#VegyélHazait: jótékonysági összefogásból sikermárka

A Marquard Media Magyarország több márkájára kiterjedő kezdeményezésének célja a magyarországi kisvállalkozások átsegítése volt a 2020 tavaszi pandémia okozta krízishelyzeten, de végül egy új márka született

A Marquard Media Magyarország 2020 tavaszán nagy erőkkel munkálkodott azon, hogy a koronavírus miatt kialakult krízishelyzetben olyan megoldásokat biztosítson, melyekkel jó ügyek szolgálatába állíthatja értékteremtő, közösségformáló erejét és hogy fogyasztóinak informatív tartalommal való ellátásán túl, a gazdaságra mért csapásokat is csökkentse rendelkezésére álló eszközei segítségével.
Emiatt is született meg 2020 tavaszán a #vegyélhazait zárt Facebook-csoport, ahol a médiacég a keresletet és a kínálatot összekötve lehetőséget teremtett a magyar alkotók és kisvállalkozások számára a bemutatkozásra, akkor, amikor erre a legnagyobb szükségük volt.
Az eredmény minden elképzelést meghaladt. A csoport híre futótűzként terjedt el Magyarországon. 2,5 hónap alatt több százezer tagú csoport jött létre és a tagok szájról-szájra adták annak hírét, invitálták az újabb cégeket a bemutatkozásra. Országszerte sok ezer termelő, alkotó, művész, gyártó, tervező, vendéglátó mutatkozott be, mellyel kiszélesedett az a kör, akiknek a médiacég korábban segíteni szeretett volna.

A vállalat számára a misszió hamar szívüggyé vált és közben új márka született: a #vegyélhazait.

A #vegyélhazait FB csoport hihetetlen növekedése, valamint a csoport átláthatósága és egyfajta minőségi korlátokra felmerülő igénye miatt elindult a www.vegyelhazait.hu oldalt. A weboldalra már csak azok az alkotók kerülhetnek fel és mutatkozhatnak be, akik regisztrált céggel rendelkeznek Magyarországon. A hobbi alkotók számára pedig új platform jött létre: a #vegyélhazait_HOBBI Facebook csoport.

A márkára felfigyelő közönség számára komoly meglepetést jelentett az új márka. A #VegyélHazait egyfajta „kincslelő” hely lett, ahol mindenki megtalálja az ő ízlésének, igényének való termékeket, és emellett a magyar kreativitás csodálatára is lehetőséget kínál.

Az új márka sikere kétségtelenül ezeken a tényezőkön alapul:

  • közösségteremtés, akkor, amikor a social distancing jellemzi a hétköznapi életet
  • értékek bemutatása
  • pozitív összefogás és lenyűgöző kreativitás találkozása

A Marquard Media üzleti célja, hogy a csoport további bővítésén túl, értékesítési- és kommunikációs lehetőségekkel vértezze fel a közösségben szereplő cégeket, elkötelezve azokat maga mellett, akár hirdetői partnerként is. Továbbá, az alkotók igényeit feltérképezve olyan közösségi eseményeket, vásárokat, webinarokat, díjkiosztókat szervezzen, mellyel segíti a csoporttagokat márkáik ismertségének növelésében és országos szintű értékesítési céljaikban, azaz vásárlásösztönzést és ennek megfelelő üzleti tanácsadást, támogatást nyújt a cégeknek.

A #VEGYÉLHAZAIT a Marquard Media védjegyoltalom alá tartozó márkája, mely a Shopping Solutions & Services portfolió tagja.

Rekord látogatottság az evamagazin.hu-n

Történelmi pillanat, amire igazán büszkék lehetünk! 💪🥂 Fennállása óta először átlépte az 1 milliót az evamagazin.hu valós felhasználóinak száma (forrás: Gemius). Ez rekord az online magazinunk életében, és még erősebben ösztönöz bennünket arra, hogy a jövőben is színvonalas digitális tartalmakkal, podcastokkal, cikkekkel, videókkal örvendeztessük meg az olvasóinkat. Köszönjük💙

Megnézem

A legstílusosabb technológiai innovációkat díjazza az InStyle magazin

A legstílusosabb technológiai újdonságokat díjazza a világ vezető stílusmagazinja, az InStyle magyar kiadása. A Style Tech Of The Year verseny hét kategóriájában keresik többek között az év telefonját, home entertainment eszközét, okos kütyüjét, laptopját, valamint 2022 innovációját is. A legjobbakat a nagyközönség szavazza meg. Első alkalommal rendezi meg az InStyle magazin a Style Tech Of […]

Megnézem

Megújult kreatív koncepcióval, spórolós tematikával indult el a JOY-napok

A vásárlók 85%-a keresi a jó akciókat a világgazdasági válságban Megújult kreatív koncepcióval, szlogennel (Mondj igent a kedvezményekre és spórolj velünk!) és rengeteg jó akcióval érkezik a JOY-napok 2022 őszi/téli kiadása november 10-13 között. A vásárlásösztönző program egy olyan időszakban köszönt be, amikor – a JOY felmérése szerint – tízből nyolc fogyasztó tudatosan keresi a […]

Megnézem

Felmérés: Tízből nyolcan keresik a jó akciókat, egyre többen spórolnak

Megváltoztathatja vásárlási szokásainkat a gazdasági világválság – derül ki a JOY-napok felmérésből, amely a Takarékossági világnap (október 31.) alkalmából készült. A kutatás arra a kérdésre kereste a választ, hogy miként reagálnak a hazai fogyasztók a helyzetre. Az online kérdőívet több mint 3500-an töltötték ki. Az eredményekből kiderül, hogy a válaszadók 85%-a aktívan keresi a jó akciókat, 14%-uk pedig spórolásképpen […]

Megnézem