Új vezetőt és honlapot kapott a Marquard Group Content Studio

Új operatív vezetővel és önálló weboldallal gazdagodott a Marquard Group Hungary Content Studio üzletága. A jövőben Tarapcsák Dalma felügyeli a médiacég tartalomgyártói alkotóműhelyének napi munkáját, mellette pedig a dm active beauty magazinjának főszerkesztőjeként is tovább dolgozik.

A Content Studio feladata, hogy segítse a partnereket a tartalomstratégiájuk kialakításában, valamint az ötletek multiplatform megvalósításában. A tartalomgyártói üzletág a Marquard két évtizedes kiadói tapasztalatával, content produceri szakértelmével, gyártási kapacitásával és kutató-adatgyűjtő szolgáltatásával támogatja a márkákat, hogy a számukra fontos történetek hatékonyan eljussanak a fogyasztók digitális eszközeire, szívébe és emlékezetébe.

A Content Studio jelenleg is számos iparágban dolgozik ügyfeleivel a brand kiadványok, tartalmak készítésében, teljeskörű kreatív koncepciók megvalósításában. A most elkészült weboldal betekintést nyújt a jelenlegi és korábbi együttműködések módszertanába, valamint a szolgáltatások sorába is.

Tarapcsák Dalma személyében operatív vezetőt is kapott a Content Studio. A szakember ismeri a tartalomgyártás minden oldalát, hiszen évekig dolgozott újságíróként, kommunikációs vezetőként és felelt márkamagazinért. Dalma 2013-ban csatlakozott először a Marquard csapatához, volt a JOY magazin szerkesztője, valamint főszerkesztő-helyettese is, a dm active beauty kiadványon pedig kereken tíz éve dolgozik megszakítás nélkül. Tarapcsák Dalma a Content Studio operatív irányítása mellett megtartja főszerkesztői pozícióját is.

„Álmodni jó, megvalósítani még jobb. Legyen szó egy nagyratörő tervről, egy elképzelés kidolgozásáról, egy akadály megugrásáról – minden kihívás könnyebbé válik, ha biztos, támogató, szakértő társat tudhatunk magunk mögött. Az ügyfelek számára mi vagyunk ez a kreatív, lehetetlent nem ismerő partner, aki komplex segítséget nyújt és minden platformon otthon van” – mondta el Tarapcsák Dalma

Indul az Otthontervezők podcast második évada

Április 10-én érkezik az Otthonok & Megoldások brand Otthontervezők című podcastjének második évada, amelynek ismét Dorogi Gabriella a műsorvezetője. A Fundamenta népszerű digitális kiadványa, valamint annak multimédiás platformjai és a podcast is a Marquard Group Hungary kreatív műhelyében készült. Második évadával jelentkezik az Otthonok & Megoldások brand Otthontervezők című podcastje. A lakásvásárlással és -felújítással foglalkozó podcastben […]

Megnézem

Szabó Zsolt a Marquard Group Hungary kereskedelmi igazgatója

Szabó Zsolt a Marquard Group Hungary új kereskedelmi igazgatója. Zsolt személyében egy tapasztalt szakember csatlakozott a prémium brandeket felvonultató médiacéghez. Szabó Zsolt a médiás karrierjét 2005-ben kezdte. A Pesti Est, majd a Sanoma Budapest után, 2009-ben igazolt az Index.hu csapatához. Ezt követően a CEMP Sales House ügynökségi értékesítési csapatában dolgozott, 2012-től értékesítési vezetőként. 2014-től több […]

Megnézem

Lilu: Fiús anyának lenni kemény ügy!

Semmi sem ér véget negyven felett, sőt – állítja Kovalcsik Ildikó, azaz Lilu, aki a JOY Magazinnak adott interjújában mesélt arról, hogy élete legizgalmasabb időszakát éli most. Egy tinédzser és egy óvodás fiú édesanyja, vállalkozó és műsorvezető is egyben, akit azért a sérülékenyebb napjain könnyen meg lehet bántani.   Lilu negyven felett érzi magát a legjobban […]

Megnézem

Rekordmennyiségű oldalmegtekintés az evamagazin.hu-n 

Egy szám, amelyre büszkék lehetünk: 2 751 137. Ennyi oldalmegtekintést ért el az evamagazin.hu a múlt hét folyamán. Ez a szám nemcsak önmagához, de a márka versenytársaihoz mérten is kiemeltnek bizonyul (forrás: Gemius). A rekorder hét legolvasottabb cikkéből megtudhatjuk, hogy miért fontos a B12-vitamin, és ennek hiányát hogyan ismerheti fel a 40 év feletti korosztály. Ha […]

Megnézem