Minden idők legnagyobb eladott példányszáma

Ismét rekordot döntött a JOY, száguld a joy.hu

Saját, tavaszi rekordját is megdöntötte a JOY 2015. novemberi lapszáma, mely a magazin történetének eddigi legmagasabb eladott példányszámával büszkélkedhet. A 133.048 * eladott példány elérésében az immár 15. alkalommal megrendezett JOY NAPOK, valamint a Marquard Media tudatos CSR tevékenységének keretén belül útjára indított JOY Tündér jótékonysági aktivitás is jelentős szerepet játszott. A rekord eladott példányszám mellett a december elején megújult joy.hu is kiemelkedően teljesít, bekerült a 18-39- es női célcsoport TOP 5 leglátogatottabb site-jai közé.

A JOY NAPOK kuponos akcióhoz idén közel 250 márka több mint ezer üzlete csatlakozott, és biztosított kedvezményes vásárlási lehetőséget az olvasóknak. A kuponok mellett a JOY 4 helyszínen (WestEnd City Center, Árkád Győr, Árkád Szeged, Fórum Debrecen) interaktív és változatos programokkal várta az érdeklődőket. A JOY NAPOK idei szponzorai között olyan partnerek szerepeltek mint a Peugeot, a Huawei, a Watt, a Multipont és a WestEnd City Center.

A novemberi lapszám másik kuriózumát a JOY Tündér kezdeményezés adta. A program hagyományteremtő és a brand életét a jövőben is végigkísérő céllal jött létre, melynek keretén belül minden megvásárolt novemberi JOY árából 10 Ft-ot a Mosoly Alapítvány* javára ajánlott fel a magazin. Az aktivitáshoz a Lapker is csatlakozott: további 10 Ft-ot ajánlottak fel minden egyes eladott magazin után. Az így összegyűlt adomány értéke átlépte a 2 000 000 Ft-ot. A JOY köszönetét fejezi ki olvasóinak, amiért a jótékonysági program mellé álltak és ezzel hozzájárultak a JOY Tündér sikeréhez.

Novemberben a joy.hu havi látogatószám közel 380 000 ** RU, mellyel a hazai glossy site-ok között piacvezetőnek számít. A joy.hu hirdetési hatékonyságát a magas affinitási indexe is erősíti: a 18-39- es női célcsoportot és a konkurens*** női portálokat vizsgálva a legmagasabb (194) értékkel bír, különösen releváns célcsoport elérést biztosítva hirdető partnereinek.

A Mosoly Alapítvány beteg és lelki traumát átélt gyerekek gyógyítását segíti ingyenes terápiás szolgáltatásokkal és élményprogramokkal. Programjaikon évente több száz gyermek vesz részt Budapesten, Pécsett és Debrecenben. A Mosoly terápiákon az alapítvány szakemberei a pszichológia, a mese- és a művészetterápia eszközeit ötvözik, és minden gyermek fejlődését egyénileg nyomon követik, dokumentálják. Tevékenységüket az egészségügyi intézmények szakembereivel szoros együttműködésben végzik, így az orvosi kezelések és a lelki rehabilitáció együtt, egymást erősítve hatnak a tartós gyógyulás érdekében.

Indul az Otthontervezők podcast második évada

Április 10-én érkezik az Otthonok & Megoldások brand Otthontervezők című podcastjének második évada, amelynek ismét Dorogi Gabriella a műsorvezetője. A Fundamenta népszerű digitális kiadványa, valamint annak multimédiás platformjai és a podcast is a Marquard Group Hungary kreatív műhelyében készült. Második évadával jelentkezik az Otthonok & Megoldások brand Otthontervezők című podcastje. A lakásvásárlással és -felújítással foglalkozó podcastben […]

Megnézem

MagyarBrands Díjakat nyert a Marquard Group

A kiváló magyar márkákat díjazó MagyarBrands Program minden tavasszal megrendezi Díjátadó gálarendezvényét, amelyen a hazai fogyasztói és üzleti márkák legjava veheti át a MagyarBrands Kiváló márka üvegdíjat több kategóriában is. Az idei gálaesten több mint 70 hazai márka képviselője vehette át MagyarBrands üvegdíjakat kiváló üzleti márka, kiváló fogyasztói márka és innovatív márka kategóriában. Kiváló fogyasztói […]

Megnézem

Szabó Zsolt a Marquard Group Hungary kereskedelmi igazgatója

Szabó Zsolt a Marquard Group Hungary új kereskedelmi igazgatója. Zsolt személyében egy tapasztalt szakember csatlakozott a prémium brandeket felvonultató médiacéghez. Szabó Zsolt a médiás karrierjét 2005-ben kezdte. A Pesti Est, majd a Sanoma Budapest után, 2009-ben igazolt az Index.hu csapatához. Ezt követően a CEMP Sales House ügynökségi értékesítési csapatában dolgozott, 2012-től értékesítési vezetőként. 2014-től több […]

Megnézem

Lilu: Fiús anyának lenni kemény ügy!

Semmi sem ér véget negyven felett, sőt – állítja Kovalcsik Ildikó, azaz Lilu, aki a JOY Magazinnak adott interjújában mesélt arról, hogy élete legizgalmasabb időszakát éli most. Egy tinédzser és egy óvodás fiú édesanyja, vállalkozó és műsorvezető is egyben, akit azért a sérülékenyebb napjain könnyen meg lehet bántani.   Lilu negyven felett érzi magát a legjobban […]

Megnézem