Megválasztották Magyarország leginspirálóbb futóit

Elegáns parti ruhában és futócipőben gyűltek össze az ország leginspirálóbb futói a Runner’s World díjátadó gáláján, amelyet futás világnapján tartottak. Öt kategóriában választották meg az olvasók a hazai futóvilág ikonikus szereplői közül azokat, akik az elmúlt időszakban a leginkább motiválták követőtáborukat.

A sport tömegeket vonz idehaza: tízből négy (39%) 18-79 éves magyar nyilatkozott úgy a Runner’s World magazin friss, reprezentatív felmérésében, hogy kisebb-nagyobb rendszerességgel szokott futni. A többség (52%) azért fut, hogy kiszellőztesse a fejét, kicsit kevesebben (42%) az önbizalom növelését jelölték meg válaszként. Minden harmadik ember (31%) a munkahelyi és/vagy magánéleti stresszt kezeli a sporttal, míg 24% a saját korlátait kívánja legyőzni.

Egyre többen űzik szenvedélyesen ezt az életmódot, számukra fontos, hogy legyenek olyan példaképek, véleményvezérek, akik motivációt, tapasztalatot adnak, hitelesek és mindig új célkitűzésekre inspirálnak. A Global Running Day Award azokat ismeri el, akik értéket közvetítenek.

A #mamifutó kategóriában az olvasók Szántó Nellinek szavazták meg a díjat – ebben a kategóriában további négy édesanyát, Szabó Zsófit, Nyári Diát, Debreczeni Dórát és Turóczi Rékát jelöltek az elismerésre. Az #azerdőkirálya Nedjalkov Balázs lett, míg az #emberfelettiteljesítmény kategóriában Lubics Szilvia győzött. A #napimotiváció kategóriában Boronkay Péter kapta a legtöbb voksot, a #legjobbtanácsok kategóriában pedig Evetovics-Balla Hajnalka nyert. Az olvasók a Saucony Endorphin Pro-t választották meg a legjobb futócipőnek. Az esemény házigazdája Gajdos Tamás volt.

„Régi álmunk vált valóra azzal, hogy jutalmazzuk mindazokat, akik mindennapi sportos életünk részei, tanácsokkal és motivációval szolgálnak számunkra. Nem a futóteljesítményt, és nem sportszakmai díjat szerettünk volna átadni, hanem azokat szerettük volna kiemelni, akik a közösségi felületeken tömegeket mozgatnak meg és inspirálnak. A Runner’s World célja, hogy építse, növelje és egyre tudatosabbá tegye a hazai futóközösséget” – mondta el Birta Brigitta, a magazin főszerkesztője. A magyar futók táborának méretét jól mutatja, hogy a jelöltekre több, mint 11 ezer szavazat érkezett.

Új vezetőt és honlapot kapott a Marquard Group Content Studio

Új operatív vezetővel és önálló weboldallal gazdagodott a Marquard Group Hungary Content Studio üzletága. A jövőben Tarapcsák Dalma felügyeli a médiacég tartalomgyártói alkotóműhelyének napi munkáját, mellette pedig a dm active beauty magazinjának főszerkesztőjeként is tovább dolgozik. A Content Studio feladata, hogy segítse a partnereket a tartalomstratégiájuk kialakításában, valamint az ötletek multiplatform megvalósításában. A tartalomgyártói üzletág […]

Megnézem

A Marquard Group Hungary új növekedési stratégia mentén alakítja át a szervezetet

Budapest – 2024. január 16: A most megalakult Management Board Bijan Khezri Group-CEO vezetésével áll fel, tagjai: Alberti Petra (content), Fenyővári Szilvia (pénzügy és operatív irányítás) és Lencsés Dávid (Media Lab). A Marquard Group Hungary hagyományosan a hirdetési piac felső szegmensét szolgálja ki, azonban a mostani, kibővített e-kereskedelmi portfólió fókusza ezentúl a kis- és középvállalatokra […]

Megnézem

Jürg Marquard biztosította az utódlást a Marquard Groupnál – Bijan Khezri többségi tulajdont szerzett a vállalatban

Baar, Zug – 2023. december 14: Jürg Marquard időben biztosította a hosszútávú utódlás kérdését azzal, hogy 2017-ben Bijan Khezri vált a Marquard Media Group CEO-jává, majd 2018-ban – az 1964-ben alapított európai média konglomerátum történetében először – megnyitotta a vállalat tulajdonosi szerkezetét. A mostani többségi akvizícióról szóló megállapodás pillanatában a Bijan Khezri által alapított és irányított […]

Megnézem

Digitálissá vált az Otthonok & Megoldások magazin

A multimédia platformokat a Marquard Group Hungary újította meg Teljesen digitálissá vált az Otthonok & Megoldások magazin, amelyhez Otthontervezők címmel podcast műsor és TikTok csatorna is készült. A Fundamenta népszerű kiadványának multimédia platformjait a Marquard Group Hungary tartalom stratégiai kreatív műhelye, a Content Studio újította meg teljesen. 2015 óta dolgozik együtt az Fundamenta és a […]

Megnézem