Ready, Steady, Daddy!
Megjelent az Apa magazin

Új, hiánypótló magazinnal bővítette portfólióját a Marquard Media. Az Apa magazin szórakoztatóan, őszintén, sokszínűen mutatja be a modern apaságot, olyan cikkek segítségével melyeket apák írnak apáknak, így a lap egy, az olvasók életének egyik legkalandosabb kihívásához a közösségbe tartozás élményét és biztonságát nyújtja.

Az Apa újszerű, nem tradicionális megközelítést alkalmaz egy nagyon is tradicionális szerep támogatáshoz. Egy olyan célcsoportot céloz meg, amelyet hazánkban ez idáig még egyetlen print médium sem.  Olyan apáknak és apákról szól, akik nem húzódnak a háttérbe, hanem örömmel vesznek részt gyermekeik nevelésében és a családban tudatosan vagy ösztönösen betöltik a megtartó szerepet, akik keresik a legjobb megoldásokat minden kérdésre, problémára, és optimista módon állnak a helyzetekhez, de beismerik, ha egy-egy helyzet a gyermekkel vagy a családdal kihívások elé állítja őket. Ezek az apák ösztönösen keresik és meg is találják a helyüket az „apa” szerepben, s igyekeznek intelligensen élvezni is azt.

A magazin megszületését egy, a kiadó által irányított kutatás előzte meg, melyben több mint 1600 apa vett részt. Ennek alapján az APA a gyerekvállalástól, a családdá váláson keresztül, a gyereknevelésig, a mindennapi életet megkönnyítő praktikus tanácsokon át a programajánlókig foglalkozik minden olyan kérdéssel, amely a modern apák hétköznapjait átszövi. Teszi mindezt pozitív, ha kell humoros megközelítésben. A szórakoztató, informáló, inspiráló cikkek, esszék a slow újságírás szellemében születnek, hogy igazi olvasmányos élményt biztosítsanak. A magazin belső képi világa és dizájnja egyedi stílust képvisel a piacon. Az Apa magazin piacra kerülésével egy időben elindult az www.apamagazin.hu szájt is, ahol még több, folyamatosan frissülő tartalommal találkozhatnak a felhasználók.

„Nagyon büszke vagyok rá, hogy az Apa magazin kiadónk saját fejlesztésű terméke. Megjelenése megtestesíti mindazt, amit a Marquard Media Magyarországon képvisel: folyamatos innováció és termékfejlesztés, nyitottság az újra, kellő érzékenység modern és izgalmas célcsoportok felfedezésére. Mindezek egyesülve töretlen vállalkozói kedvünkkel, a minőség iránti elkötelezettségünkkel és az összehangolt csapatmunkával, most a férfimagazinok új kategóriájának megteremtését eredményezték” – mondja Óhidi Zsuzsanna, a kiadó ügyvezető igazgatója.

„Évről évre egyre több férfi tolja egyedül a babakocsit, épít homokvárat a játszótéren és jár szülői értekezletre, vagyis vesz részt aktívan gyerekének életében az első pillanattól kezdve. Az Apa magazin megalkotásánál az volt a legfontosabb szempont, hogy azok az apák kapjanak releváns és hasznos tanácsokat, akik meg szeretnék élni az apaságot, annak minden örömével és kihívásával együtt. A magazint úgy állítottuk össze, hogy azok a férfiak is hasonlóan sok, számukra érdekes anyagot találjanak benne, akiknek csak a jövőben fog megszületni első gyermekünk és azok is, akiké már kamaszodik. Biztosak vagyunk abban, hogy az Apa magazin a modern apák első számú inspirációs forrása lesz, amelynek segítségével még inkább életük kalandjaként élik majd meg az apaságot” – fogalmaz Vida Ferenc, az Apa magazin főszerkesztője.

