Sztárok és hirdetőpartnerek a Marquard Media „No Fur” kezdeményezése mellett

A Marquard Media tavaly a magyar médiacégek közül elsőként csatlakozott a „Fur Free” vállalatok világszerte növekvő táborához, és ezen szellemiség jegyében sem divat-összeállításaiban, sem hirdetési felületein nem szerepeltet állati szőrből készült ruhadarabokat, táskákat és kiegészítőket. Az InStyle, a JOY, az Éva, a Shape, a Playboy, a Runner’s World, a Men’s Health, az Apa Magazin és a Gyereklélek kiadója mind a kilenc prémiummárkájával és minden platformjával csatlakozott a kezdeményezéshez.

A mozgalom további népszerűsítésére most a JOY magazin Youtube-csatornáján indult egy videósorozat, amelyben hazai sztárok és hirdetőpartnerek szólalnak fel kedvenceik társaságában, hangsúlyozva a gondolatot, hogy: „A bunda azé, aki beleszületett.”

A videókampányhoz már olyan ismert karakterek csatlakoztak, mint Kovács Patrícia színésznő vagy Miskovits Marci televíziós személyiség, de a jó ügy mellé állt a prémium natúrkozmetikumairól híres Feller Adrienne is.

A tavasszal újrainduló, a tudatosság és fenntarthatóság jegyében zajló Fur Free kampányban pedig olyan sztárok tűnnek fel és emelnek majd szót a szőrme ellen, mint például Pál Dénes, Odett, a The Palace együttes vagy Steiner Kristóf, de Ónodi Eszter, Kulcsár Edina, Tóth Gabi, Dallos Bogi és Puskás Peti is támogatásáról biztosította a médiavállalatot.

A mozgalomhoz és a Marquard kampányához csatlakozott Szigetvári Alexandra, a #MyFoxyFamily Instagram-oldal készítője, aki 5 éve saját rókái miatt köteleződött el a téma mellett. Célja, hogy oldalának üzenetein keresztül az emberek megszeressék a rókákat, és az így kialakult érzelmi kötődés után tudatosan válasszanak olyan termékeket, amelyek előállításához nem használtak állati eredetű szőrmét.

A JOY Fur Free videókampány sikerét nemcsak az ahhoz önként csatlakozó hírességek egyre bővülő tábora, de a videók dinamikusan növekvő nézettsége (70 000 megtekintés) és az egyes epizódok alatt indult aktív fogyasztói párbeszédek is alátámasztják.

A sorozat eddigi legnézettebb epizódjai:

„A Marquard Media vallja, hogy az üzleti működés és a felelős vállalati magatartás elválaszthatatlan egymástól. Tudatában vagyunk annak, hogy az általunk létrehozott értéken keresztül komoly hatással vagyunk a társadalom életére, és tisztában vagyunk vele, hogy emiatt kiemelt szerepünk van a fenntarthatósági és társadalmi felelősségvállalási alapelvek terjesztésében. A Fur Free kezdeményezés mellett számos CSR programot indítottunk az elmúlt években. A JOY-napok égisze alatt létrehozott JOY-Tündér jótékonysági akció keretén belül már közel 10 millió Ft-tal támogattunk olyan alapítványokat, mint pl. az Őrzők Alapítvány, a United Way Magyarország vagy a NEO Magyar Segítőkutya Egyesület.  A Playboy Hero-val pedig már ötödik alkalommal állítunk férfi példaképeket, akik szakmai sikereik mellett fontos társadalmi ügyek mellett is kiállnak” – nyilatkozta Óhidi Zsuzsanna, a Marquard Media ügyvezető igazgatója.

Az álmaikért töretlenül dolgozó embereket ismeri el az InStyle – ők az első #képesvagyok díj jelöltjei!

Első alkalommal adják át az InStyle magazin #képesvagyok díját, az elismerésben olyan emberek részesülhetnek, akik átlépték saját korlátaikat és történetük inspirációként szolgálhat mindenki más számára. A szerkesztőség hírességeket és civileket egyaránt jelölt hét kategóriában. Közös bennük, hogy mindannyian képesek beszélni a nehéz témákról, küzdeni és kiállni a fontos ügyekért, munkásságukkal pedig motiválják követőiket is. A […]

Megnézem

JOY Social Media Award 2022: itt vannak a győztesek!

Hatodik alkalommal díjazták a hazai közösségi média legnagyobb sztárjait. A JOY Social Media Award gálán a legismertebb véleményvezérek mellett számos híresség is tiszteletét tette, hogy együtt ünnepeljék meg a közönség kedvenceit. Díjat kapott többek között Istenes Bence podcastja, B. Nagy Réka és a Valmar, a 2022-ben debütáló #képernyőkedvence kategória győztese pedig Miller Dávid lett. A […]

Megnézem

“Mondj igent a kedvezményekre és spórolj velünk!” szlogennel jelentkezik 2022 őszén a JOY-napok.

Az ország egyik legnépszerűbb vásárlói eseménysorozata ebben az évben nemcsak az akár 70 százalékos kedvezményekkel támogatja a kuponozókat, hanem készpénzzel is: a JOY Tündér tízszer százezer forintot sorsol ki a magazin és a digitális kuponcsomag vásárlói között.  A JOY-napok folyamatosan alkalmazkodik a legújabb trendekhez és fogyasztói igényekhez. Az eseménysorozat mindig is azt tekintette célkitűzésének, hogy […]

Megnézem

Újra itt a JOY Social Media Award – ezeket a magyar sztárokat jelölték a díjra

Hatodik alkalommal díjazzák a közösségi média legnagyobb hazai sztárjait a JOY Social Media Awardon (JOY SMA). A közönség egy hónapon keresztül szavazhat a hét kategóriában induló 28 jelöltre. Új kategória idén a #képernyőkedvence, valamint versenybe szállnak a legjobb podcastok is. A #példakép címért roma aktivisták szállnak versenybe. Influencerek, véleményvezérek, hírességek, az online világ legnagyobb hatású […]

Megnézem
This site is registered on wpml.org as a development site.