Down-szindróma aktivista az InStyle magazin márciusi címlapján

Szemléletformáló kezdeményezést indított útjára a Marquard Media Magyarország

Történelmi címlappal és különleges üzenettel jelenik meg az InStyle magazin márciusi száma, amelynek címlapján Szalay Anna Lilla Down-szindróma aktivista látható. A magazin a korlátokat legyűrő, álmaikért töretlenül dolgozó embereket ünnepli ebben a mindenki számára nehéz időszakban. A lapot kiadó Marquard Media Magyarország társadalmi szemléletformáló kezdeményezéssel is jelentkezik, a következő hetekben a #képesvagyok kampány során hírességek, sikeres nők és a hétköznapok hősei is elmondják, hogy miként léptek át az akadályaikon.

A márciusi InStyle magazin címlapján Szalay Anna Lilla, Down-szindróma aktivista szerepel, mellette pedig Széles Adrienn vitiligo nagykövet és Illés Fanni paralimpikon úszó is őszintén vallanak arról, hogy milyen nehézségekkel kellett szembenézniük életük során, és hogyan győzik le nap mint nap a korlátaikat.

A közösségi média felületeken a magazin megjelenésével egyidőben újtára indul a #képesvagyok kampány, amelynek nem titkolt célja egymás erősítése. Minden élettörténet bizonyítja, hogy érdemes küzdeni az álmokért még akkor is, ha azok sokszor elérhetetlennek tűnnek. A különféle történetek mellett érzékenyítő videó-sorozat és szakértői cikkek hívják majd fel a figyelmet az ableizmus, vagyis a fogyatékosságellenesség jelenségére. A kampányt a #képesvagyok hashtag fogja össze.

„Az InStyle-lal, csakúgy, mint ezzel a kampánnyal is, szeretjük átlépni és ledönteni a korlátokat, konvenciókat. A márka nemzetközi és hazai szinten is kiemelten fontosnak tartja a belevaló, erős és példaértékű nők bemutatását a címlapon és a magazinban egyaránt. Reméljük, hogy a bemutatott történetek sokakat bátorítanak majd arra, hogy elfogadóak és támogatóak legyenek másokkal és önmagukkal szemben is – mert sokszor a legnagyobb korlátot az jelenti, hogy félünk hinni önmagunkban” – mondta Alberti Petra Bianka főszerkesztő.

„Mivel én ezzel az állapottal születtem, aki nem ismer engem, azt nézi ki belőlem, hogy én képtelen vagyok bármire is. Én úgy gondolom, hogy nekem minden napom azzal telik, hogy bizonyítsak. Duplán vagy triplán kell teljesítenem ahhoz, hogy el tudok menni autóval edzésre, vagy hogy le tudok vezetni az autópályán ezer kilométert is. Nekem nem gond fenntartani egy háztartást, úgy, hogy naponta kétszer edzek, utána pedig főzök, mosok és takarítok is. Néha olyan érzés, mintha mások kétkedve néznék, hogy mindez hogyan lehetséges” – mondta el Illés Fanni paralimpikon úszó.

„Nem érzem másnak magam. Tudom, hogy vannak korlátaim, például a matematikai képességeimnek is vannak korlátai. De nem érzem azt, hogy a Down korlátozna bármiben. Nem így élem meg. Nem érzem, hogy ez hátrány. A közvetlen környezetem mindig is természetesnek tekintette ezt. Nem mondhatjuk azt sem, hogy ez elfogadás, mert ami természetes, azt nem kell külön elfogadni. Mindenben úgy veszek részt, mint mindenki más. És ez természetes is számomra” – mondta el Szalay Anna Lilla, Down-szindróma aktivista, a márciusi InStyle magazin címlaplánya.

„A vitiligót csak és kizárólag elfogadni lehet. Én úgy vagyok vele, mint az esővel, hogy ha már így is, úgy is rajtad van, és semmit az égegyadta világon nem tudsz csinálni, akkor nem jobb inkább elfogadni? Szerintem ez az első lépés. A következő lépés az, amikor csinálsz egy belső munkát. Mi ez? Miért kaptam? Miben hátráltat ez engem? Miben fog előrevinni? Azért van a vitiligóm, hogy segíthessek” – nyilatkozta Széles Adrienn vitiligo nagykövet.

Indul az Otthontervezők podcast második évada

Április 10-én érkezik az Otthonok & Megoldások brand Otthontervezők című podcastjének második évada, amelynek ismét Dorogi Gabriella a műsorvezetője. A Fundamenta népszerű digitális kiadványa, valamint annak multimédiás platformjai és a podcast is a Marquard Group Hungary kreatív műhelyében készült. Második évadával jelentkezik az Otthonok & Megoldások brand Otthontervezők című podcastje. A lakásvásárlással és -felújítással foglalkozó podcastben […]

Megnézem

MagyarBrands Díjakat nyert a Marquard Group

A kiváló magyar márkákat díjazó MagyarBrands Program minden tavasszal megrendezi Díjátadó gálarendezvényét, amelyen a hazai fogyasztói és üzleti márkák legjava veheti át a MagyarBrands Kiváló márka üvegdíjat több kategóriában is. Az idei gálaesten több mint 70 hazai márka képviselője vehette át MagyarBrands üvegdíjakat kiváló üzleti márka, kiváló fogyasztói márka és innovatív márka kategóriában. Kiváló fogyasztói […]

Megnézem

Szabó Zsolt a Marquard Group Hungary kereskedelmi igazgatója

Szabó Zsolt a Marquard Group Hungary új kereskedelmi igazgatója. Zsolt személyében egy tapasztalt szakember csatlakozott a prémium brandeket felvonultató médiacéghez. Szabó Zsolt a médiás karrierjét 2005-ben kezdte. A Pesti Est, majd a Sanoma Budapest után, 2009-ben igazolt az Index.hu csapatához. Ezt követően a CEMP Sales House ügynökségi értékesítési csapatában dolgozott, 2012-től értékesítési vezetőként. 2014-től több […]

Megnézem

Lilu: Fiús anyának lenni kemény ügy!

Semmi sem ér véget negyven felett, sőt – állítja Kovalcsik Ildikó, azaz Lilu, aki a JOY Magazinnak adott interjújában mesélt arról, hogy élete legizgalmasabb időszakát éli most. Egy tinédzser és egy óvodás fiú édesanyja, vállalkozó és műsorvezető is egyben, akit azért a sérülékenyebb napjain könnyen meg lehet bántani.   Lilu negyven felett érzi magát a legjobban […]

Megnézem