Változik a Playboy – Felöltöznek a nyuszilányok

2015. október 13-án a Playboy Enterprises, Inc. bejelentette, hogy miután munkahelyeken is biztonsággal megtekinthető formátumban újraindította a playboy.com honlapot, következő lépésként a cég meghatározó kiadványán, a Playboy magazinon úgyszintén változtatni fog.

A Playboy magazin amerikai kiadója hivatalosan is közzé tette, hogy a 2016. márciusi számától – amely 2016 februárjában jelenik meg – szakít a teljes meztelenséggel, a férfiaknak szánt egyéb tartalmakat fejleszti és erősíti tovább.

A Playboy szerkesztősége alapvető átalakítást hajt végre a lap arculatán, amelynek eredménye a 2016. márciusi számban lesz látható. Az újragondolt Playboy magazint abszolút korszerű szerkesztői és tördelési elvek alapján fogják elkészíteni, és történetében először nem találkozhatunk benne teljes meztelenséggel. A Playboy továbbra is közöl majd híres fotósok által készített képeket a világ legszebb nőiről, valamint az ikonikus Playmate-ekről. A magazin emellett elkötelezett marad a hosszabb lélegzetű cikkek, interjúk és novellák iránt.

„Az 1953-as év – amikor Hugh Hefner útjára indította a Playboy magazint – politikai és szexuális légkörét tekintve szinte semmiben sem hasonlít napjainkhoz. Ma már nyíltan kifejezhetjük magunkat mind politikai, mind szexuális és kulturális tekintetben, és ez nagymértékben Hefnernek e szabadságjogok kiterjesztéséért folytatott hősies küzdelmének köszönhető. A Playboy a jövőben is hű marad ezen alapelvekhez. Biztosra vesszük, hogy amint az átalakított magazin megjelenik, és az olvasók saját szemükkel látják a rengeteg újító szellemű változtatást, megkedvelik a végeredményt. A Playboy magazin átalakítását a cég fő tartalomszerkesztője és a playboy.com újraindításának szellemi atyja, Cory Jones; Jason Buhrmeister főszerkesztő; Mac Lewis kreatív igazgató és Neville Wakefield, a Playboy újságírója vezényli le” – nyilatkozta a Playboy Enterprises vezérigazgatója, Scott Flanders.

Az idők változnak, és csak az maradhat versenyben, aki képes alkalmazkodni a megváltozott körülményekhez. Tavaly a playboy.com alakult át munkahelyeken is biztonsággal megtekinthető honlappá, ahol a meztelenség a háttérbe szorult, és előtérbe kerültek az életmóddal kapcsolatos cikkek és videók. Humor, stílus, véleményformáló anyagok, gasztronómia, kitűnő írások – a megújult playboy.com új olvasók millióit vonzotta be, és 400 százalékos emelkedést ért el.

A Playboy magyar kiadása is sokat változott az idei évben. A megújult playboy.hu-n érdekes és szórakoztató anyagok váltják egymást, a lap nyomtatott verziója pedig szintén több értékes tartalmat kínál a férfiak számára, mint korábban. A kortárs írók szórakoztató novellái – következő, novemberi számunkban például a titokzatos sztárszerző, Kondor Vilmos írt a Playboy számára – mellett Sárvári György coach ad a karrierrel kapcsolatos tanácsokat. Sorozata indult továbbá Bede Mártonnak, akinek szókimondó és ironikus stílusát máris sokan kedvelik a Playboy olvasói között. A magyar kiadás tovább gazdagodik, és számos izgalmas új rovatot indítunk jövőre is.

Meggyőződésünk, hogy a korábbi „playboy” férfitípus is megváltozott. A hedonizmus kizárólagosságát átveszi egy új szerep, amelyben nagyobb hangsúly jut a felelősségre; arra, hogy egy mai férfinak hatással kell lennie a körülötte levő világra és oda kell figyelnie szűkebb és tágabb környezetére. Az új Playboy hatékonyabban kommunikál és egyenrangú partnere a nőknek. Ezt a fajta sikeres és magabiztos, gyorsan adaptálódó férfit tekinti a lap elsődleges célcsoportjának.

„A Playboy brand továbbra is nagyon erős, a lap pedig a világ legerősebb férfimagazinja – miközben tovább változik a korral. Hogy a meztelenség megmarad-e a magyar Playboyban, vagy követjük az amerikai példát, az a következő hónapokban fog kiderülni. Célunk az, hogy minél több olvasónk legyen elégedett az általunk előállított tartalommal. A változások során ezért folyamatosan kutatjuk az olvasói igényeket.” – mondta Bus István, a Playboy magazin magyar kiadásának főszerkesztője. A Playboy magyar kiadásának kiadója és munkatársai kíváncsian és örömmel várják az elkövetkező izgalmas időszakot. Minden változás hatalmas lehetőségeket hordoz magában, és meggyőződésünk, hogy ezeket a magyar lappiacon is kiaknázhatjuk – mindezt pedig azért, hogy hűséges olvasóink megelégedésén túl új olvasókat és hirdetőket is megnyerhessünk a piacon egyedülálló férfi életmódmagazin, a Playboy számára.

Indul az Otthontervezők podcast második évada

Április 10-én érkezik az Otthonok & Megoldások brand Otthontervezők című podcastjének második évada, amelynek ismét Dorogi Gabriella a műsorvezetője. A Fundamenta népszerű digitális kiadványa, valamint annak multimédiás platformjai és a podcast is a Marquard Group Hungary kreatív műhelyében készült. Második évadával jelentkezik az Otthonok & Megoldások brand Otthontervezők című podcastje. A lakásvásárlással és -felújítással foglalkozó podcastben […]

Megnézem

MagyarBrands Díjakat nyert a Marquard Group

A kiváló magyar márkákat díjazó MagyarBrands Program minden tavasszal megrendezi Díjátadó gálarendezvényét, amelyen a hazai fogyasztói és üzleti márkák legjava veheti át a MagyarBrands Kiváló márka üvegdíjat több kategóriában is. Az idei gálaesten több mint 70 hazai márka képviselője vehette át MagyarBrands üvegdíjakat kiváló üzleti márka, kiváló fogyasztói márka és innovatív márka kategóriában. Kiváló fogyasztói […]

Megnézem

Szabó Zsolt a Marquard Group Hungary kereskedelmi igazgatója

Szabó Zsolt a Marquard Group Hungary új kereskedelmi igazgatója. Zsolt személyében egy tapasztalt szakember csatlakozott a prémium brandeket felvonultató médiacéghez. Szabó Zsolt a médiás karrierjét 2005-ben kezdte. A Pesti Est, majd a Sanoma Budapest után, 2009-ben igazolt az Index.hu csapatához. Ezt követően a CEMP Sales House ügynökségi értékesítési csapatában dolgozott, 2012-től értékesítési vezetőként. 2014-től több […]

Megnézem

Lilu: Fiús anyának lenni kemény ügy!

Semmi sem ér véget negyven felett, sőt – állítja Kovalcsik Ildikó, azaz Lilu, aki a JOY Magazinnak adott interjújában mesélt arról, hogy élete legizgalmasabb időszakát éli most. Egy tinédzser és egy óvodás fiú édesanyja, vállalkozó és műsorvezető is egyben, akit azért a sérülékenyebb napjain könnyen meg lehet bántani.   Lilu negyven felett érzi magát a legjobban […]

Megnézem