Megvannak a Playboy Man of the Year győztesei

Immár második alkalommal díjazta a Playboy az év meghatározó személyiségeit a Man of the Year gálán. Öt kategóriában öt olyan közismert és elismert férfi kapta meg a magazin díját, akik kiállásukkal, habitusukkal és intelligenciájukkal megtestesítik mindazt, amit a Playboy képvisel: a hedonizmust, a nyitottságot és azt a fajta szabadságot, amely éppen addig terjed, amíg nem korlátoz másokat. Az idei évben egy új kategória is született: a Múzsa kategóriában öt olyan közismert hölgyre lehetett szavazni, akik sikereik és mindennapi tetteik alapján inspirálóak lehetnek mások számára.

Nagy öröm számomra, hogy sikerült gyökeret eresztenie a Playboy Man of The Year díjnak és gálának, az érdeklődés egyre erősebb iránta. Eredeti célunk az volt, hogy hagyományt teremtsünk ezzel a díjjal, és minden évben példaképeket állítsunk a mai kor férfijának. Olvasóink érdeklődéssel fogadják, hogy jelöltjeink és díjazottjaink megosztják velünk sikerük titkait a Playboy és a Playboy Exclusive oldalain, weboldalunkon. – mondta Bus István, a Playboy főszerkesztője és a Man of the Year gála házigazdája.

A 6 kategória nyerteseiről az olvasók döntöttek, összesen több mint 47.000 szavazat érkezett. A színeszek közül végül Nagy Ervin vehette át az elismerést, a frontemberek „harcát” Felcser Máté nyerte, míg a médiaszemélyiségek közül Buda Mártont díjazta a magazin. A legstílusosabb férfi kategóriában a legtöbb szavazatot Vastag Csaba kapta, míg az ikon kategóriában Dr. Kemény Dénes csatlakozott a nyertesek sorához. Az idén bevezetett múzsa kategória győztese, Dobó Kata lett.

A Marquard Media 2014-ben létrejött BTL üzletága által szervezett esemény tökéletesen megtestesíti a kiadó azon törekvését, hogy ügyfeleinek minden lehetséges platformon átívelő, komplex megoldásokat kínáljon. A választás két főtámogatója, a Grey Goose és a Lexus, a választáshoz kapcsolódó összes megjelenésnek szerves része volt, kezdve a magazinban történő megjelenésekkel, s lezárva azzal, hogy a jelölteket a Lexus a márka újgenerációs modelljeivel szállította arra a partyra, ahol a Grey Goose jóvoltából a vendégek megízlelhették a luxusvodka finomabbnál finomabb párlatait.

Kiosztották az InStyle #Képesvagyok 2024 díjait: Inspiráló történetek és példaképek a W Budapest Hotelben

Idén harmadik alkalommal került megrendezésre az InStyle magazin #Képesvagyok díjátadó gálája, amely most is kiemelkedő személyiségeket ünnepelt. A W Budapest Hotel elegáns termeiben a közönség és a díjazottak jelenlétében hirdették ki a tíz kategória győzteseit, akik mindannyian saját történetükkel, bátorságukkal és kitartásukkal inspirálják a társadalmat. Az olvasók szavazatai alapján kiválasztott győztesek nem csupán saját határaikon […]

Megnézem

InStyle #Képesvagyok 2024

Idén is nagy várakozásokkal köszöntjük a #Képesvagyok díjátadó gáláját, amely ismét azokat az inspiráló személyeket ismeri el, akik kiemelkedő teljesítményükkel, elkötelezettségükkel és kitartásukkal példaértékűek a társadalom számára. A díj célja, hogy olyan embereket mutasson be és díjazzon, akik hisznek az álmaikban, és folyamatosan dolgoznak azért, hogy megvalósítsák őket – legyen szó szakmai, társadalmi vagy kreatív […]

Megnézem

Csalár Bence: A fenntartható divat élharcosa és az önazonosság nagykövete

Csalár Bence neve mára egybeforrt a fenntartható divattal és az egyediség bátor képviseletével. Évek óta a hazai divatszcéna egyik meghatározó szereplője, aki kreatív tanácsadóként, íróként és előadóként küzd azért, hogy a divat világában egyre nagyobb teret nyerjen a felelősségteljes, környezettudatos gondolkodás. Bence nemcsak a divat szakértője, de az önazonosság és bátorság nagykövete is. Személyes tapasztalatai […]

Megnézem

Az InStyle új digitális kiadvánnyal nyitja meg a jövőt: A divat most még elérhetőbb és interaktívabb

A Marquard Group Hungary Kft. büszkén mutatja be az InStyle első digitális lapszámát, amely nem csupán vizuális megújulást hoz, hanem kereskedelmi és interaktív lehetőségeket is kínál olvasóinak.  Az innovatív kiadvány a digitális és print világ legjobb elemeit ötvözi, és új szintre emeli a felhasználói élményt, ahogy a divatkedvelők közelebb kerülhetnek kedvenc márkáikhoz, mint valaha. A […]

Megnézem