#VegyélHazait: jótékonysági összefogásból sikermárka

A Marquard Media Magyarország több márkájára kiterjedő kezdeményezésének célja a magyarországi kisvállalkozások átsegítése volt a 2020 tavaszi pandémia okozta krízishelyzeten, de végül egy új márka született

A Marquard Media Magyarország 2020 tavaszán nagy erőkkel munkálkodott azon, hogy a koronavírus miatt kialakult krízishelyzetben olyan megoldásokat biztosítson, melyekkel jó ügyek szolgálatába állíthatja értékteremtő, közösségformáló erejét és hogy fogyasztóinak informatív tartalommal való ellátásán túl, a gazdaságra mért csapásokat is csökkentse rendelkezésére álló eszközei segítségével.
Emiatt is született meg 2020 tavaszán a #vegyélhazait zárt Facebook-csoport, ahol a médiacég a keresletet és a kínálatot összekötve lehetőséget teremtett a magyar alkotók és kisvállalkozások számára a bemutatkozásra, akkor, amikor erre a legnagyobb szükségük volt.
Az eredmény minden elképzelést meghaladt. A csoport híre futótűzként terjedt el Magyarországon. 2,5 hónap alatt több százezer tagú csoport jött létre és a tagok szájról-szájra adták annak hírét, invitálták az újabb cégeket a bemutatkozásra. Országszerte sok ezer termelő, alkotó, művész, gyártó, tervező, vendéglátó mutatkozott be, mellyel kiszélesedett az a kör, akiknek a médiacég korábban segíteni szeretett volna.

A vállalat számára a misszió hamar szívüggyé vált és közben új márka született: a #vegyélhazait.

A #vegyélhazait FB csoport hihetetlen növekedése, valamint a csoport átláthatósága és egyfajta minőségi korlátokra felmerülő igénye miatt elindult a www.vegyelhazait.hu oldalt. A weboldalra már csak azok az alkotók kerülhetnek fel és mutatkozhatnak be, akik regisztrált céggel rendelkeznek Magyarországon. A hobbi alkotók számára pedig új platform jött létre: a #vegyélhazait_HOBBI Facebook csoport.

A márkára felfigyelő közönség számára komoly meglepetést jelentett az új márka. A #VegyélHazait egyfajta „kincslelő” hely lett, ahol mindenki megtalálja az ő ízlésének, igényének való termékeket, és emellett a magyar kreativitás csodálatára is lehetőséget kínál.

Az új márka sikere kétségtelenül ezeken a tényezőkön alapul:

  • közösségteremtés, akkor, amikor a social distancing jellemzi a hétköznapi életet
  • értékek bemutatása
  • pozitív összefogás és lenyűgöző kreativitás találkozása

A Marquard Media üzleti célja, hogy a csoport további bővítésén túl, értékesítési- és kommunikációs lehetőségekkel vértezze fel a közösségben szereplő cégeket, elkötelezve azokat maga mellett, akár hirdetői partnerként is. Továbbá, az alkotók igényeit feltérképezve olyan közösségi eseményeket, vásárokat, webinarokat, díjkiosztókat szervezzen, mellyel segíti a csoporttagokat márkáik ismertségének növelésében és országos szintű értékesítési céljaikban, azaz vásárlásösztönzést és ennek megfelelő üzleti tanácsadást, támogatást nyújt a cégeknek.

A #VEGYÉLHAZAIT a Marquard Media védjegyoltalom alá tartozó márkája, mely a Shopping Solutions & Services portfolió tagja.

Új főszerkesztő az ÉVA Magazin élén

Birta Brigitta az ÉVA Magazin új főszerkesztője. A tapasztalt szakember több mint nyolc éve a lapot kiadó Marquard Group Hungary vezető munkatársaként dolgozik, új feladata mellett pedig továbbra is betölti a Runner’s World főszerkesztői pozícióját. A korábbi főszerkesztő, Tomsits Tímea a jövőben pszichológusi munkájára koncentrál. Változás várható az online szerkesztőség élén is: Zubor Rozália főszerkesztőként […]

Megnézem

JOY Social Media Award 2023: Ők az idei nyertesek

Évről-évre a minőséget és a kreativitást, valamint a leginspirálóbb tartalmakat gyártó influencereket jutalmazzák. Hetedik alkalommal is összegyűltek az online világ legnagyobb hatású csillagai a JOY Social Media Award gáláján. A közönség és a szakmai zsűri döntésének köszönhetően a díjazottak közt szerepel többek közt Erős Antónia és Szellő István párosa, Tóth Andi, Lakatos Levente, Szabados Ági, […]

Megnézem

Felmérés: A magyarok 15%-a naponta, negyede soha nem olvas

A magyarok 73%-a legalább alkalomszerűen olvas könyvet, 15%-uk számára pedig napi rutinnak számít az olvasás – derül ki az ÉVA Magazin reprezentatív felméréséből, amelyet a Reacty Digital készített el több mint ezer fő részvételével. A kutatás eredményei szerint a könnyű műfajt, regényeket, krimiket és romantikus történeteket falják legszívesebben az olvasók, de a fiatalok körében hatalmas […]

Megnézem

Új divízióval erősít a Marquard Group Hungary

Új divízióval és egy tapasztalt szakemberrel erősíti portfolióját a Marquard Group Hungary. Az év elején életre hívott Digital Service Studio a médiacég kreatív műhelyeként funkcionál. Célja, hogy modern és izgalmas digitális megoldásokat kínáljon a hirdetőknek, akik így a kampányüzeneteik mellett informatív vagy szórakoztató tartalmakat is nyújthatnak közönségüknek.  A Digital Service Studiót Perkó Rudolf vezeti. Az […]

Megnézem