Új kiadvány a hajózás szerelmeseinek

A Marquard Media Content Studiojából nyílt vizekre evezett a Wiking Yacht Club magazin.

A Marquard Media Content Studio divíziója 2017-ben kezdett el dolgozni a Wiking Yacht Club magazin kivitelezésén. Az exkluzív márkamagazin évente két alkalommal jelenik meg a médiavállalat gondozásában. Az első, lenyűgözően elegáns lapszámot, 2018 tavaszán vehetik kezükbe az érdeklődők, a klub kikötőiben és a MM terjesztési csatornái segítségével.

A kiadvány megszületésének egyik fő motivációját az adta, hogy a Wiking Yacht Club tulajdonosi köre szeretné tovább erősíteni és építeni a hajózás szerelmeseinek magyar közösségét, népszerűsíteni a hajós életformát, és növelni a hajózás iránt érdeklődők táborát.

A Wiking Yacht Club magazin elsődleges célja, hogy az érdeklődőknek, a vizek szerelmeseinek segítsen tájékozódni a folyami és tengeri hajózással kapcsolatos témakörökben; legyen az hajóvásárlás, hajóvezetői engedély megszerzése, szervizelés vagy akár a biztonságos fenntartás. A magazin, a praktikus információkon túl izgalmas és gyönyörű túraútvonalakat mutat be itthoni és külföldi vizeken egyaránt, de része a hajós divat és a hajóval elérhető kiváló gasztronómiai élménypontok, éttermek bemutatása is.

„A hajózás szabadság, különleges életforma, ami már réges-rég nem a megkopott értelemben vett kereskedésről és hódításról szól, sokkal inkább a természet szépségéről, utazásról, barátokról és a családról, a modernkori hedonizmusról és életszeretetről. Célunk, hogy a hajózás a luxus utolérhetetlen érzését jelentse a kihajózástól egészen a kikötésig és még azon is túl. Prémium minőségű, komplex szolgáltatásainkat ennek fényében fejlesztjük nap mint nap. Mi nem csupán vállalkozást, támogató hajósközpontot, de közösséget is építünk. A Wikingek közösségét, a vizek szerelmeseinek biztonságot nyújtó bázisát, hogy a Wiking név összeforrva a minőséggel és a bizalommal, unokáink számára is ugyanazt jelentse majd egyszer, amit számunkra jelent ma. Ebben a közösségépítésben fog fontos szerepet betölteni most megszülető magazinunk” – vélekedik Varga Miklós, a Wiking Yacht Club ügyvezető igazgatója.

„A Wiking Yacht Clubbal való együttműködésünknek köszönhetően, egy új, jól meghatározott és prémium célcsoport megszólításán dolgoztunk és büszke vagyok arra, hogy a Content Studio portfóliója ismét egy tartalmilag és megjelenésben is exkluzív kiadvánnyal bővült. Együttműködésünk nem csak a magazin előállítására vonatkozik, hanem a Marquard Media portfólióján keresztül segítünk annak terjesztésében is. A Content Studio hosszútávú együttműködésekre törekszik a már meglévő partnerekkel és bízom benne, hogy a Wiking Yacht Clubbal is még sokáig hajózunk együtt” – mondja Pastyik Renáta, a Content Studio üzletágvezetője.

A Content Studio a Marquard Media szellemi alkotóműhelye, melynek célja, hogy segítse partnereit sikeres tartalomstratégiájuk kialakításában és megvalósításában. A divízió portfóliójában eddig megjelenő közel 40 márkamagazin prémium tartalmai biztosítékot jelentettek a 33 éve a magyar piacon lévő vállalkozás céljainak és elképzeléseinek megvalósításához.

Indul az Otthontervezők podcast második évada

Április 10-én érkezik az Otthonok & Megoldások brand Otthontervezők című podcastjének második évada, amelynek ismét Dorogi Gabriella a műsorvezetője. A Fundamenta népszerű digitális kiadványa, valamint annak multimédiás platformjai és a podcast is a Marquard Group Hungary kreatív műhelyében készült. Második évadával jelentkezik az Otthonok & Megoldások brand Otthontervezők című podcastje. A lakásvásárlással és -felújítással foglalkozó podcastben […]

Megnézem

MagyarBrands Díjakat nyert a Marquard Group

A kiváló magyar márkákat díjazó MagyarBrands Program minden tavasszal megrendezi Díjátadó gálarendezvényét, amelyen a hazai fogyasztói és üzleti márkák legjava veheti át a MagyarBrands Kiváló márka üvegdíjat több kategóriában is. Az idei gálaesten több mint 70 hazai márka képviselője vehette át MagyarBrands üvegdíjakat kiváló üzleti márka, kiváló fogyasztói márka és innovatív márka kategóriában. Kiváló fogyasztói […]

Megnézem

Szabó Zsolt a Marquard Group Hungary kereskedelmi igazgatója

Szabó Zsolt a Marquard Group Hungary új kereskedelmi igazgatója. Zsolt személyében egy tapasztalt szakember csatlakozott a prémium brandeket felvonultató médiacéghez. Szabó Zsolt a médiás karrierjét 2005-ben kezdte. A Pesti Est, majd a Sanoma Budapest után, 2009-ben igazolt az Index.hu csapatához. Ezt követően a CEMP Sales House ügynökségi értékesítési csapatában dolgozott, 2012-től értékesítési vezetőként. 2014-től több […]

Megnézem

Lilu: Fiús anyának lenni kemény ügy!

Semmi sem ér véget negyven felett, sőt – állítja Kovalcsik Ildikó, azaz Lilu, aki a JOY Magazinnak adott interjújában mesélt arról, hogy élete legizgalmasabb időszakát éli most. Egy tinédzser és egy óvodás fiú édesanyja, vállalkozó és műsorvezető is egyben, akit azért a sérülékenyebb napjain könnyen meg lehet bántani.   Lilu negyven felett érzi magát a legjobban […]

Megnézem