Influencerekkel és Oszkárral, az uszkárral támad a JOY-napok szpotja

Minden eddiginél több kuponnal és egy influenceres tévészpottal támad az idei JOY-napok. A reklámfilm főszereplője három fiatal sztár, Aryee Claudia Dedei „Tücsi”, Debreczeni Dóra és Kovács-Nyári Dia, valamint egy pillanatra vendégszereplőként feltűnik Oszkár, az uszkár is. A JOY-napok első forgatott tévészpotját Géczy Dávid rendezte, aki többek között a Zeneakadémia díjnyertes imázsfilmjeit rendezte. Az idei JOY-napokat május 13-16. között tartják.

„Mindennapi élethelyzetek mutatunk be: elromlik a turmixgép, nincs egy ruha, amit felvehetnénk, gyerekholmikat keresgélve szörfölünk a neten – a JOY-napokon pedig mindenre van megoldás, vagy egy jó ajánlat. A minisztorikat Géczy Dávid igazi filmes, pörgős, brand azonos történetté alakította” – mondta Szöllősi Vivien, a JOY magazint kiadó Marquard Media Magyarország brand managere. „A JOY-napok történetében mérföldkő, hogy immáron országszerte több mint 500 kupon közül válogathatnak a vásárlók és profi reklámszpot is népszerűsíti a programot. Három ismert és elismert influencert kértünk fel a szereplésre, akik hitelesen mozognak az adott szituációban” – tette hozzá Szöllősi Vivien.

„Dinamikus snittekkel és a színek üdeségével kívántuk megteremteni a JOY hangulatot és röviden átadni egy teljes történetet. Filmes lencséket használtunk a tökéletes színek, üde képek eléréshez” – mondta Géczy Dávid rendező.

A szpot nagy felfedezettje Oszkár, a kíváncsi uszkár. Az eb abban a családi házban él, ahol a produkciót forgatták és a forgatókönyvben is szerepelt. Oszkár rengeteg simogatást kapott, valamint sok mosolyt fakasztott a munka során és mindig azt tette, amihez éppen kedve szottyant.

„Oszkár még vidámabbá varázsolta a napunkat, bár egy forgatás önmagában is mindig izgalmas. Számomra az a legérdekesebb, hogy a sok ötletből, elképzelésből végül mi valósul meg a végeredményben. Nem izgultam a kamera előtt, számomra ez egy természetes közeg, a JOY-napokat pedig mindig is követtem, főiskolás éveim alatt úgy alakítottam a programomat, hogy ki tudjam használni a lehetőségeket” – mondta Aryee Claudia Dedei, vagyis Tücsi.

Kovács-Nyári Dia számára a JOY-napok szpotja jelentette a nagy visszatérést, hiszen legutóbb gyerekként szerepelt reklámfilmben. „Öt éves voltam és hihetetlenül élveztem a forgatást, játéknak fogtam fel és most is annak érzem a kamera előtti szereplést. A végeredményt a kisfiamnak is megmutatom” – nyilatkozta Dia.

Debreczeni Dóri edzőként és terepfutóként a turmixgépek nagy pusztítója. „Legalább három-négyet elfüstöltem már az évek során, így átéreztem a helyzetet. Nagyon sokat nevettünk a forgatás során, annak azért örülök, hogy végül nem robbant be a szerkezet” – mondta Dóri.

A szpot a kereskedelmi adókon és legjelentősebb kábeladókon, valamint online és közösségi médiás felületeken is feltűnik majd.

Alkotók listája

Produkció

Produkciós cég: Seaglass Film Kft.
Producer: Wiedermann János
Rendező: Géczy Dávid
Operatőr: Géczy Dávid
Segédoperatőr: Rosta Gábor
Fény: Kotányi Gábor
Gyártásvezető: Wiedermann János
Stylist: Schilling Kolos
Smink: Schlovicskó Katalin
Fodrász: Oláh Szeréna

Utómunka:
Vágó: Fekete Balázs
Colorist: Fekete Balázs

Zene: Kállay Saunders Band – JOY
Werk: Nemes Áron

Kreatív szupervizor: Kerényi Kristóf (MONO)

Megbízói oldal:
Brand manager: Szöllősi Vivien
Grafika, Head of Art: Csörgő Georgina
Animáció: Darvas Edit
Marketing vezető: Lakinger József

PR-ügynökség: Astoria COM Agency

Indul az Otthontervezők podcast második évada

Április 10-én érkezik az Otthonok & Megoldások brand Otthontervezők című podcastjének második évada, amelynek ismét Dorogi Gabriella a műsorvezetője. A Fundamenta népszerű digitális kiadványa, valamint annak multimédiás platformjai és a podcast is a Marquard Group Hungary kreatív műhelyében készült. Második évadával jelentkezik az Otthonok & Megoldások brand Otthontervezők című podcastje. A lakásvásárlással és -felújítással foglalkozó podcastben […]

Megnézem

MagyarBrands Díjakat nyert a Marquard Group

A kiváló magyar márkákat díjazó MagyarBrands Program minden tavasszal megrendezi Díjátadó gálarendezvényét, amelyen a hazai fogyasztói és üzleti márkák legjava veheti át a MagyarBrands Kiváló márka üvegdíjat több kategóriában is. Az idei gálaesten több mint 70 hazai márka képviselője vehette át MagyarBrands üvegdíjakat kiváló üzleti márka, kiváló fogyasztói márka és innovatív márka kategóriában. Kiváló fogyasztói […]

Megnézem

Szabó Zsolt a Marquard Group Hungary kereskedelmi igazgatója

Szabó Zsolt a Marquard Group Hungary új kereskedelmi igazgatója. Zsolt személyében egy tapasztalt szakember csatlakozott a prémium brandeket felvonultató médiacéghez. Szabó Zsolt a médiás karrierjét 2005-ben kezdte. A Pesti Est, majd a Sanoma Budapest után, 2009-ben igazolt az Index.hu csapatához. Ezt követően a CEMP Sales House ügynökségi értékesítési csapatában dolgozott, 2012-től értékesítési vezetőként. 2014-től több […]

Megnézem

Lilu: Fiús anyának lenni kemény ügy!

Semmi sem ér véget negyven felett, sőt – állítja Kovalcsik Ildikó, azaz Lilu, aki a JOY Magazinnak adott interjújában mesélt arról, hogy élete legizgalmasabb időszakát éli most. Egy tinédzser és egy óvodás fiú édesanyja, vállalkozó és műsorvezető is egyben, akit azért a sérülékenyebb napjain könnyen meg lehet bántani.   Lilu negyven felett érzi magát a legjobban […]

Megnézem