Az új médiatermék megjelenését nemcsak az olvasók, de a hirdetői piac is örömmel és várakozással fogadta:
„Izgalmas feladat és rendkívüli kihívás volt az Apa magazin által megszólított igényes, férfi fogyasztói célcsoportot a hagyományostól eltérő kontextusban, mint az apák új generációját, egy egészen különleges befogadói környezetben értékesíteni hirdető partnereinknek. Örömmel tölt el, hogy sikerült megvalósítanunk értékesítés stratégiai céljainkat és már az első lapszámban változatos hirdetői körrel és releváns hirdetési üzenetekkel tehetjük még gazdagabbá az olvasói élményt. Ügyfeleink lelkesedése nemcsak a hirdetési oldalak számában konvertálódik, de egy újabb megerősítése annak, hogy a kommunikációs paletta meghatározó eleme a magazin, amely az emocionális fogyasztói döntésekre fókuszáló kampányok esetében nélkülözhetetlen” – nyilatkozta Kovács Anita, kereskedelmi igazgató.

A lap megjelenésére az olvasók pozitívan reagáltak a közösségi médiában és a standokon is. Bevezetését egy, az elsődleges célcsoportra fókuszáló, a médiacsatornákhoz és a változatos apai élethelyzetekhez igazított kommunikációs kampány kíséri, de helyet kap a kampányban a másodlagos célcsoport, az anyák megszólítása is, akik éppolyan örömmel üdvözölték a magazin megjelenését, mint párjaik.

Az Apa magazin szeptember 29-től elérhető az újságárusoknál vagy megrendelhető online a https://elofizetesem.hu/apamagazin/ oldalon.

Kiosztották az InStyle #Képesvagyok 2024 díjait: Inspiráló történetek és példaképek a W Budapest Hotelben

Idén harmadik alkalommal került megrendezésre az InStyle magazin #Képesvagyok díjátadó gálája, amely most is kiemelkedő személyiségeket ünnepelt. A W Budapest Hotel elegáns termeiben a közönség és a díjazottak jelenlétében hirdették ki a tíz kategória győzteseit, akik mindannyian saját történetükkel, bátorságukkal és kitartásukkal inspirálják a társadalmat. Az olvasók szavazatai alapján kiválasztott győztesek nem csupán saját határaikon […]

Megnézem

InStyle #Képesvagyok 2024

Idén is nagy várakozásokkal köszöntjük a #Képesvagyok díjátadó gáláját, amely ismét azokat az inspiráló személyeket ismeri el, akik kiemelkedő teljesítményükkel, elkötelezettségükkel és kitartásukkal példaértékűek a társadalom számára. A díj célja, hogy olyan embereket mutasson be és díjazzon, akik hisznek az álmaikban, és folyamatosan dolgoznak azért, hogy megvalósítsák őket – legyen szó szakmai, társadalmi vagy kreatív […]

Megnézem

Csalár Bence: A fenntartható divat élharcosa és az önazonosság nagykövete

Csalár Bence neve mára egybeforrt a fenntartható divattal és az egyediség bátor képviseletével. Évek óta a hazai divatszcéna egyik meghatározó szereplője, aki kreatív tanácsadóként, íróként és előadóként küzd azért, hogy a divat világában egyre nagyobb teret nyerjen a felelősségteljes, környezettudatos gondolkodás. Bence nemcsak a divat szakértője, de az önazonosság és bátorság nagykövete is. Személyes tapasztalatai […]

Megnézem

Az InStyle új digitális kiadvánnyal nyitja meg a jövőt: A divat most még elérhetőbb és interaktívabb

A Marquard Group Hungary Kft. büszkén mutatja be az InStyle első digitális lapszámát, amely nem csupán vizuális megújulást hoz, hanem kereskedelmi és interaktív lehetőségeket is kínál olvasóinak.  Az innovatív kiadvány a digitális és print világ legjobb elemeit ötvözi, és új szintre emeli a felhasználói élményt, ahogy a divatkedvelők közelebb kerülhetnek kedvenc márkáikhoz, mint valaha. A […]

Megnézem