Új főszerkesztő az ÉVA Magazin élén

Birta Brigitta az ÉVA Magazin új főszerkesztője. A tapasztalt szakember több mint nyolc éve a lapot kiadó Marquard Group Hungary vezető munkatársaként dolgozik, új feladata mellett pedig továbbra is betölti a Runner’s World főszerkesztői pozícióját. A korábbi főszerkesztő, Tomsits Tímea a jövőben pszichológusi munkájára koncentrál. Változás várható az online szerkesztőség élén is: Zubor Rozália főszerkesztőként távozik, azonban a sikeres podcastokat továbbra is folytatja.

Tizenhat éve, a svájci médiavállalat teljesen hazai fejlesztésű magazinjaként jött létre az ÉVA, amely azóta is töretlen sikerrel hozza el a prémium tartalmakat, értelmes olvasnivalókat stabil olvasóközösségének.

Az új főszerkesztő, Birta Brigitta a terület szakértője, korábban dolgozott az Elle és a Cosmopolitan lapoknál, majd 2015-től – immáron a Marquard kötelékében – a Shape főszerkesztő-helyetteseként és a joy.hu szerkesztőjeként, majd a Runner’s World főszerkesztői pozíciójában. „Már a szakdolgozatomat is a női lapokból írtam, magával ragadott a műfaj, Dolgozó, sportos nő vagyok, akinek az anyaság teljesítette ki az életét – az ÉVA Magazin világa az én világom is egyben. Szerencsésnek érzem magam, hogy motiváló környezetben dolgozhatok egy olyan branden, amellyel teljes mértékben tudok azonosulni” – mondta Birta Brigitta.

Az ÉVA az élet sokoldalúságát tükrözi, és elsősorban a családban élő, munka és magánélet között egyensúlyozó, modern nők érzéseivel, gondolatival, feladataival foglalkozik. „Biztosan ígérhetem, hogy megtartjuk az ÉVA értékeit. Maradnak a komoly pszichológiai témák, hiszen ezek tették különlegessé a lapot, ugyanakkor erősíteni kívánjuk a szórakoztató jelleget is könnyed glossy témákkal a szépségápolás, divat, egészség témakörében” – mondta Birta Brigitta, aki a jövőben két feladatkörben is helytáll a Marquard Group Hungary-nél, hiszen a világ vezető futómagazinjának magyar kiadása, a Runner’s World is az irányítása alatt marad.

A korábbi főszerkesztő, Tomsits Tímea négy éven keresztül szerkesztette a print magazint. A szakember a jövőben kizárólag az egész embert kívánó pszichológusi praxisára koncentrál. Az előző lapszámot a korábbi és az érkező főszerkesztő közösen készítette, a héten megjelenő nyári kiadás már az új vezető keze nyomát viseli.

Az ÉVA online kiadása élén is változás történik: Zubor Rozália főszerkesztői minőségében saját kérésére távozik, azonban a sikeres podcastokat továbbra is ő készíti. Magyarország első jelentős anyuka podcastja, a Mesélj, Anyukám! és az erős nőket bemutató, díjnyertes Micsoda nők voltak! podcast is folytatódik Rozália vezetésével és a Marquard Group Hungary égisze alatt. A médiacég jelenleg is keresi azt a szakembert, aki a jövőben az ÉVA Magazin online vezető-szerkesztője lehet.

„Az ÉVA Magazin különleges helyet foglal el a szívünkben. A saját fejlesztésű márka a magas színvonal, a prémium tartalmak különleges ékköve a hazai print magazin piacon. A remek csapat, valamint a régi és új szerzőgárda garancia a minőségre. Büszkék vagyunk az ÉVÁra, megváltoztatni nem kívánjuk, olvasóink visszajelzéseit folyamatosan meghallgatva azonban fejleszteni igen, hogy valóban a mai nőket foglalkoztató, aktuális kérdésekről szóljon. Köszönjük Tímeának a sok éves profi munkát és köszöntjük Brigit új feladatkörében” – mondta el Alberti Petra, a Marquard Group Hungary tartalomigazgatója.

JOY Social Media Award 2023: Ők az idei nyertesek

Évről-évre a minőséget és a kreativitást, valamint a leginspirálóbb tartalmakat gyártó influencereket jutalmazzák. Hetedik alkalommal is összegyűltek az online világ legnagyobb hatású csillagai a JOY Social Media Award gáláján. A közönség és a szakmai zsűri döntésének köszönhetően a díjazottak közt szerepel többek közt Erős Antónia és Szellő István párosa, Tóth Andi, Lakatos Levente, Szabados Ági, […]

Megnézem

Felmérés: A magyarok 15%-a naponta, negyede soha nem olvas

A magyarok 73%-a legalább alkalomszerűen olvas könyvet, 15%-uk számára pedig napi rutinnak számít az olvasás – derül ki az ÉVA Magazin reprezentatív felméréséből, amelyet a Reacty Digital készített el több mint ezer fő részvételével. A kutatás eredményei szerint a könnyű műfajt, regényeket, krimiket és romantikus történeteket falják legszívesebben az olvasók, de a fiatalok körében hatalmas […]

Megnézem

Új divízióval erősít a Marquard Group Hungary

Új divízióval és egy tapasztalt szakemberrel erősíti portfolióját a Marquard Group Hungary. Az év elején életre hívott Digital Service Studio a médiacég kreatív műhelyeként funkcionál. Célja, hogy modern és izgalmas digitális megoldásokat kínáljon a hirdetőknek, akik így a kampányüzeneteik mellett informatív vagy szórakoztató tartalmakat is nyújthatnak közönségüknek.  A Digital Service Studiót Perkó Rudolf vezeti. Az […]

Megnézem

Érkezik a magyar piacra az InStyle Men, a férfi magazinok új generációja

Új időszámítás kezdődik a hazai férfi magazinok piacán: a Marquard Group Hungary elhozza a magyar olvasóknak az InStyle Men brandet print- és online formában is. Az új kiadvány nemzetközi hátterű ugyan, azonban 100%-ban saját gyártású, és célzottan a hazai közönséghez szól olvasmányos cikkekkel, interjúkkal, portrékkal, videó- és podcast adásokkal. A szerkesztőséghez több elismert szakember is […]

Megnézem