Ready, Steady, Daddy!
Megjelent az Apa magazin

Új, hiánypótló magazinnal bővítette portfólióját a Marquard Media. Az Apa magazin szórakoztatóan, őszintén, sokszínűen mutatja be a modern apaságot, olyan cikkek segítségével melyeket apák írnak apáknak, így a lap egy, az olvasók életének egyik legkalandosabb kihívásához a közösségbe tartozás élményét és biztonságát nyújtja.

Az Apa újszerű, nem tradicionális megközelítést alkalmaz egy nagyon is tradicionális szerep támogatáshoz. Egy olyan célcsoportot céloz meg, amelyet hazánkban ez idáig még egyetlen print médium sem.  Olyan apáknak és apákról szól, akik nem húzódnak a háttérbe, hanem örömmel vesznek részt gyermekeik nevelésében és a családban tudatosan vagy ösztönösen betöltik a megtartó szerepet, akik keresik a legjobb megoldásokat minden kérdésre, problémára, és optimista módon állnak a helyzetekhez, de beismerik, ha egy-egy helyzet a gyermekkel vagy a családdal kihívások elé állítja őket. Ezek az apák ösztönösen keresik és meg is találják a helyüket az „apa” szerepben, s igyekeznek intelligensen élvezni is azt.

A magazin megszületését egy, a kiadó által irányított kutatás előzte meg, melyben több mint 1600 apa vett részt. Ennek alapján az APA a gyerekvállalástól, a családdá váláson keresztül, a gyereknevelésig, a mindennapi életet megkönnyítő praktikus tanácsokon át a programajánlókig foglalkozik minden olyan kérdéssel, amely a modern apák hétköznapjait átszövi. Teszi mindezt pozitív, ha kell humoros megközelítésben. A szórakoztató, informáló, inspiráló cikkek, esszék a slow újságírás szellemében születnek, hogy igazi olvasmányos élményt biztosítsanak. A magazin belső képi világa és dizájnja egyedi stílust képvisel a piacon. Az Apa magazin piacra kerülésével egy időben elindult az www.apamagazin.hu szájt is, ahol még több, folyamatosan frissülő tartalommal találkozhatnak a felhasználók.

„Nagyon büszke vagyok rá, hogy az Apa magazin kiadónk saját fejlesztésű terméke. Megjelenése megtestesíti mindazt, amit a Marquard Media Magyarországon képvisel: folyamatos innováció és termékfejlesztés, nyitottság az újra, kellő érzékenység modern és izgalmas célcsoportok felfedezésére. Mindezek egyesülve töretlen vállalkozói kedvünkkel, a minőség iránti elkötelezettségünkkel és az összehangolt csapatmunkával, most a férfimagazinok új kategóriájának megteremtését eredményezték” – mondja Óhidi Zsuzsanna, a kiadó ügyvezető igazgatója.

„Évről évre egyre több férfi tolja egyedül a babakocsit, épít homokvárat a játszótéren és jár szülői értekezletre, vagyis vesz részt aktívan gyerekének életében az első pillanattól kezdve. Az Apa magazin megalkotásánál az volt a legfontosabb szempont, hogy azok az apák kapjanak releváns és hasznos tanácsokat, akik meg szeretnék élni az apaságot, annak minden örömével és kihívásával együtt. A magazint úgy állítottuk össze, hogy azok a férfiak is hasonlóan sok, számukra érdekes anyagot találjanak benne, akiknek csak a jövőben fog megszületni első gyermekünk és azok is, akiké már kamaszodik. Biztosak vagyunk abban, hogy az Apa magazin a modern apák első számú inspirációs forrása lesz, amelynek segítségével még inkább életük kalandjaként élik majd meg az apaságot” – fogalmaz Vida Ferenc, az Apa magazin főszerkesztője.

Az új médiatermék megjelenését nemcsak az olvasók, de a hirdetői piac is örömmel és várakozással fogadta:
„Izgalmas feladat és rendkívüli kihívás volt az Apa magazin által megszólított igényes, férfi fogyasztói célcsoportot a hagyományostól eltérő kontextusban, mint az apák új generációját, egy egészen különleges befogadói környezetben értékesíteni hirdető partnereinknek. Örömmel tölt el, hogy sikerült megvalósítanunk értékesítés stratégiai céljainkat és már az első lapszámban változatos hirdetői körrel és releváns hirdetési üzenetekkel tehetjük még gazdagabbá az olvasói élményt. Ügyfeleink lelkesedése nemcsak a hirdetési oldalak számában konvertálódik, de egy újabb megerősítése annak, hogy a kommunikációs paletta meghatározó eleme a magazin, amely az emocionális fogyasztói döntésekre fókuszáló kampányok esetében nélkülözhetetlen” – nyilatkozta Kovács Anita, kereskedelmi igazgató.

A lap megjelenésére az olvasók pozitívan reagáltak a közösségi médiában és a standokon is. Bevezetését egy, az elsődleges célcsoportra fókuszáló, a médiacsatornákhoz és a változatos apai élethelyzetekhez igazított kommunikációs kampány kíséri, de helyet kap a kampányban a másodlagos célcsoport, az anyák megszólítása is, akik éppolyan örömmel üdvözölték a magazin megjelenését, mint párjaik.

Az Apa magazin szeptember 29-től elérhető az újságárusoknál vagy megrendelhető online a https://elofizetesem.hu/apamagazin/ oldalon.

Rekord látogatottság az evamagazin.hu-n

Történelmi pillanat, amire igazán büszkék lehetünk! 💪🥂 Fennállása óta először átlépte az 1 milliót az evamagazin.hu valós felhasználóinak száma (forrás: Gemius). Ez rekord az online magazinunk életében, és még erősebben ösztönöz bennünket arra, hogy a jövőben is színvonalas digitális tartalmakkal, podcastokkal, cikkekkel, videókkal örvendeztessük meg az olvasóinkat. Köszönjük💙

Megnézem

A legstílusosabb technológiai innovációkat díjazza az InStyle magazin

A legstílusosabb technológiai újdonságokat díjazza a világ vezető stílusmagazinja, az InStyle magyar kiadása. A Style Tech Of The Year verseny hét kategóriájában keresik többek között az év telefonját, home entertainment eszközét, okos kütyüjét, laptopját, valamint 2022 innovációját is. A legjobbakat a nagyközönség szavazza meg. Első alkalommal rendezi meg az InStyle magazin a Style Tech Of […]

Megnézem

Megújult kreatív koncepcióval, spórolós tematikával indult el a JOY-napok

A vásárlók 85%-a keresi a jó akciókat a világgazdasági válságban Megújult kreatív koncepcióval, szlogennel (Mondj igent a kedvezményekre és spórolj velünk!) és rengeteg jó akcióval érkezik a JOY-napok 2022 őszi/téli kiadása november 10-13 között. A vásárlásösztönző program egy olyan időszakban köszönt be, amikor – a JOY felmérése szerint – tízből nyolc fogyasztó tudatosan keresi a […]

Megnézem

Felmérés: Tízből nyolcan keresik a jó akciókat, egyre többen spórolnak

Megváltoztathatja vásárlási szokásainkat a gazdasági világválság – derül ki a JOY-napok felmérésből, amely a Takarékossági világnap (október 31.) alkalmából készült. A kutatás arra a kérdésre kereste a választ, hogy miként reagálnak a hazai fogyasztók a helyzetre. Az online kérdőívet több mint 3500-an töltötték ki. Az eredményekből kiderül, hogy a válaszadók 85%-a aktívan keresi a jó akciókat, 14%-uk pedig spórolásképpen […]

Megnézem