Az új énidőd
Az Éva magazin márka a teljesség igényével foglalkozik a modern nők érzéseivel, gondolataival és feladataival. Azokra fókuszál, akik életközösségben, családban élnek, ami a hétköznapjaikban az ÉN-ről a MI-re helyezte a hangsúlyt. Őket inspiráljuk arra, hogy az élet minden területén, minden szerepükben éljék meg az örömöt.
Az Éva értelmes magazin értelmes nőknek. Az élet sokoldalúságát tükrözi, miközben nem idealista és nem idealizál. Az ÉVA-olvasók egy magazintól már nem azt várják, hogy kialakítsa az ízlésüket, formálja identitásukat, hanem meglévő életstílusukhoz keresnek színvonalas olvasmányt. Az ÉVA magazin éppúgy foglalkozik égető társadalmi ügyekkel, környezetvédelemmel, hétköznapi – ám az olvasó számára tanulságos – családi történetekkel, életvezetési, egészségügyi kérdésekkel, mint praktikus kérdésekkel, például, hogy hova akasszuk ki a gyerekrajzokat, mennyire vegyük komolyan a léböjtöt, vagy mit kínál számunkra a legújabb divat.
15 000
nyomtatott lapszám**
Evamagazin.hu
2 071 000 megtekintés*
549 000 egyedi látogató
Mesélj Anyukám! podcast
49 281 letöltés
800-1000 hallgatottság/epizód
20 170
hírlevél feliratkozó
@evamagazin
14 700 követő
100 interakció/poszt
93 000
Facebook követő
Birta Brigitta
Főszerkesztő
Az Éva olvasó
Az Éva olvasók a 30-49 éves korosztályból kerülnek ki. Ez az időszak már nem az élet alapjainak lerakásáról szól, ez maga élet talán legkomplexebb, legtermékenyebb időszaka. Ilyenkor még sok mindent megengedhetünk magunknak, amit fiatal éveinkben is, ám eközben élvezzük a „felnőtt” léttel járó felelősségteljes szerepeket is a családalapítás és a munka terén. Az Éva olvasó lehet szingli, akinek fontos fókusz a családalapítás, vagy már családanya, aki igyekszik minden fronton megfelelni, és mégis megőrizni magát – önmaga számára. Egyre tudatosabbá válik, egyre pontosabban érti, mire vágyik, merre tart, megismeri a saját erejét, és használja is azt. A munka mellett kevés szabadidővel zsonglőrködik, ezért fontos szempont számára a praktikum és a minőség, mert ezek a kategóriák segítenek számára időt spórolni és elkerülni előre látható problémákat. Egyre kevésbé ragad le a felszínnél, okok, összefüggések, hosszú távú perspektívák érdeklik. Szereti a gondolatébresztő, jól körüljárt, okos témákat. Hálás érte, ha olyan online tartalmakat kap, amik megkönnyítik a dolgát a napi rohanásban, segítik, hogy minőségibb kapcsolatot építsen a környezetével, családjával, hozzásegítik, hogy fejlessze önmagát és a újrafogalmazza a céljait. Nagyon érzékeny a hitelességre, ezzel kapcsolatban különösen kritikusan mérlegel. Tájékozott, széles látókörű és lojális. És még egy apróság: sok szép magassarkú cipője sorakozik a szekrényében, de reggelente mégis mindig valami kényelmes lapostalpút választ, mielőtt beleveti magát a napi rohanásba.
Felsőfokú végzettségű, az átlagosnál kedvezőbb anyagi helyzetű, ABC fogyasztói státuszú, igényes és rendkívül tudatos fogyasztói szokásokkal rendelkező városi nő.
Needscope kutatásunk szerint:
Az Éva-olvasók 97%-a közép- vagy felsőfokú végzettségű, 80%-ban városlakó. 77%-uk okostelefonnal rendelkezik és közülük 90% jelen van a Facebookon.
Az Éva-image az olvasók szerint: Az Éva legmélyebb értékei a visszafogottsága, átgondoltsága, harmóniája. A magazin barátságos, közvetlen hangvételű, egyúttal gondoskodó és felelősségteljes. Az olvasók értékelik a magazin őszinteségét, hitelességét, mivel a lap mindig mélyebbre tekint és a problémákat is megjeleníti. Az olvasók szerint könnyű kapcsolódni az Évához, az általa kínált életstílushoz, szerepmodellhez, mert praktikus, gyakorlatias, így a hétköznapokon is használható, jó ár-érték arányú termékeket, mintákat mutat be. Nemcsak a külsőre, hanem az élet teljességére koncentrál, témái rímelnek az olvasókat foglalkoztató dolgokra, problémákra.
Hirdetői információk
Kapcsolat
Simon Dóra Anna
a.simon@marquardmedia.hu
+36 20 460 0025
Hirdetések leadása
ugyfelkapcsolat@marquardmedia.hu
+36 20 666 7733