Változik a Playboy – Felöltöznek a nyuszilányok

2015. október 13-án a Playboy Enterprises, Inc. bejelentette, hogy miután munkahelyeken is biztonsággal megtekinthető formátumban újraindította a playboy.com honlapot, következő lépésként a cég meghatározó kiadványán, a Playboy magazinon úgyszintén változtatni fog.

A Playboy magazin amerikai kiadója hivatalosan is közzé tette, hogy a 2016. márciusi számától – amely 2016 februárjában jelenik meg – szakít a teljes meztelenséggel, a férfiaknak szánt egyéb tartalmakat fejleszti és erősíti tovább.

A Playboy szerkesztősége alapvető átalakítást hajt végre a lap arculatán, amelynek eredménye a 2016. márciusi számban lesz látható. Az újragondolt Playboy magazint abszolút korszerű szerkesztői és tördelési elvek alapján fogják elkészíteni, és történetében először nem találkozhatunk benne teljes meztelenséggel. A Playboy továbbra is közöl majd híres fotósok által készített képeket a világ legszebb nőiről, valamint az ikonikus Playmate-ekről. A magazin emellett elkötelezett marad a hosszabb lélegzetű cikkek, interjúk és novellák iránt.

„Az 1953-as év – amikor Hugh Hefner útjára indította a Playboy magazint – politikai és szexuális légkörét tekintve szinte semmiben sem hasonlít napjainkhoz. Ma már nyíltan kifejezhetjük magunkat mind politikai, mind szexuális és kulturális tekintetben, és ez nagymértékben Hefnernek e szabadságjogok kiterjesztéséért folytatott hősies küzdelmének köszönhető. A Playboy a jövőben is hű marad ezen alapelvekhez. Biztosra vesszük, hogy amint az átalakított magazin megjelenik, és az olvasók saját szemükkel látják a rengeteg újító szellemű változtatást, megkedvelik a végeredményt. A Playboy magazin átalakítását a cég fő tartalomszerkesztője és a playboy.com újraindításának szellemi atyja, Cory Jones; Jason Buhrmeister főszerkesztő; Mac Lewis kreatív igazgató és Neville Wakefield, a Playboy újságírója vezényli le” – nyilatkozta a Playboy Enterprises vezérigazgatója, Scott Flanders.

Az idők változnak, és csak az maradhat versenyben, aki képes alkalmazkodni a megváltozott körülményekhez. Tavaly a playboy.com alakult át munkahelyeken is biztonsággal megtekinthető honlappá, ahol a meztelenség a háttérbe szorult, és előtérbe kerültek az életmóddal kapcsolatos cikkek és videók. Humor, stílus, véleményformáló anyagok, gasztronómia, kitűnő írások – a megújult playboy.com új olvasók millióit vonzotta be, és 400 százalékos emelkedést ért el.

A Playboy magyar kiadása is sokat változott az idei évben. A megújult playboy.hu-n érdekes és szórakoztató anyagok váltják egymást, a lap nyomtatott verziója pedig szintén több értékes tartalmat kínál a férfiak számára, mint korábban. A kortárs írók szórakoztató novellái – következő, novemberi számunkban például a titokzatos sztárszerző, Kondor Vilmos írt a Playboy számára – mellett Sárvári György coach ad a karrierrel kapcsolatos tanácsokat. Sorozata indult továbbá Bede Mártonnak, akinek szókimondó és ironikus stílusát máris sokan kedvelik a Playboy olvasói között. A magyar kiadás tovább gazdagodik, és számos izgalmas új rovatot indítunk jövőre is.

Meggyőződésünk, hogy a korábbi „playboy” férfitípus is megváltozott. A hedonizmus kizárólagosságát átveszi egy új szerep, amelyben nagyobb hangsúly jut a felelősségre; arra, hogy egy mai férfinak hatással kell lennie a körülötte levő világra és oda kell figyelnie szűkebb és tágabb környezetére. Az új Playboy hatékonyabban kommunikál és egyenrangú partnere a nőknek. Ezt a fajta sikeres és magabiztos, gyorsan adaptálódó férfit tekinti a lap elsődleges célcsoportjának.

„A Playboy brand továbbra is nagyon erős, a lap pedig a világ legerősebb férfimagazinja – miközben tovább változik a korral. Hogy a meztelenség megmarad-e a magyar Playboyban, vagy követjük az amerikai példát, az a következő hónapokban fog kiderülni. Célunk az, hogy minél több olvasónk legyen elégedett az általunk előállított tartalommal. A változások során ezért folyamatosan kutatjuk az olvasói igényeket.” – mondta Bus István, a Playboy magazin magyar kiadásának főszerkesztője. A Playboy magyar kiadásának kiadója és munkatársai kíváncsian és örömmel várják az elkövetkező izgalmas időszakot. Minden változás hatalmas lehetőségeket hordoz magában, és meggyőződésünk, hogy ezeket a magyar lappiacon is kiaknázhatjuk – mindezt pedig azért, hogy hűséges olvasóink megelégedésén túl új olvasókat és hirdetőket is megnyerhessünk a piacon egyedülálló férfi életmódmagazin, a Playboy számára.

Rekord látogatottság az evamagazin.hu-n

Történelmi pillanat, amire igazán büszkék lehetünk! 💪🥂 Fennállása óta először átlépte az 1 milliót az evamagazin.hu valós felhasználóinak száma (forrás: Gemius). Ez rekord az online magazinunk életében, és még erősebben ösztönöz bennünket arra, hogy a jövőben is színvonalas digitális tartalmakkal, podcastokkal, cikkekkel, videókkal örvendeztessük meg az olvasóinkat. Köszönjük💙

Megnézem

A legstílusosabb technológiai innovációkat díjazza az InStyle magazin

A legstílusosabb technológiai újdonságokat díjazza a világ vezető stílusmagazinja, az InStyle magyar kiadása. A Style Tech Of The Year verseny hét kategóriájában keresik többek között az év telefonját, home entertainment eszközét, okos kütyüjét, laptopját, valamint 2022 innovációját is. A legjobbakat a nagyközönség szavazza meg. Első alkalommal rendezi meg az InStyle magazin a Style Tech Of […]

Megnézem

Megújult kreatív koncepcióval, spórolós tematikával indult el a JOY-napok

A vásárlók 85%-a keresi a jó akciókat a világgazdasági válságban Megújult kreatív koncepcióval, szlogennel (Mondj igent a kedvezményekre és spórolj velünk!) és rengeteg jó akcióval érkezik a JOY-napok 2022 őszi/téli kiadása november 10-13 között. A vásárlásösztönző program egy olyan időszakban köszönt be, amikor – a JOY felmérése szerint – tízből nyolc fogyasztó tudatosan keresi a […]

Megnézem

Felmérés: Tízből nyolcan keresik a jó akciókat, egyre többen spórolnak

Megváltoztathatja vásárlási szokásainkat a gazdasági világválság – derül ki a JOY-napok felmérésből, amely a Takarékossági világnap (október 31.) alkalmából készült. A kutatás arra a kérdésre kereste a választ, hogy miként reagálnak a hazai fogyasztók a helyzetre. Az online kérdőívet több mint 3500-an töltötték ki. Az eredményekből kiderül, hogy a válaszadók 85%-a aktívan keresi a jó akciókat, 14%-uk pedig spórolásképpen […]

Megnézem