Rendhagyó kampánnyal nyitja az évet az ÉVA magazin. A márka idén indítja útjára újszerű, a magyar társadalom egészét érintő kezdeményezését, az ÉVA Toleranciát. Az ÉVA célja, hogy hétköznapi történeteken keresztül felhívja a figyelmet a békés és toleráns együttélés fontosságára. A magazin saját olvasóit is bevonja a kezdeményezésbe az www.evamagazin.hu/tolerancia oldal segítségével.
Az ÉVA 2016-ban megjelenő lapszámaiban kiemelt szerepet kap a tolerancia, az elfogadás fontossága és gyakorlása a mindennapi életben. A téma feldolgozása tartalmilag és vizuálisan is megjelenik a magazinban. Az idei lapszámok oldalain egymás kezét fogó emberek sora húzódik majd végig, és a januári-februári szám különleges és szokatlan címlapját is a tolerancia gondolata inspirálta.
A márka felkéri olvasóit is, hogy csatlakozzanak az egész évre szóló kezdeményezéshez: a www.evamagazinhu/tolerancia oldalon bárki feltölthet magáról kézfogásra nyújtott karral készült képeket, és írhat pár gondolatot arról, hogy számára mit jelent a tolerancia a mindennapokban. Az oldalra feltöltött képek az év során megjelennek majd az egyes lapszámokban.
„Amikor megmutattam néhány barátnak az ÉVA Tolerancia kampányát támogató címlapunk tervét, efféle reakciókat kaptam: „Istenem, de gyönyörű” vagy „Ez nagyon merész, egy ilyen címlap felvállaláshoz igazán tökösnek kell lenni”. Én hiszek abban, amit a címlap sugall, hiszem, hogy a nőknek beszélniük kell arról, ami mostanában a világban történik, és azt is hiszem, hogy valahogy józannak kellene maradnunk. Ez a szám nem csak a világban jelenleg zajló folyamatokat tükrözi vissza. A szerkesztőségben és a kiadóban úgy látjuk, a hétköznapi életünkben is nagyobb toleranciára lenne szükség, mindenki számára mindenki részéről” – mondja Pócsik Anita, az ÉVA főszerkesztője.
A magazin kiadója, a Marquard Media vallja, hogy a gazdasági szervezetek nem különálló részei a társadalomnak, hanem aktív résztvevői: alakítják a fogyasztói szokásokat, divatot és akár szubkultúrát is teremtenek, véleményformáló hatással bírnak.
„Hazánk egyik vezető médiavállalataként meggyőződésünk, hogy kulcsszerepet töltünk be a társadalmi szemlélet formálásban, a tudatos és felelős gondolkodás kialakításában. Az idei évben elérkezettnek éreztük az időt arra, hogy a régóta építgetett, tudatos és hosszú távra tervezett CSR stratégiánkat útjára indítsuk az egyes márkáinkhoz kapcsolódóan. Az ÉVA Tolerancia az egyik legfontosabb pillérünk, és hiszünk abban, hogy mozgalmunk segítségével hónapról hónapra egyre többet tudunk tenni azért, hogy olvasóink és a környezetükben élők minél nagyobb együttérzéssel és felszabadultabban éljék meg a hétköznapokat” – nyilatkozta Kovács Anita, a Marquard Media kereskedelmi és marketingigazgatója.
Az ÉVA ehhez a szellemiséghez csatlakozva közel 9 éve tölt be meghatározó szerepet a magyar magazinpiacon. Komoly, humoros, tartalmas, szórakoztató, inspiráló, néha provokatív módon foglalkozik fontos társadalmi kérdésekkel – hónapról hónapra egyfajta iránymutatóként van jelen a mai modern nő hétköznapjaiban.