Reboot Hungary: Nem a kor, a tartalom számít!

Kor? Milyen kor? Az csak egy állapot! A generációk közötti különbségek változását járta körbe a Reboot Hungary legújabb webináriuma. Óhidi Zsuzsanna, a Marquard Media ügyvezető igazgatója a 17 éves Trunk Tamás „millenáris polihisztorral” együtt válaszolt a kérdésekre, felvetéseiket pedig Steigervald Krisztián, a Generációk harca című könyv szerzője elemezte ki.

A beszélgetést Csermely Ákos moderálta. A konklúzió egyértelműen megfogalmazódott: mindannyian emberek vagyunk, ez a lényeg, nem a kor. Eljárt az idő azon elv felett, hogy a médiavállalatoknak kizárólag a dolgozó korosztályra kellene figyelniük, egyre aktívabbak az idősek, míg az 1995 után született Z generáció tagjai is egészen újfajta, eddig nem tapasztalt fogyasztási szokásokat mutatnak fel.

Óhidi Zsuzsanna elmondta: a Marquard Mediánál nem korcsoportok, hanem attitűdök szerint szegmentálunk. A digitális átállás hihetetlen sebeségre kapcsolt a médiavállalatnál, azonban más szempontok is érvényesülnek. „A korral való haladás nemcsak a digitalizációt jelenti. Hűek maradunk azon elvekhez és értékekhez, amelyekhez hűek voltunk az elmúlt húsz évben is. A tartalom minősége és relevanciája a lényeg” – mondta Óhidi Zsuzsanna, hozzátéve, hogy kezdeményezéseinken, applikációinkon és tartalmainkon keresztül biztatjuk az embereket arra, szánjanak időt magukra, egészségük és jó közérzetük megőrzésére. Olyan téma ez, amely minden korosztályt érint. Köszönjük Csermely Ákos és a Digital Hungary csoport meghívását!A teljes adást itt tudjátok megnézniÉrdemes!

Óbudai loft irodába költözött a Marquard Group Hungary

A kreativitásnak szárnyat adó és az átalakult irodahasználati szokásokat támogató cégközpontot keresett a Marquard Group Hungary, amely a Perc utca 8. szám alatti loft épületben találta meg új otthonát. Az ország egyik vezető női portfóliójával rendelkező svájci médiacég több mint egy évtizede hűséges Óbudához, a munkatársak is megszokták a város ezen szegletét. Az új irodát […]

Megnézem

Megújult menedzsment- és vállalatvezetési struktúrával folytatja a „content-to-commerce” jegyében zajló transzformációját a Marquard Media Magyarország

Megújult menedzsment- és vállalatvezetési struktúrával folytatja a digitális transzformációt a Marquard Media Magyarország (MMM). Március elsején Óhidi Zsuzsanna ügyvezető igazgató közel két évtized után távozik pozíciójából, de a folytonosság biztosítása érdekében szerepet kap abban a frissen alakult non-executive boardban, amelynek tagja még Bijan Khezri, a Marquard Media Group (MMG) vezérigazgatója és Rainer Rosenbusch, az MMG […]

Megnézem

MagyarBrands: tizedjére nyert az ÉVA, két díjat kapott a #vegyélhazait

Idén két új MagyarBrands elismeréssel gazdagodott a Marquard Media, így már három termékünk szerepel a legmegbízhatóbb és a legeredményesebb magyar márkákák listáján. Az ÉVA Magazin (Kiváló Fogyasztói Márka) mellett új belépőként a #vegyélhazait kezdeményezés is méltán viselheti mostantól a kitüntető címet Kiváló Fogyasztói Márka, illetve Innovatív Márka kategóriában. Rendkívüli jelentőségű a MagyarBrands díjazás üzenete 2021-ben, […]

Megnézem

Jurásek Sándor a Marquard Media Magyarország új kereskedelmi igazgatója

Október 1-től Jurásek Sándor látja el a Marquard Media Magyarország kereskedelmi igazgatói feladatait. A szakember közel két évtizedes vezetői tapasztalattal rendelkezik a hazai médiavilágban, valamint a kereskedelmi terület több szegmensében. Az új igazgató feladata a digitális transzformáció folytatása, valamint a sokrétű és értékes termékpalettában rejlő szinergiák kiaknázása lesz, folytatva azt a munkát, amelyet elődje sikeresen […]

Megnézem
This site is registered on wpml.org as a development site.