Sztárok és hirdetőpartnerek a Marquard Media „No Fur” kezdeményezése mellett

A Marquard Media tavaly a magyar médiacégek közül elsőként csatlakozott a „Fur Free” vállalatok világszerte növekvő táborához, és ezen szellemiség jegyében sem divat-összeállításaiban, sem hirdetési felületein nem szerepeltet állati szőrből készült ruhadarabokat, táskákat és kiegészítőket. Az InStyle, a JOY, az Éva, a Shape, a Playboy, a Runner’s World, a Men’s Health, az Apa Magazin és a Gyereklélek kiadója mind a kilenc prémiummárkájával és minden platformjával csatlakozott a kezdeményezéshez.

A mozgalom további népszerűsítésére most a JOY magazin Youtube-csatornáján indult egy videósorozat, amelyben hazai sztárok és hirdetőpartnerek szólalnak fel kedvenceik társaságában, hangsúlyozva a gondolatot, hogy: „A bunda azé, aki beleszületett.”

A videókampányhoz már olyan ismert karakterek csatlakoztak, mint Kovács Patrícia színésznő vagy Miskovits Marci televíziós személyiség, de a jó ügy mellé állt a prémium natúrkozmetikumairól híres Feller Adrienne is.

A tavasszal újrainduló, a tudatosság és fenntarthatóság jegyében zajló Fur Free kampányban pedig olyan sztárok tűnnek fel és emelnek majd szót a szőrme ellen, mint például Pál Dénes, Odett, a The Palace együttes vagy Steiner Kristóf, de Ónodi Eszter, Kulcsár Edina, Tóth Gabi, Dallos Bogi és Puskás Peti is támogatásáról biztosította a médiavállalatot.

A mozgalomhoz és a Marquard kampányához csatlakozott Szigetvári Alexandra, a #MyFoxyFamily Instagram-oldal készítője, aki 5 éve saját rókái miatt köteleződött el a téma mellett. Célja, hogy oldalának üzenetein keresztül az emberek megszeressék a rókákat, és az így kialakult érzelmi kötődés után tudatosan válasszanak olyan termékeket, amelyek előállításához nem használtak állati eredetű szőrmét.

A JOY Fur Free videókampány sikerét nemcsak az ahhoz önként csatlakozó hírességek egyre bővülő tábora, de a videók dinamikusan növekvő nézettsége (70 000 megtekintés) és az egyes epizódok alatt indult aktív fogyasztói párbeszédek is alátámasztják.

A sorozat eddigi legnézettebb epizódjai:

„A Marquard Media vallja, hogy az üzleti működés és a felelős vállalati magatartás elválaszthatatlan egymástól. Tudatában vagyunk annak, hogy az általunk létrehozott értéken keresztül komoly hatással vagyunk a társadalom életére, és tisztában vagyunk vele, hogy emiatt kiemelt szerepünk van a fenntarthatósági és társadalmi felelősségvállalási alapelvek terjesztésében. A Fur Free kezdeményezés mellett számos CSR programot indítottunk az elmúlt években. A JOY-napok égisze alatt létrehozott JOY-Tündér jótékonysági akció keretén belül már közel 10 millió Ft-tal támogattunk olyan alapítványokat, mint pl. az Őrzők Alapítvány, a United Way Magyarország vagy a NEO Magyar Segítőkutya Egyesület.  A Playboy Hero-val pedig már ötödik alkalommal állítunk férfi példaképeket, akik szakmai sikereik mellett fontos társadalmi ügyek mellett is kiállnak” – nyilatkozta Óhidi Zsuzsanna, a Marquard Media ügyvezető igazgatója.

Indul az Otthontervezők podcast második évada

Április 10-én érkezik az Otthonok & Megoldások brand Otthontervezők című podcastjének második évada, amelynek ismét Dorogi Gabriella a műsorvezetője. A Fundamenta népszerű digitális kiadványa, valamint annak multimédiás platformjai és a podcast is a Marquard Group Hungary kreatív műhelyében készült. Második évadával jelentkezik az Otthonok & Megoldások brand Otthontervezők című podcastje. A lakásvásárlással és -felújítással foglalkozó podcastben […]

Megnézem

MagyarBrands Díjakat nyert a Marquard Group

A kiváló magyar márkákat díjazó MagyarBrands Program minden tavasszal megrendezi Díjátadó gálarendezvényét, amelyen a hazai fogyasztói és üzleti márkák legjava veheti át a MagyarBrands Kiváló márka üvegdíjat több kategóriában is. Az idei gálaesten több mint 70 hazai márka képviselője vehette át MagyarBrands üvegdíjakat kiváló üzleti márka, kiváló fogyasztói márka és innovatív márka kategóriában. Kiváló fogyasztói […]

Megnézem

Szabó Zsolt a Marquard Group Hungary kereskedelmi igazgatója

Szabó Zsolt a Marquard Group Hungary új kereskedelmi igazgatója. Zsolt személyében egy tapasztalt szakember csatlakozott a prémium brandeket felvonultató médiacéghez. Szabó Zsolt a médiás karrierjét 2005-ben kezdte. A Pesti Est, majd a Sanoma Budapest után, 2009-ben igazolt az Index.hu csapatához. Ezt követően a CEMP Sales House ügynökségi értékesítési csapatában dolgozott, 2012-től értékesítési vezetőként. 2014-től több […]

Megnézem

Lilu: Fiús anyának lenni kemény ügy!

Semmi sem ér véget negyven felett, sőt – állítja Kovalcsik Ildikó, azaz Lilu, aki a JOY Magazinnak adott interjújában mesélt arról, hogy élete legizgalmasabb időszakát éli most. Egy tinédzser és egy óvodás fiú édesanyja, vállalkozó és műsorvezető is egyben, akit azért a sérülékenyebb napjain könnyen meg lehet bántani.   Lilu negyven felett érzi magát a legjobban […]

Megnézem