Új divízióval erősít a Marquard Group Hungary

Új divízióval és egy tapasztalt szakemberrel erősíti portfolióját a Marquard Group Hungary. Az év elején életre hívott Digital Service Studio a médiacég kreatív műhelyeként funkcionál. Célja, hogy modern és izgalmas digitális megoldásokat kínáljon a

hirdetőknek, akik így a kampányüzeneteik mellett informatív vagy szórakoztató tartalmakat is nyújthatnak közönségüknek.  A Digital Service Studiót Perkó Rudolf vezeti.

Az új divízió teljeskörű szolgáltatást nyújt a hirdetőknek a kreatív koncepció megalkotásától a branded content tartalmak elkészítésén át egészen a terjesztésig. A Digital Service Studio a Marquard Group Hungary teljes portfolióján belül kínál írott, videós és podcast content marketing megoldásokat, valamint a Marquard kiadványaitól független feladatokat is vállal. A médiacég prémium brandjei közé tartozik a világ vezető stílusmagazinja, az InStyle, a fiatalos JOY, a speciálisan a magyar piacra fejlesztett, immáron 16 éve népszerű ÉVA, valamint a Runner’s World futómagazin és a nemrég bejelentett InStyle Men magazin. Mindezek mellett social media csatornák, vlogok és podcastok, széleskörű vásárlásösztönző programok adják a Marquard erejét.  

 „Hisszük, hogy az értékes hozzáadott tartalomnak köszönhetően nemcsak könnyebben befogadhatóvá válik a hirdető üzenete, hanem ezen felül pozitív érzetet is társítanak afelhasználók az adott márka vagy szolgáltatás felé, könnyebben elköteleződnek” – mondta el Perkó Rudolf, a Digital Service Studio vezetője.

Perkó Rudolf, a Digital Service Studio vezetője

A szakember korábban a Totalcar.hu ügyvezetője volt, azt megelőzően pedig a Nestlé ernyőmárka marketingkommunikációért felelt, illetve az Indamedia (korábban CEMP) marketing vezetői pozícióját töltötte be, ahol a Brand & Content Studio vezetése is a feladatai közé tartozott, így otthonosan mozog a területen.

„Nagyon örülünk, hogy Rudolf januártól a Marquard csapatát erősíti! Az általa vezetett Digital Service Stúdió létrehozása része annak a folyamatnak, ami évek óta tart nálunk. Elmondhatjuk, hogy klasszikus kiadóvállalatunk mára modern, „digital first” médiacéggé alakult, amely felkarolja a fejlesztéseket és minden platformon tartalmakat, valamint kreatív marketing megoldásokat kínál partnereinek. Hiszünk a brandjeink erejében, valamint abban, hogy a fejlődést nem követni kell, hanem az élére állni” – mondta el Fenyővári Szilvia, a Marquard Group Hungary ügyvezető igazgatója.

Új főszerkesztő az ÉVA Magazin élén

Birta Brigitta az ÉVA Magazin új főszerkesztője. A tapasztalt szakember több mint nyolc éve a lapot kiadó Marquard Group Hungary vezető munkatársaként dolgozik, új feladata mellett pedig továbbra is betölti a Runner’s World főszerkesztői pozícióját. A korábbi főszerkesztő, Tomsits Tímea a jövőben pszichológusi munkájára koncentrál. Változás várható az online szerkesztőség élén is: Zubor Rozália főszerkesztőként […]

Megnézem

JOY Social Media Award 2023: Ők az idei nyertesek

Évről-évre a minőséget és a kreativitást, valamint a leginspirálóbb tartalmakat gyártó influencereket jutalmazzák. Hetedik alkalommal is összegyűltek az online világ legnagyobb hatású csillagai a JOY Social Media Award gáláján. A közönség és a szakmai zsűri döntésének köszönhetően a díjazottak közt szerepel többek közt Erős Antónia és Szellő István párosa, Tóth Andi, Lakatos Levente, Szabados Ági, […]

Megnézem

Felmérés: A magyarok 15%-a naponta, negyede soha nem olvas

A magyarok 73%-a legalább alkalomszerűen olvas könyvet, 15%-uk számára pedig napi rutinnak számít az olvasás – derül ki az ÉVA Magazin reprezentatív felméréséből, amelyet a Reacty Digital készített el több mint ezer fő részvételével. A kutatás eredményei szerint a könnyű műfajt, regényeket, krimiket és romantikus történeteket falják legszívesebben az olvasók, de a fiatalok körében hatalmas […]

Megnézem

Érkezik a magyar piacra az InStyle Men, a férfi magazinok új generációja

Új időszámítás kezdődik a hazai férfi magazinok piacán: a Marquard Group Hungary elhozza a magyar olvasóknak az InStyle Men brandet print- és online formában is. Az új kiadvány nemzetközi hátterű ugyan, azonban 100%-ban saját gyártású, és célzottan a hazai közönséghez szól olvasmányos cikkekkel, interjúkkal, portrékkal, videó- és podcast adásokkal. A szerkesztőséghez több elismert szakember is […]

Megnézem