A Marquard Group Hungary új növekedési stratégia mentén alakítja át a szervezetet

  • Új Management Board állt fel a Group-CEO, Bijan Khezri vezetésével
  • E-commerce bővítés a kis- és közepes méretű vállalatok elérése, kiszolgálása érdekében
  • A JOY Hungary App digitalizálja a JOY-napokat
  • A Vegyél Hazait, Magyarország egyik legnagyobb Facebook közössége önálló márkává válik
  • A Content Studio content- és kommunikációs ügynökséggé bővül az üzleti ügyfelek számára
  • A MediaLab – Lencsés Dávid vezetésével – a mesterséges intelligenciát felhasználva kínál megoldásokat
  • Az ÉVA, Instyle/Instyle Men és JOY márkák megkapnak minden további támogatást

Budapest – 2024. január 16:

A most megalakult Management Board Bijan Khezri Group-CEO vezetésével áll fel, tagjai: Alberti Petra (content), Fenyővári Szilvia (pénzügy és operatív irányítás) és Lencsés Dávid (Media Lab).

A Marquard Group Hungary hagyományosan a hirdetési piac felső szegmensét szolgálja ki, azonban a mostani, kibővített e-kereskedelmi portfólió fókusza ezentúl a kis- és középvállalatokra is kiterjed majd.  

A JOY-napok a Marquard egyik legfontosabb pillére. A JOY Hungary App a JOY-napok üzleti modell innovációjának elsődleges platformja lesz.

A #VegyélHazait a Covid járvány alatt született, hogy segítse a kapcsolatfelvételt a helyi eladók, termelők és a vásárlók között Magyarországon, valamint az ország határain túl. Időközben a #Vegyélhazait az ország egyik legnagyobb Facebook közösségévé vált több, mint 450 ezer felhasználóval és 20 ezer kereskedővel. A havi előfizetési modellek aktívan bevonják és növelik a közösséget. Most a #Vegyélhazait egy önálló média branddé válik.

A Marquard Group Hungary Content Studiója content- és kommunikációs szolgáltatásaival több mint 10 éve segíti a vezető fogyasztói márkákat. Elkötelezettek vagyunk a további növekedés iránt, valamint, hogy innovatív megoldásokkal szolgáljuk ki az ügyfeleket.  

A mesterséges intelligencia új üzleti kihívásokat jelent. A Marquard Group Hungary Lencsés Dávid vezetésével létrehozta a MediaLabet, amely a mesterséges intelligenciát helyezi a saját fejlesztésű megoldásai középpontjába, valamint segít ezeket beépíteni a Content Studio ügyfeleinek kiajánlott szolgáltatásokba.

Az új brandek felépítése mellett elkötelezettek vagyunk a vezető média márkáink, az ÉVA, az InStyle/InStyle Men és a JOY további erősítésében.  

Bijan Khezri, Group-CEO, Marquard Group:

„Örömmel jelentem be ezeket a változásokat és közvetlen vezetői felelősséget vállalok a Marquard Group Hungary-ért. Az elmúlt két évben Petra, Szilvia és Dávid egyénileg és közösen is fontos szerepet játszottak abban, hogy megalapozzák a jövőbeli növekedést. Az alkotás, a kapcsolódás és megvalósítás hármas egysége volt a Marquard átalakításának vezérmotívuma. 1965 óta azon dolgozunk, hogy az egyedi tartalmakat helyezzük a vezető márkák és a megcélzott fogyasztók összekapcsolódásának középpontjába. Míg a hirdetés kulcsfontosságú médium volt a múltban, a tartalomalapú elkötelezettség egyre inkább meghatározza a jövőt.

A JOY Hungary App és a Vegyél Hazait brand, nemcsak az ügyfélkörünket bővítik, hanem segítenek abban is, hogy újragondoljuk lehetőségeinket a monetizáció terén, amelyeket a teljes média portfolión belül, valamint a Content Studióban is ki kívánunk építeni.”

