A Marquard Group Hungary új növekedési stratégia mentén alakítja át a szervezetet

  • Új Management Board állt fel a Group-CEO, Bijan Khezri vezetésével
  • E-commerce bővítés a kis- és közepes méretű vállalatok elérése, kiszolgálása érdekében
  • A JOY Hungary App digitalizálja a JOY-napokat
  • A Vegyél Hazait, Magyarország egyik legnagyobb Facebook közössége önálló márkává válik
  • A Content Studio content- és kommunikációs ügynökséggé bővül az üzleti ügyfelek számára
  • A MediaLab – Lencsés Dávid vezetésével – a mesterséges intelligenciát felhasználva kínál megoldásokat
  • Az ÉVA, Instyle/Instyle Men és JOY márkák megkapnak minden további támogatást

Budapest – 2024. január 16:

A most megalakult Management Board Bijan Khezri Group-CEO vezetésével áll fel, tagjai: Alberti Petra (content), Fenyővári Szilvia (pénzügy és operatív irányítás) és Lencsés Dávid (Media Lab).

A Marquard Group Hungary hagyományosan a hirdetési piac felső szegmensét szolgálja ki, azonban a mostani, kibővített e-kereskedelmi portfólió fókusza ezentúl a kis- és középvállalatokra is kiterjed majd.  

A JOY-napok a Marquard egyik legfontosabb pillére. A JOY Hungary App a JOY-napok üzleti modell innovációjának elsődleges platformja lesz.

A #VegyélHazait a Covid járvány alatt született, hogy segítse a kapcsolatfelvételt a helyi eladók, termelők és a vásárlók között Magyarországon, valamint az ország határain túl. Időközben a #Vegyélhazait az ország egyik legnagyobb Facebook közösségévé vált több, mint 450 ezer felhasználóval és 20 ezer kereskedővel. A havi előfizetési modellek aktívan bevonják és növelik a közösséget. Most a #Vegyélhazait egy önálló média branddé válik.

A Marquard Group Hungary Content Studiója content- és kommunikációs szolgáltatásaival több mint 10 éve segíti a vezető fogyasztói márkákat. Elkötelezettek vagyunk a további növekedés iránt, valamint, hogy innovatív megoldásokkal szolgáljuk ki az ügyfeleket.  

A mesterséges intelligencia új üzleti kihívásokat jelent. A Marquard Group Hungary Lencsés Dávid vezetésével létrehozta a MediaLabet, amely a mesterséges intelligenciát helyezi a saját fejlesztésű megoldásai középpontjába, valamint segít ezeket beépíteni a Content Studio ügyfeleinek kiajánlott szolgáltatásokba.

Az új brandek felépítése mellett elkötelezettek vagyunk a vezető média márkáink, az ÉVA, az InStyle/InStyle Men és a JOY további erősítésében.  

Bijan Khezri, Group-CEO, Marquard Group:

„Örömmel jelentem be ezeket a változásokat és közvetlen vezetői felelősséget vállalok a Marquard Group Hungary-ért. Az elmúlt két évben Petra, Szilvia és Dávid egyénileg és közösen is fontos szerepet játszottak abban, hogy megalapozzák a jövőbeli növekedést. Az alkotás, a kapcsolódás és megvalósítás hármas egysége volt a Marquard átalakításának vezérmotívuma. 1965 óta azon dolgozunk, hogy az egyedi tartalmakat helyezzük a vezető márkák és a megcélzott fogyasztók összekapcsolódásának középpontjába. Míg a hirdetés kulcsfontosságú médium volt a múltban, a tartalomalapú elkötelezettség egyre inkább meghatározza a jövőt.

A JOY Hungary App és a Vegyél Hazait brand, nemcsak az ügyfélkörünket bővítik, hanem segítenek abban is, hogy újragondoljuk lehetőségeinket a monetizáció terén, amelyeket a teljes média portfolión belül, valamint a Content Studióban is ki kívánunk építeni.”

Alberti Petra:

„Content is King” – mondják angolul és ez a mondás még soha nem volt ennyire érvényes. Azonban a tartalom csak annyira lehet hatékony, amennyire azt a mögötte álló üzleti modell lehetővé teszi. A reklámközpontú médiavilágból egy olyan világba lépünk át, ahol a tartalomfogyasztás sokkal közelebb áll ahhoz az üzleti tevékenységhez, amelyet támogatni hivatott. Büszke vagyok a csapatomra, erős márkaportfóliót építettünk fel, amely a bővülő ügyfélkört új üzleti modellekkel szolgálja ki.” 

Fenyővári Szilvia:

„Az elmúlt két évben szorosan együtt dolgoztam Bijannal a cég működésének racionalizálásban és az üzleti fókusz megtalálásában. Úgy érzem, most egy fontos ponthoz érkeztünk, hogy felszabadítsuk a portfoliónkban rejlő teljes potenciált. Izgatottan várom, hogy folytassam a munkát és a megkezdett változás élére álljak.”

Lencsés Dávid:

„Bijan erős elkötelezettsége a Marquard Group Hungary felé bennünket is inspirál. Izgatott vagyok, hogy a MediaLab segítségével hozzájárulhatok a folyamatos átalakuláshoz olyan innovatív megoldásokkal, amelyek megváltoztatják márkáink elérési és elköteleződési modelljeit.”

Indul az Otthontervezők podcast második évada

Április 10-én érkezik az Otthonok & Megoldások brand Otthontervezők című podcastjének második évada, amelynek ismét Dorogi Gabriella a műsorvezetője. A Fundamenta népszerű digitális kiadványa, valamint annak multimédiás platformjai és a podcast is a Marquard Group Hungary kreatív műhelyében készült. Második évadával jelentkezik az Otthonok & Megoldások brand Otthontervezők című podcastje. A lakásvásárlással és -felújítással foglalkozó podcastben […]

Megnézem

Szabó Zsolt a Marquard Group Hungary kereskedelmi igazgatója

Szabó Zsolt a Marquard Group Hungary új kereskedelmi igazgatója. Zsolt személyében egy tapasztalt szakember csatlakozott a prémium brandeket felvonultató médiacéghez. Szabó Zsolt a médiás karrierjét 2005-ben kezdte. A Pesti Est, majd a Sanoma Budapest után, 2009-ben igazolt az Index.hu csapatához. Ezt követően a CEMP Sales House ügynökségi értékesítési csapatában dolgozott, 2012-től értékesítési vezetőként. 2014-től több […]

Megnézem

Lilu: Fiús anyának lenni kemény ügy!

Semmi sem ér véget negyven felett, sőt – állítja Kovalcsik Ildikó, azaz Lilu, aki a JOY Magazinnak adott interjújában mesélt arról, hogy élete legizgalmasabb időszakát éli most. Egy tinédzser és egy óvodás fiú édesanyja, vállalkozó és műsorvezető is egyben, akit azért a sérülékenyebb napjain könnyen meg lehet bántani.   Lilu negyven felett érzi magát a legjobban […]

Megnézem

Rekordmennyiségű oldalmegtekintés az evamagazin.hu-n 

Egy szám, amelyre büszkék lehetünk: 2 751 137. Ennyi oldalmegtekintést ért el az evamagazin.hu a múlt hét folyamán. Ez a szám nemcsak önmagához, de a márka versenytársaihoz mérten is kiemeltnek bizonyul (forrás: Gemius). A rekorder hét legolvasottabb cikkéből megtudhatjuk, hogy miért fontos a B12-vitamin, és ennek hiányát hogyan ismerheti fel a 40 év feletti korosztály. Ha […]

Megnézem