#VegyélHazait: jótékonysági összefogásból sikermárka

A Marquard Media Magyarország több márkájára kiterjedő kezdeményezésének célja a magyarországi kisvállalkozások átsegítése volt a 2020 tavaszi pandémia okozta krízishelyzeten, de végül egy új márka született

A Marquard Media Magyarország 2020 tavaszán nagy erőkkel munkálkodott azon, hogy a koronavírus miatt kialakult krízishelyzetben olyan megoldásokat biztosítson, melyekkel jó ügyek szolgálatába állíthatja értékteremtő, közösségformáló erejét és hogy fogyasztóinak informatív tartalommal való ellátásán túl, a gazdaságra mért csapásokat is csökkentse rendelkezésére álló eszközei segítségével.
Emiatt is született meg 2020 tavaszán a #vegyélhazait zárt Facebook-csoport, ahol a médiacég a keresletet és a kínálatot összekötve lehetőséget teremtett a magyar alkotók és kisvállalkozások számára a bemutatkozásra, akkor, amikor erre a legnagyobb szükségük volt.
Az eredmény minden elképzelést meghaladt. A csoport híre futótűzként terjedt el Magyarországon. 2,5 hónap alatt több százezer tagú csoport jött létre és a tagok szájról-szájra adták annak hírét, invitálták az újabb cégeket a bemutatkozásra. Országszerte sok ezer termelő, alkotó, művész, gyártó, tervező, vendéglátó mutatkozott be, mellyel kiszélesedett az a kör, akiknek a médiacég korábban segíteni szeretett volna.

A vállalat számára a misszió hamar szívüggyé vált és közben új márka született: a #vegyélhazait.

A #vegyélhazait FB csoport hihetetlen növekedése, valamint a csoport átláthatósága és egyfajta minőségi korlátokra felmerülő igénye miatt elindult a www.vegyelhazait.hu oldalt. A weboldalra már csak azok az alkotók kerülhetnek fel és mutatkozhatnak be, akik regisztrált céggel rendelkeznek Magyarországon. A hobbi alkotók számára pedig új platform jött létre: a #vegyélhazait_HOBBI Facebook csoport.

A márkára felfigyelő közönség számára komoly meglepetést jelentett az új márka. A #VegyélHazait egyfajta „kincslelő” hely lett, ahol mindenki megtalálja az ő ízlésének, igényének való termékeket, és emellett a magyar kreativitás csodálatára is lehetőséget kínál.

Az új márka sikere kétségtelenül ezeken a tényezőkön alapul:

  • közösségteremtés, akkor, amikor a social distancing jellemzi a hétköznapi életet
  • értékek bemutatása
  • pozitív összefogás és lenyűgöző kreativitás találkozása

A Marquard Media üzleti célja, hogy a csoport további bővítésén túl, értékesítési- és kommunikációs lehetőségekkel vértezze fel a közösségben szereplő cégeket, elkötelezve azokat maga mellett, akár hirdetői partnerként is. Továbbá, az alkotók igényeit feltérképezve olyan közösségi eseményeket, vásárokat, webinarokat, díjkiosztókat szervezzen, mellyel segíti a csoporttagokat márkáik ismertségének növelésében és országos szintű értékesítési céljaikban, azaz vásárlásösztönzést és ennek megfelelő üzleti tanácsadást, támogatást nyújt a cégeknek.

A #VEGYÉLHAZAIT a Marquard Media védjegyoltalom alá tartozó márkája, mely a Shopping Solutions & Services portfolió tagja.

Óbudai loft irodába költözött a Marquard Group Hungary

A kreativitásnak szárnyat adó és az átalakult irodahasználati szokásokat támogató cégközpontot keresett a Marquard Group Hungary, amely a Perc utca 8. szám alatti loft épületben találta meg új otthonát. Az ország egyik vezető női portfóliójával rendelkező svájci médiacég több mint egy évtizede hűséges Óbudához, a munkatársak is megszokták a város ezen szegletét. Az új irodát […]

Megnézem

Megújult menedzsment- és vállalatvezetési struktúrával folytatja a „content-to-commerce” jegyében zajló transzformációját a Marquard Media Magyarország

Megújult menedzsment- és vállalatvezetési struktúrával folytatja a digitális transzformációt a Marquard Media Magyarország (MMM). Március elsején Óhidi Zsuzsanna ügyvezető igazgató közel két évtized után távozik pozíciójából, de a folytonosság biztosítása érdekében szerepet kap abban a frissen alakult non-executive boardban, amelynek tagja még Bijan Khezri, a Marquard Media Group (MMG) vezérigazgatója és Rainer Rosenbusch, az MMG […]

Megnézem

MagyarBrands: tizedjére nyert az ÉVA, két díjat kapott a #vegyélhazait

Idén két új MagyarBrands elismeréssel gazdagodott a Marquard Media, így már három termékünk szerepel a legmegbízhatóbb és a legeredményesebb magyar márkákák listáján. Az ÉVA Magazin (Kiváló Fogyasztói Márka) mellett új belépőként a #vegyélhazait kezdeményezés is méltán viselheti mostantól a kitüntető címet Kiváló Fogyasztói Márka, illetve Innovatív Márka kategóriában. Rendkívüli jelentőségű a MagyarBrands díjazás üzenete 2021-ben, […]

Megnézem

Jurásek Sándor a Marquard Media Magyarország új kereskedelmi igazgatója

Október 1-től Jurásek Sándor látja el a Marquard Media Magyarország kereskedelmi igazgatói feladatait. A szakember közel két évtizedes vezetői tapasztalattal rendelkezik a hazai médiavilágban, valamint a kereskedelmi terület több szegmensében. Az új igazgató feladata a digitális transzformáció folytatása, valamint a sokrétű és értékes termékpalettában rejlő szinergiák kiaknázása lesz, folytatva azt a munkát, amelyet elődje sikeresen […]

Megnézem
This site is registered on wpml.org as a development site.