Megvannak a Playboy Man of the Year győztesei

Immár második alkalommal díjazta a Playboy az év meghatározó személyiségeit a Man of the Year gálán. Öt kategóriában öt olyan közismert és elismert férfi kapta meg a magazin díját, akik kiállásukkal, habitusukkal és intelligenciájukkal megtestesítik mindazt, amit a Playboy képvisel: a hedonizmust, a nyitottságot és azt a fajta szabadságot, amely éppen addig terjed, amíg nem korlátoz másokat. Az idei évben egy új kategória is született: a Múzsa kategóriában öt olyan közismert hölgyre lehetett szavazni, akik sikereik és mindennapi tetteik alapján inspirálóak lehetnek mások számára.

Nagy öröm számomra, hogy sikerült gyökeret eresztenie a Playboy Man of The Year díjnak és gálának, az érdeklődés egyre erősebb iránta. Eredeti célunk az volt, hogy hagyományt teremtsünk ezzel a díjjal, és minden évben példaképeket állítsunk a mai kor férfijának. Olvasóink érdeklődéssel fogadják, hogy jelöltjeink és díjazottjaink megosztják velünk sikerük titkait a Playboy és a Playboy Exclusive oldalain, weboldalunkon. – mondta Bus István, a Playboy főszerkesztője és a Man of the Year gála házigazdája.

A 6 kategória nyerteseiről az olvasók döntöttek, összesen több mint 47.000 szavazat érkezett. A színeszek közül végül Nagy Ervin vehette át az elismerést, a frontemberek „harcát” Felcser Máté nyerte, míg a médiaszemélyiségek közül Buda Mártont díjazta a magazin. A legstílusosabb férfi kategóriában a legtöbb szavazatot Vastag Csaba kapta, míg az ikon kategóriában Dr. Kemény Dénes csatlakozott a nyertesek sorához. Az idén bevezetett múzsa kategória győztese, Dobó Kata lett.

A Marquard Media 2014-ben létrejött BTL üzletága által szervezett esemény tökéletesen megtestesíti a kiadó azon törekvését, hogy ügyfeleinek minden lehetséges platformon átívelő, komplex megoldásokat kínáljon. A választás két főtámogatója, a Grey Goose és a Lexus, a választáshoz kapcsolódó összes megjelenésnek szerves része volt, kezdve a magazinban történő megjelenésekkel, s lezárva azzal, hogy a jelölteket a Lexus a márka újgenerációs modelljeivel szállította arra a partyra, ahol a Grey Goose jóvoltából a vendégek megízlelhették a luxusvodka finomabbnál finomabb párlatait.

Új divízióval erősít a Marquard Group Hungary

Új divízióval és egy tapasztalt szakemberrel erősíti portfolióját a Marquard Group Hungary. Az év elején életre hívott Digital Service Studio a médiacég kreatív műhelyeként funkcionál. Célja, hogy modern és izgalmas digitális megoldásokat kínáljon a hirdetőknek, akik így a kampányüzeneteik mellett informatív vagy szórakoztató tartalmakat is nyújthatnak közönségüknek.  A Digital Service Studiót Perkó Rudolf vezeti. Az […]

Megnézem

Érkezik a magyar piacra az InStyle Men, a férfi magazinok új generációja

Új időszámítás kezdődik a hazai férfi magazinok piacán: a Marquard Group Hungary elhozza a magyar olvasóknak az InStyle Men brandet print- és online formában is. Az új kiadvány nemzetközi hátterű ugyan, azonban 100%-ban saját gyártású, és célzottan a hazai közönséghez szól olvasmányos cikkekkel, interjúkkal, portrékkal, videó- és podcast adásokkal. A szerkesztőséghez több elismert szakember is […]

Megnézem

Rekord látogatottság az evamagazin.hu-n

Történelmi pillanat, amire igazán büszkék lehetünk! 💪🥂 Fennállása óta először átlépte az 1 milliót az evamagazin.hu valós felhasználóinak száma (forrás: Gemius). Ez rekord az online magazinunk életében, és még erősebben ösztönöz bennünket arra, hogy a jövőben is színvonalas digitális tartalmakkal, podcastokkal, cikkekkel, videókkal örvendeztessük meg az olvasóinkat. Köszönjük💙

Megnézem

A legstílusosabb technológiai innovációkat díjazza az InStyle magazin

A legstílusosabb technológiai újdonságokat díjazza a világ vezető stílusmagazinja, az InStyle magyar kiadása. A Style Tech Of The Year verseny hét kategóriájában keresik többek között az év telefonját, home entertainment eszközét, okos kütyüjét, laptopját, valamint 2022 innovációját is. A legjobbakat a nagyközönség szavazza meg. Első alkalommal rendezi meg az InStyle magazin a Style Tech Of […]

Megnézem