A világ, ahogy te szereted

A JOY mindig első kézből informálja olvasóit az újdonságokról, trendekről, a legújabb divatirányzatokról, szépségápolási stílusokról, termékekről, a nemzetközi és a hazai sztárvilág történéseiről, valamint izgalmas és exkluzív sztárinterjúkkal is szórakoztat. A JOY minden egyes cikke igyekszik mosolyt csalni az olvasók arcára pozitív hangvételű, derűs írásaival, képanyagaival. Ehhez minden lapszámban és a joy.hu-n is párkapcsolati témákkal, önismeretről szóló írásokkal és tesztekkel, hasznos karriertanácsokkal, fenntartható életmóddal kapcsolatos tippekkel, és külső-belső szépséget egyaránt támogató tanácsokkal is segíti olvasóit, hogy a legjobbat hozhassák ki magukból.

A JOY social media jelenléte aktív és interaktív, illetve az olvasnivalók mellett a videós tartalmakra, videósorozatokra is nagy hangsúlyt fektet a szerkesztőség, igazodva az olvasói és nézői igényekhez.

80 750

nyomtatott lapszám**

joy.hu
160 020 000 megtekintés*
1 122 000 egyedi látogató

14 350 hírlevél feliratkozó

JOY Hungary
21 400 feliratkozó
7 983 336 megtekintés

@joyhungary
66 722 követő
800 interakció/poszt

JOY Magazin
Magyarország
251 900 követő

Alberti Petra

Alberti Petra

Főszerkesztő

„Gyerekkori álmom vált valóra, mikor kilenc éve belecsöppentem a női magazinok világába. Akkor kezdtem el a JOY-nál dolgozni, mikor épphogy csak elindult a joy.hu. Mikor még nem volt Facebook, nem volt Instagram, nem volt Youtube csatornánk. Ott voltam a közösségi oldalaink indításakor, az első követőknél, ott izgultam az első pozitív kommentekért és lájkokért, így olyan, mintha kicsit minden követőt ismernék. A JOY-lányok közösségét már a kezdetektől ismertem és gondoztam, a szemem előtt nőtt százra, ezerre, majd több százezerre azoknak a száma, akik ide, közénk akarnak tartozni. A portfólió korábbi digitális főszerkesztőjeként a közönségünket egyre jobban megértettem, rengeteget tanultam az olvasóink, követőink igényeiről, tartalomfogyasztási szokásairól. Mindig is törekedtem az új, egyedi megoldásokra, és lételemem a kreativitás, szóval az biztos, hogy azon leszek, hogy a JOY továbbra is minden olvasói igényt ki tudjon elégíteni, minden platformon - mindezt a lehető legizgalmasabb módon.”

A Joy olvasó

A mai modern nő, aki pozitív, energikus, élvezi az életet. A saját útját járja, folyamatosan dolgozik önmagán. A valós dolgokat keresi, már nem eligazításra, hanem inkább empátiára vágyik. Számára a szépség és a divat egyfajta kreatív játék, amivel saját személyiségét tükrözheti.

A tipikus olvasónk 18−35 év közötti, közép- és felsőfokú végzettségű, ABC fogyasztói státuszú, céltudatos vásárlóerő.

Needscope kutatásunk szerint

A Joy-olvasók 82%-a 39 évnél fiatalabb, 92%-a közép- vagy felsőfokú végzettségű, 80%-ban városlakó. 88%-uk okostelefonnal rendelkezik és közülük 92% jelen van a Facebookon

A női magazinok közül az olvasók a JOY-t nevezték meg a legtöbbször a leginkább preferált magazinnak (75%), ezzel a JOY maga mögé utasít minden más női lapot (Cosmopolitan, Glamour , Elle, Nők Lapja, Marie Claire).

A JOY-image az olvasók szerint: A JOY egy szórakoztató, vidám, laza, felszabadult, könnyed lap, amely változatos, élettel teli, színes és élénk, ugyanakkor van benne energia és függetlenségre való törekvés. A JOY középpontjában a külső, a divat áll, ahol a sokszínűség a lényeg, a magazin egyéb tartalmi elemei pedig hozzájárulnak a változatossághoz. Olvasóink szerint a Joy rendkívül mozgalmas, inspiráló, vidám életformát jelenít meg.

Kapcsolat

Szöllősi Vivien - brand manager

v.szollosi@marquardmedia.hu

+36 70 340 6874

Hirdetések leadása

ugyfelkapcsolat@marquardmedia.hu

+36 20 666 7733