Alberti Petra:

„Content is King” – mondják angolul és ez a mondás még soha nem volt ennyire érvényes. Azonban a tartalom csak annyira lehet hatékony, amennyire azt a mögötte álló üzleti modell lehetővé teszi. A reklámközpontú médiavilágból egy olyan világba lépünk át, ahol a tartalomfogyasztás sokkal közelebb áll ahhoz az üzleti tevékenységhez, amelyet támogatni hivatott. Büszke vagyok a csapatomra, erős márkaportfóliót építettünk fel, amely a bővülő ügyfélkört új üzleti modellekkel szolgálja ki.” 

Fenyővári Szilvia:

„Az elmúlt két évben szorosan együtt dolgoztam Bijannal a cég működésének racionalizálásban és az üzleti fókusz megtalálásában. Úgy érzem, most egy fontos ponthoz érkeztünk, hogy felszabadítsuk a portfoliónkban rejlő teljes potenciált. Izgatottan várom, hogy folytassam a munkát és a megkezdett változás élére álljak.”

Lencsés Dávid:

„Bijan erős elkötelezettsége a Marquard Group Hungary felé bennünket is inspirál. Izgatott vagyok, hogy a MediaLab segítségével hozzájárulhatok a folyamatos átalakuláshoz olyan innovatív megoldásokkal, amelyek megváltoztatják márkáink elérési és elköteleződési modelljeit.”

„A kíváncsiság, a kitartás és a bizalom a génjeinkben van” – Interjú Béres Marcell-lel

A Béres Gyógyszergyár új elnökével, a Béres család 3. generációját képviselő Béres Marcell-lel beszélgetve egy olyan küldetéstudat rajzolódik ki, amely mélyen gyökeredzik a családban. Az alapító nagyapa, id. dr. Béres József által megkezdett út mára az egészségvédelem egyik legnépszerűbb brandjévé vált. Marcell idén ősszel vette át a stafétát édesapjától, dr. Béres Józseftől, aki hosszú távú […]

Megnézem

Kiosztották az InStyle #Képesvagyok 2024 díjait: Inspiráló történetek és példaképek a W Budapest Hotelben

Idén harmadik alkalommal került megrendezésre az InStyle magazin #Képesvagyok díjátadó gálája, amely most is kiemelkedő személyiségeket ünnepelt. A W Budapest Hotel elegáns termeiben a közönség és a díjazottak jelenlétében hirdették ki a tíz kategória győzteseit, akik mindannyian saját történetükkel, bátorságukkal és kitartásukkal inspirálják a társadalmat. Az olvasók szavazatai alapján kiválasztott győztesek nem csupán saját határaikon […]

Megnézem

InStyle #Képesvagyok 2024

Idén is nagy várakozásokkal köszöntjük a #Képesvagyok díjátadó gáláját, amely ismét azokat az inspiráló személyeket ismeri el, akik kiemelkedő teljesítményükkel, elkötelezettségükkel és kitartásukkal példaértékűek a társadalom számára. A díj célja, hogy olyan embereket mutasson be és díjazzon, akik hisznek az álmaikban, és folyamatosan dolgoznak azért, hogy megvalósítsák őket – legyen szó szakmai, társadalmi vagy kreatív […]

Megnézem

Csalár Bence: A fenntartható divat élharcosa és az önazonosság nagykövete

Csalár Bence neve mára egybeforrt a fenntartható divattal és az egyediség bátor képviseletével. Évek óta a hazai divatszcéna egyik meghatározó szereplője, aki kreatív tanácsadóként, íróként és előadóként küzd azért, hogy a divat világában egyre nagyobb teret nyerjen a felelősségteljes, környezettudatos gondolkodás. Bence nemcsak a divat szakértője, de az önazonosság és bátorság nagykövete is. Személyes tapasztalatai […]

Megnézem