JOY-napok
A JOY mindig ott van, ahol történnek a dolgok, így első kézből informálja olvasóit az újdonságokról, trendekről, a nemzetközi és a hazai sztárvilág történéseiről, a legújabb divatirányzatokról, szépségápolási stílusokról, termékekről. A JOY-napok a Marquard Group Hungary kuponos vásárlási akciója, mely évente két alkalommal, tavasszal és ősszel kerül megrendezésre, töretlen sikerrel és növekedő vásárlói körrel, folyamatosan bővülő kínálattal. A rendezvénysorozat az elmúlt éve során az ország egyik legnagyobb társadalmi eseményévé nőtte ki magát és a legismertebb média márkák közé emelkedett. A JOY-napok a Marquard Group Hungary Kft. saját márkája.
A JOY-napok a vásárlás szerelmeseit mozgósítja akciós kuponokkal, 10-70%-os kedvezmények mellett, több mint 2000 üzlet kínálatából, 4-7 napon át.
A hétvégéket különleges programok színesítik, a rendezvényeknek budapesti és több vidéki bevásárlóközpont ad otthont. A rendezvényeken lehetőséget biztosítunk a részvételre szponzoraink számára is. Az eseményaktivitások különösen nagy figyelmet kapnak, ugyanis az átlagosnál is magasabb, több ezres látogatószámot generálnak a bevásárlóközpontok forgalmában. A JOY-napok rendezvény lehetőségei így különösen alkalmasak a sales-marketing célok megvalósítására, a befektetések megtérülésére.
A JOY-napok általában, mint erős call-to-action eszköz használhatók a marketing tervekben, mely biztos emelkedő forgalmat generál a boltok forgalmában, legyen az valós vagy virtuális, online üzlet.
A Joy-napok hivatalos platformja a joynapok.hu weboldal, melyre már több mint x ezren regisztráltak fogyasztóink közül. A látogatók itt informálódhatnak a kuponösszetételről, hírekről, újdonságokról, promóciókról. Adatbázisunk egyre növekszik és marketing célokra is alkalmazható.
Alberti Petra
Főszerkesztő
A Joy-napok célközönsége
Elsődleges célcsoport: 18-49 éves nők, akiket érdekelnek a márkák, a vásárlás és a kedvezmények, akik nyitottak az újdonságokra és akik kifejezetten készülnek a vásárlási lázra, akik a Joy-napokat egy fontos eseményként élik meg. Erre célra elkülönítenek pénzösszegeket, hogy megéljék az igazi vásárlási láz élményét.
Másodlagos célcsoport: 18-59 éves nők és férfiak főbevásárlók, akiknek elsődleges célja a kedvezményes áron való vásárlás