Szakmai elismerésekkel kezdi a 2020-at a Marquard Media Magyarország Modern Család és Egészség portfóliója

A sikerek sora: három MagyarBrands-díj, két Média a Családért-díj jelölés és egy magyarországi Média a Családért-díj közönségdíj.

A Marquard Media Magyarország tartalomgyártási stratégiája 2020-tól tematikus fókuszok mentén épül fel: a médiacég portfóliója két lényeges terület köré összpontosul, amelyek egyike a Modern Család & Egészség.
Ide tartoznak a társaság saját tulajdonú, magyar fejlesztésű márkái, mint az ÉVA, az APA, a Gyereklélek magazinok és a Famiily.hu, valamint a Runner’s World licenszmárka, melyek megerősítésére továbbra is kiemelt hangsúlyt fektet a médiacég.

A 21. századi társadalmi szerepváltozások, a férfi és nő közötti valódi egyenlőségre törekvés, a családi értékrendszer átalakulása újfajta kihívásokat és lehetőségeket teremt, melyek mellett a Marquard Media Magyarország teljes mértékben elkötelezett: megszólítja és támogatja az élet számos területén egyensúlyozó nőket, az apaságot a maga teljességében megélni vágyó férfiakat, valamint a kiegyensúlyozott gyerekeket nevelni akaró szülőket.
A médiavállalat missziója, hogy a gazdaságilag és politikailag egyre gyorsabban átalakuló, technológiailag és digitálisan már-már exponenciális mértékben felgyorsult világban – mely számtalan emberi válsághelyzetet teremthet – segítsen betölteni azt az űrt, melyet a felnövekvő nemzedéket nevelő szülők éreznek.
Égető szükség mutatkozik a hiteles, biztonságérzetet adó tudás iránt, mellyel megalapozhatók a modern és felvilágosult családi értékek. A Marquard Media Magyarország tudatos és előrelátó módon igyekszik megfelelni ennek az érthető igénynek, és folyamatos innovációival, elkötelezettségével a szakma visszajelzései alapján is a téma szakértőjévé vált, amit a következő elismerések is mutatnak:

Az ÉVA magazin 2012 óta, azaz 8. éve folyamatosan MagyarBrands-díjas. A 2019-es év teljesítménye alapján idén az ÉVA mellett az APA és a Gyereklélek magazinok is elnyerték – szakmai elismerésként – a MagyarBrands-díjat, utóbbi két médium az „Innovatív márka” kategóriában.
Az ÉVA magazin újságírói díjak terén is tarolt, az elmúlt években négy szakmai elismerést is kapott, melyek közül kettő Minőségi Újságírásért-díj volt (Pataki Katalin, Svraka-Gévai Júlia), egy Zsigmond Márta Médiadíj (Bus István), és egy Családbarát Médiáért-díj (F. Nagy Ágnes).

A Modern Család & Egészség portfólió sikerszériája 2020-ban folytatódik: a Média a Családért-díj 12 jelöltje között a Marquard Media Magyarország 2 kollégával is képviseltette magát: Dudics Emese a Gyereklélek magazin 2019/04. számában megjelent „Hol a határ? – avagy mikor muszáj szülői szigort alkalmazni és mikor nem” című cikkével, valamint Zubor Rozália a Famiily.hu oldalon megjelent „Fel is kell őket ám nevelni!” című interjújával, melyet az ötgyermekes Viviennel készített. Utóbbi írás 2020 januárjában elnyerte a magyarországi Média a Családért-díj közönségdíját.

„Nagyon inspiráló ilyen szép szakmai sikerekkel belevágni az előttünk álló, meghatározó időszakba. Sikereink megerősítenek bennünket abban, hogy jól döntöttünk, amikor a Modern Család és Egészség témák mellett köteleztük el magunkat, s célul tűztük ki, hogy ezen témák szakértőivé váljunk.
2020-ban számos olyan tartalmi fejlesztéssel készülünk, amelyek a magazinok és a weboldalak mellett új csatornákon is megszólítják a közönségünket.
Több márkánk kapcsán elindultak podcastadásaink: a Runner’s Worldnek fut a Büntetőkör podcastja, a Famiily.hu-nak a Mesélj, Anyukám! podcastja, és nemsokára indul az Apa magazin podcastsorozata. Februártól jelentkezik a Generation Talks videósorozatunk és podcastunk is, ahol a különböző korosztályok véleményütközeteit ismerhetik meg a nézők kéthetente. A témakörök nagyon szerteágazóak, és a teljes Modern Család & Egészség portfóliót érintik majd.
A nyomtatott kiadványok terén pedig idén még több és izgalmasabb bookazinnal jelenünk meg, amelyek egy-egy meghatározott témát mélyen és részletesen dolgoznak fel. Célunk, hogy színvonalas tartalmaink minél több formában és minél több platformon érjék el a közönségünket.” – tájékoztat a Modern Család & Egészség portfóliót érintő idei tervekről Pastyik Renáta, a Marquard Media Magyarország portfólióigazgatója.

Új vezetőt és honlapot kapott a Marquard Group Content Studio

Új operatív vezetővel és önálló weboldallal gazdagodott a Marquard Group Hungary Content Studio üzletága. A jövőben Tarapcsák Dalma felügyeli a médiacég tartalomgyártói alkotóműhelyének napi munkáját, mellette pedig a dm active beauty magazinjának főszerkesztőjeként is tovább dolgozik. A Content Studio feladata, hogy segítse a partnereket a tartalomstratégiájuk kialakításában, valamint az ötletek multiplatform megvalósításában. A tartalomgyártói üzletág […]

Megnézem

A Marquard Group Hungary új növekedési stratégia mentén alakítja át a szervezetet

Budapest – 2024. január 16: A most megalakult Management Board Bijan Khezri Group-CEO vezetésével áll fel, tagjai: Alberti Petra (content), Fenyővári Szilvia (pénzügy és operatív irányítás) és Lencsés Dávid (Media Lab). A Marquard Group Hungary hagyományosan a hirdetési piac felső szegmensét szolgálja ki, azonban a mostani, kibővített e-kereskedelmi portfólió fókusza ezentúl a kis- és középvállalatokra […]

Megnézem

Jürg Marquard biztosította az utódlást a Marquard Groupnál – Bijan Khezri többségi tulajdont szerzett a vállalatban

Baar, Zug – 2023. december 14: Jürg Marquard időben biztosította a hosszútávú utódlás kérdését azzal, hogy 2017-ben Bijan Khezri vált a Marquard Media Group CEO-jává, majd 2018-ban – az 1964-ben alapított európai média konglomerátum történetében először – megnyitotta a vállalat tulajdonosi szerkezetét. A mostani többségi akvizícióról szóló megállapodás pillanatában a Bijan Khezri által alapított és irányított […]

Megnézem

Digitálissá vált az Otthonok & Megoldások magazin

A multimédia platformokat a Marquard Group Hungary újította meg Teljesen digitálissá vált az Otthonok & Megoldások magazin, amelyhez Otthontervezők címmel podcast műsor és TikTok csatorna is készült. A Fundamenta népszerű kiadványának multimédia platformjait a Marquard Group Hungary tartalom stratégiai kreatív műhelye, a Content Studio újította meg teljesen. 2015 óta dolgozik együtt az Fundamenta és a […]

Megnézem