#VegyélHazait: jótékonysági összefogásból sikermárka

A Marquard Media Magyarország több márkájára kiterjedő kezdeményezésének célja a magyarországi kisvállalkozások átsegítése volt a 2020 tavaszi pandémia okozta krízishelyzeten, de végül egy új márka született

A Marquard Media Magyarország 2020 tavaszán nagy erőkkel munkálkodott azon, hogy a koronavírus miatt kialakult krízishelyzetben olyan megoldásokat biztosítson, melyekkel jó ügyek szolgálatába állíthatja értékteremtő, közösségformáló erejét és hogy fogyasztóinak informatív tartalommal való ellátásán túl, a gazdaságra mért csapásokat is csökkentse rendelkezésére álló eszközei segítségével.
Emiatt is született meg 2020 tavaszán a #vegyélhazait zárt Facebook-csoport, ahol a médiacég a keresletet és a kínálatot összekötve lehetőséget teremtett a magyar alkotók és kisvállalkozások számára a bemutatkozásra, akkor, amikor erre a legnagyobb szükségük volt.
Az eredmény minden elképzelést meghaladt. A csoport híre futótűzként terjedt el Magyarországon. 2,5 hónap alatt több százezer tagú csoport jött létre és a tagok szájról-szájra adták annak hírét, invitálták az újabb cégeket a bemutatkozásra. Országszerte sok ezer termelő, alkotó, művész, gyártó, tervező, vendéglátó mutatkozott be, mellyel kiszélesedett az a kör, akiknek a médiacég korábban segíteni szeretett volna.

A vállalat számára a misszió hamar szívüggyé vált és közben új márka született: a #vegyélhazait.

A #vegyélhazait FB csoport hihetetlen növekedése, valamint a csoport átláthatósága és egyfajta minőségi korlátokra felmerülő igénye miatt elindult a www.vegyelhazait.hu oldalt. A weboldalra már csak azok az alkotók kerülhetnek fel és mutatkozhatnak be, akik regisztrált céggel rendelkeznek Magyarországon. A hobbi alkotók számára pedig új platform jött létre: a #vegyélhazait_HOBBI Facebook csoport.

A márkára felfigyelő közönség számára komoly meglepetést jelentett az új márka. A #VegyélHazait egyfajta „kincslelő” hely lett, ahol mindenki megtalálja az ő ízlésének, igényének való termékeket, és emellett a magyar kreativitás csodálatára is lehetőséget kínál.

Az új márka sikere kétségtelenül ezeken a tényezőkön alapul:

  • közösségteremtés, akkor, amikor a social distancing jellemzi a hétköznapi életet
  • értékek bemutatása
  • pozitív összefogás és lenyűgöző kreativitás találkozása

A Marquard Media üzleti célja, hogy a csoport további bővítésén túl, értékesítési- és kommunikációs lehetőségekkel vértezze fel a közösségben szereplő cégeket, elkötelezve azokat maga mellett, akár hirdetői partnerként is. Továbbá, az alkotók igényeit feltérképezve olyan közösségi eseményeket, vásárokat, webinarokat, díjkiosztókat szervezzen, mellyel segíti a csoporttagokat márkáik ismertségének növelésében és országos szintű értékesítési céljaikban, azaz vásárlásösztönzést és ennek megfelelő üzleti tanácsadást, támogatást nyújt a cégeknek.

A #VEGYÉLHAZAIT a Marquard Media védjegyoltalom alá tartozó márkája, mely a Shopping Solutions & Services portfolió tagja.

„A kíváncsiság, a kitartás és a bizalom a génjeinkben van” – Interjú Béres Marcell-lel

A Béres Gyógyszergyár új elnökével, a Béres család 3. generációját képviselő Béres Marcell-lel beszélgetve egy olyan küldetéstudat rajzolódik ki, amely mélyen gyökeredzik a családban. Az alapító nagyapa, id. dr. Béres József által megkezdett út mára az egészségvédelem egyik legnépszerűbb brandjévé vált. Marcell idén ősszel vette át a stafétát édesapjától, dr. Béres Józseftől, aki hosszú távú […]

Megnézem

Kiosztották az InStyle #Képesvagyok 2024 díjait: Inspiráló történetek és példaképek a W Budapest Hotelben

Idén harmadik alkalommal került megrendezésre az InStyle magazin #Képesvagyok díjátadó gálája, amely most is kiemelkedő személyiségeket ünnepelt. A W Budapest Hotel elegáns termeiben a közönség és a díjazottak jelenlétében hirdették ki a tíz kategória győzteseit, akik mindannyian saját történetükkel, bátorságukkal és kitartásukkal inspirálják a társadalmat. Az olvasók szavazatai alapján kiválasztott győztesek nem csupán saját határaikon […]

Megnézem

InStyle #Képesvagyok 2024

Idén is nagy várakozásokkal köszöntjük a #Képesvagyok díjátadó gáláját, amely ismét azokat az inspiráló személyeket ismeri el, akik kiemelkedő teljesítményükkel, elkötelezettségükkel és kitartásukkal példaértékűek a társadalom számára. A díj célja, hogy olyan embereket mutasson be és díjazzon, akik hisznek az álmaikban, és folyamatosan dolgoznak azért, hogy megvalósítsák őket – legyen szó szakmai, társadalmi vagy kreatív […]

Megnézem

Csalár Bence: A fenntartható divat élharcosa és az önazonosság nagykövete

Csalár Bence neve mára egybeforrt a fenntartható divattal és az egyediség bátor képviseletével. Évek óta a hazai divatszcéna egyik meghatározó szereplője, aki kreatív tanácsadóként, íróként és előadóként küzd azért, hogy a divat világában egyre nagyobb teret nyerjen a felelősségteljes, környezettudatos gondolkodás. Bence nemcsak a divat szakértője, de az önazonosság és bátorság nagykövete is. Személyes tapasztalatai […]

Megnézem