Megválasztották Magyarország leginspirálóbb futóit

Elegáns parti ruhában és futócipőben gyűltek össze az ország leginspirálóbb futói a Runner’s World díjátadó gáláján, amelyet futás világnapján tartottak. Öt kategóriában választották meg az olvasók a hazai futóvilág ikonikus szereplői közül azokat, akik az elmúlt időszakban a leginkább motiválták követőtáborukat.

A sport tömegeket vonz idehaza: tízből négy (39%) 18-79 éves magyar nyilatkozott úgy a Runner’s World magazin friss, reprezentatív felmérésében, hogy kisebb-nagyobb rendszerességgel szokott futni. A többség (52%) azért fut, hogy kiszellőztesse a fejét, kicsit kevesebben (42%) az önbizalom növelését jelölték meg válaszként. Minden harmadik ember (31%) a munkahelyi és/vagy magánéleti stresszt kezeli a sporttal, míg 24% a saját korlátait kívánja legyőzni.

Egyre többen űzik szenvedélyesen ezt az életmódot, számukra fontos, hogy legyenek olyan példaképek, véleményvezérek, akik motivációt, tapasztalatot adnak, hitelesek és mindig új célkitűzésekre inspirálnak. A Global Running Day Award azokat ismeri el, akik értéket közvetítenek.

A #mamifutó kategóriában az olvasók Szántó Nellinek szavazták meg a díjat – ebben a kategóriában további négy édesanyát, Szabó Zsófit, Nyári Diát, Debreczeni Dórát és Turóczi Rékát jelöltek az elismerésre. Az #azerdőkirálya Nedjalkov Balázs lett, míg az #emberfelettiteljesítmény kategóriában Lubics Szilvia győzött. A #napimotiváció kategóriában Boronkay Péter kapta a legtöbb voksot, a #legjobbtanácsok kategóriában pedig Evetovics-Balla Hajnalka nyert. Az olvasók a Saucony Endorphin Pro-t választották meg a legjobb futócipőnek. Az esemény házigazdája Gajdos Tamás volt.

„Régi álmunk vált valóra azzal, hogy jutalmazzuk mindazokat, akik mindennapi sportos életünk részei, tanácsokkal és motivációval szolgálnak számunkra. Nem a futóteljesítményt, és nem sportszakmai díjat szerettünk volna átadni, hanem azokat szerettük volna kiemelni, akik a közösségi felületeken tömegeket mozgatnak meg és inspirálnak. A Runner’s World célja, hogy építse, növelje és egyre tudatosabbá tegye a hazai futóközösséget” – mondta el Birta Brigitta, a magazin főszerkesztője. A magyar futók táborának méretét jól mutatja, hogy a jelöltekre több, mint 11 ezer szavazat érkezett.

Rekord látogatottság az evamagazin.hu-n

Történelmi pillanat, amire igazán büszkék lehetünk! 💪🥂 Fennállása óta először átlépte az 1 milliót az evamagazin.hu valós felhasználóinak száma (forrás: Gemius). Ez rekord az online magazinunk életében, és még erősebben ösztönöz bennünket arra, hogy a jövőben is színvonalas digitális tartalmakkal, podcastokkal, cikkekkel, videókkal örvendeztessük meg az olvasóinkat. Köszönjük💙

Megnézem

A legstílusosabb technológiai innovációkat díjazza az InStyle magazin

A legstílusosabb technológiai újdonságokat díjazza a világ vezető stílusmagazinja, az InStyle magyar kiadása. A Style Tech Of The Year verseny hét kategóriájában keresik többek között az év telefonját, home entertainment eszközét, okos kütyüjét, laptopját, valamint 2022 innovációját is. A legjobbakat a nagyközönség szavazza meg. Első alkalommal rendezi meg az InStyle magazin a Style Tech Of […]

Megnézem

Megújult kreatív koncepcióval, spórolós tematikával indult el a JOY-napok

A vásárlók 85%-a keresi a jó akciókat a világgazdasági válságban Megújult kreatív koncepcióval, szlogennel (Mondj igent a kedvezményekre és spórolj velünk!) és rengeteg jó akcióval érkezik a JOY-napok 2022 őszi/téli kiadása november 10-13 között. A vásárlásösztönző program egy olyan időszakban köszönt be, amikor – a JOY felmérése szerint – tízből nyolc fogyasztó tudatosan keresi a […]

Megnézem

Felmérés: Tízből nyolcan keresik a jó akciókat, egyre többen spórolnak

Megváltoztathatja vásárlási szokásainkat a gazdasági világválság – derül ki a JOY-napok felmérésből, amely a Takarékossági világnap (október 31.) alkalmából készült. A kutatás arra a kérdésre kereste a választ, hogy miként reagálnak a hazai fogyasztók a helyzetre. Az online kérdőívet több mint 3500-an töltötték ki. Az eredményekből kiderül, hogy a válaszadók 85%-a aktívan keresi a jó akciókat, 14%-uk pedig spórolásképpen […]

Megnézem