Kor? Milyen kor? Az csak egy állapot! A generációk közötti különbségek változását járta körbe a Reboot Hungary legújabb webináriuma. Óhidi Zsuzsanna, a Marquard Media ügyvezető igazgatója a 17 éves Trunk Tamás „millenáris polihisztorral” együtt válaszolt a kérdésekre, felvetéseiket pedig Steigervald Krisztián, a Generációk harca című könyv szerzője elemezte ki.
A beszélgetést Csermely Ákos moderálta. A konklúzió egyértelműen megfogalmazódott: mindannyian emberek vagyunk, ez a lényeg, nem a kor. Eljárt az idő azon elv felett, hogy a médiavállalatoknak kizárólag a dolgozó korosztályra kellene figyelniük, egyre aktívabbak az idősek, míg az 1995 után született Z generáció tagjai is egészen újfajta, eddig nem tapasztalt fogyasztási szokásokat mutatnak fel.
Óhidi Zsuzsanna elmondta: a Marquard Mediánál nem korcsoportok, hanem attitűdök szerint szegmentálunk. A digitális átállás hihetetlen sebeségre kapcsolt a médiavállalatnál, azonban más szempontok is érvényesülnek. „A korral való haladás nemcsak a digitalizációt jelenti. Hűek maradunk azon elvekhez és értékekhez, amelyekhez hűek voltunk az elmúlt húsz évben is. A tartalom minősége és relevanciája a lényeg” – mondta Óhidi Zsuzsanna, hozzátéve, hogy kezdeményezéseinken, applikációinkon és tartalmainkon keresztül biztatjuk az embereket arra, szánjanak időt magukra, egészségük és jó közérzetük megőrzésére. Olyan téma ez, amely minden korosztályt érint. Köszönjük Csermely Ákos és a Digital Hungary csoport meghívását!A teljes adást itt tudjátok megnézni. Érdemes!