Új divízióval erősít a Marquard Group Hungary

Új divízióval és egy tapasztalt szakemberrel erősíti portfolióját a Marquard Group Hungary. Az év elején életre hívott Digital Service Studio a médiacég kreatív műhelyeként funkcionál. Célja, hogy modern és izgalmas digitális megoldásokat kínáljon a

hirdetőknek, akik így a kampányüzeneteik mellett informatív vagy szórakoztató tartalmakat is nyújthatnak közönségüknek.  A Digital Service Studiót Perkó Rudolf vezeti.

Az új divízió teljeskörű szolgáltatást nyújt a hirdetőknek a kreatív koncepció megalkotásától a branded content tartalmak elkészítésén át egészen a terjesztésig. A Digital Service Studio a Marquard Group Hungary teljes portfolióján belül kínál írott, videós és podcast content marketing megoldásokat, valamint a Marquard kiadványaitól független feladatokat is vállal. A médiacég prémium brandjei közé tartozik a világ vezető stílusmagazinja, az InStyle, a fiatalos JOY, a speciálisan a magyar piacra fejlesztett, immáron 16 éve népszerű ÉVA, valamint a Runner’s World futómagazin és a nemrég bejelentett InStyle Men magazin. Mindezek mellett social media csatornák, vlogok és podcastok, széleskörű vásárlásösztönző programok adják a Marquard erejét.  

 „Hisszük, hogy az értékes hozzáadott tartalomnak köszönhetően nemcsak könnyebben befogadhatóvá válik a hirdető üzenete, hanem ezen felül pozitív érzetet is társítanak afelhasználók az adott márka vagy szolgáltatás felé, könnyebben elköteleződnek” – mondta el Perkó Rudolf, a Digital Service Studio vezetője.

Perkó Rudolf, a Digital Service Studio vezetője

A szakember korábban a Totalcar.hu ügyvezetője volt, azt megelőzően pedig a Nestlé ernyőmárka marketingkommunikációért felelt, illetve az Indamedia (korábban CEMP) marketing vezetői pozícióját töltötte be, ahol a Brand & Content Studio vezetése is a feladatai közé tartozott, így otthonosan mozog a területen.

„Nagyon örülünk, hogy Rudolf januártól a Marquard csapatát erősíti! Az általa vezetett Digital Service Stúdió létrehozása része annak a folyamatnak, ami évek óta tart nálunk. Elmondhatjuk, hogy klasszikus kiadóvállalatunk mára modern, „digital first” médiacéggé alakult, amely felkarolja a fejlesztéseket és minden platformon tartalmakat, valamint kreatív marketing megoldásokat kínál partnereinek. Hiszünk a brandjeink erejében, valamint abban, hogy a fejlődést nem követni kell, hanem az élére állni” – mondta el Fenyővári Szilvia, a Marquard Group Hungary ügyvezető igazgatója.

Érkezik a magyar piacra az InStyle Men, a férfi magazinok új generációja

Új időszámítás kezdődik a hazai férfi magazinok piacán: a Marquard Group Hungary elhozza a magyar olvasóknak az InStyle Men brandet print- és online formában is. Az új kiadvány nemzetközi hátterű ugyan, azonban 100%-ban saját gyártású, és célzottan a hazai közönséghez szól olvasmányos cikkekkel, interjúkkal, portrékkal, videó- és podcast adásokkal. A szerkesztőséghez több elismert szakember is […]

Megnézem

Rekord látogatottság az evamagazin.hu-n

Történelmi pillanat, amire igazán büszkék lehetünk! 💪🥂 Fennállása óta először átlépte az 1 milliót az evamagazin.hu valós felhasználóinak száma (forrás: Gemius). Ez rekord az online magazinunk életében, és még erősebben ösztönöz bennünket arra, hogy a jövőben is színvonalas digitális tartalmakkal, podcastokkal, cikkekkel, videókkal örvendeztessük meg az olvasóinkat. Köszönjük💙

Megnézem

A legstílusosabb technológiai innovációkat díjazza az InStyle magazin

A legstílusosabb technológiai újdonságokat díjazza a világ vezető stílusmagazinja, az InStyle magyar kiadása. A Style Tech Of The Year verseny hét kategóriájában keresik többek között az év telefonját, home entertainment eszközét, okos kütyüjét, laptopját, valamint 2022 innovációját is. A legjobbakat a nagyközönség szavazza meg. Első alkalommal rendezi meg az InStyle magazin a Style Tech Of […]

Megnézem

Megújult kreatív koncepcióval, spórolós tematikával indult el a JOY-napok

A vásárlók 85%-a keresi a jó akciókat a világgazdasági válságban Megújult kreatív koncepcióval, szlogennel (Mondj igent a kedvezményekre és spórolj velünk!) és rengeteg jó akcióval érkezik a JOY-napok 2022 őszi/téli kiadása november 10-13 között. A vásárlásösztönző program egy olyan időszakban köszönt be, amikor – a JOY felmérése szerint – tízből nyolc fogyasztó tudatosan keresi a […]

Megnézem