Új kiadvány a hajózás szerelmeseinek

A Marquard Media Content Studiojából nyílt vizekre evezett a Wiking Yacht Club magazin.

A Marquard Media Content Studio divíziója 2017-ben kezdett el dolgozni a Wiking Yacht Club magazin kivitelezésén. Az exkluzív márkamagazin évente két alkalommal jelenik meg a médiavállalat gondozásában. Az első, lenyűgözően elegáns lapszámot, 2018 tavaszán vehetik kezükbe az érdeklődők, a klub kikötőiben és a MM terjesztési csatornái segítségével.

A kiadvány megszületésének egyik fő motivációját az adta, hogy a Wiking Yacht Club tulajdonosi köre szeretné tovább erősíteni és építeni a hajózás szerelmeseinek magyar közösségét, népszerűsíteni a hajós életformát, és növelni a hajózás iránt érdeklődők táborát.

A Wiking Yacht Club magazin elsődleges célja, hogy az érdeklődőknek, a vizek szerelmeseinek segítsen tájékozódni a folyami és tengeri hajózással kapcsolatos témakörökben; legyen az hajóvásárlás, hajóvezetői engedély megszerzése, szervizelés vagy akár a biztonságos fenntartás. A magazin, a praktikus információkon túl izgalmas és gyönyörű túraútvonalakat mutat be itthoni és külföldi vizeken egyaránt, de része a hajós divat és a hajóval elérhető kiváló gasztronómiai élménypontok, éttermek bemutatása is.

„A hajózás szabadság, különleges életforma, ami már réges-rég nem a megkopott értelemben vett kereskedésről és hódításról szól, sokkal inkább a természet szépségéről, utazásról, barátokról és a családról, a modernkori hedonizmusról és életszeretetről. Célunk, hogy a hajózás a luxus utolérhetetlen érzését jelentse a kihajózástól egészen a kikötésig és még azon is túl. Prémium minőségű, komplex szolgáltatásainkat ennek fényében fejlesztjük nap mint nap. Mi nem csupán vállalkozást, támogató hajósközpontot, de közösséget is építünk. A Wikingek közösségét, a vizek szerelmeseinek biztonságot nyújtó bázisát, hogy a Wiking név összeforrva a minőséggel és a bizalommal, unokáink számára is ugyanazt jelentse majd egyszer, amit számunkra jelent ma. Ebben a közösségépítésben fog fontos szerepet betölteni most megszülető magazinunk” – vélekedik Varga Miklós, a Wiking Yacht Club ügyvezető igazgatója.

„A Wiking Yacht Clubbal való együttműködésünknek köszönhetően, egy új, jól meghatározott és prémium célcsoport megszólításán dolgoztunk és büszke vagyok arra, hogy a Content Studio portfóliója ismét egy tartalmilag és megjelenésben is exkluzív kiadvánnyal bővült. Együttműködésünk nem csak a magazin előállítására vonatkozik, hanem a Marquard Media portfólióján keresztül segítünk annak terjesztésében is. A Content Studio hosszútávú együttműködésekre törekszik a már meglévő partnerekkel és bízom benne, hogy a Wiking Yacht Clubbal is még sokáig hajózunk együtt” – mondja Pastyik Renáta, a Content Studio üzletágvezetője.

A Content Studio a Marquard Media szellemi alkotóműhelye, melynek célja, hogy segítse partnereit sikeres tartalomstratégiájuk kialakításában és megvalósításában. A divízió portfóliójában eddig megjelenő közel 40 márkamagazin prémium tartalmai biztosítékot jelentettek a 33 éve a magyar piacon lévő vállalkozás céljainak és elképzeléseinek megvalósításához.

Új főszerkesztő az ÉVA Magazin élén

Birta Brigitta az ÉVA Magazin új főszerkesztője. A tapasztalt szakember több mint nyolc éve a lapot kiadó Marquard Group Hungary vezető munkatársaként dolgozik, új feladata mellett pedig továbbra is betölti a Runner’s World főszerkesztői pozícióját. A korábbi főszerkesztő, Tomsits Tímea a jövőben pszichológusi munkájára koncentrál. Változás várható az online szerkesztőség élén is: Zubor Rozália főszerkesztőként […]

Megnézem

JOY Social Media Award 2023: Ők az idei nyertesek

Évről-évre a minőséget és a kreativitást, valamint a leginspirálóbb tartalmakat gyártó influencereket jutalmazzák. Hetedik alkalommal is összegyűltek az online világ legnagyobb hatású csillagai a JOY Social Media Award gáláján. A közönség és a szakmai zsűri döntésének köszönhetően a díjazottak közt szerepel többek közt Erős Antónia és Szellő István párosa, Tóth Andi, Lakatos Levente, Szabados Ági, […]

Megnézem

Felmérés: A magyarok 15%-a naponta, negyede soha nem olvas

A magyarok 73%-a legalább alkalomszerűen olvas könyvet, 15%-uk számára pedig napi rutinnak számít az olvasás – derül ki az ÉVA Magazin reprezentatív felméréséből, amelyet a Reacty Digital készített el több mint ezer fő részvételével. A kutatás eredményei szerint a könnyű műfajt, regényeket, krimiket és romantikus történeteket falják legszívesebben az olvasók, de a fiatalok körében hatalmas […]

Megnézem

Új divízióval erősít a Marquard Group Hungary

Új divízióval és egy tapasztalt szakemberrel erősíti portfolióját a Marquard Group Hungary. Az év elején életre hívott Digital Service Studio a médiacég kreatív műhelyeként funkcionál. Célja, hogy modern és izgalmas digitális megoldásokat kínáljon a hirdetőknek, akik így a kampányüzeneteik mellett informatív vagy szórakoztató tartalmakat is nyújthatnak közönségüknek.  A Digital Service Studiót Perkó Rudolf vezeti. Az […]

Megnézem