Új kiadvány a hajózás szerelmeseinek

A Marquard Media Content Studiojából nyílt vizekre evezett a Wiking Yacht Club magazin.

A Marquard Media Content Studio divíziója 2017-ben kezdett el dolgozni a Wiking Yacht Club magazin kivitelezésén. Az exkluzív márkamagazin évente két alkalommal jelenik meg a médiavállalat gondozásában. Az első, lenyűgözően elegáns lapszámot, 2018 tavaszán vehetik kezükbe az érdeklődők, a klub kikötőiben és a MM terjesztési csatornái segítségével.

A kiadvány megszületésének egyik fő motivációját az adta, hogy a Wiking Yacht Club tulajdonosi köre szeretné tovább erősíteni és építeni a hajózás szerelmeseinek magyar közösségét, népszerűsíteni a hajós életformát, és növelni a hajózás iránt érdeklődők táborát.

A Wiking Yacht Club magazin elsődleges célja, hogy az érdeklődőknek, a vizek szerelmeseinek segítsen tájékozódni a folyami és tengeri hajózással kapcsolatos témakörökben; legyen az hajóvásárlás, hajóvezetői engedély megszerzése, szervizelés vagy akár a biztonságos fenntartás. A magazin, a praktikus információkon túl izgalmas és gyönyörű túraútvonalakat mutat be itthoni és külföldi vizeken egyaránt, de része a hajós divat és a hajóval elérhető kiváló gasztronómiai élménypontok, éttermek bemutatása is.

„A hajózás szabadság, különleges életforma, ami már réges-rég nem a megkopott értelemben vett kereskedésről és hódításról szól, sokkal inkább a természet szépségéről, utazásról, barátokról és a családról, a modernkori hedonizmusról és életszeretetről. Célunk, hogy a hajózás a luxus utolérhetetlen érzését jelentse a kihajózástól egészen a kikötésig és még azon is túl. Prémium minőségű, komplex szolgáltatásainkat ennek fényében fejlesztjük nap mint nap. Mi nem csupán vállalkozást, támogató hajósközpontot, de közösséget is építünk. A Wikingek közösségét, a vizek szerelmeseinek biztonságot nyújtó bázisát, hogy a Wiking név összeforrva a minőséggel és a bizalommal, unokáink számára is ugyanazt jelentse majd egyszer, amit számunkra jelent ma. Ebben a közösségépítésben fog fontos szerepet betölteni most megszülető magazinunk” – vélekedik Varga Miklós, a Wiking Yacht Club ügyvezető igazgatója.

„A Wiking Yacht Clubbal való együttműködésünknek köszönhetően, egy új, jól meghatározott és prémium célcsoport megszólításán dolgoztunk és büszke vagyok arra, hogy a Content Studio portfóliója ismét egy tartalmilag és megjelenésben is exkluzív kiadvánnyal bővült. Együttműködésünk nem csak a magazin előállítására vonatkozik, hanem a Marquard Media portfólióján keresztül segítünk annak terjesztésében is. A Content Studio hosszútávú együttműködésekre törekszik a már meglévő partnerekkel és bízom benne, hogy a Wiking Yacht Clubbal is még sokáig hajózunk együtt” – mondja Pastyik Renáta, a Content Studio üzletágvezetője.

A Content Studio a Marquard Media szellemi alkotóműhelye, melynek célja, hogy segítse partnereit sikeres tartalomstratégiájuk kialakításában és megvalósításában. A divízió portfóliójában eddig megjelenő közel 40 márkamagazin prémium tartalmai biztosítékot jelentettek a 33 éve a magyar piacon lévő vállalkozás céljainak és elképzeléseinek megvalósításához.

Rekord látogatottság az evamagazin.hu-n

Történelmi pillanat, amire igazán büszkék lehetünk! 💪🥂 Fennállása óta először átlépte az 1 milliót az evamagazin.hu valós felhasználóinak száma (forrás: Gemius). Ez rekord az online magazinunk életében, és még erősebben ösztönöz bennünket arra, hogy a jövőben is színvonalas digitális tartalmakkal, podcastokkal, cikkekkel, videókkal örvendeztessük meg az olvasóinkat. Köszönjük💙

Megnézem

A legstílusosabb technológiai innovációkat díjazza az InStyle magazin

A legstílusosabb technológiai újdonságokat díjazza a világ vezető stílusmagazinja, az InStyle magyar kiadása. A Style Tech Of The Year verseny hét kategóriájában keresik többek között az év telefonját, home entertainment eszközét, okos kütyüjét, laptopját, valamint 2022 innovációját is. A legjobbakat a nagyközönség szavazza meg. Első alkalommal rendezi meg az InStyle magazin a Style Tech Of […]

Megnézem

Megújult kreatív koncepcióval, spórolós tematikával indult el a JOY-napok

A vásárlók 85%-a keresi a jó akciókat a világgazdasági válságban Megújult kreatív koncepcióval, szlogennel (Mondj igent a kedvezményekre és spórolj velünk!) és rengeteg jó akcióval érkezik a JOY-napok 2022 őszi/téli kiadása november 10-13 között. A vásárlásösztönző program egy olyan időszakban köszönt be, amikor – a JOY felmérése szerint – tízből nyolc fogyasztó tudatosan keresi a […]

Megnézem

Felmérés: Tízből nyolcan keresik a jó akciókat, egyre többen spórolnak

Megváltoztathatja vásárlási szokásainkat a gazdasági világválság – derül ki a JOY-napok felmérésből, amely a Takarékossági világnap (október 31.) alkalmából készült. A kutatás arra a kérdésre kereste a választ, hogy miként reagálnak a hazai fogyasztók a helyzetre. Az online kérdőívet több mint 3500-an töltötték ki. Az eredményekből kiderül, hogy a válaszadók 85%-a aktívan keresi a jó akciókat, 14%-uk pedig spórolásképpen […]

Megnézem