Reboot Hungary: Nem a kor, a tartalom számít!

Kor? Milyen kor? Az csak egy állapot! A generációk közötti különbségek változását járta körbe a Reboot Hungary legújabb webináriuma. Óhidi Zsuzsanna, a Marquard Media ügyvezető igazgatója a 17 éves Trunk Tamás „millenáris polihisztorral” együtt válaszolt a kérdésekre, felvetéseiket pedig Steigervald Krisztián, a Generációk harca című könyv szerzője elemezte ki.

A beszélgetést Csermely Ákos moderálta. A konklúzió egyértelműen megfogalmazódott: mindannyian emberek vagyunk, ez a lényeg, nem a kor. Eljárt az idő azon elv felett, hogy a médiavállalatoknak kizárólag a dolgozó korosztályra kellene figyelniük, egyre aktívabbak az idősek, míg az 1995 után született Z generáció tagjai is egészen újfajta, eddig nem tapasztalt fogyasztási szokásokat mutatnak fel.

Óhidi Zsuzsanna elmondta: a Marquard Mediánál nem korcsoportok, hanem attitűdök szerint szegmentálunk. A digitális átállás hihetetlen sebeségre kapcsolt a médiavállalatnál, azonban más szempontok is érvényesülnek. „A korral való haladás nemcsak a digitalizációt jelenti. Hűek maradunk azon elvekhez és értékekhez, amelyekhez hűek voltunk az elmúlt húsz évben is. A tartalom minősége és relevanciája a lényeg” – mondta Óhidi Zsuzsanna, hozzátéve, hogy kezdeményezéseinken, applikációinkon és tartalmainkon keresztül biztatjuk az embereket arra, szánjanak időt magukra, egészségük és jó közérzetük megőrzésére. Olyan téma ez, amely minden korosztályt érint. Köszönjük Csermely Ákos és a Digital Hungary csoport meghívását!A teljes adást itt tudjátok megnézniÉrdemes!

Indul az Otthontervezők podcast második évada

Április 10-én érkezik az Otthonok & Megoldások brand Otthontervezők című podcastjének második évada, amelynek ismét Dorogi Gabriella a műsorvezetője. A Fundamenta népszerű digitális kiadványa, valamint annak multimédiás platformjai és a podcast is a Marquard Group Hungary kreatív műhelyében készült. Második évadával jelentkezik az Otthonok & Megoldások brand Otthontervezők című podcastje. A lakásvásárlással és -felújítással foglalkozó podcastben […]

Megnézem

MagyarBrands Díjakat nyert a Marquard Group

A kiváló magyar márkákat díjazó MagyarBrands Program minden tavasszal megrendezi Díjátadó gálarendezvényét, amelyen a hazai fogyasztói és üzleti márkák legjava veheti át a MagyarBrands Kiváló márka üvegdíjat több kategóriában is. Az idei gálaesten több mint 70 hazai márka képviselője vehette át MagyarBrands üvegdíjakat kiváló üzleti márka, kiváló fogyasztói márka és innovatív márka kategóriában. Kiváló fogyasztói […]

Megnézem

Szabó Zsolt a Marquard Group Hungary kereskedelmi igazgatója

Szabó Zsolt a Marquard Group Hungary új kereskedelmi igazgatója. Zsolt személyében egy tapasztalt szakember csatlakozott a prémium brandeket felvonultató médiacéghez. Szabó Zsolt a médiás karrierjét 2005-ben kezdte. A Pesti Est, majd a Sanoma Budapest után, 2009-ben igazolt az Index.hu csapatához. Ezt követően a CEMP Sales House ügynökségi értékesítési csapatában dolgozott, 2012-től értékesítési vezetőként. 2014-től több […]

Megnézem

Lilu: Fiús anyának lenni kemény ügy!

Semmi sem ér véget negyven felett, sőt – állítja Kovalcsik Ildikó, azaz Lilu, aki a JOY Magazinnak adott interjújában mesélt arról, hogy élete legizgalmasabb időszakát éli most. Egy tinédzser és egy óvodás fiú édesanyja, vállalkozó és műsorvezető is egyben, akit azért a sérülékenyebb napjain könnyen meg lehet bántani.   Lilu negyven felett érzi magát a legjobban […]

Megnézem