rovatok és témák kerültek be a már megszokott, minőségi tartalmak mellé. A Playboy-nagyinterjú nemcsak Amerikában, hanem Magyarországon is műfajt teremtett, ahogy a „20 kérdés” rovat is. Emellett a gasztronómia, az italkultúra, az izgalmas riportok, a különleges divat-összeállítások és az egyedi hangvételű írások sem maradhatnak ki egyik alkalommal sem. Az idei évben újra megjelentek a kortárs írók novellái a Playboy oldalain, valamint új rovatokkal is bővült a magazin. A nyomtatott lap mellett a playboy.hu is megújult, ennek köszönhetően a látogatószám is dinamikusan növekszik.

Óbudai loft irodába költözött a Marquard Group Hungary

A kreativitásnak szárnyat adó és az átalakult irodahasználati szokásokat támogató cégközpontot keresett a Marquard Group Hungary, amely a Perc utca 8. szám alatti loft épületben találta meg új otthonát. Az ország egyik vezető női portfóliójával rendelkező svájci médiacég több mint egy évtizede hűséges Óbudához, a munkatársak is megszokták a város ezen szegletét. Az új irodát […]

Megnézem

Megújult menedzsment- és vállalatvezetési struktúrával folytatja a „content-to-commerce” jegyében zajló transzformációját a Marquard Media Magyarország

Megújult menedzsment- és vállalatvezetési struktúrával folytatja a digitális transzformációt a Marquard Media Magyarország (MMM). Március elsején Óhidi Zsuzsanna ügyvezető igazgató közel két évtized után távozik pozíciójából, de a folytonosság biztosítása érdekében szerepet kap abban a frissen alakult non-executive boardban, amelynek tagja még Bijan Khezri, a Marquard Media Group (MMG) vezérigazgatója és Rainer Rosenbusch, az MMG […]

Megnézem

MagyarBrands: tizedjére nyert az ÉVA, két díjat kapott a #vegyélhazait

Idén két új MagyarBrands elismeréssel gazdagodott a Marquard Media, így már három termékünk szerepel a legmegbízhatóbb és a legeredményesebb magyar márkákák listáján. Az ÉVA Magazin (Kiváló Fogyasztói Márka) mellett új belépőként a #vegyélhazait kezdeményezés is méltán viselheti mostantól a kitüntető címet Kiváló Fogyasztói Márka, illetve Innovatív Márka kategóriában. Rendkívüli jelentőségű a MagyarBrands díjazás üzenete 2021-ben, […]

Megnézem

Jurásek Sándor a Marquard Media Magyarország új kereskedelmi igazgatója

Október 1-től Jurásek Sándor látja el a Marquard Media Magyarország kereskedelmi igazgatói feladatait. A szakember közel két évtizedes vezetői tapasztalattal rendelkezik a hazai médiavilágban, valamint a kereskedelmi terület több szegmensében. Az új igazgató feladata a digitális transzformáció folytatása, valamint a sokrétű és értékes termékpalettában rejlő szinergiák kiaknázása lesz, folytatva azt a munkát, amelyet elődje sikeresen […]

Megnézem
This site is registered on wpml.org as a development site.