Tovább bővíti stratégiai együttműködését a dm és a Marquard Media Content Studiója

active beauty – A szépség és egészség online magazinja

2017-ben is folytatja, valamint új elemmel is bővíti kiemelkedően sikeres stratégiai együttműködését a Marquard Media és a dm.

A dm 2009-ben vezette be hazánkban az active beauty törzsvásárlói programot. Az ehhez kapcsolódó fogyasztói márkamagazin gondozását 2012 óta a Marquard Media látja el.

2017-től azonban már nemcsak a print lap, hanem az újonnan induló online magazin tartalmai is a kiadó Content Studio divíziójának égisze alatt készülnek. A Content Studio a Marquard Media szellemi alkotóműhelye, melynek célja, hogy segítse partnereit sikeres tartalomstratégiájuk kialakításában és megvalósításában. Ennek megfelelően az activebeauty.hu/ oldalon naponta frissülő, naprakész, minőségi tartalmakkal találkozhatnak a felhasználók szépség, szórakozás, életmód, inspiráció és család témakörökben. A legújabb sminktippektől, szépségtrendektől kezdve a testi-lelki egészségig, az izgalmas útibeszámolóktól, kulturális tippektől az egészséges és gyorsan elkészíthető receptekig találhatnak szemezgetnivalót az oldalra látogatók. Az online magazin valamennyi témaköre közvetlenül kapcsolódik a dm termékvilágához.

Pastyik Renáta, a Marquard Media Content Studiójának igazgatója így nyilatkozott a megújuló együttműködésről:
„Nagy örömünkre szolgált, hogy egy újabb szolgáltatással bővíthetjük a dm-mel fennálló stratégiai partnerségünket. A digitális magazin naponta frissülő oldalán megjelenő, kifejezetten a magyar olvasóközönség számára gyártott cikkek segítségével a dm márka és a fogyasztók közötti még szorosabb kötelék kialakításában vállal aktív szerepet a Content Studio. Bízom benne, hogy az olvasók ugyanolyan lelkesedéssel olvassák majd ezeket a tartalmakat is, mint a magazin nyomtatott változatát.”

Kanyó Roland, a dm Kft. marketing- és PR-menedzsere így vélekedik az együttműködésről:
Az active beauty magazin a modern felhasználói igényekhez alkalmazkodva 360 fokban éri el a fogyasztókat: akár tableten, számítógépen, mobilon vagy a klasszikus papíralapú magazinban találkozik vele a vásárló, minden platformon személyes tanácsadóként funkcionálhat.

Bővebb információ a Marquard Media Content Studio divízióról: marquardmedia.hu/contentstudio

Indul az Otthontervezők podcast második évada

Április 10-én érkezik az Otthonok & Megoldások brand Otthontervezők című podcastjének második évada, amelynek ismét Dorogi Gabriella a műsorvezetője. A Fundamenta népszerű digitális kiadványa, valamint annak multimédiás platformjai és a podcast is a Marquard Group Hungary kreatív műhelyében készült. Második évadával jelentkezik az Otthonok & Megoldások brand Otthontervezők című podcastje. A lakásvásárlással és -felújítással foglalkozó podcastben […]

Megnézem

MagyarBrands Díjakat nyert a Marquard Group

A kiváló magyar márkákat díjazó MagyarBrands Program minden tavasszal megrendezi Díjátadó gálarendezvényét, amelyen a hazai fogyasztói és üzleti márkák legjava veheti át a MagyarBrands Kiváló márka üvegdíjat több kategóriában is. Az idei gálaesten több mint 70 hazai márka képviselője vehette át MagyarBrands üvegdíjakat kiváló üzleti márka, kiváló fogyasztói márka és innovatív márka kategóriában. Kiváló fogyasztói […]

Megnézem

Szabó Zsolt a Marquard Group Hungary kereskedelmi igazgatója

Szabó Zsolt a Marquard Group Hungary új kereskedelmi igazgatója. Zsolt személyében egy tapasztalt szakember csatlakozott a prémium brandeket felvonultató médiacéghez. Szabó Zsolt a médiás karrierjét 2005-ben kezdte. A Pesti Est, majd a Sanoma Budapest után, 2009-ben igazolt az Index.hu csapatához. Ezt követően a CEMP Sales House ügynökségi értékesítési csapatában dolgozott, 2012-től értékesítési vezetőként. 2014-től több […]

Megnézem

Lilu: Fiús anyának lenni kemény ügy!

Semmi sem ér véget negyven felett, sőt – állítja Kovalcsik Ildikó, azaz Lilu, aki a JOY Magazinnak adott interjújában mesélt arról, hogy élete legizgalmasabb időszakát éli most. Egy tinédzser és egy óvodás fiú édesanyja, vállalkozó és műsorvezető is egyben, akit azért a sérülékenyebb napjain könnyen meg lehet bántani.   Lilu negyven felett érzi magát a legjobban […]

Megnézem