Sztárok és hirdetőpartnerek a Marquard Media „No Fur” kezdeményezése mellett

A Marquard Media tavaly a magyar médiacégek közül elsőként csatlakozott a „Fur Free” vállalatok világszerte növekvő táborához, és ezen szellemiség jegyében sem divat-összeállításaiban, sem hirdetési felületein nem szerepeltet állati szőrből készült ruhadarabokat, táskákat és kiegészítőket. Az InStyle, a JOY, az Éva, a Shape, a Playboy, a Runner’s World, a Men’s Health, az Apa Magazin és a Gyereklélek kiadója mind a kilenc prémiummárkájával és minden platformjával csatlakozott a kezdeményezéshez.

A mozgalom további népszerűsítésére most a JOY magazin Youtube-csatornáján indult egy videósorozat, amelyben hazai sztárok és hirdetőpartnerek szólalnak fel kedvenceik társaságában, hangsúlyozva a gondolatot, hogy: „A bunda azé, aki beleszületett.”

A videókampányhoz már olyan ismert karakterek csatlakoztak, mint Kovács Patrícia színésznő vagy Miskovits Marci televíziós személyiség, de a jó ügy mellé állt a prémium natúrkozmetikumairól híres Feller Adrienne is.

A tavasszal újrainduló, a tudatosság és fenntarthatóság jegyében zajló Fur Free kampányban pedig olyan sztárok tűnnek fel és emelnek majd szót a szőrme ellen, mint például Pál Dénes, Odett, a The Palace együttes vagy Steiner Kristóf, de Ónodi Eszter, Kulcsár Edina, Tóth Gabi, Dallos Bogi és Puskás Peti is támogatásáról biztosította a médiavállalatot.

A mozgalomhoz és a Marquard kampányához csatlakozott Szigetvári Alexandra, a #MyFoxyFamily Instagram-oldal készítője, aki 5 éve saját rókái miatt köteleződött el a téma mellett. Célja, hogy oldalának üzenetein keresztül az emberek megszeressék a rókákat, és az így kialakult érzelmi kötődés után tudatosan válasszanak olyan termékeket, amelyek előállításához nem használtak állati eredetű szőrmét.

A JOY Fur Free videókampány sikerét nemcsak az ahhoz önként csatlakozó hírességek egyre bővülő tábora, de a videók dinamikusan növekvő nézettsége (70 000 megtekintés) és az egyes epizódok alatt indult aktív fogyasztói párbeszédek is alátámasztják.

A sorozat eddigi legnézettebb epizódjai:

„A Marquard Media vallja, hogy az üzleti működés és a felelős vállalati magatartás elválaszthatatlan egymástól. Tudatában vagyunk annak, hogy az általunk létrehozott értéken keresztül komoly hatással vagyunk a társadalom életére, és tisztában vagyunk vele, hogy emiatt kiemelt szerepünk van a fenntarthatósági és társadalmi felelősségvállalási alapelvek terjesztésében. A Fur Free kezdeményezés mellett számos CSR programot indítottunk az elmúlt években. A JOY-napok égisze alatt létrehozott JOY-Tündér jótékonysági akció keretén belül már közel 10 millió Ft-tal támogattunk olyan alapítványokat, mint pl. az Őrzők Alapítvány, a United Way Magyarország vagy a NEO Magyar Segítőkutya Egyesület.  A Playboy Hero-val pedig már ötödik alkalommal állítunk férfi példaképeket, akik szakmai sikereik mellett fontos társadalmi ügyek mellett is kiállnak” – nyilatkozta Óhidi Zsuzsanna, a Marquard Media ügyvezető igazgatója.

„A kíváncsiság, a kitartás és a bizalom a génjeinkben van” – Interjú Béres Marcell-lel

A Béres Gyógyszergyár új elnökével, a Béres család 3. generációját képviselő Béres Marcell-lel beszélgetve egy olyan küldetéstudat rajzolódik ki, amely mélyen gyökeredzik a családban. Az alapító nagyapa, id. dr. Béres József által megkezdett út mára az egészségvédelem egyik legnépszerűbb brandjévé vált. Marcell idén ősszel vette át a stafétát édesapjától, dr. Béres Józseftől, aki hosszú távú […]

Megnézem

Kiosztották az InStyle #Képesvagyok 2024 díjait: Inspiráló történetek és példaképek a W Budapest Hotelben

Idén harmadik alkalommal került megrendezésre az InStyle magazin #Képesvagyok díjátadó gálája, amely most is kiemelkedő személyiségeket ünnepelt. A W Budapest Hotel elegáns termeiben a közönség és a díjazottak jelenlétében hirdették ki a tíz kategória győzteseit, akik mindannyian saját történetükkel, bátorságukkal és kitartásukkal inspirálják a társadalmat. Az olvasók szavazatai alapján kiválasztott győztesek nem csupán saját határaikon […]

Megnézem

InStyle #Képesvagyok 2024

Idén is nagy várakozásokkal köszöntjük a #Képesvagyok díjátadó gáláját, amely ismét azokat az inspiráló személyeket ismeri el, akik kiemelkedő teljesítményükkel, elkötelezettségükkel és kitartásukkal példaértékűek a társadalom számára. A díj célja, hogy olyan embereket mutasson be és díjazzon, akik hisznek az álmaikban, és folyamatosan dolgoznak azért, hogy megvalósítsák őket – legyen szó szakmai, társadalmi vagy kreatív […]

Megnézem

Csalár Bence: A fenntartható divat élharcosa és az önazonosság nagykövete

Csalár Bence neve mára egybeforrt a fenntartható divattal és az egyediség bátor képviseletével. Évek óta a hazai divatszcéna egyik meghatározó szereplője, aki kreatív tanácsadóként, íróként és előadóként küzd azért, hogy a divat világában egyre nagyobb teret nyerjen a felelősségteljes, környezettudatos gondolkodás. Bence nemcsak a divat szakértője, de az önazonosság és bátorság nagykövete is. Személyes tapasztalatai […]

Megnézem